• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Telefoon tarieven

Status
Niet open voor verdere reacties.
J

john77

Het word tijd dat MK de telefoontarieven aanpast...
Het "gratisbellen"is populair...
Maar de tarieven van MK naar bijvoorbeeld het buitenland stammen uit 2004?
Wie vind MK goedkoop? :?:
 
Op zich heb je gelijk dat de tarieven naar buitenland niet de allergoedkoopste zijn. Voordeel van een telefonie-bundel is vaak wel dat je in verhouding met een los internet en tv abbonnement van je 'vastrecht' afbent waarvoor je bij KPN toch ruim 18 euro per maand betaalt.

Gesprekskosten kun je zelf (gebruikmakend van je Multikabel telefoon) ook nog wel lager krijgen door voor buitenland via 0900 buitenland-lijnen te bellen en/of door via voipbuster of andere voip-aanbieders te bellen, hoewel die laatste 2 opties niet handig zullen zijn voor de gemiddelde klant.

Maar er zijn verschillende 0900-aanbieders waarbij je goedkoper naar buitenland kunt bellen. Meer info staat bijvoorbeeld hier:
https://www.bellen.com/div/document.asp?land=nl&taal=nl&beid=4&id=9051
 
Door mijn combinatie met het Power-internet-abbo en omdat veel van mijn lange (privé)gesprekken met Mutikabel-telefoon-abbonees worden gevoerd is de totale uitkomst een héél stuk lager dan met de KPN.

Interlokaal bellen kost mij door de bank genomen uiteraard ook minder.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan