Forum pagina's laden erg traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

ArChie

Forum Gebruiker
Berichten
5.016
De webpagina's van dit forum laden bij mij erg traag. Elke link die ik aanklik leidt telkens tot zo'n "Waiting for https://Ziggo-gebruikers.nl/forum/..." in de status bar die seconden lang blijft staan totdat de pagina geopend wordt waarna ook het laden van alle afbeeldingen langzaam gaat die van de forum server moeten komen. Andere forums zoals Tweakers, Sat4All en Chelloo reageren met normale snelheden.
 
Had ook last van de delay's met openen van de pagina's.
Lijkt nu weer beter te gaan.

Edit: Het was tegen zes t/m 7uur.
En bij het plaatsen van dit bericht weer een lange tijd voordat de pagina opende.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik merk hier niets, maar misschien was het op een bepaalde tijd. Graag de volgende keer even een tijd erbij zetten.
 
Momenteel (19:20) is de boel weer erg traag.
 
Ik merk hier niets, maar misschien was het op een bepaalde tijd. Graag de volgende keer even een tijd erbij zetten.

Dat herken ik wel dat dit forum zo af en toe behoorlijk trager is dan bijv sat4all. Oftewel, die 10 of 20 sekonden laadtijd klinkt mij wat bekend in de oren, op sommige momenten...

Gert.
 
Het is met vlagen blijkbaar, ik heb één keer zo'n traag moment gezien, op dat moment was de server-load hoger dan normaal maar het was direct weer verdwenen. We houden het in de gaten. Aan de drukte kan het niet liggen. Ook op rustigere momenten is het soms traag.
 
Toen ik zojuist zag dat er gereageerd was kostte het maar liefst 52 seconden totdat de pagina in zijn geheel was geladen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan