• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Sitecom 300N WL-342

  • Onderwerp starter Dadelberg
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
D

Dadelberg

Zojuist is mijn alles-in-1 extra pakket geinstalleerd. Telefoon volgt over enkele dagen maar tv en internet werken al prima. Ook mooie snelheden.
Ik wl echter nu mn nieuwe router verder configureren zodat ik ook weer kan werken met mn downloadclient Utorrent. Ik moet poort 65001 openen maar op een of andere manier lukt dat niet. De poorttest in Utorrent blijft aangeven dat de poort niet open staat. De uitgebreide handleiding heeft me ook nog niet kunnen verder helpen.
Iemand met deze zelfde router al betere resultaten met Utorrent???
Graag ontvang ik je hulp.
 
Sitecom 300N WL-342 en Utorrent

Ik denk dat ik er inmiddels zelf al uit ben. Ik zal m'n bevindingen hier posten, mss. heeft iemand anders er ook wat aan.
Ik heb eerstens m'n IP-adres op m'n pc statisch moeten instellen. Kies hierbij 192.168.0.2xx Het getal ligt dus boven de 200 omdat 1 - 200 is gereserveerd door de router om dynamisch te worden uitgedeeld.
Daarna voeg je in de router bij Virtual Server de poort toe die je in Utorrent hebt benoemd.
UPnP blijft op 'Disable' staan en bij Port Forwarding hoef je geen poorten te benoemen.
That's All. Werkt prima.

Iemand nog toevoegingen op het bovenstaande? Ik hoor het graag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan