View Full Version : e-mail

antonclaessen
25 november 2009, 13:10
hoe kan ik een extra e-mail adres aan maken bvd anton

mennomulder
25 november 2009, 13:31
Inloggen bij Mijn Ziggo en daarna via Mijn producten en je hoofd E-mailadres een extra adres aanmaken.

Zapp Brannigan
25 november 2009, 13:56
Een nieuw e-mail adressen kun je aanmaken op de Mijn Ziggo site bij Mijn Gegevens > Beheer mijn Groep.

DaPowerrr
28 november 2009, 11:18
Hoi,

Ik probeer nu al 2 dagen op bovenstaande manier een extra mailadres aan te maken, maar krijg steeds de melding:

Sorrie, er is iets fout gegaan, probeer het alstublieft nog een keer.

Maar wat ik ook probeer, het blijft dezelfde rooie lijn oproepen.

Iemand een idee?

Mr.Ziggy
28 november 2009, 15:18
Dit is helaas een kinderziekte van onze nieuwe portal. Het aanmaken van subaccounts werkt op dit moment (nog) niet, vandaar ook de foutmelding.
Wanneer het precies opgelost zal zijn is mij niet bekend, maar we zijn er mee bezig om dit te verhelpen. Zodra dit opgelost is zal ik het laten weten.

DaPowerrr
28 november 2009, 16:41
Dankjewel Mr Ziggy voor het snelle antwoord!

Ik ga het in de gaten houden!

DaPowerrr
3 december 2009, 12:39
Hij doet het!

(dit ter info voor eenieder die er misschien ook op wacht)

morpheus1980
5 december 2009, 15:52
Ik wilde juist proberen om een nieuw e-mail account aan te maken en hiervoor moest ik eerst een persoon aan de groep toevoegen! Helaas dit is niet mogelijk omdat de noodzakelijk buttons ontbreken in "Mijn Ziggo" en "Beheer Mijn Groep".

Ik ben ook al een paar e-mail adres mogelijkheden kwijt geraakt van de totale hoeveelheid van 10 die ik er aan kon maken!

Ik weet niet wat Ziggo allemaal aan het doen is maar begin sterk te twijfelen of ik de juiste keuze heb gemaakt om over te stappen!

Als je per e-mail contact opneem moet je iedere keer maar bellen en bellen naar dure nummers! Heb je eindelijk iemand aan de lijn wordt je van het kastje naar de muur gestuurd! Kan iemand mij helpen met het aanmaken van een nieuwe persoon en bijbehorend e-mail adres?

Groetjes

jmmk
6 januari 2010, 10:43
Dit is helaas een kinderziekte van onze nieuwe portal. Het aanmaken van subaccounts werkt op dit moment (nog) niet, vandaar ook de foutmelding.
Wanneer het precies opgelost zal zijn is mij niet bekend, maar we zijn er mee bezig om dit te verhelpen. Zodra dit opgelost is zal ik het laten weten.

Ook mij lukt het niet om iemand toe te voegen.
1 maal had ik geluk en daarna was het weer over na vele en vele malen geprobeerd te hebben.

Graag zou ik van U vernemen wanneer dit wel kan.

Bvd JMMK