Even wennen

Status
Niet open voor verdere reacties.
T

TVAS

Na jaren lang te hebben deelgenomen aan het TVhome-forum nu maar ingeschreven bij de Ziggo-gebruikers. Dat worden we straks toch met z'n allen. Maar ik moet wel zeggen: het is even wennen:eek:
 
Ik ben blij dat ik eindelijk na jaren weer aan een "gebruikersplatform" kan deelnemen door de fusie :cool: , na het doodbloeden van het Troubles@Home platform...!
 
ja ik zat ook op Troubles@Home
maar is inderdaad ingezakt hoop dat er hier meer leven in zit
 
We doen ons best.. Ik hoop dat naast de Casema en Multikabel mensen de @home mensen zich ook kunnen vinden in het forum..
 
Geef mij maar het oude @Home-forum. Bij Ziggo kom ik veel te veel onderwerpen tegen die niks te maken hebben met @Home. Het leest dus veel moeilijker en is daardoor minder prettig om te bezoeken. Misschien een idee om een deel te maken dat alleen voor @Home bestemd is??
 
En dat kan dan over 2 weken weer weg als Ziggo officieel is? Probleem is volgens mij dat er nu nog teveel in MK/Casema/@home gedacht wordt..
 
Enerzijds een begrijpelijke reactie, anderzijds blijf ik erbij dat ik flink moet zoeken naar berichten waar ik wat aan heb...
 
Welk forum vergelijk je mee? Ik wil daar toch wel eens kijken wat dat zo anders maakt dan dit forum, tenslotte hebben we behoorlijk ons best gedaan op de indeling en hebben we al een boel adviezen opgevolgd.
 
Enerzijds een begrijpelijke reactie, anderzijds blijf ik erbij dat ik flink moet zoeken naar berichten waar ik wat aan heb...
Je weet misschien niet dat je forums en menu-blokken die je niet gebruikt ook kunt inklappen met de pijltjes (
collapse_tcat.gif
) die je rechts ziet staan bij de "kop" van een forum, dan zie je dus alleen het forum wat je wilt zien.

En wat je hier meer ziet staan dan in het TV-Home forum is ook internet en telefonie en algemene zaken, allemaal zaken die ook bij @Home horen, verder niets. Maar die kun je allemaal verbergen.
 
Welk forum vergelijk je mee? Ik wil daar toch wel eens kijken wat dat zo anders maakt dan dit forum, tenslotte hebben we behoorlijk ons best gedaan op de indeling en hebben we al een boel adviezen opgevolgd.

Gewoon, het oude TV Home Forum.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan