• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen telefoon meer, verkeerde internetsnelheid... oud profiel her-activeerd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

martijn1980

Beste allemaal,

Sinds dit weekend heb ik geen kiestoon meer op mijn Ziggo-lijn. Daarnaast is mijn internet-snelheid ook terug naar 5mbit, terwijl ik alles-in-1 plus-abonnee ben en dus 10mbit zou moeten hebben of zelfs hoger na de snelheids-wijziging.

Ik heb eerder dit jaar ook al eens gepost over dergelijke problemen, die toen al een acht-tal maanden duurden. Met hulp van enkele experts hier (waarvoor dank!) is een en ander toen toch 'up' gekomen, maar inmiddels zijn alle problemen dus terug.

Toen begreep ik dat mijn gebruikers-profiel niet juist was ingevoerd in de ziggo-systemen, en dat het gevaar bestond dat dit opnieuw geactiveerd zou worden in de toekomst. Dat (of iets vergelijkbaars) lijkt nu dus gebeurd, met een hoop ellende tot gevolg :(

Heeft iemand anders vergelijkbare problemen, of een tip over hoe het op te lossen is? Ik heb 'anoniem' ook op de hoogte gesteld, maar alle tips zijn natuurlijk welkom. Momenteel ben ik niet telefonisch bereikbaar omdat ik alleen een vaste (ziggo)lijn heb, dus mijn frustratie zal duidelijk zijn.
 
Inderdaad, het internet-probleem lijkt hier verdacht veel op, ook qua timing en het eerder hebben van deze problemen. Ik heb daarbij echter ook nog eens geen telefoon meer.... en da's een groter probleem dan wat langzamer internetten.

Ik ga in ieder geval die andere thread ook volgen, thanks. Iemand tips voor telefonie?
 
Inderdaad, het internet-probleem lijkt hier verdacht veel op, ook qua timing en het eerder hebben van deze problemen. Ik heb daarbij echter ook nog eens geen telefoon meer.... en da's een groter probleem dan wat langzamer internetten.

Ik ga in ieder geval die andere thread ook volgen, thanks. Iemand tips voor telefonie?

Is jouw probleem al opgelost. Ik heb namelijk hetzelfde probleem sinds afgelopen zondag. Een trage internetverbinding en helemaal geen telefoonverbinding. Zodra ik wil gaan bellen, geeft ie zelf een "afgesloten toon" aan. Volgens klantenservice ligt het bij mij........
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan