• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Cisco HD PVR bij Mediamarkt te koop

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

svmnb

Bij enkele winkels is nu blijkbaar de HD PVR te koop.
Vraag: kan ik deze, zonder problemen, in voormalig Casema gebied gebruiken, zonder tussenkomst van monteur, nieuw AOP, etc?
 
Monteur kan, maar hoeft niet....
AOP ligt eraan, er zit wel een nieuwe AOP in de doos aangezien het overgrote deel van de AOP's verrot zijn.

Er zit ook een versterker/filter bij die aangesloten moet worden :)
 
Andere mensen in het forum meldden enige tijd terug dat bij Mediamarkt toen geen nieuw AOP en versterker in de doos bijgeleverd werd. Dat zou wel moeten begreep ik. Dus mocht je er één willen kopen check dan of dit er bij zit.
 
Andere mensen in het forum meldden enige tijd terug dat bij Mediamarkt toen geen nieuw AOP en versterker in de doos bijgeleverd werd. Dat zou wel moeten begreep ik. Dus mocht je er één willen kopen check dan of dit er bij zit.

Hmm, de zoveelste klacht daarover... Ik ga er morgen even achteraan!
 
Misschien was er maar 1 klacht hoor, ik schrijf alleen maar wat ik in dit forum erover las van iemand :wink:.

Maar ik heb hem zelf op de helpdesk ook al eens gehoord. :) Dus wie weet zit er een waarheid in. En uitzoeken kan geen kwaad! Als het er inderdaad niet bij zit kunnen we dat beter zo snel mogelijk tackelen :P Maar bedankt voor de eerlijkheid :P
 
Bedankt tot zover.
Als mijn AOP nu met DTV goed functioneert (ook met HD kanalen), kan ik er dan vanuit gaan dat het met die Cisco ook goed gaat, of is deze kritischer met aangeboden signaal?

Ik wil deze PVR heel graag hebben, maar wil GEEN enkele interactie met Ziggo op dit gebied. Dat gepruts heb ik met Casema al genoeg gehad, voor mij geen hepdesk en klantenservice, als ik het enigzins kan voorkomen.
 
Helaas is er nog niet echt veel bekend over VOD. Wat ik van een collega begreep is dat het signaal daarvoor wel veel gevoeliger is dan DTV of HDTV. En wat hierboven staat over het retoursignaal is zeker waar.

Maar de gevoeligheid kan ook een roddel zijn.... Ik durf het echt niet zeker te zeggen.

Hoe staat je AOP erbij? Is het een 1-gats of een 2-gast doos?
 
Helaas is er nog niet echt veel bekend over VOD. Wat ik van een collega begreep is dat het signaal daarvoor wel veel gevoeliger is dan DTV of HDTV. En wat hierboven staat over het retoursignaal is zeker waar.

Maar de gevoeligheid kan ook een roddel zijn.... Ik durf het echt niet zeker te zeggen.

Hoe staat je AOP erbij? Is het een 1-gats of een 2-gast doos?

Het is zo'n oudje, met een poort voor TV en eentje voor radio.
Als ik alleen HD en SD wil opnemen, dus geen interactief geneuzel, dan heb ik grote kans dat het gaat werken?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan