• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

converter EX 700 tbv nummerweergave

Status
Niet open voor verdere reacties.
T

tpas

Biedt deze combinatie nummerweergave bij Ziggo telefonie:
telefoontoestel Chicago 800 S verbonden met de converter EX 700 FSK-DTMF/DTMF-FSK ( WWW.LIMACOM.NL) ?
tpas
 
Welk basisstation heb je? Volgens de gegevens is de Chicago 800S alleen een handset.
 
converter EX 700 ivm Chicago 800S

L.S.,

Het basisstation is een Chicago 800S. Totaal is het twinset.
tpas
 
Nummerweergave met splitter!!!

Ik heb een gigaset van Philips met nummerweergave. Bij normale aansluiting werkt nummerweergave niet. Nu las ik een tip van iemand anders op het forum (dat topic is al gesloten) dat wanneer je er een splitter tussen zet, je nummerweergave wel werkt. EN HET WERKT!!! :applause:

Gewoon een eenvoudige splitter van € 1,50 van de bouwmarkt kopen, telefoonaansluiting verbinden dmv de splitter aan het modem en je hebt gelijk nummerweergave! :thumb up:

Succes!
 
HUH..

Sorry ik studeer elektro... splitter -> en dan opeens nummerweergave, komt er bij mij niet in...

Leg uit :-P

Ik heb nu ubee, ziggo ai1+, chicago 730 met 700E handset
EN geen nummerweergave....:cry:
 
HUH..

Sorry ik studeer elektro... splitter -> en dan opeens nummerweergave, komt er bij mij niet in...

Leg uit :-P

Ik heb nu ubee, ziggo ai1+, chicago 730 met 700E handset
EN geen nummerweergave....:cry:

Zonder die splitter had het dus ook moeten werken :frons:

Maar als de chicago 730 een ex-KPN toestel is, heb je grote kans dat deze alleen het DTMF nummermeld-systeem ondersteund. Dat wordt alleen door KPN gebruikt. De meeste andere landen gebruiken FSK hiervoor, en ook alle kabelaars en voip-providers. Sommige toestellen kun je via een systeem-instelling omzetten naar FSK. Als jouw toestel dat niet kan, is een optie om zo'n converter te kopen, of een andere telefoon.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan