• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

D-Link of Netgear router aan Ziggo modem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wim44

Forum Gebruiker
Berichten
127
Zijn er mensen die een Netgear of een D-Link router gebruiken, in combinatie met het Ziggo modem + telefonie ?

Zijn er mensen met goede ervaringen met D-Link en/of Netgear en welk model betreft het ? Ik zoek naar een N router, enkelband 2,4 GHz of Duo band 2,4 / 5 GHz.
 
Zijn er mensen die een Netgear of een D-Link router gebruiken, in combinatie met het Ziggo modem + telefonie ?

Zijn er mensen met goede ervaringen met D-Link en/of Netgear en welk model betreft het ? Ik zoek naar een N router, enkelband 2,4 GHz of Duo band 2,4 / 5 GHz.
ja ik. netgear router in combinatie met ziggo modem en ook telefonie. werkt allemaal uitstekend bij mij. tja, ik ben een leek wat dit betreft. ik heb het laten installeren door een computerfreak. misschien zijn er andere die je hier kunnen verder helpen. succes.:frons::applause:
 
Het installeren en in gebruik nemen is - voor mij - geen probleem. Ik wil alleen voor iemand anders "geen zorgenkind" aanschaffen en installeren. Als de hele zwik geinstalleerd is moet het gewoon werken, en niet steeds gezeur van "het ding doet het niet".

Als het Ziggo modem voor telefonie en internet werkt zoals het moet werken, is er geen probleem.

De praktijk met deze "low-cost" handel is helaas vaak anders. Het werkt vaak anders, dan het zou moeten. Je wordt bij problemen van het kastje naar de muur gestuurd.

Voor een leek, dus de gemiddelde gebruiker, is dat eigenlijk onacceptabel. Het moet gewoon werken....
 
Wim,

De D-Link DIR-855 werkt ook goed met het modem hoor.
Ik heb 'm zaterdag aansloten en het werkt dus al drie dagen naar volle tevredenheid.:wink:
 
Fijn dat de D-Link goed werkt en bevalt. :thumb up:

Voor wat kennissen heb ik de Sitecom WL342 geinstalleerd.