View Full Version : FILM en SPORT voor € 5=

Zigmund
29 november 2009, 12:33
FILM1 en de overige FILM-kanalen kun je weer als actie voor €5,= per maand krijgen, drie maanden lang. Wanneer je op tijd opzegt zit je verder nergens aan vast. Leuke actie

Je kunt oook SPORT 1 erbij krijgen dan betaal je € 7,50 per maand

Actie loopt nog tot 31 december!

whats85
29 november 2009, 14:33
Actie loopt al een half jaar ofzo :)

Remyguys
29 november 2009, 15:02
FILM1 en de overige FILM-kanalen kun je weer als actie voor €5,= per maand krijgen, drie maanden lang. Wanneer je op tijd opzegt zit je verder nergens aan vast. Leuke actie

Je kunt oook SPORT 1 erbij krijgen dan betaal je € 7,50 per maand

Actie loopt nog tot 31 december!

Dus als je na 2 maanden opzegt heb je die laatste maand nog voor 5 euro en hoef je niet eenmalig €14.95 te betalen?

Zigmund
29 november 2009, 15:03
Dus als je na 2 maanden opzegt heb je die laatste maand nog voor 5 euro en hoef je niet eenmalig €14.95 te betalen?

Klopt, je moet wel tijdig opzeggen. Zelfde soort actie als ze bij EL hebben gehad

Remyguys
29 november 2009, 15:22
oke Bedankt, Maar ik heb nu een keuzepakket en als ik die dan opzeg hoelang duurt het dan voordat die is opgezegd moet ik daarvoor de laatste maand dan nog betalen?
En als ik hem nu op zou zeggen ( Keuzepakket ) en gelijk ook film1 aanvraag ( De actie ) Moet ik dan eenmalig dubbel betalen ( keuzepakket + Actie )?

Gizmo©
29 november 2009, 16:12
oke Bedankt, Maar ik heb nu een keuzepakket en als ik die dan opzeg hoelang duurt het dan voordat die is opgezegd moet ik daarvoor de laatste maand dan nog betalen?
En als ik hem nu op zou zeggen ( Keuzepakket ) en gelijk ook film1 aanvraag ( De actie ) Moet ik dan eenmalig dubbel betalen ( keuzepakket + Actie )?
Als ik het goed heb, wordt het allemaal verrekend op het moment dat je nieuwe pakket ingaat. Hoeft niet perse aan het eind van de maand te zijn.

Remyguys
29 november 2009, 16:30
Hoelang duurt het voordat die Film 1 Actie is geactiveerd?

Gizmo©
29 november 2009, 16:57
Hoelang duurt het voordat die Film 1 Actie is geactiveerd?
Normaal na aanmelding (doe het het liefst via de telefoon) zou het binnen 48 uur moeten werken. Er wel vanuit gaande dat er geen zaken meer lopen bij Ziggo die administratief nog niet afgerond zijn.

Remyguys
29 november 2009, 17:02
Maar ik heb nu keuzepakket Sport als ik die nu opzeg en dan film1 aanvraag gaat die het dan wel binnen 48 uur doen?

Gizmo©
29 november 2009, 17:06
Maar ik heb nu keuzepakket Sport als ik die nu opzeg en dan film1 aanvraag gaat die het dan wel binnen 48 uur doen?
Dan zou ik eerst Film1 aanvragen en de dag dat je beeld hebt pas Sport opzeggen. Doe je het andersom, dan zal je eerst moeten wachten (max 2 maanden) tot de stekker uit je pakket Sport getrokken is. Pas daarna kan Ziggo een volgend stapje maken.

Remyguys
29 november 2009, 17:10
Moet ik dan wel eenmalig keuzepakket sport ( 3.95 + 5 ) Betalen?

Gizmo©
29 november 2009, 17:13
Moet ik dan wel eenmalig keuzepakket sport ( 3.95 + 5 ) Betalen?
Ja, want je hebt voor je huidige keuze-pakket een opzegtermijn van 1 maand.

Remyguys
29 november 2009, 17:15
Oke Bedankt voor je hulp:)

Gizmo©
29 november 2009, 21:42
Oke Bedankt voor je hulp:)
Geen dank, graag gedaan.

Wally21
30 november 2009, 13:27
En even voor de duidelijkheid. Na de 3 actie maanden kan je het gewoon per maand opzeggen met een opzegtermijn van 1 maand. Je zit dus nergens aan vast.

Dit staat ook in de actievoorwaarden van Ziggo.:)

pboes
30 november 2009, 13:35
Ik snap het niet, als je van te voren afspreekt dat je die zenders 3 maanden wilt hebben dan heb je toch al opgezegd??!! Immers, je spreekt af drie maanden en niet langer. Als ik een auto huur voor een twee weken dan hoef ik die toch ook niet na een week op te zeggen?

Afspraak is afspraak....

Vrijevogels
30 november 2009, 14:41
Ik snap het niet, als je van te voren afspreekt dat je die zenders 3 maanden wilt hebben dan heb je toch al opgezegd??!! Immers, je spreekt af drie maanden en niet langer. Als ik een auto huur voor een twee weken dan hoef ik die toch ook niet na een week op te zeggen?

Afspraak is afspraak....

Je maakt de afspraak voor onbepaalde tijd een abbo te nemen mits je weer opzegt. Staat duidelijk in de voorwaarden.

Zo staat er ook in de voorwaarde dat je niet van de aanbieding gebruik kunt maken als je de afgelopen 6 maanden abbonee bent geweest. Zal de auto verhuurder ook niet zeggen, sorry u kunt geen auto huren, u hebt het afgelopen half jaar ook al een auto gehuurd. Je kan geen appels met peren vergelijken.

Ziggo snijdt zich zelf alleen wel in de vingers, ga in de zomermaanden ( juli, aug en september ) geen film 1 abbo meer nemen voor 14,95 per maand, wacht wel op de najaars actie 3 maanden voor 5 euro per maand.

Ze doen deze najaars actie al meerdere jaren heb ik begrepen.