View Full Version : Mail in outlook en webmail werkt niet

ErwinB
28 november 2009, 22:15
Hallo,
Misschien dat iemand dit eerder heeft meegemaakt.
Dit is niet voor mezelf maar voor iemand anders.
Zijn email werkte niet (outlook 2003) Foutmelding username/password.
Proberen in te loggen op webmail, werkt ook niet.
Geprobeert in te loggen op Mijn ziggo, werkt ook niet en dus maar doorgegeven via nieuweinlognaam en password en dan naar mijn email te sturen. Wederom niet in te loggen??
Toen zag ik dat je een account moest aanmaken voor mijn Ziggo, klantnummer ingevoerd en wat denken jullie?
Er bestaat al een account met dezelfde gebruikersnaam of klantnummer. (Is dus waarschijnlijk al gedaan door deze persoon, maar dat weet ik niet zeker)
Deze persoon heeft al diverse keren met de helpdesk gebelt. Ikzelf heb al mail gestuurd. Maar ik kom niet verder.
Misschien jullie enig idee!!:?

Isis
29 november 2009, 13:36
Als je bij mijnziggo op 'inloggegevens vergeten' drukt heb je de mogelijkheid om op nee te drukken. Doe dat eens, dan worden de gegevens na invullen klantnummer/postcode/huisnummer/mailadres naar elk gewenst mailadres verstuurd. Daarna kan je inloggen op mijnziggo en kan je het ww voor de mail aanpassen.

ErwinB
29 november 2009, 20:11
Hallo Isis,

Zoals je ziet had ik dit al gedaan: Geprobeert in te loggen op Mijn ziggo, werkt ook niet en dus maar doorgegeven via nieuwe inlognaam en password en dan naar mijn email te sturen. Wederom niet in te loggen?? Met het nieuwe inlog en password (ondertussen 4 keer) wederom niet gelukt.
Toch bedankt voor je tip.

Zapp Brannigan
29 november 2009, 20:37
Wederom niet in te loggen?? Met het nieuwe inlog en password (ondertussen 4 keer) wederom niet gelukt.

Groepsstoring van zondag 29 november 11:51 uur

Op dit moment speelt er een probleem met Mijn Ziggo. Het kan voorkomen dat uw gebruikersnaam en wachtwoord niet worden geaccepteerd. Het probleem is bekend en er wordt gewerkt aan de oplossing. Indien u voor de optie 'inloggegevens vergeten?' heeft gekozen, of indien u het wachtwoord van uw e-mailadres gewijzigd heeft, ondervind u helaas ook nog steeds problemen met het inloggen. Er is een vertraging bij het wijzigen van wachtwoorden. Hierdoor duurt het meerdere uren voordat je met je gebruikersnaam en het nieuwe wachtwoord, gebruik kunt maken van je e-mail of webmail en kunt inloggen op Mijn Ziggo. Mocht het inloggen niet direct lukken, wijzig dan niet nogmaals je wachtwoord. Onze excuses voor het ongemak.

sjoewi
29 november 2009, 22:27
Ik heb nu 2 weken ziggo alles in 1 plus, voorheen alleen tv van ziggo en probleemloos internet en (gratis) bellen van Telfort, maar ik kan nog steeds niet een tweede email account aanmaken. Ik kan gewoonweg niet inloggen op mijn ziggo. Steeds hetzelfde verhaal bij de helpdesk; "probleem bekend, wij werken er aan en komen morgen met een patch (o.i.d.)", nou vergeet het maar...
Het gekke is dat ik op mijn werk in Voorschoten wel kan inloggen, maar thuis in Zoetermeer niet! Helaas kan ik dan alsnog niet een tweede email account aanmaken, "sorry er is iets fout gegaan, probeer het nog een keer" krijg je dan te zien. Dit kan je honderd keer doen maar je krijgt steeds dezelfde melding.
Snap jij het, snap ik het....

ErwinB
30 november 2009, 23:22
Groepsstoring van zondag 29 november 11:51 uur

Op dit moment speelt er een probleem met Mijn Ziggo. Het kan voorkomen dat uw gebruikersnaam en wachtwoord niet worden geaccepteerd. Het probleem is bekend en er wordt gewerkt aan de oplossing. Indien u voor de optie 'inloggegevens vergeten?' heeft gekozen, of indien u het wachtwoord van uw e-mailadres gewijzigd heeft, ondervind u helaas ook nog steeds problemen met het inloggen. Er is een vertraging bij het wijzigen van wachtwoorden. Hierdoor duurt het meerdere uren voordat je met je gebruikersnaam en het nieuwe wachtwoord, gebruik kunt maken van je e-mail of webmail en kunt inloggen op Mijn Ziggo. Mocht het inloggen niet direct lukken, wijzig dan niet nogmaals je wachtwoord. Onze excuses voor het ongemak.

Bedankt voor deze info, maar zelfs na een dag wachten met het inloggen met het nieuwe wachtwoord werkt niet.
Ik zelf heb dit problem overigens niet en kon gelijk wel inloggen onder mijn eigen veranderde wachtwoord.
Helaas :cry: de persoon waarvoor ik het wil regelen kan dit niet. Snap er momenteel niets van. Lijkt er op dat de monteur die het heeft geinstalleerd iets heeft vergeten???? Maar wat weet ik nog niet.
Toch bedankt voor je info hierover. Had dit zelf ook al gelezen, kan zelf momenteel ook geen meerdere emailadressen aanmaken. Maar men geeft zelf aan dat dit een probleem is. Dus hier ga ik mee accoord.
Met het eerste wat ik gepost heb echter niet!

ErwinB
3 december 2009, 23:53
Niemand hier een oplossing voor?

sjoewi
4 december 2009, 12:26
Ze hebben het probleem (tenminste waar ik dus tegen aaanliep...) bij Ziggo kennelijk op kunnen lossen, want ik kan eindelijk inloggen op mijn ziggo en ikkan en heb inmiddels zelfs een tweede email adres voor mijn vrouw kunnen aan maken! :frons:Wie weet geldt dit ook voor anderen met inlogproblemen.

ErwinB
8 december 2009, 21:41
Allemaal bedankt voor jullie input.
Nadat die persoon zelf gebeld had geen resultaat.
Toen ik gebeld had werd het duidelijk voor de helpdesk.
Email werkte weer. :pompom::frons:

henkha
15 december 2009, 21:35
ErwinB,

Vanaf zondag probeer ik mijn email wachtwoord te wijzigen (via Mijn Ziggo). Na intoetsen nieuw wachtwoord en opslaan duurt het geen uren zoals in een eerdere reactie is vermeld, maar al vanaf zondag lukt het mij niet. Heb jij iets bij de helpdesk bereikt waardoor jouw probleem is opgelost?

Groten, HenkHa

Bert Peeters
16 december 2009, 15:12
Goedemiddag
Ik heb vandaag voor de zoveelste maal weer contact gezocht met de helpdesk.
Regelmatig geeft Outlook een foutmelding dat hij de Server niet kan vinden (dit is bij controleren op ontvangen van mail).
Als dit gebeurd kan ik ook niet inloggen via Webmail.
Als antwoord krijg ik dat er niets bij ZIGGO aan de hand is en dat ik maar een nieuw wachtwoord moet maken.
Waar is ZIGGO toch in godsnaam mee bezig?
Kan iemand mij dit vertellen?
P.s. Ik heb met verschillende computers geprobeerd, en af en toe werkt het wel en af en toe werkt het niet terwijl er niets veranderd is.

Groet Bert

BertK
16 december 2009, 17:36
Ik heb ook het probleem dat 1 van mijn mailadressen niet werkt..

Heb net gebeld en er is een storing... laat alles zo als het is...
onze mensen werken aan een oplossing... sorry voor het ongemak.

jelle
16 december 2009, 19:55

Mooi om te weten, ik heb ook twee mailadressen wat niet werkt.
Hoofd account met een ander mailadres werken wel.
Bedankt voor de info BertK.

Sippie13
16 december 2009, 21:43
Ook hier hetzelfde probleem kan al gehele dag geen mail ophalen met hoofdaccount ook inloggen op webmail lukt hiermee niet.Het gekke is dat het wel lukt met de andere 2 mailadressen,maar ja daar komen de belangrijkste mails niet op binnen.
vreemde zaak en de helpdesk bellen heeft niet zoveel zin.Laat ik het zo zeggen dat ik kundiger ben dan degene die ik helaas aan de andere kant van de lijn aantrof.
Maar vervelend is het wel als men het niet eens op de hoofdsite vermeld bij afdeling storingen en onderhoud(staat alleen 11 en 15 december op).Dan had ik niet behoeven te bellen a 10 cent per minuut

BertK
16 december 2009, 21:48
Dan zal morgen wel op de site staan dat er vandaag een storing is..:pompom:

10 cent per minuut is niet nodig.. zolang de telefoon van Ziggo het doet..

http://www.vraagalex.nl/0900-alternatief-voor.html?alternatief=ziggo&x=52&y=15

Suzanne
16 december 2009, 21:58
Goede avond,

Ik hoop dat ik het in de goede topic vraag, heb me hier pas aangemeld.

Een van me allias e-mail werkt niet, terwel de de e-mail adres en ww oke is. Als ik via webmail erheen ga, krijg ik als melding een rood kruisje en als
ik me muis er opzet, staat er error.

Ook via me e-mail waar ik alles goed heb ingesteld haald ie niet binnen.
Me andere allias en hoofd e-mail wel en die werken gewoon.

Vraag me af waar dat aan kan liggen, het is opeens. Het heeft het altijd gedaan.

Groetjes,

Suzanne

bezigebij
16 december 2009, 23:08
Hier hetzelfde probleem. De hoofdaccount werkt niet, terwijl via een alias wel email binnenkomt. Ook kan ik webmail niet benaderen. Bij de storingen staat wel vermeld dat er gisteren een probleem was in mijn postcode gebied,(7577)maar dat dat gisteravond zou zijn opgelost. Het gekke is dat ik gisteren geen enkel probleem heb ondervonden, terwijl er schijnbaar wel een storing was. Nu ik wel een probleem heb en zo ik zie ook anderen wordt er niets vermeld. Ikwacht maar even af hoe het morgenvroeg het is en anders toch maar even de HD bellen.

@home2Ziggo
16 december 2009, 23:41

Zoals BertK al meldt: er is een storing, 'gewoon' even afwachten, vooral GEEN instellingen wijzigen, dan zal het vast weer goed komen.

bezigebij
17 december 2009, 10:27
probleem liijkt bij mij opgelost

Eilram
17 december 2009, 13:56
Hallo, kan opeens geen mail meer ontvangen op een van mijn mailadressen, krijg steeds melding 0X8004210A. Inloggen via webmail lukt ook niet, ongeldig mailadres, ongeldig wachtwoord. Wachtwoord via hoofdaccount aangepast, maar dit helpt geen meter.
helpdesk helpt ook niet echt.
wat nu????

ErwinB
19 december 2009, 13:02
ErwinB,

Vanaf zondag probeer ik mijn email wachtwoord te wijzigen (via Mijn Ziggo). Na intoetsen nieuw wachtwoord en opslaan duurt het geen uren zoals in een eerdere reactie is vermeld, maar al vanaf zondag lukt het mij niet. Heb jij iets bij de helpdesk bereikt waardoor jouw probleem is opgelost?

Groten, HenkHa

HenkHa,
Het eerste problem betrof de gewone email/webmail wat niet werkte! Overigens werkt nu Mijn Ziggo nog steeds niet. Volgens Ziggo zou dit afgelopen vrijdag in de desbetreffende regio opgelost zijn. Zal wel even checken.

starmanbert
19 december 2009, 20:44
Misschien dat iemand er wat aan heeft:

De afgelopen week had ik hetzelfde probleem. Helpdesk en contactformulier heeft bij niets geholpen. Overigens lukt een wachtwoord wijzigen nog steeds niet.
Bij mij was de oplossing: het bewuste e-mailaccount verwijderen en opnieuw aanmaken. Daarna het wachtwoord dus NIET meer wijzigen!

Gr, Bert

catastrofus
19 december 2009, 22:16
Goedemiddag
Ik heb vandaag voor de zoveelste maal weer contact gezocht met de helpdesk.
Regelmatig geeft Outlook een foutmelding dat hij de Server niet kan vinden (dit is bij controleren op ontvangen van mail).
Als dit gebeurd kan ik ook niet inloggen via Webmail.
Als antwoord krijg ik dat er niets bij ZIGGO aan de hand is en dat ik maar een nieuw wachtwoord moet maken.
Waar is ZIGGO toch in godsnaam mee bezig?
Kan iemand mij dit vertellen?
P.s. Ik heb met verschillende computers geprobeerd, en af en toe werkt het wel en af en toe werkt het niet terwijl er niets veranderd is.

Groet Bert

Ik kan het wel lezen maar je schrijft wel in een niet-standaard lettertype, wat wel erg klein is. Je zou toch beter moeten weten... Wil je dat niet meer doen? Krijg je wellicht wat meer reacties op je probleem.

Gert.