• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Zenderkaart ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
G

G.bruiker

Is er een downloadbare zenderkaart ergens te vinden ?
Ik zoek me naar,ik krijg ofwel oude links of ik kom op de Ziggo pages terecht waar 3 verschillende kaarten te zien zijn maar die zijn niet echt print friendly.
Een printbaar iets, A4 formaat voor naast de tv zou toch wel wenselijk zijn.
Kan iemand me er op wijzen ?
 
Dank u voor uw reactie,maar daar was ik al lang geweest maar dat is geen zenderkaart.
Dan moet je nog over 4 pakketten heen zoeken en ligt er een heel boekwerk naast je tv, als je het start pakket koopt zit er een overzichtelijk kaartje bij met de zenders en dan per pakket een balletje of zo zodat je kan zien welke zender er bij past,maar helaas was dat kaartje al niet meer actueel.
Bij @home had je gewoon de zenderkaart die je kon downloaden en uitprinten,in 3-en vouwen en klaar.
 
Helaas bedoel ik dat niet met zenderkaart en aangezien ik niet beter uit kan leggen wat ik bedoel kan dit topic wel dicht.
Ik bedoel dus een (printbaar) kaartje waarop ALLE zenders staan incl nummers,niet verdeeld over meerdere pagina's.
 
Helaas bedoel ik dat niet met zenderkaart en aangezien ik niet beter uit kan leggen wat ik bedoel kan dit topic wel dicht.
Ik bedoel dus een (printbaar) kaartje waarop ALLE zenders staan incl nummers,niet verdeeld over meerdere pagina's.

Je bedoelt een zenderkaart zoals die bij @Home altijd te downloaden was?

Oude zenderkaart @Home

Ik vind het ook jammer dat deze niet beschikbaar is bij Ziggo, vind de indeling van de website met het zenderoverzicht nu erg onoverzichtelijk omdat het basispakket en aanvullende zenders nu niet meer op dezelfde pagina staan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je bedoelt een zenderkaart zoals die bij @Home altijd te downloaden was?

Oude zenderkaart @Home

Ik vind het ook jammer dat deze niet beschikbaar is bij Ziggo, vind de indeling van de website met het zenderoverzicht nu erg onoverzichtelijk omdat het basispakket en aanvullende zenders nu niet meer op dezelfde pagina staan.

Dit is dus exact wat ik bedoelde :)
Had zelf een kaart gemaakt uit armoe,laten plastificeren maar nu kan action now er al weer af..
Ik begrijp dat deze nu dus niet meer bestaat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan