• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Tijd loopt achter bij zappen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

ACoster

Sinds een week of 2 heb ik dat bij het zappen, de programma-informatie soms niet verschijnt in het scherm en dat komt omdat de tijd die aangegeven staat op het scherm, niet klopt.
Als ik om na een half uur pas weer zap, wordt de tijd van een half uur terug nog weer gegeven, echter is de programma-info op dat moment al offline en krijg ik dus niks te zien. Meestal, na een minuutje zappen, schiet de tijd naar de huidige tijd en krijg ik ook de correct programma-info te zien.

Zijn er meer mensen met dit probleem? En nog beter, is er ook iemand met de oplossing voor dit probleem?
 
Sinds een week of 2 heb ik dat bij het zappen, de programma-informatie soms niet verschijnt in het scherm en dat komt omdat de tijd die aangegeven staat op het scherm, niet klopt.
Als ik om na een half uur pas weer zap, wordt de tijd van een half uur terug nog weer gegeven, echter is de programma-info op dat moment al offline en krijg ik dus niks te zien. Meestal, na een minuutje zappen, schiet de tijd naar de huidige tijd en krijg ik ook de correct programma-info te zien.

Zijn er meer mensen met dit probleem? En nog beter, is er ook iemand met de oplossing voor dit probleem?

Ik denk dat het verstandig is om de decoder even terug te zetten naar de fabrieksinstellingen :)
 
Vast een tip van de helpdesk.... :wink:
Als het niet goed werkt..resetten...

Ik zal het proberen vanavond.
 
was bij mijn panasonic ook het geval. ook had ik geen geluid op rtl 4,5,7, stekker er uit en er weer in was de oplossing
 
Dit probleem heb ik ook, begonnen ook zo'n twee weken terug.

Heeft het terugzetten naar fabrieksinstellingen geholpen? Of misschien iets anders?
 
Tot vandaag had ik er ook last van met mijn Humax. Inderdaad stekker eruit en stekker erin lost het probleem (tot nu toe) op.
 
En als je dat gedaan hebt dat resetten door middel van de stekker eruit en erin kan je het ritueel over een paar weken/maanden herhalen.
Heb dit gekl:censored: al bijna een jaar. En niemand weet een betere oplossing. Is toch absurd...............:evil:
 
Gisteren begon deze ellende weer, de tijd loopt achter waardoor de now and next en EPG niet klopt.
Decoder aan en uitzetten helpt niet.
Vaak helpt zappen naar Nederland 1 even maar de volgende dag loopt de boel weer hopeloos achter.
Stroom er helemaal af en weer er in en het werkt weer voor een maand of 2, wordt er helemaal niets aan/met deze bug gedaan ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan