• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

testkanalen

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

amiboy

het moet mogelijk zijn om testkanalen van @home te kunnen ontvangen.
hoe kan ik deze ontvangen?
 
ja dat kan casema is normaal 37200 en 5555
testkanaal is het 37200 0500 wel achter elkaar indrukken anders schiet die naar het oude
 
het moet mogelijk zijn om testkanalen van @home te kunnen ontvangen.
hoe kan ik deze ontvangen?


De testkanalen vallen niet onder de reguliere abonnementen en zijn daarom ook niet te decoderen. De testkanalen worden door ons gebruikt om nieuwe zenders te kunnen beoordelen, voordat ze beschikbaar komen aan de klanten.
 
Dat zou ik ook wel eens willen weten, las elders dat MK-klanten bijv. Regio22 wel hebben, maar Casemaklanten en @home-klanten blijven hier opeens van verstoken!!!

Ik dacht dat het aanbod gelijk getrokken was !!!! :evil::evil::evil::evil:
 
ja dat kan casema is normaal 37200 en 5555
testkanaal is het 37200 0500 wel achter elkaar indrukken anders schiet die naar het oude

Inmiddels is via dit testpakket kanaal 14 met als naam HD09 en kanaal 64 Eurosport HD in de lucht. Wel geen beeld maar previewmelding.

Er was al een TV informatie kanaal op kanaal 998 en Regio 22 op kanaal 925 beiden met foutmelding...
 
Re:

Hoe kan je die testkanalen krijgen? En hoe kom je dan terug?
 
Hoe kan je die testkanalen krijgen? En hoe kom je dan terug?

Stond eerder hier al aangegeven voor Casema (voor @home Multikabel weet ik het niet): je moet een nieuwe netwerkinstallatie doen waarbij je als Netwerk ID 500 intoetst in plaats van 5555. Dan krijg je alle kanalen + de door mij genoemde testkanalen. Alleen hou er rekening mee dat er op die testkanalen alleen een ID ('EPG-balk') te zien. Dus het enige 'leuke' is dat het stiekum is en dat je ongeveer een idee krijgt, wat ze aan het testen zijn. En in het geval van de HD-zenders: je ziet wat er binnenkort zit aan te komen. Maar je krijgt geen extra kanalen met beeld en geluid bij.

Teruggaan is net zo eenvoudig: je doet opnieuw een netwerkinstallatie maar nu met de voorgeschreven NetwerkID van 5555. Maar waarom zou je teruggaan? Je krijgt nl. ook via het testpaket alle kanalen waarop je geabonneerd bent even goed als in het reguliere pakket!
 
Re:

je ziet wat er binnenkort zit aan te komen. Maar je krijgt geen extra kanalen met beeld en geluid bij.

Ok, dan is het niet zo interessant. Dan wacht ik wel op de officiele lancering van deze twee kanalen. Trouwens even een offtopic vraag als ik mag. Hoe weet je wanneer je officieel nieuwe kanalen hebt? Volgens de handleiding zou de kanalenlijst dan groen zijn cq groene namen. Is dat de lijst onder de knop channel list?
 
Ok, dan is het niet zo interessant. Dan wacht ik wel op de officiele lancering van deze twee kanalen. Trouwens even een offtopic vraag als ik mag. Hoe weet je wanneer je officieel nieuwe kanalen hebt? Volgens de handleiding zou de kanalenlijst dan groen zijn cq groene namen. Is dat de lijst onder de knop channel list?

Nieuwe kanalen instaleren zich zelf bij digitale televisie. Ze verschijnen eerst onder de naam NOT COMPLETED. En als je op ze afstemt of 'Vernieuwen' in het menu kiest, zijn gereed. Checken kan inderdaad het best met Channel List...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan