• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

geprogrammeerde programma's kwijt bij het automatisch updaten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
P

Pamo

Hallo allemaal,

Ik heb pas een Humax (5050C) aangeschaft. Nu is het zo dat ie meerdere keren per week zich automatisch begint up te daten...Dit betekent dat ik elke keer mijn zenders en al mijn voorgeprogrammeerde programma's kwijt ben...
Humax zegt dat dat niet kan en vermeldt dat mijn Humax apparaat stuk is?
Hebben jullie hier ervaring mee? wat kan ik het beste doen?

Bedankt alvast voor de tips.

Gr

Pamo
 
Nu is het zo dat ie meerdere keren per week zich automatisch begint up te daten...Dit betekent dat ik elke keer mijn zenders en al mijn voorgeprogrammeerde programma's kwijt ben...

De update waar je het over hebt heeft niets te maken met de update van de software van de Humax. Dit is het updaten van de key van je smartcard. Hierdoor mogen je instellingen zéker niet verdwijnen!

Humax zegt dat dat niet kan en vermeldt dat mijn Humax apparaat stuk is?

Als Humax zegt dat ie stuk is..... geloof het dan maar!
 
Kan Ziggo mij niet helpen met de update van de key vd Smart Card?
Kan dit probleem niet aan Ziggo liggen?

Bedankt.
 
Kan Ziggo mij niet helpen met de update van de key vd Smart Card?
Kan dit probleem niet aan Ziggo liggen?

Dat updaten van de key is niet het probleem waar jij last van hebt.
Alle 5050C's doen die update's! Bij jou helaas met het gevolg dat je instellingen daarna verdwenen zijn. Dat is niet normaal en dat is w.s. een defect in je Humax....

B.t.w. heb je al eens de Humax helemaal ge-reset door de fabrieks instellingen weer te laden? Wil wel eens helpen....
Succes!
 
Bedankt voor de tip, ik ga het proberen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan