• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Docsis 3.0 modem, wie heeft hem al ?

  • Onderwerp starter dutchy_40
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
D

dutchy_40

Docsis 3.0 modem, wie heeft hem al binnen, ik heb zaterdag een brief gehad met een inlognaam en wachtwoord om mijn nieuwe modem te activeren, het modem zou binnen enkele dagen bezorgt worden, er stond bij dat het was omdat men het netwerk ge-upgrade had. Ook stond er in de brief dat het wel een half uur kon duren na aansluiting voordat het modem online kwam, ik was benieuwd of mijn wijk als eerst is of dat er mensen zijn die al ervaring met dit modem hebben, en er zaken zijn waar je op moet letten.


Riez
 
* kijkkt in agenda.... mmm .... geen 1 april....
woei... het gaat dus echt gebeuren!!!
 
Nota bene: dit is voorlopig nog alleen voor Z3i abonnees. Verschillende regio's zullen omstebeurt aan de beurt komen.
 
Nee hoor, ik heb een nieuw Alles-in-1 Plus abo afgesloten en zaterdag mijn pakket ontvangen mét de nieuwe modem. Werkt als een trein en was binnen 2 minuten online, zowel voor internet als telefonie.
 
Ik doelde op het omwisselen van al in gebruik zijnde modems. Gefeliciteerd!
 
Heb nog niks ontvangen ook geen brief alles in een extra maar dat komt denk ik door de werkzaamheden die tot 17 april gaan duren.
 
nw modem

Heb vandaag de nw modem binnen gekregen
geactiveert en werkt nu
de hogere snelheid word later gefaseerd in gervoerd
 
Docsis 3.0 modem, wie heeft hem al binnen, ik heb zaterdag een brief gehad met een inlognaam en wachtwoord om mijn nieuwe modem te activeren, het modem zou binnen enkele dagen bezorgt worden, er stond bij dat het was omdat men het netwerk ge-upgrade had. Ook stond er in de brief dat het wel een half uur kon duren na aansluiting voordat het modem online kwam, ik was benieuwd of mijn wijk als eerst is of dat er mensen zijn die al ervaring met dit modem hebben, en er zaken zijn waar je op moet letten.


Riez


Ik ook een brief gekregen....ben dus nu in afwachting dat het nieuwe modem wordt bezorgt.
En dan......afwachten maar....tot de nieuwe snelheden.... :grin:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan