• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

nieuwsgroep niet bereikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
B

bezigebij

Ik probeerde vandaag iets te downloaden vanuit A.b. boneless. Maar kreeg geen contact met deze nieuwsgroep. Andere nieuwsgroepen waren wel bereikbaar. Is a.b. boneless soms van de newsserver verwijderd?
 
Hier, postcode 1873, geeft downloaden vanuit A.b. boneless geen problemen.
 
Hi!

Ik probeerde vandaag iets te downloaden vanuit A.b. boneless. Maar kreeg geen contact met deze nieuwsgroep. Andere nieuwsgroepen waren wel bereikbaar. Is a.b. boneless soms van de newsserver verwijderd?

Nee dat is niet het geval. Dus moet vermoedelijk een lokaal probleem zijn, net nog uit die groep gedownload.

Bye,
Raymond.
 
Bij mij zijn a.b.multimedia en a.b.tv niet te bereiken. Beetje jammer, want daar staan de HD afleveringen van PB in :confused:
a.b.boneless geen probleem. Postcode 4204
 
Hi!

Bij mij zijn a.b.multimedia en a.b.tv niet te bereiken. Beetje jammer, want daar staan de HD afleveringen van PB in :confused:
a.b.boneless geen probleem. Postcode 4204

Niet te bereiken? Wat bedoel je precies? Ik kan ze zowel headeren als via een NZB downloaden uit die groups. En we zien ook op alle spools verkeer, veel ook. Dus wat exact bedoel je? Een issue met je client wellicht?

Bye,
Raymond.
 
Hi, ik kan sinds 2?! dagen ofzo ook niet meer downloaden,alles wat ik probeer binnen te halen via FTD wil niet. Nu mn username verandert mbt email van Ziggo. Host staat nog op news.quicknet.nl .. Is er iets verandert? Er gebeurd niets, geeft zelfs geen fout melding.
Grabit, nooit geen problemen mee. Afgelopen keer 3.4 mb/s gehaald!

DRP
 
heb trouwens nog iets meer dan 90 gig open staan en Z3 internet.
 
Hi!

Hi, ik kan sinds 2?! dagen ofzo ook niet meer downloaden,alles wat ik probeer binnen te halen via FTD wil niet. Nu mn username verandert mbt email van ziggo. Host staat nog op news.quicknet.nl .. Is er iets verandert? Er gebeurd niets, geeft zelfs geen fout melding.
Grabit, nooit geen problemen mee. Afgelopen keer 3.4 mb/s gehaald!

DRP

Kennelijk logde je nog in met je oude username, dat kan nu niet meer.

bye,
Raymond.
 
Hi!



Niet te bereiken? Wat bedoel je precies? Ik kan ze zowel headeren als via een NZB downloaden uit die groups. En we zien ook op alle spools verkeer, veel ook. Dus wat exact bedoel je? Een issue met je client wellicht?

Bye,
Raymond.

Kan er niets vanaf downloaden. Hij meldt dat files niet beschikbaar zijn, maar deze staan slechts 2 dagen op de server. Gewoon via een NZB icm Grabit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan