View Full Version : Stelling; RTL8,

Wesmsn
30 november 2009, 17:25
Ziggo denkt er over na om rtl8
Van de kabel af te halen,

Wat is jullie mening
Als ziggo dit zou doen
Zal je dan rtl8 missen?
Of zie je graag een andere zender er voor terug,

ArChie
30 november 2009, 17:28
Wat is de bron van deze uitspraak?

GizmoŠ
30 november 2009, 17:40
Als hij in het digitale pakket blijft zitten vind ik alles best. Maar wat is de reden dan?

ArChie
30 november 2009, 17:48
Als hij in het digitale pakket blijft zitten vind ik alles best. Maar wat is de reden dan?
Voordat er straks weer allemaal wilde geruchten de ronde gaan doen lijkt mij het verstandig dat de topic starter eerst met bronvermelding komt.

Zigmund
30 november 2009, 18:10
Inderdaad, mist iedere bron. Ik kan me wel voorstellen dat RTL8 omgedoopt wordt naar RTL538 of zoiets (De nieuwe 538 zender).

RTL8 en Lounge hebben dezelfde doelgroep in die zin kan ik deze beslissing begrijpen

ArChie
30 november 2009, 18:45
Inderdaad, mist iedere bron. Ik kan me wel voorstellen dat RTL8 omgedoopt wordt naar RTL538 of zoiets (De nieuwe 538 zender).

RTL8 en Lounge hebben dezelfde doelgroep in die zin kan ik deze beslissing begrijpen
Nu worden er al woorden gebruikt als omdopen en deze beslissing terwijl het nog steeds niet duidelijk is of dit echt een gedachtengang van Ziggo is of zomaar een gerucht dat de wereld in geholpen is.

pboes
30 november 2009, 18:53
Het kan natuurlijk best zo zijn dat er ergens een programmaraad is die zich tegen RTL 8 heeft uitgesproken en dat die programmaraad er een andere zender voor terug wil. Dan hebben we het dus over het analoge pakket ergens in Nederland. En hoewel ik geen fan ben van RTL8 denk ik niet dat die zender in heel Nederland, en zeker niet digitaal, verdwijnt.

ArChie
30 november 2009, 19:10
Het kan natuurlijk best zo zijn dat er ergens een programmaraad is die zich tegen RTL 8 heeft uitgesproken en dat die programmaraad er een andere zender voor terug wil. Dan hebben we het dus over het analoge pakket ergens in Nederland. En hoewel ik geen fan ben van RTL8 denk ik niet dat die zender in heel Nederland, en zeker niet digitaal, verdwijnt.
Je illustreert mijn punt. Door het ontbreken van die bronvermelding wordt er nu al geopperd dat het misschien een programmaraad is die hier voor verantwoordelijk zou kunnen zijn. Voordat je het weet hebben we straks weer een hele discussie over de taak van programmaraden.

Jdd
30 november 2009, 19:28

Bij programmaraad BCNZ heb ik me inderdaad hiervoor uitgesproken. :mrgreen:

Het zijn andere zenders geworden.

Wesmsn
30 november 2009, 19:36
Sorry jullie hebben helemaal gelijk:oops:

Ik had het gelezen op totaaltv laatst,
Stond het bij een nieuwspost in
Kan het zo niet vinden

Zal voortaan ff eerst kijken voor bron!

-Slotje-

ajaxmen
6 januari 2010, 23:52

Wat is jullie mening
Als ziggo dit zou doen
Zal je dan rtl8 missen?
Of zie je graag een andere zender er voor terug,

waarom .rtl eraf.gooi er maar een enkele turkse zenders af

twigger
7 januari 2010, 09:47
of allemaal eraf.:oyeah:

thomas999
7 januari 2010, 10:05
Waarom? Turkse mensen betalen nota bene extra voor dat Turkse pakket.
Nou ja deze hele discussie lijkt op een hoax....

ajaxmen
7 januari 2010, 18:41
Waarom? Turkse mensen betalen nota bene extra voor dat Turkse pakket.
Nou ja deze hele discussie lijkt op een hoax....
heeft daar niks mee te maken ,maar we zitten hier in nederland,en als we bandbreedte te kort komen ,moeten eerst die buitenlandse zenders er af en niet de nederlandse.ik betaal ook voor de televisie

Kolade
12 januari 2010, 14:56
Het zou mij niets verbazen als de Turkse zenders betere programma's brengen dan RTL 8. Immers zendt RTL 8 alleen maar herhalingen uit. Weg er mee dus
met RTL 8,immers betalen de kijkers naar de Turkse zenders al een extra toeslag

twigger
12 januari 2010, 17:46
Het zou mij niets verbazen als de Turkse zenders betere programma's brengen dan RTL 8. Immers zendt RTL 8 alleen maar herhalingen uit. Weg er mee dus
met RTL 8,immers betalen de kijkers naar de Turkse zenders al een extra toeslagen als je geen Turks verstaat(zoal ik dus) heb je aan die betere programma's ook geen reet..
laat rtl8 maar mooi blijven.

pboes
12 januari 2010, 20:27
RTL 8 zendt maar een paar uur per dag uit.
De rest van de dag is reclame met Teleshop.

In plaats daar van zou ook een echte zender kunnen worden doorgegeven.
En die mag wat mij betreft best Turks zijn.

Eduard08
12 januari 2010, 21:03
RTL 8 zendt maar een paar uur per dag uit.
De rest van de dag is reclame met Teleshop.

In plaats daar van zou ook een echte zender kunnen worden doorgegeven.
En die mag wat mij betreft best Turks zijn.
Het Turkse pakket is het directe gevolg van diverse schotelverboden.

Kolade
12 januari 2010, 21:29
en als je geen Turks verstaat(zoal ik dus) heb je aan die betere programma's ook geen reet..
laat rtl8 maar mooi blijven.

Het is maar een vermoeden dat die Turkse programma's beter zijn. Maar vanwaar die voorliefde voor RTL 8 ineens?

Eduard08
12 januari 2010, 21:37
Het is maar een vermoeden dat die Turkse programma's beter zijn. Maar vanwaar die voorliefde voor RTL 8 ineens?
Dat geeft Twigger immers aan: dat de zender Nederlands is.

Kolade
12 januari 2010, 23:10
Dat geeft Twigger immers aan: dat de zender Nederlands is.

Dat is wel een heel vreemde reden. Omdat ik het niet versta kijk ik er niet naar en mogen anderen het ook niet.Lijkt mij niet eerlijk. Vooral omdat ze daarvoor al extra voor moeten betalen. Het Gesprek is ook Nederlands maar of de meesten die zender zullen missen. Ik betwijfel het. RTL 8 is toch wel het afvoerputje van de RTL groep. Ik kan best zonder. Er zijn genoeg zenders die interessanter zijn.