Bewerken van berichten gaat soms niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

ArChie

Forum Gebruiker
Berichten
5.016
Ik heb nu drie keer geprobeerd om een bericht van mij te bewerken, maar elke keer als ik op de <opslaan> knop druk verschijnt er een draaiend cirkeltje naast die knop en verder gebeurt er niets. Uiteindelijk maar besloten om via de backspace toets het scherm te verlaten.
 
Ik zal eens kijken..

Edit 1 XP IE6

Edit 2 Win2003 Server IE7

Edit 3 RDP/ICA IE6 64bit

Edit 4

Nou voor zover nog geen problemen gezien, valt wel op dat je soms de niet AJAX editbox krijgt. Maar met opslaan nog geen problemen gehad, ik zal vanavond als het misschien wat drukker is nog eens testen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De pogingen van gisteravond waren op mijn thuis PC met Internet Explorer 7 en heden ochtend weer een poging gedaan op mijn werk met Internet Explorer 6. In beide gevallen lukt het niet om het bericht op te slaan nadat het bericht is aangepast in de editor:

bewerkenprobleemjb8.jpg


Test: met WYSIWYG
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En als je een andere editor gebruikt ?
Als ik de WYSIWYG editor gebruik gaat het wel, maar daarmee heb ik weer de problemen met het af en toe niet werken van de <DEL> knop en het selecteren van meerdere regels tekst met het toetsenbord wat ook behoorlijk irritant is. Ik gebruik dus de Standaard editor met extra mogelijkheden waarmee het dan kennelijk weer niet mogelijk is om berichten te bewerken.

Nog een test
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Schiet mij maar weer lek, maar nu ik weer opnieuw de standaard editor met extra mogelijkheden heb geselecteerd in mijn profiel lukt het opeens wel om ook met deze editor berichten te bewerken wat net nog niet lukte.
 
En ik trek mijn woorden weer in dat het met de WYSIWYG editor wel werkt want ik heb nu het bericht in het plaatje weer getracht bij te werken wat nog steeds niet lukt. Met geen van beide editors. Kennelijk mag ik af en toe wel berichten bewerken en af en toe niet. Vraag me niet waarom, want ik heb geen idee.
 
Ik heb het zojuist ook meegemaakt toen ik een bericht wilde bewerken, door op 'meer opties' en dan 'wijzigingen opslaan' te klikken lukte het me wel om het gewijzigde bericht te plaatsen.
 
Kan het zijn dat je dan twee keer achter elkaar iets probeert te uploaden?
Er zit een flood-protectie op die is ingesteld op 30 seconden. Je kunt dus elke 30 seconden een bericht wijzigen/uploaden. (spam-beveiliging)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan