View Full Version : 3 mailadressen quicknet werken niet meer, ook niet in webmail


Borg
29 november 2009, 10:42
hi, ik heb 3 mailadressen bij mijn ouders account staan die sinds een paar dagen niet meer te bereiken zijn. ook op webmail krijg ik de melding dat het wachtwoord of de inlognaam niet klopt. Is er iets veranders bij ziggo? Ik heb pop.quicknet.nl en pop.ziggo.nl geprobeerd, zonder resultaat.

Bellen is voor mij lastig en duur want ik woon in Nieuw Zeeland. Ik heb al een mail naar Ziggo gestuurd, maar ik heb geen idee wat de behandeltijd daarvan is?

Is dit een bekend probleem, kan ik gehackt zijn?

Bedankt alvast!

Isis
29 november 2009, 13:39
Heb je al geprobeerd de wachtwoorden aan te passen? Dit kan je doen door in te loggen bij mijnziggo.

CeeS
29 november 2009, 17:42
hi, ik heb 3 mailadressen bij mijn ouders account staan die sinds een paar dagen niet meer te bereiken zijn. ook op webmail krijg ik de melding dat het wachtwoord of de inlognaam niet klopt. Is er iets veranders bij ziggo? Ik heb pop.quicknet.nl en pop.ziggo.nl geprobeerd, zonder resultaat.

Bellen is voor mij lastig en duur want ik woon in Nieuw Zeeland. Ik heb al een mail naar Ziggo gestuurd, maar ik heb geen idee wat de behandeltijd daarvan is?

Is dit een bekend probleem, kan ik gehackt zijn?

Bedankt alvast!


Wanneer heb je voor het laatst geprobeerd in te loggen op die accounts ?
Je weet dat je al enige tijd moet inloggen met het volledige emailadres ?
dus: naam@quicknet.nl als inlognaam en het bijbehorende wachtwoord.
Via webmail moet dat op http://email.ziggo.nl

Borg
30 november 2009, 11:05
Hi Isis, nee ik heb nog niet geprobeerd de wachtwoorden te veranderen. Ik heb eerst mijn boodschap op het forum gezet.

Hi Cees, de mailaccounts heb ik ongeveer 30 dagen na het beeindigen van mijn eigen Ziggo account eind 2008 opnieuw kunnen aanmaken via het account van mijn vader. Deze mail accounts draaien alweer een jaar. Dat je met de emailnaam moet inloggen, daar ben ik me van bewust.

Ik krijg wel met regelmaat (2 a 3 per maand) mailtjes binnen op mijn peter-at-quicknet.nl account, die naar een ander mailadres gestuurd zijn. bijvoorbeeld naar peterdevries-at-quicknet.nl. Dan ga ik er vanuit dat deze mail verkeerd gerouted is, of dat deze perzoon zijn afzender verkeerd heeft ingesteld.

Ik kreeg zelfs eens een mail van een boze vrouw binnen, dat ik haar nooit meer terug mailde. Toen ik haar uitlegde dat ik iemand anders was dan naar wie zij mailde, werd ze nog bozer. sindsdien delete ik de mailtjes die niet voor mij zijn....:roll:

CeeS
30 november 2009, 13:27
En zie je de accounts nog wel staan als je inlogt in mijn-ziggo?
Als ze daar nog wel staan zou het moeten werken. Via webmail moet je er dan altijd in kunnen komen, tenzij er iets mis gegaan is met de wachtwoorden, maar die kun je via mijn ziggo dan nog resetten.
Pas als webmail het doet, kun je kijken of je pop3 aan de gang krijgt.

Borg
2 december 2009, 10:58
En zie je de accounts nog wel staan als je inlogt in mijn-ziggo?
Als ze daar nog wel staan zou het moeten werken. Via webmail moet je er dan altijd in kunnen komen, tenzij er iets mis gegaan is met de wachtwoorden, maar die kun je via mijn ziggo dan nog resetten.
Pas als webmail het doet, kun je kijken of je pop3 aan de gang krijgt.

Ik heb een mail van Ziggo webteam gehad en wil dus nog niet allerlei dingen proberen. Zo kan het Ziggo webteam misschien vaststellen wat er aan de hand is, en of dit probleem voor andere klanten te voorkomen is.

Ik heb een mail met ontvangstbevestiging gestuurd naar een van de mailadressen en kreeg de volgende melding terug>

Sorry, we were unable to deliver your message to the following address.

<peter-at-quicknet.nl (peter@quicknet.nl)>:
Remote host said: 550 Unrouteable address [RCPT_TO]

--- Below this line is a copy of the message.

Received: from [124.108.96.171] by n1.bullet.mail.aue.yahoo.com with NNFMP; 28 Nov 2009 23:24:08 -0000
Received: from [124.108.96.187] by t2.bullet.mail.aue.yahoo.com with NNFMP; 28 Nov 2009 23:24:08 -0000
Received: from [127.0.0.1] by omp102.mail.aue.yahoo.com with NNFMP; 28 Nov 2009 23:24:08 -0000
X-Yahoo-Newman-Id: 459455.99377.bm@omp102.mail.aue.yahoo.com
Received: (qmail 61109 invoked by uid 1000); 28 Nov 2009 23:24:08 -0000
Received: from 124.108.96.73 by rel110.mail.aue.yahoo.com with SMTP; Sat, 28 Nov 2009 15:24:08 -0800
Received: (qmail 61928 invoked from network); 28 Nov 2009 23:24:08 -0000
Received: from 125-238-199-151.jetstream.xtra.co.nz (info@125.238.199.151 with login)
by smtp104.tnz.mail.aue.yahoo.com with SMTP; 29 Nov 2009 10:24:08 +1100 EST
X-Yahoo-SMTP: LT_5CwqswBDmQzLHfxEajZ2UelUpc2wlDDKLv9YyHPvZbxY-
X-YMail-OSG: .1cweuUVM1nJSqGIeGorfsO6GO0sUYovrZ37tXML3H7nyKo.tc OwNpD39FQokdnNtJj2r1w4A5H4zw5JxT3C5RghM_yocbVlWiUM YyuZssDieI3Kdx11rAm2FUIx0xwh8vFfUhHJKIq1Xq3ToErcWz GgVuyugAMkaqpyIidliAjdsclJ3b_TDGY42ZGVKKBhcjXzWRcn i1vF4rESpq6qzg1Qkt.Bn8HsIJyetzffYVWQs0OS0Q.SU_uykq ..76q_uTCuSSt8No7XKw--
X-Yahoo-Newman-Property: ymail-3
Return-Receipt-To: <info-at-simca.nl (info@simca.nl)>
From: <info-at-simca.nl>
To: <peter-at-quicknet.nl>
Subject: test
Date: Sun, 29 Nov 2009 12:23:50 +1300

Borg
3 december 2009, 08:41
De mailadressen doen het weer. Ze waren door onbekende redenen verdwenen, en zijn door het webteam van Ziggo weer ingestelt.:grin: