Discussie: Instabiele ping
Los bericht bekijken
Oud 24 oktober 2008, 18:21
ziggo-user's schermafbeelding
ziggo-user ziggo-user is offline
Inactieve account

Ziggo Internet: Motorola SBV5121e / Alles-in-1 Plus
DTV: Humax IR-Fox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Krissie Bekijk bericht
Ik word echt gestoord van Ziggo!

Ook ik heb constant een ping waar ik van moet huilen (consant time outs) om nog maar te zwijgen over mijn tracerts. Als ik thuiskom van werk, niks aan de hand en tegen de avond/nacht gaat de boel weer vervelend doen, wordt alles mega traag en kan ik geen website meer bekijken.

Bijna dagelijks hang ik aan de telefoon met de helpdesk van Ziggo en krijg ik steeds maar weer onzin te horen. Router, modem resetten, direct op pc aansluiten, bla bla bla bla. Ik heb echt spijt als haren op mijn hoofd dat ik van Wanadoo/Online naar Ziggo ben gegaan ook al zat ik al die tijd op het netwerk van Casema.

Ziggo moet maar eens stoppen met onzin en leugens te vertellen en gewoon zorgen voor een stabiel netwerk. En dat geblaat over routers is ook onzin, als Ziggo zorgt voor een stabiele verbinding boeit het niet wat voor router ik erachter heb hangen. Ik ga echt geen dure router aanschaffen omdat mijn Mototola modem mijn verbinding steeds verbreekt terwijl daar geen aanleiding voor is of mijn ip adres vasthoud terwijl hij moet releasen.

Weet iemand een alternatief voor Ziggo in Den Haag wat geen adsl is?

(P.S. Ik vind het te triest voor woorden dat ik me moet registreren op een forum om te klagen over de verbinding van een provider waar ik gewoon voor betaal, ik wil gewoon een goede verbinding dan is dit allemaal niet nodig!)
Stuur me je postcode/huisnummer in een PM en ik kijk naar je verbinding voor je.

Wat betreft het registreren: dit is geen forum van Ziggo zelf.....