• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen opname

Status
Niet open voor verdere reacties.
vind je stiekem nu ook best zielig

Hoeft helemaal niet, ik kan wel even zonder PVR opnames.

Het komt alleen nu zo over alsof met het proviseren/activeren van de smartcard met de Siemens PVR de problemen als opgelost worden afgedaan, wat natuurlijk absoluut niet het geval is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
We zijn de fix aan het testen. Als de fix effectief blijkt te zijn dan zal deze zsm geimplementeerd worden in de operationele systemen
 
Dat is goed nieuws. Hopelijk is het snel opgelost. Tot nu toe heb ik goede ervaringen met de Ziggo medewerkers die op dit forum meeluisteren (in tegenstelling tot de helpdesk).

Alvast bedankt voor de moeite.
 
We zijn de fix aan het testen. Als de fix effectief blijkt te zijn dan zal deze zsm geimplementeerd worden in de operationele systemen
En is het ook nog steeds nodig om het smartcard nummer via PM door te geven ook al draaide deze al jaren zonder problemen (ook tijdens opnemen)?
 
Met dank aan Kitaro kon ik (als test) rtl4 opnemen. Echter de opname is gecodeerd!! Alleen af te spelen via de M750. Op de PC kun je niets met de opname. Is dit de fix die ziggo in gedachten heeft, een paar honderd liefhebbers (naar alle waarschijnlijk hun meest trouwe klanten die alles wat nieuw is kopen) te pesten? En voor wat? Een dvd-recorder vertaalt opnames immers toch leesbaar voor de PC naar DVD.

Geen kritiek op annoniem en Kitaro, die doen gewoon prima hun werk, dit komt van boven, dit is beleid. Illegaal beleid, op de ziggo website staat de M750 als ziggo gecertificeerd, dus inclusief PC gebruik. Dit nemen ze nu af.

Ziggo, dit laat ik niet over me heen gaan. Morgen maar eens een pittige posting schrijven op de radar web-site. Nu ff geen zin. Zucht...

Ed
 
Hiep hiep......

We zijn de fix aan het testen. Als de fix effectief blijkt te zijn dan zal deze zsm geimplementeerd worden in de operationele systemen

Goed nieuws!! Nu duimen dat de fix effectief is! Dank dat je ons even bijlicht over hoe het er voor staat. Niets is zo ergerlijk als in het ongewisse te zijn.
 
Digitale TV, alleen voor doorzetters

We zijn de fix aan het testen. Als de fix effectief blijkt te zijn dan zal deze zsm geimplementeerd worden in de operationele systemen

Goed nieuws!
Op dit moment werkt bij ons de truc met de "speciale codes" op de smartcards, niet (meer).
(Eergisteren opnieuw geactiveerd, heeft even gewerkt maar nu helaas)

Ik ben dan ook benieuwd of die codes er niet eerst af moeten voor we de fix erin zetten ?
Dan heb ik toch niet mijn film1 opname probleem weer terug ?


p.s. voor FranK@ en de anderen, helaas hadden jullie al die tijd toch gelijk, opnames die als goed gelukt in het rijtje stonden waren zwart.
het vreemde was alleen dat toen ik gisteren overdag test opnames maakte, ze het wel deden, maar goed alle hoop is nu gevestigd op de fix!

Erik
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan