• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

D-Link of Netgear router aan Ziggo modem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wim44

Forum Gebruiker
Berichten
127
Zijn er mensen die een Netgear of een D-Link router gebruiken, in combinatie met het Ziggo modem + telefonie ?

Zijn er mensen met goede ervaringen met D-Link en/of Netgear en welk model betreft het ? Ik zoek naar een N router, enkelband 2,4 GHz of Duo band 2,4 / 5 GHz.
 
Zijn er mensen die een Netgear of een D-Link router gebruiken, in combinatie met het Ziggo modem + telefonie ?

Zijn er mensen met goede ervaringen met D-Link en/of Netgear en welk model betreft het ? Ik zoek naar een N router, enkelband 2,4 GHz of Duo band 2,4 / 5 GHz.
ja ik. netgear router in combinatie met ziggo modem en ook telefonie. werkt allemaal uitstekend bij mij. tja, ik ben een leek wat dit betreft. ik heb het laten installeren door een computerfreak. misschien zijn er andere die je hier kunnen verder helpen. succes.:frons::applause:
 
Het installeren en in gebruik nemen is - voor mij - geen probleem. Ik wil alleen voor iemand anders "geen zorgenkind" aanschaffen en installeren. Als de hele zwik geinstalleerd is moet het gewoon werken, en niet steeds gezeur van "het ding doet het niet".

Als het Ziggo modem voor telefonie en internet werkt zoals het moet werken, is er geen probleem.

De praktijk met deze "low-cost" handel is helaas vaak anders. Het werkt vaak anders, dan het zou moeten. Je wordt bij problemen van het kastje naar de muur gestuurd.

Voor een leek, dus de gemiddelde gebruiker, is dat eigenlijk onacceptabel. Het moet gewoon werken....
 
Wim,

De D-Link DIR-855 werkt ook goed met het modem hoor.
Ik heb 'm zaterdag aansloten en het werkt dus al drie dagen naar volle tevredenheid.:wink:
 
Fijn dat de D-Link goed werkt en bevalt. :thumb up:

Voor wat kennissen heb ik de Sitecom WL342 geinstalleerd.
Een soort asbak met ingebouwde antennes. Veel plastic. Maar het werkt.
 
Hier sinds een maand of 3 een D-link DIR655 in gebruik. Bevalt en werkt prima.
Tot zover 1x een probleem gehad, wat zich ongeveer na 2 weken voordeed. De router was om onbekende en duistere redenen "vastgelopen". Alle verbindingen waren up, maar er was geen lokaal en internetverkeer mogelijk.

1x hoeven resetten, daarna tot zover probleemloos.
 
De D-link DIR 655 is een prima apparaat met een behoorlijk Wan to Lan snelheid 231mbit kun je voorlopig alle toekomstige snelheidsverhogingen met gemak aan

D-Link voert met maar liefst 3 van z'n routers de top aan

https://www.smallnetbuilder.com/component/option,com_chart/Itemid,189/

Hier draait hij inmiddels als een zonnetje bovenstaande pagina is handig voor mensen die een router hebben en hun snelheid helemaal niet halen vooral als je boven de 20 mbit zit is het belangrijk om te kijken wat voor Wan naar Lan snelheid je router heeft
 
D-Link Dir 635

Hey!
Ik heb sinds bijna twee jaar de D-Link Dir 635. Krijg ik net een nieuwsbrief van Ziggo waarin oa staat dat ik 'm kan inruilen voor een sitecom
(WL-342 Wireless Router 300N X3)
Ga ik er echt op vooruit als ik dat doe? Mijn laatste sitecom heeft het maar een jaar gedaan. Met de router van D-Link kan ik 100Mb/s aan. Nog 50 meer dan ik komende maand ga krijgen van Ziggo.
Iemand een tip:?:
Groet,
Fransje
 
Als die D-link het nog prima doet zie ik geen reden om die om te wisselen voor die sitecom,

Voorlopig kun je er nog prima mee uit de voeten later kun je hem voor een 655 of hoger inruilen die hebben tenminste veel hogere wan to lan speed en gigabit Lan poorten.
Zie de voordelen qua specs niet ten opzichte van je huidige dir 635 om die sitecom aan te schaffen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan