View Full Version : inloggen gebruikersnaam

hlooman
25 november 2009, 18:50
Ik kon vanavond niet inloggen met mijn gebruikersnaam en wachtwoord.
"gebruikersnaam vergeten" aangeklikt en mijn e-mailadres opgegeven.
Er werd een mail verzonden met de inloggegevens van iemand anders n.m. van meneer of mevrouw Meier uit Amersfoort. Met deze gegevens kon ik bij alle gegevens van deze persoon. Met mijn eigen gebruiknaam en wachtwoord kom ik nergens meer in.
Iemand soortgelijke ervaring? en wat te doen?

ed1960
25 november 2009, 22:00
Ik logde vorige week in met mijn eigen gebruikersnaam en wachtwoord, en kreeg de gegevens van iemand anders!! Heb gelijk uitgelogd, en het is daarna niet meer gebeurd. Maar het is een kwalijke zaak.

hvoorend
25 november 2009, 22:40
ben net over van online naar ziggo. de mijn ziggo site is een puinhoop. er wordt constant aan gewerkt terwijl hij in productie is... wat een amateurisme. kon ik eerder al geen sub e-mail adressen aanmaken (error), en 'mijn produkten' niet bekijken, gisteren en vandaag kon ik helemaal niet meer inloggen in mijnziggo (waarschijnlijk om verdere problemen te voorkomen...). een mail naar de helpdesk resulteert standaard in een antwoord van 'noreply': we weten het, er wordt aan gewerkt maar we weten niet hoe lang het gaat duren. tot in de pruimentijd? geen enkele info op de beginpagina van mijnziggo omtrent enig probleem. met alle frustratie bij de gebruikers van dien. genereert wel lekker veel calls naar het betaalde 0900 helpdesk nummer natuurlijk. big business, maar een schandalige gang van zaken. De rekening kunnen ze overigens wel heel snel bij je krijgen. :no:

tbest
26 november 2009, 20:20
Sinds gisteren kan ik ook weer inloggen op MijnZiggo, maar het viel me op dat wanneer je de fakturen download in PDF formaat de volgende gegevens bovenaan ontbreken die er voorheen wel stonden. Is dit bij anderen ook het geval?

Naam
Adres
Klantnummer
Factuurnummer
Factuurdatum
Vervaldatum

Barbarian
26 november 2009, 20:56
Sinds gisteren kan ik ook weer inloggen op MijnZiggo, maar het viel me op dat wanneer je de fakturen download in PDF formaat de volgende gegevens bovenaan ontbreken die er voorheen wel stonden. Is dit bij anderen ook het geval?

Naam
Adres
Klantnummer
Factuurnummer
Factuurdatum
Vervaldatum

Hier ook het geval... De site is nog steeds 'under construction'...