Discussie: Het grote Z3i topic
Los bericht bekijken
Oud 19 december 2008, 16:31
smeets116's schermafbeelding
smeets116 smeets116 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Ai1-Extra, TV-Digitaal Totaal, Film1, HDTV
DTV: Humax IRHD 5000C
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brammetje Bekijk bericht
Tuurlijk snap ik wel dat men zich wat benadeeld voelt, grow up.

Dus ga dan geen spijkers op laag water zoeken dmv oude berichten naar voren te halen.
Benadeeld ben ik zeker. Ik ontvang een bericht van ziggo met de volgende tekst:

"Voor u als Internet Z3i abonnee betekent dit dat uw huidige maximum downloadsnelheid van 20.0 Mbit per seconde verhoogd wordt tot 30.0 Mbit per seconde. Dit is een snelheidsverhoging van 50%! Bovendien gaat uw uploadsnelheid omhoog naar 3.0 Mbit per seconde."

Automatisch
Om uw nieuwe snelheid te krijgen, hoeft u niets te doen. Wij zorgen er voor dat uw modem in december op afstand automatisch opnieuw wordt opgestart."

Er werd ook heel duidelijk aangegeven dat deze verandering in de eerste 14 dagen van december werd doorgevoerd. En dat dan iedereen zijn nieuwe snelheid heeft.

Op de internetsite stond download snelheid 30Mb/s.

Nu blijkt dat de er veel problemen optreden, worden de teksten aangepast. ( download TOT 30mb/s).

Gemiddeld zit ik op 22Mb/s download - 2Mb/s Upload. Is verglijkbaar met Alles in 1 Extra. Met 1 verschil. Ik betaal ongeveer € 25,- meer. Ik vind dat ik wel een gegronde reden heb om mij hier over te ergeren.

Overigens haalt volgens, hetgeen ik hier gelezen heb, (bijna) niemand die 'tot 30Mb/s'

Ik heb Ziggo enkele dagen geleden 2 berichtjes gestuurd. Een met een opmerking dat er verkeerde gegevens op hun internetsite staan, en een met de melding dat ik graag 3Mb/s upload had.

Jep. Hun internetpagina is fijn aangepast, maar mijn upload niet.

Je kunt wel alles blijven ontkrachten door ons het gevoel te geven dat we kleinzerig zijn. Betaal je rekening maar eens niet. Als je geluk hebt, wordt je gewoon afgesloten. Als je pecht hebt gaat je rekening naar een incassobureau. Dan wordt er ook geen begrip getoond voor de situatie.

Nu kun je wel weer gaan roepen; "Je bent vrij om ergens anders naar toe te gaan". Mijn antwoord daarop is; "Ik kom al van een andere provider af, omdat het daar ook geklooi was." Dus kan ik beter zeuren en klagen, dan ben ik tenminste mijn ei kwijt, en misschien luistert er wel iemand. En gelijk heb ik. Al zeg ik het zelf.