• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

De Eerste Ervaringen met Ziggo...

Status
Niet open voor verdere reacties.

pjutr

Forum Gebruiker
Berichten
846
... vallen tegen! :roll:De klantenservice, waarvan je zou verwachten dat ze vanuit het adagio van de nieuwe company op volle sterkte zou functioneren is vandaag 17-05 zo goed als onbereikbaar. De persoonlijke pagina's voor het inzien van facturen e.d. op internet functioneren ook al niet. Terwijl er toch tijd genoeg is geweest om de zaken oom te zetten/copieren. Of laat dan de oude Casema-pagina's in de lucht of link ze totdat Ziggo wel werkt.

De verpersoonlijking van de Klantenservice op de Ziggopagina geeft nergens antwoord op. Een mailtje sturen is ook (nog?) niet mogelijk. Eindelijk kreeg ik een wijzigingspagina aan de praat. Maar na alles ingevuld te hebben krijg ik een foutmelding. Die verwijst notabene naar mijn postcode die door de pagina zelf is ingevuld en verder volstrekt correct is. Allemaal niet helel erg bemoedigend helaas.

Weet iemand op dit forum trouwens antwoord op de volgende vraag. Ik wil mijn bestaande combinatie van Casema Multi Internet, Digitale Telefonie en Digitale televisie omzetten in een Alles in één-pakket. Is het nu zo dat ik dan als nieuwe abonnee bij een nieuw bedrijf wordt beschouwd? En dat ik dus af kan van mijn 5 maanden oud abonnement op het Digitaal Pluspakket?
 
Of je belt de klantenservice of je regelt het via de ziggo website als deze weer werkt.
 
Ik ben een tevreden klant van @home en nu Ziggo en de klantenservice is veel beter bereikbaar dan toen die van @home en klanten van @home kunnen via https://www.home.nl/klantenservice/ alsnog bij hun gegevens komen


Je kan je door ziggo terug laten bellen, ik heb zelf gebeld met ziggo net (17-05-2008 15:30uur) en ik heb een minuut of 3 aan de lijn gehangen voordat ik een medewerker kreeg, redelijk Snelle afhandeling dus! Als dit zo blijft is dit zekereen vooruitgang. Voor zover ik dat nu al kan beoordelen, tevreden met de overgang naar ziggo....Op wat practische en funtionaliteiten op de site na dan natuurlijk.... maar die komen vanzelf........
 
Laatst bewerkt door een moderator:
... vallen tegen! :roll:De klantenservice, waarvan je zou verwachten dat ze vanuit het adagio van de nieuwe company op volle sterkte zou functioneren is vandaag 17-05 zo goed als onbereikbaar. De persoonlijke pagina's voor het inzien van facturen e.d. op internet functioneren ook al niet. Terwijl er toch tijd genoeg is geweest om de zaken oom te zetten/copieren. Of laat dan de oude Casema-pagina's in de lucht of link ze totdat Ziggo wel werkt.

De verpersoonlijking van de Klantenservice op de Ziggopagina geeft nergens antwoord op. Een mailtje sturen is ook (nog?) niet mogelijk. Eindelijk kreeg ik een wijzigingspagina aan de praat. Maar na alles ingevuld te hebben krijg ik een foutmelding. Die verwijst notabene naar mijn postcode die door de pagina zelf is ingevuld en verder volstrekt correct is. Allemaal niet helel erg bemoedigend helaas.

Weet iemand op dit forum trouwens antwoord op de volgende vraag. Ik wil mijn bestaande combinatie van Casema Multi Internet, Digitale Telefonie en Digitale televisie omzetten in een Alles in één-pakket. Is het nu zo dat ik dan als nieuwe abonnee bij een nieuw bedrijf wordt beschouwd? En dat ik dus af kan van mijn 5 maanden oud abonnement op het Digitaal Pluspakket?

Peter,
na 1 dag heb je al opmerkingen? geef een bedrijf even de tijd om zich te settelen.
En als antwoord op je vraag. Nee, je wordt niet als een nieuwe abonnee beschouwd. Je hebt toch ook een brief gehad van Casema/Ziggo?
 
ja ik geef dat ook toe dit is k*t en dan netjes gezegd
ik ben hier hellemaal mee eens


... vallen tegen! :roll:De klantenservice, waarvan je zou verwachten dat ze vanuit het adagio van de nieuwe company op volle sterkte zou functioneren is vandaag 17-05 zo goed als onbereikbaar. De persoonlijke pagina's voor het inzien van facturen e.d. op internet functioneren ook al niet. Terwijl er toch tijd genoeg is geweest om de zaken oom te zetten/copieren. Of laat dan de oude Casema-pagina's in de lucht of link ze totdat Ziggo wel werkt.

De verpersoonlijking van de Klantenservice op de Ziggopagina geeft nergens antwoord op. Een mailtje sturen is ook (nog?) niet mogelijk. Eindelijk kreeg ik een wijzigingspagina aan de praat. Maar na alles ingevuld te hebben krijg ik een foutmelding. Die verwijst notabene naar mijn postcode die door de pagina zelf is ingevuld en verder volstrekt correct is. Allemaal niet helel erg bemoedigend helaas.

Weet iemand op dit forum trouwens antwoord op de volgende vraag. Ik wil mijn bestaande combinatie van Casema Multi Internet, Digitale Telefonie en Digitale televisie omzetten in een Alles in één-pakket. Is het nu zo dat ik dan als nieuwe abonnee bij een nieuw bedrijf wordt beschouwd? En dat ik dus af kan van mijn 5 maanden oud abonnement op het Digitaal Pluspakket?
 
niet echt mee eens 1 eerst 5 dagen niet te bereiken via internet en bellen ging ook erg slecht wachttijd van ik denk ik hang op het is toch 10cnt x 10 is toch 1 euro en dan de belkosten van mobiel nog erbij
en toch volgende week na maandag het abonemee eraf halen let maar op
laat ze maar iets op tijd leveren ik wacht al vanaf eind maart


Peter,
na 1 dag heb je al opmerkingen? geef een bedrijf even de tijd om zich te settelen.
En als antwoord op je vraag. Nee, je wordt niet als een nieuwe abonnee beschouwd. Je hebt toch ook een brief gehad van Casema/Ziggo?
 
het ligt aan Cogas,Dus neem even contact op me de klanten service voor meer informatie;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan