Los bericht bekijken
Oud 12 februari 2009, 20:36
mysteryland's schermafbeelding
mysteryland mysteryland is offline
Member

Ziggo Internet: 3 in 1 extra/ digitaal totaal/ hd-pakket// Arris modem
DTV: Cisco 8455DVB
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartel Bekijk bericht
Tja hier idem, de EPG opnametijden werken hier perfect, ...
hier werkt de opname ook goed, alleen van de week probeerde ik iets op te nemen van film1HD en dat ging hopeloos de mist in, de opname begon terwijl de film al bezig was ipv aan het begin, dus ik nog de gedachte misschien dat de tijd is veranderd door film1HD, dus ik op film2 een film uitgezocht om op te nemen een dag later en hier hield gewoon halverwege de film de film op en de opname :S terwijl film 1 de films in zijn geheel uitzendt inc aftitels etc, dus de tijd die ervoor staat in de epg is ruim voldoende. verder merk ik dat ik ook bij het afspelen van opgenomen series films etc af en toe een schokkend (bevriezend) beeld heb héél kort, maar wel irritant in bijv een snelle scene. er zijn meerdere mensen die dit hebben tijdens live tv maar zijn er ook mensen die dit hebben tijdens het afspelen van opnamen?
verder best wel tevreden over de ontvanger, went erg snel qua bediening etc. er schijnt nog een nieuwe FW update aan te komen, wat e.e.a. zeker zal verbeteren. ik wil hem best houden na de test. alleen weet ik niet of ik een abb. neem op prog. gemist, gewoon omdat er te weinig aangeboden wordt nog. alleen hart van ned. en piets weerbericht , als dit nu wat uitgebreider wordt en meer prog. aanbied dan is het wel het overwegen waard. vod weet ik nog niet, ben benieuwd naar de aangeboden films straks.