• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen of slechte ontvangst History Channel enEorosport HD

Status
Niet open voor verdere reacties.
F

fiederels

Ik heb een Sony Brava KDL 32W400E tv en een ALPHACRYPT Classic CI module 3.15. Van Ziggo heb ik een HDpakket. Sinds een paar weken kan ik History Channel HD en Eurosport HD niet of nouwelijks ontvangen. Mijn buurman met dezeldfe tv en alphacryptcard heeft daar geen last van.
Zou dat aan de alphacryptcard kunnen liggen? Ik heb een e-mail naar Ziggo gestuurd met deze vraag, maar tot nu toe alleen de ontvangstbevestiging ontvangen.
Ik krijg ook heel vaak de duitse mededeling van alphacrypt op het scherm dat ik niet gerechtigd ben om diditale zenders te ontvangen maar na een paar seconden komt er toch beeld.
Zijn er soms meer mensen die daar last van hebben of hebben gehad?
 
Zou dat aan de alphacryptcard kunnen liggen? Ik heb een e-mail naar Ziggo gestuurd met deze vraag, maar tot nu toe alleen de ontvangstbevestiging ontvangen.

Heb helaas geen oplossing.

Weet wel dat je van Ziggo geen antwoord zult krijgen. Zij ondersteunen de Alphacrypt niet. Zoek maar eens met keyword Alphacrypt op dit forum.
 
Ik heb een Sony Brava KDL 32W400E tv en een ALPHACRYPT Classic CI module 3.15. Van Ziggo heb ik een HDpakket. Sinds een paar weken kan ik History Channel HD en Eurosport HD niet of nouwelijks ontvangen. Mijn buurman met dezeldfe tv en alphacryptcard heeft daar geen last van.
Zou dat aan de alphacryptcard kunnen liggen?
Een snelle test zou natuurlijk zijn om even de alphacrypt module van je buurman te proberen? :wink:
 
Een snelle test zou natuurlijk zijn om even de alphacrypt module van je buurman te proberen? :wink:

Dat is een goed idee. Bedankt. Ik zal het laten weten nadat we het uitgeprobeerd hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan