View Full Version : Wanneer nieuw firmware Sony?

Bertje!
28 november 2009, 13:45
Weet iemand wanneer de nieuwe Sony firmware beschikbaar komt zodat je de kanalenlijst weer kan sorteren? :cry: Met de huidige versie 1.600 is dit niet mogelijk.

Ik had iets gelezen vanaf eind oktober.......

TRaSH
28 november 2009, 16:00
d'r is een omweg hoe je dat kan omzeilen,
is hier meerdere malen al gepost hoe dat moet.

twigger
29 november 2009, 10:50
Weet iemand wanneer de nieuwe Sony firmware beschikbaar komt zodat je de kanalenlijst weer kan sorteren? :cry: Met de huidige versie 1.600 is dit niet mogelijk.

Ik had iets gelezen vanaf eind oktober.......Dat is verschoven naar November (http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showpost.php?p=216488&postcount=15) maar dat halen ze blijkbaar ook niet meer.
Ik hoop dat ze het sony probleem 'auto uitschakeling zal tv dadelijk uitschakelen' meenemen in de nieuwe firmware.
Misschien dat het daarom iets langer gaat duren.

anoniem
29 november 2009, 12:13
Dat is verschoven naar November (http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showpost.php?p=216488&postcount=15) maar dat halen ze blijkbaar ook niet meer.
Ik hoop dat ze het sony probleem 'auto uitschakeling zal tv dadelijk uitschakelen' meenemen in de nieuwe firmware.
Misschien dat het daarom iets langer gaat duren.

sony heeft de software nog niet aangeboden, omdat het intern nog niet vrijgegeven is. Zodra de software beschikbaar is zullen wij deze versie testen.

polypenko
9 december 2009, 10:42
Inmiddels al enige indicatie wanneer Sony
de nieuwe firmware gaat vrijgeven?

b.v.d.

mvgt.

Ruud2007
10 december 2009, 10:04
d'r is een omweg hoe je dat kan omzeilen,
is hier meerdere malen al gepost hoe dat moet.

Hoe dan? heb dat nog nergens kunnen lezen.

double0dennis
10 december 2009, 16:53
Hoe dan? heb dat nog nergens kunnen lezen.
Er is al in verschillende discussies aangegeven dat je tijdens de installatie een ander land als Nederland kunt kiezen. De taal kun je gewoon op Nederlands laten staan.

winnieandbuzz
28 december 2009, 13:49
@Anoniem: is er enig zicht op wanneer de nieuwe firmware voor de Sony televisies beschikbaar komt?

anoniem
28 december 2009, 19:51
@Anoniem: is er enig zicht op wanneer de nieuwe firmware voor de Sony televisies beschikbaar komt?

nee helaas, ik heb nog geen nieuws te melden.

winnieandbuzz
29 december 2009, 10:11
nee helaas, ik heb nog geen nieuws te melden.

Helaas, had gehoopt op een mooi begin van 2010.

Bij deze in ieder geval de beste wensen en bedankt voor al je reacties op het forum!

anoniem
30 december 2009, 23:59
Helaas, had gehoopt op een mooi begin van 2010.

Bij deze in ieder geval de beste wensen en bedankt voor al je reacties op het forum!

graag gedaan en eveneens de beste wensen voor 2010 !