• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

lokale actie: Overstap naar digitale tv: 15 euro

  • Onderwerp starter robbiesan
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
R

robbiesan

Ik heb een brief ontvangen met daarin een waardebon om in te leveren bij 1 van de aangesloten winkels in Hengelo (ov) als je wilt overstappen naar digitale tv. Dat zou dan incl. startpakket en decoder "maar" 15 euro kosten. Maar navraag leert dat iedereen die al digitale tv heeft ook deze brief heeft ontvangen. Zou je dan alsnog gebruik kunnen maken van deze actie, bijv. als je stelt dat je een extra decoder nodig hebt voor op de slaapkamer ? Er staat wel in de brief "stap dan nu over op Digitale tv van Ziggo en profiteer van deze haarscherpe aanbieding"
 
uiteraard kan dat. Tot maximaal 3 kaarten kun je aanmelden.
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/15.0.015; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
 
Ik heb een brief ontvangen met daarin een waardebon om in te leveren bij 1 van de aangesloten winkels in Hengelo (ov) als je wilt overstappen naar digitale tv. Dat zou dan incl. startpakket en decoder "maar" 15 euro kosten. Maar navraag leert dat iedereen die al digitale tv heeft ook deze brief heeft ontvangen. Zou je dan alsnog gebruik kunnen maken van deze actie, bijv. als je stelt dat je een extra decoder nodig hebt voor op de slaapkamer ? Er staat wel in de brief "stap dan nu over op Digitale tv van ziggo en profiteer van deze haarscherpe aanbieding"

Wat is de achterliggende reden voor die 15 euro actie van Ziggo in Hengelo? Ziggo heeft wel vaker lokale 15 euro acties, maar daar is altijd een reden voor, bijvoorbeeld als goedmakertje voor het verdubbelen (!) van de kosten van het Z1 basisabonnement, of om mensen ervan af te houden over te stappen op glasvezel.

En natuurlijk, als jij een waardebon hebt, dan kun je daarmee voor 15 euro die decoder + smartcard afhalen. Altijd doen, ook als je denkt dat je het niet nodig hebt. Een ongebruikte smartcard en decoder zijn altijd te slijten op marktplaats en je kunt er dan heel wat meer dan 15 euro voor vangen.
 
Ik weet niet wat de achterliggende reden is, misschien toch de reclame die KPN hier maakt voor glasvezel.

Even nagevraagd bij de Ziggo stand op de markt en het blijkt dat iedereen die al digitale tv heeft toch gewoon gebruik kan maken van dit aanbod. Nou heb ik zelf al 3 smartcards verdeeld over het huis, maar daar mocht ik - volgens de medewerker- gewoon nog een vierde aan toevoegen. De decoder is de Samsung B270R, dus een min of meer aflopend standaard SD-model
 
Ik weet niet wat de achterliggende reden is, misschien toch de reclame die KPN hier maakt voor glasvezel.

Even nagevraagd bij de Ziggo stand op de markt en het blijkt dat iedereen die al digitale tv heeft toch gewoon gebruik kan maken van dit aanbod. Nou heb ik zelf al 3 smartcards verdeeld over het huis, maar daar mocht ik - volgens de medewerker- gewoon nog een vierde aan toevoegen. De decoder is de Samsung B270R, dus een min of meer aflopend standaard SD-model

Die medewerker heeft formeel gelijk, je mag net zoveel smartcards toevoegen als je zelf wil. Maar vanaf de vierde smartcard ga je gewoon dubbel betalen. Dat heeft ie er (wijselijk) niet bij gezegd ...

En over die Samsung B270R decoder zijn de nodige klachten, hier na te lezen op het forum. Ik kreeg zelf overigens een Humax bij een 15 euro actie enkele maanden geleden.
 
Niet als iedereen zo'n aanbieding heeft gekregen.:cool:

Tuurlijk wel, want het kenmerk van een lokale aanbieding is nou juist dat die alleen geldt voor één gemeente. Het is dus niet zo dat iedere Ziggo abonnee in het land een dergelijke aanbieding heeft gehad of nog krijgt.
 
Die medewerker heeft formeel gelijk, je mag net zoveel smartcards toevoegen als je zelf wil. Maar vanaf de vierde smartcard ga je gewoon dubbel betalen. Dat heeft ie er (wijselijk) niet bij gezegd ...

En over die Samsung B270R decoder zijn de nodige klachten, hier na te lezen op het forum. Ik kreeg zelf overigens een Humax bij een 15 euro actie enkele maanden geleden.

Ik ga nog even bij andere winkels navragen, misschien dat ze daar een voorraad Humax-en hebben gekregen :wink:

Vanaf de 4e smartcard krijg je alleen nog het basispakket op die smartcard, dus je betaalt niets extra's , maar krijgt natuurlijk ook niet de extra zenders van het totaal pakket. Nu zit ik ook niet direct op die smartcard te wachten, maar een extra decoder is nooit weg, toch
 
Ik heb een brief ontvangen met daarin een waardebon om in te leveren bij 1 van de aangesloten winkels in Hengelo (ov) als je wilt overstappen naar digitale tv. Dat zou dan incl. startpakket en decoder "maar" 15 euro kosten. Maar navraag leert dat iedereen die al digitale tv heeft ook deze brief heeft ontvangen. Zou je dan alsnog gebruik kunnen maken van deze actie, bijv. als je stelt dat je een extra decoder nodig hebt voor op de slaapkamer ? Er staat wel in de brief "stap dan nu over op Digitale tv van ziggo en profiteer van deze haarscherpe aanbieding"

Deze actie hoort bij de 'Ziggo helpt' bus. Die was laatst ook hier in Deventer, en ze hebben dan speciale aanbiedingen. Ws om wat volk naar die bus te lokken, hoewel je er ook met problemen heen kan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan