• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

HD - vraag voor ziggo medewerker

Status
Niet open voor verdere reacties.
P

pr123

Kan een medewerker van Ziggo vertellen of het HD pakket wordt uitgebreid?

ik heb het niet over Ned 1,2,en 3 HD of Eurosport HD

ik bedoel het pakket waar je elke maand voor moet betalen.
Toen dit pakket op de markt werd gezet, werden er op korte termijn min 7 HD zenders beloofd.
We zijn nu toch al een paar jaar later, maar het pakket is alleen maar kleiner geworden.
 
Goede vraag, deze ondersteun ik van harte. Als er niet op korte termijn iets bijkomt overweeg ik het pakket op te zeggen, vind het hele HD gebeuren tot nu toe een beetje gebakken lucht. Dus Ziggo kom op...............
 
Nu beloofd Ziggo veel meer en komt echter weinig na.
Eerst schaffen ze Brava HD af, maar bovendien komt er niets bij.
Via de satelliet heb ik Melody TV, ARTE en nog veel meer.
Voortreffelijke kwaliteit maar Ziggo staart zich enkel blind op het internet pakket en geile download snelheden.
Geloof maar dat u met Satelliet beter af bent en verwacht niet teveel van Ziggo.
 
...Geloof maar dat u met Satelliet beter af bent en verwacht niet teveel van Ziggo

Gunst, ik heb in dec.08 het abo op Canal Digitaal opgezegd en het 'pakket'
overgezet naar Ziggo!
Een aantal SD kanalen zijn bij Ziggo juist beter/scherper, dan via schotel.

Natuurlijk geef ik wel toe dat via de schotel meer (free)HD kanalen zijn te ontvangen (bv. ANIXE HD).

Een nadeel is wel dat bij gestage regenval de ontvangst wel eens wegvalt.
 
Gunst, ik heb in dec.08 het abo op Canaldigitaal opgezegd en het 'pakket'
overgezet naar Ziggo!
Een aantal SD kanalen zijn bij Ziggo juist beter/scherper, dan via schotel.

Natuurlijk geef ik wel toe dat via de schotel meer (free)HD kanalen zijn te ontvangen (bv. ANIXE HD).

Een nadeel is wel dat bij gestage regenval de ontvangst wel eens wegvalt.

Met een 1.10 mtr. schotel geen probleem, ook niet bij regenval. Dit met een Vantage 8000HD en een Toshiba 47z3030
Maar ik concludeer dat het aantal zenders bij Ziggo enkel minder word, maar wel steeds meer betaald.
 
Het aanbod is tot nu toe zeer beperkt. Via Astra kan men nu al ruim 70 kanalen in HD bekijken! Waarom dan geen uitbreiding van het aanbod bij Ziggo?
 
Het aanbod is tot nu toe zeer beperkt. Via Astra kan men nu al ruim 70 kanalen in HD bekijken! Waarom dan geen uitbreiding van het aanbod bij Ziggo?

Heel simpel omdat Ziggo vanuit de basis een internet goeroe is een zich geil staart op download en upload.
De TV poot is een ondergesneeuwd kindje, men kan bij de helpdesk je amper iets vertellen over HD, FullHd, SD etc.
Maar de smoes is dat ook het apparatuur ontzettend kostbaar is om meer HD uit te zenden.

Op de Astra 23 oost heb je in super kwaliteit BBC, kijk ik een live optreden van Duffy in FullHD en met dolby digital.
De providers smeren ons de ogen dicht, het enige wat je mag is.....BETALEN en wachten aan de telefoon totdat je na 10 minuten hoort.

Het is momenteel erg druk, wij verbreken nu de verbinding. Probeert u het later nog eens.
Schandalig!

GEEN ZIGGO FAN!!! (Gestaafd op realiteit en maanden door Ziggo gedupeerd, getreiterd etc.)
 
reactie ziggo

ik hoop ook op een reactie van een Ziggo medewerker.

ik weet dat je via de sateliet een waslijst aan zenders kan ontvangen, maar om mijn hele huis van sateliet signaal te voorzien is een aardig kostenpost en mij te omslachtig.
En daar ging volgens mij ook de vraag niet over.

Maar inderdaad, we zijn Brava HD en NL1HD (geen Ned1 hd) alweer kwijt.
Niet dat deze zenders bijzonder waren, maar ze waren er wel.
en alleen History HD is erbij gekomen, dit vind ik wel een mooie zender!

Maar de vraag was: Wordt het HD pakket nog uitgebreid?
 
Wordt het HD pakket nog uitgebreid?
Dat is wel de bedoeling ja, maar concreter dan dat Ned 1+2+3 er nog wel mee aan het werk zijn heb ik geen info helaas.
Geen Ziggomedewerker overigens.
 
Dat is wel de bedoeling ja, maar concreter dan dat Ned 1+2+3 er nog wel mee aan het werk zijn heb ik geen info helaas.
Geen Ziggomedewerker overigens.

OK,maar ned 1,2en 3 behoren niet tot het HD pakket, dus ook niet van toepassing voor mijn vraag.

ik vind het heel erg jammer dat het HD pakket bijna een ondergeschoven kindje aan het worden is.
ik heb persoonlijk liever een mooier HD pakket, dan al die rommel zenders die ziggo er nu steeds bij aan het plaatsen is.

aan de bandbreedte lijkt me het niet te liggen.
met de huidige technieken lijkt het me dat dit ruim voldoende moet zijn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan