View Full Version : Eredivisie Live

ziengs
25 november 2009, 21:51
Wel fijn van Ziggo.
Eerst een maand gratis kijken en dan..................
nog steeds na bijna 2 maand.

En niets aangevraagd en/of ingevuld.

Ben benieuwd wat volgt.
Of zijn er meer?

Renatus
25 november 2009, 21:54
Wel fijn van Ziggo.
Eerst een maand gratis kijken en dan..................
nog steeds na bijna 2 maand.

En niets aangevraagd en/of ingevuld.

Ben benieuwd wat volgt.
Of zijn er meer?

Eredivisie live is één van de vijf 'verassingszenders', dus tot eind januari 2010 mag je zonder angstig om je heen te kijken de eredivisie aanschouwen. :wink:

hmolen
26 november 2009, 11:31
Inclusief de winterstop :frons:

Marco-Marianne
1 februari 2010, 13:16
Waar hebben jullie dit gelezen dan? Het is nu february en ik heb nog steeds eredivisie live kanaal 1
Een vriend van mij heeft hetzelfde pakket als ik heb en hij heeft het niet meer. Ik kan nergens lezen dat deze gratis aangeboden wordt voor een tijd. Wel die andere zenders zoals 101 maar die had ik altijd al. Beetje vreemde zaak.

hmolen
1 februari 2010, 16:35
3 Februari gaat ie op zwart....

FF wachten tot EL weer een aktie heeft (6 mnd/15 euro of zo) dan kan je weer kijken voor weinig.

Hotzenwalder
1 februari 2010, 18:53
Ik dacht dat ze hem vergeten waren te deactiveren, dus ik heb lekker zitten genieten van Feyenoord - Ajax. Ik was ook niet van plan aan Ziggo te melden dat ik nog steeds Eredivisie Live 1 had, dus ik zie wel wanneer hij verdwijnt.

Overigens kun je deze week voor € 4,79 bij AH 2x6 blikjes Coca Cola of Fanta kopen, dan krijg je gratis 2 maanden Eredivisie Live én een DVD van de Eredivisdie. Zie http://www.ah.nl/bonus/ (geldig t/m zaterdag 6 februari gok ik)

maurice.becholz
1 februari 2010, 20:23
Ik dacht dat ze hem vergeten waren te deactiveren, dus ik heb lekker zitten genieten van Feyenoord - Ajax. Ik was ook niet van plan aan Ziggo te melden dat ik nog steeds Eredivisie Live 1 had, dus ik zie wel wanneer hij verdwijnt.

Overigens kun je deze week voor € 4,79 bij AH 2x6 blikjes Coca Cola of Fanta kopen, dan krijg je gratis 2 maanden Eredivisie Live én een DVD van de Eredivisdie. Zie http://www.ah.nl/bonus/ (geldig t/m zaterdag 6 februari gok ik)

ehhh waar staat dat?:no::no:

maurice.becholz
1 februari 2010, 20:25
ehhh waar staat dat?:no::no:
heb het al gevonden.

Hotzenwalder
1 februari 2010, 20:52
heb het al gevonden.

Foei! :oyeah:

Ik zag net trouwens een reclame waarin gezegd werd dat je de DVD ook los kan verkrijgen bij AH incl. 2 maanden Eredivisie Live. Ik denk dat het dezelfde DVD is als vorig jaar februari.

hmolen
2 februari 2010, 10:20
Pas op dat deze 2 maanden de "standaard" 2 maanden gratis kijken zijn en dat je daarna gewoon gaat betalen, dus op tijd opzeggen is wel nodig !!!
Het stopt niet automaties, althans dat was zo vorige keer, weet niet of het deze keer ook zo is.
H.

Eduard08
2 februari 2010, 12:36
Pas op dat deze 2 maanden de "standaard" 2 maanden gratis kijken zijn en dat je daarna gewoon gaat betalen, dus op tijd opzeggen is wel nodig !!!
Het stopt niet automaties, althans dat was zo vorige keer, weet niet of het deze keer ook zo is.
H.
Het stopt nooit automatisch, en dat is volgens mij ook nooit anders geweest.
(Dat is nou net de achterliggende truc.)

hmolen
2 februari 2010, 13:00
Het stopt nooit automatisch, en dat is volgens mij ook nooit anders geweest.
(Dat is nou net de achterliggende truc.)
Daarom waarschuw ik maar :cool: voor de zekerheid.
Het lijkt erop dat je 'gewoon' twee maanden krijgt.
<<:pompom::pompom:200e post van mij :pompom::pompom:>>

Marco-Marianne
2 februari 2010, 13:14
3 Februari gaat ie op zwart....

FF wachten tot EL weer een aktie heeft (6 mnd/15 euro of zo) dan kan je weer kijken voor weinig.

Ik ben benieuwd. Ik heb nogmaals gezocht hiernaar maar kon dit echt niet vinden. Wel dat die andere zenders erbijkwamen maar die heb ik al vanaf het begin.

In ieder geval bedankt voor je reactie.

Gr,

:thumb up:

Kolade
2 februari 2010, 17:44
Ik ben benieuwd. Ik heb nogmaals gezocht hiernaar maar kon dit echt niet vinden. Wel dat die andere zenders erbijkwamen maar die heb ik al vanaf het begin.

In ieder geval bedankt voor je reactie.

Gr,

:thumb up:

Of koop 2 sixpackjes Cola of Fanta bij de Appie en krijg twee maanden Eredivisie Live gratis.
:pompom::pompom::pompom: 100e post :pompom::pompom::pompom:

maurice.becholz
2 februari 2010, 18:49
heb me net aangemeld via eredivisielive. hoelang gaat het nu duren voor dat het geactiveerd wordt? ik zit trouwens bij ziggo maar dat hadden jullie al begrepen. :thumb up::thumb up:

Eduard08
2 februari 2010, 19:29
heb me net aangemeld via eredivisielive. hoelang gaat het nu duren voor dat het geactiveerd wordt? ik zit trouwens bij ziggo maar dat hadden jullie al begrepen. :thumb up::thumb up:
Als je het online via Ziggo had gedaan, zou je gelijk beeld hebben, geloof ik. (Zg realtime aanmelding)

maurice.becholz
2 februari 2010, 22:48
Als je het online via Ziggo had gedaan, zou je gelijk beeld hebben, geloof ik. (Zg realtime aanmelding)

nee heb het via eredivisielive gedaan want dan krijg ik 2 maanden gratis via de appie heijn actie maar zag al in een email staan dat het 4a5 werkdagen duurt dus zal wel volgende week worden.

Kolade
2 februari 2010, 22:56
Scheelt toch weer geld....:mrgreen:

Eduard08
3 februari 2010, 10:09
nee heb het via eredivisielive gedaan want dan krijg ik 2 maanden gratis via de appie heijn actie maar zag al in een email staan dat het 4a5 werkdagen duurt dus zal wel volgende week worden.
Dat wist ik even niet. Goed gedaan, dus!:thumb up:

rednas77
3 februari 2010, 13:14
net ook EL besteld via de EL site. Ook met een actiecode van de Appie. DVDtje koste maar € 2,49.
Natuurlijk is het een abo tot wederopzegging, maar ja gewoon ff 1200 bellen en weer opzeggen. Vorige keer (was wel oude telefoonnr) ook gedaan en geen probleem.

Dus weer 2 maanden goedkoop kijken :-P

hmolen
3 februari 2010, 13:22
net ook EL besteld via de EL site. Ook met een actiecode van de Appie. DVDtje koste maar € 2,49.
Natuurlijk is het een abo tot wederopzegging, maar ja gewoon ff 1200 bellen en weer opzeggen. Vorige keer (was wel oude telefoonnr) ook gedaan en geen probleem.

Dus weer 2 maanden goedkoop kijken :-P

Wanneer bel je dan ?
1 maand voor het afloopt, vanaf de dag dat je beeld hebt of vanaf de dag dat je activeert ?
Ik ga hem ook zo bij AH halen, maar wil het even weten, want de kleine lettertjes zullen wel weer niet duidelijk zijn.

rednas77
3 februari 2010, 13:24
Ik bel op het moment dat ik de bevestiging van Ziggo in de brievenbus heb.

Uit eerdere ervaring weet ik wel dat je dan in de periode van telefonsiche opzegging van EL en daadwerkelijke beëindiging geen ander pakket kunt activeren. Volgens de HD kan het systeem maar één handeling verrichten.

Ik had dus:
23-09-09 EL geactiveerd
ca 25-09-09 EL telefonsich opgezegd
ca 01-10-09 kidspakket aangevraagd
23-11-09 EL op zwart (uitgezonderd EL 1, was verrassingszender) en kidspakket actief.

Hier even rekening met houden