Los bericht bekijken
  #10  
Oud 8 september 2008, 09:04
rpjknoop's schermafbeelding
rpjknoop rpjknoop is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 9 september 2006
Locatie: schermerhorn
DTV: 37pfl8404h met SMit CAM
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ziggo Webteam_Geoffrey Bekijk bericht
Beste rpjknoop,

ik ben ondertussen voor u aan het uitzoeken wat er aan de hand is met Ziggo Zakelijk. Heeft u al gekeken op http://www.ziggozakelijk.nl/advies/persoonlijk_contact ?

Wat ik vreemd vind is dat de helpdesk van zakelijk u doorverwijst naar de gewone helpdesk want zo ver ik meen zal ik uw postcode en huisnummer niet in ons klantensysteem kunnen vinden.
Wat u zou kunnen doen is mij een privébericht sturen zodat u en ik contact kunnen houden. Ik zal u op de hoogte houden van alle informatie die ik kan verkrijgen, daarbij als doel de oplossing op uw probleem.
Wat handig is is als u uw bereikbaar telefoonnummer in het bericht naar me toezendt dan kan ik u even opbellen.

Met vriendelijke groet,

Geoffrey (Ziggo Webteam)
Geoffrey,

wat bied Ziggo nu als alternatief? Het broadband office pakket, wat wij hadden en nu kennelijk Office Basis heet, beviel prima onder Multikabel.

Wat is de reden dat Ziggo dit zomaar beeindigd? Een alternatief met een vast ip nummer bij Ziggo kost enkele honderden euro per maand. De overstap naar bv XS4all is dan snel gemaakt.

Nu vallen wij (en waarschijnlijk veel anderen) tussen wal en schip.

Ik zal je een PM sturen met onze gegevens.