• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Zender van de Maand

Status
Niet open voor verdere reacties.
O

Orca45

Op kanaal 14 Zenderoverzicht Ziggo staan de 5 verrassingszenders en de zender van de maand.
Zender van de maand is Eurosport 2, deze zou te zien zijn op de etalagekanaal 13. Echter dit is een hele andere zender als Eurosport 2, die wel te zien is op 411. Als je op 13 klikt staat er wel Eurosport 2, maar is toch iets anders.
Klopt dit ?

Vraagjes over zender van de maand:
Is het altijd zo dat Zender van de maand wordt uitgezonden op kanaal 13 Het etalagekanaal ?
Loopt de zender van de maand altijd vanaf de 1e van de maand tot de laatste dag van de maand ?
 
Vraagjes over zender van de maand:
Is het altijd zo dat Zender van de maand wordt uitgezonden op kanaal 13 Het etalagekanaal ?
Loopt de zender van de maand altijd vanaf de 1e van de maand tot de laatste dag van de maand ?

Klopt dit dan ?
 
Zender van de maand loopt altijd vanaf de eerste tot de laatste dag van de maand. Wordt altijd op het etalagekanaal uitgezonden, maar ook het oorspronkelijke kanaal staat open, en heeft een betere kwaliteit dan het etalagekanaal.

(Bij mij stond gisteren het oorspronkelijke kanaal nog niet open, en kon ik nog steeds naar Eurosport 2 kijken, of dat nu nog zo is weet ik niet.) Vanavond even kijken.

Edit: nog steeds zo bij mij, 3/2/2011
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Inmiddels ok. Kanaal 152 is open.
Bij mij (ook bij andere hier in Delft) staat 152 nog steeds dicht, en 411 Eurosport 2 de zender van de vorige maand nog steeds open. :roll:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bij mij (ook bij andere hier in Delft) staat 152 nog steeds dicht, en 411 Eurosport 2 de zender van de vorige maand nog steeds open. :roll:
Raar dat dat anno 2011 allemaal nog met de hand geschakeld moet worden:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan