Los bericht bekijken
  #11  
Oud 7 december 2008, 13:48
drabbe's schermafbeelding
drabbe drabbe is offline
Member
 
Geregistreerd: 3 juni 2008
Locatie: breda
Ziggo Internet: alles in 1 plus
DTV: Ubeemodem en Humax IPVR 5200c
Berichten: 85
Standaard

nog maar een keertje proberen. Ziggo mailen: na 2 weken antwoord gehad:er was contact geweest met mij en het probleem was opgelost(Ik heb van niemand van Ziggo iets gehoord!!!)
Dan maar een chatsessie geprobeerd. Modem resetten, andere telefoon gebruiken enz. Toen ik verwees dat er meerdere mensen hier last van hadden en of dit probleem bij Ziggo bekend was, kreeg ik als antwoord, dat ik de helpdesk van Ziggo moest bellen voor een storingsmonteur.
Die moet zeker bij mij zitten wachten tot het een keertje fout gaat?
Als er bij meerdere mensen dit probleem voorkomt, moet het toch een bij Ziggo bekend probleem zijn?
Gaarne een reaktie