View Full Version : Kan niet inloggen op mijn ziggo?

Execution
23 november 2009, 19:57
Hallo,

Als ik wil inloggen bij mijn ziggo krijg ik dit:

403
Geen toegang
Je heb geen toestemming deze pagina te bezoeken.
Ga naar de homepage van ziggo.nl
Ga naar Webmail
Ga naar Producten

Kan iemand me helpen?

Execution
23 november 2009, 20:32
Het is opgelost
Sorry!

Zijwaarts
24 november 2009, 00:04
Kan ook niet inloggen.

Blijft een mooi fenomeen dat je al jaren kunt inloggen.....en dan werkt het in ene niet meer.

Wil m'n facturen bekijken, dus ff inloggen, maar als ik dat doe krijg ik de volgende melding: "Log in om gebruik te kunnen maken van deze widget."
......dat deed ik dus net. Maakt niet uit wat ik de doe en hoe vaak ik porbeer in te loggen, kom iedere keer weer op deze pagina. Dit is nu de 2e maand op rij dat ik niet op "mijn ziggo" kan inloggen.

Kan dus volgens mij alleen maar liggen aan de nieuwe website. Maakt ook niet uit welke browser ik gebruik, FF, IE, Chrome.

Mijn gebruikersnaam is niet veranderd, mijn wachtwoord is niet veranderd.

Barbarian
24 november 2009, 00:09
Kan ook niet inloggen.

Blijft een mooi fenomeen dat je al jaren kunt inloggen.....en dan werkt het in ene niet meer.

Wil m'n facturen bekijken, dus ff inloggen, maar als ik dat doe krijg ik de volgende melding: "Log in om gebruik te kunnen maken van deze widget."
......dat deed ik dus net. Maakt niet uit wat ik de doe en hoe vaak ik porbeer in te loggen, kom iedere keer weer op deze pagina. Dit is nu de 2e maand op rij dat ik niet op "mijn ziggo" kan inloggen.

Kan dus volgens mij alleen maar liggen aan de nieuwe website. Maakt ook niet uit welke browser ik gebruik, FF, IE, Chrome.

Heb je de optie "Meteen inloggen" al geprobeerd? Wil soms wel eens lukken.. Maar inderdaad, het is vervelend...

Zijwaarts
24 november 2009, 00:12
Heb je de optie "Meteen inloggen" al geprobeerd? Wil soms wel eens lukken.. Maar inderdaad, het is vervelend...
Yep, uiteraard geprobeerd, met het zelfde resultaat.

Barbarian
24 november 2009, 00:18
Yep, uiteraard geprobeerd, met het zelfde resultaat.

Ik heb het zelf ook al een paar keer meegemaakt dat als ik probeerde in te loggen, ik ook de melding kreeg die jij beschrijft.. Maar als ik dan klikte op mijn gegevens, ik wel mijn gegevens kon inzien... Maar aan de site wordt nog steeds gewerkt meende ik... Maar het is vervelend dat als je gegevens wilt inzien, dat dan de inlogpagina niet werkt..

Zijwaarts
24 november 2009, 00:21
Ik heb het zelf ook al een paar keer meegemaakt dat als ik probeerde in te loggen, ik ook de melding kreeg die jij beschrijft.. Maar als ik dan klikte op mijn gegevens, ik wel mijn gegevens kon inzien... Maar aan de site wordt nog steeds gewerkt meende ik... Maar het is vervelend dat als je gegevens wilt inzien, dat dan de inlogpagina niet werkt..
Afwachten dan maar weer.

Mooie is dat ik net om een nieuw wachtwoord heb gevraagd en als ik deze nu gebruik, ook hetzelfde probleem.
........zo jammer

Randstad
24 november 2009, 00:48
Kreeg vandaag ook de melding Log in om gebruik te kunnen maken van deze widget.

Bleek ondertussen toch ingelogd te zijn. Ben gewoon door gaan klikken naar facturen, producten e.d.

Zijwaarts
24 november 2009, 00:56
Kreeg vandaag ook de melding Log in om gebruik te kunnen maken van deze widget.

Bleek ondertussen toch ingelogd te zijn. Ben gewoon door gaan klikken naar facturen, producten e.d.
Wat een mazzelaar :lol: , krijg zowat een muisarm van het klikken.
Gebeurd gewoon nix.

messed-up
24 november 2009, 05:43
Kan ook niet inloggen.

In Firefox krijg ik de HTLM code te zien en met IE "Je heb geen toestemming deze pagina te bezoeken" :?

Moet dit trouwens een realtime wachttijd indicator voorstellen ?
Wachttijden

Facturen: langer dan 10 minuten
Technisch: tussen de 5 en 10 minuten
Administratie: langer dan 10 minuten
Je kunt ons het best bellen

Zoals je ziet is het best druk. Als je ons nu belt, kan het dus even duren voordat je antwoord hebt. Misschien kan Tess (http://ziggo-gebruikers.nl/forum/help/) je verder helpen.

Best wel bijzonder dat het om 5.30 uur al druk is, dat het even kan duren voordat ik nu antwoord krijg is duidelijk. :mrgreen:

Vijver
24 november 2009, 06:23
Toevallig zit ik dit ook te doen.

Controleer de gebruikersnaam en het wachtwoord en probeer opnieuw of registreer.

Randstad
24 november 2009, 07:30
Best wel bijzonder dat het om 5.30 uur al druk is :mrgreen:

Service toch een stuk verbeterd: 24/7 een helpdesk aanwezig.:lol:

Zojuist even opnieuw ingelogd, ging zonder enig probleem of foutmelding.

Zijwaarts
24 november 2009, 11:47
Service toch een stuk verbeterd: 24/7 een helpdesk aanwezig.:lol:

Zojuist even opnieuw ingelogd, ging zonder enig probleem of foutmelding.
Service verbeterd, LOL.

Probeer net via het contact formulier het probleem dat ik heb met inloggen op "Mijn Ziggo" door te sturen, werkt het contact formulier weer niet :censored:

Je moet bij "Mijn vraag of opmerking *" ff een omschrijving neer zetten, maar als ik dat doe (en de rest ook heb ingevuld :wink:) de melding: Dit is een verplicht veld en vereist minimaal 8 karakters .
Of ik er nou 8, 80 of 800 invul, doorsturen lukt niet.

Zit Ziggo me te stangen ofzo? Kan niet inloggen op Mijn Ziggo en kan er ook geen melding van maken. Willen zeker dat ik ze ff bel voor zoveel cent p/m.

Opteron-pv
24 november 2009, 15:02
Sommige dingen zijn gewoon te complex voor Ziggo ;) .

Voor al de simpele dingen :)

Enwee
24 november 2009, 22:34
Zojuist een email ontvangen van Ziggo. "Uw nieuwe factuur is beschikbaar. Wilt u uw factuur bekijken? Log dan in op Mijn Ziggo"...
Lieve Ziggo, ik zou wel willen, maar uw nieuwe website is zodanig slecht geconstrueerd dat ik er al geen 11 dagen op in kan loggen...

Renatus
24 november 2009, 22:53
Zojuist een email ontvangen van Ziggo. "Uw nieuwe factuur is beschikbaar. Wilt u uw factuur bekijken? Log dan in op Mijn Ziggo"...
Lieve Ziggo, ik zou wel willen, maar uw nieuwe website is zodanig slecht geconstrueerd dat ik er al geen 11 dagen op in kan loggen...

Net geprobeerd, het lijkt er inderdaad op dat als je de login gegevens hebt ingegeven dat je dan niet bent ingelogd. Als je dan echter een aantal keer op een login link klikt dan blijk je ineens toch ingelogd te zijn.

Heb zo juist mijn factuur bekeken, had liever gehad dat het inloggen niet zou lukken. :schater:

messed-up
24 november 2009, 23:11
Ik kan nu wel weer inloggen.
Een reactie/klacht versturen lukt niet,het aantal tekens is altijd fout.

reinvrugt
25 november 2009, 07:52
Ik probeer al sinds ik overgestapt ben naar Ziggo Alles in 1 extra pakket "Mijn webspace" te benaderen. Dit lukt dus niet. :evil:
Ook is het inloggen op Mijn Ziggo soms niet mogelijk. Ik krijg dan de melding dat inlognaam en/of wachtwoord niet juist zou zijn, terwijl ik zeker weet dat die wel goed ingevoerd zijn. Probeer ik het vervolgens een dag later weer, lukt het soms weer wel.:?:
Iemand anders met dezelfde problemen?

Zijwaarts
25 november 2009, 07:58
Inloggen op Mijn Ziggo kan nog steeds niet, maar heb nu wel een klacht in kunnen vullen. En het mooiste, kon 'm nog versturen ook. :wink:

Nu ben ik benieuwd hoe lang het duurt voordat ik reactie krijg en naar het antwoord.

bezigebij
25 november 2009, 09:13
het lukt mij ook niet om in te loggen bij Mijn Ziggo. Druk ik op de knop log in dan wordt alleen de huidige pagina ververst en verder houdt alles op. Wel irritant als je daardoor je rekening niet kunt controleren.

Timmie
25 november 2009, 10:42
Hier hetzelfde
het lukt mij ook niet om in te loggen bij Mijn Ziggo. Druk ik op de knop log in dan wordt alleen de huidige pagina ververst en verder houdt alles op. Wel irritant als je daardoor je rekening niet kunt controleren.
http://static.ziggo-gebruikers.nl/forum/images/buttons/quote.gif (http://ziggo-gebruikers.nl/forum/newreply.php?do=newreply&p=234436)

Zijwaarts
25 november 2009, 11:07
Ben iig blij dat ik niet de enige ben.
Sinds het online komen van de facturen zijn er al problemen geweest.

Hey Ziggo, moet ik het ff regelen? :pompom:

Renatus
25 november 2009, 11:39
Net geprobeerd, het lijkt er inderdaad op dat als je de login gegevens hebt ingegeven dat je dan niet bent ingelogd. Als je dan echter een aantal keer op een login link klikt dan blijk je ineens toch ingelogd te zijn.

Druk ik op de knop log in dan wordt alleen de huidige pagina ververst en verder houdt alles op.

Hier hetzelfde

Heeft één van jullie geprobeerd wat ik eerder geschreven heb? Zie bovenste quote.

bezigebij
25 november 2009, 12:07
Heeft één van jullie geprobeerd wat ik eerder geschreven heb? Zie bovenste quote.

Blijkt bij mij soms inderdaad te werken

someone
25 november 2009, 12:20
Log net in op mijn Ziggo en het viel me meteen op dat er bovenin een andere naam stond.
Alle widgets gaven een error en kon verder geen gegevens inzien of wijzigen. Wat ik echter wel kon zien waren de facturen, alleen waren dit niet mijn facturen maar de facturen van een andere klant. Dit lijkt me echt niet de bedoeling. Ziggo moet nog hard aan het werk met de website zodat deze fouten niet meer voor kunnen komen.

edit: na uitloggen en opnieuw inloggen kon ik mijn eigen gegevens weer inzien.

Zijwaarts
25 november 2009, 14:12
Tuurlijk, zie quote van 1e pagina. Blijf terug komen op dezelfde pagina.
...Maakt niet uit wat ik de doe en hoe vaak ik porbeer in te loggen, kom iedere keer weer op deze pagina.

http://img403.imageshack.us/img403/8530/clipboard02hg.jpg

Renatus
25 november 2009, 14:36
Tuurlijk, zie quote van 1e pagina. Blijf terug komen op dezelfde pagina.

Ok, is het ook nog eens niet overal het zelfde blijkbaar. :?

Net even geprobeerd, inloggen gaat bij mij prima (op dit moment). Maar daar heb jij niets aan.

Zijwaarts
25 november 2009, 15:39
Okay, ff een UPDATE

Er staat nu bij "storingen & werkzaamheden" onder mijn postcode het volgende:
"Groepsstoring van woensdag 25 november 14:36 uur
Op dit moment is er een storing met Mijn Ziggo. Het is op dit moment niet mogelijk om in te loggen. Wij werken aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak."

Ook het probleem wat ik gisteren meldde over het niet in kunnen vullen van het contactformulier schijnt idd verholpen te zijn (vandaar dat ik 'm vandaag wel kon uitsturen:
"Groepsstoring van dinsdag 24 november 13:05 uur tot dinsdag 24 november 17:44 uur
De eerder gemelde storing met het vragen formulier op de ziggo website is verholpen. Onze excuses voor het ongemak."

Medewerkers van Ziggo lezen toch schijnbaar regelmatig het forum, heel positief. Is nu onder behandeling.
Het gaat gebeuren.......:pompom:

Kan ik tenminste weer zien met wie m'n vrouw heb zitten bellen. :schater:

Zijwaarts
25 november 2009, 15:45
IK KAN ER WEER IN.......

Thanks Ziggo!!

..............heb de telefoonspecificatie al gezien, zal inderdaad ff een hartig woordje met mn vrouw moeten spreken.

Enwee
25 november 2009, 15:54
Voor het eerst wordt er bij "Storingen" vermeld dat postcode 1781EL wegens een storing "momenteel" niet kan inloggen op Mijn Ziggo...
Wat ze er natuurlijk niet bij vermelden is dat dit al meer dan 12 dagen zo is...

±16.00: "momenteel" werkt Mijn Ziggo voor het eerst sinds 12 dagen...
±16.35: nu niet meer...

±11.30 vandaag Dond. 26 nov: momenteel werkt Mijn Ziggo weer...
Met de hoop dat dit maar zo mag blijven eindig ik m'n berichtgeving...

henryb
26 januari 2010, 16:41
dit probleem heb ik ook ... ****ing irritant!!!

w.v.riel
26 januari 2010, 18:54
Hier postcode 4711 al maanden niet mogelijk om op mijn Ziggo te komen.
Ziggo doet alles en toch ook weer niks, het is van home Ziggo geworden en nog niks anders als problemen gehad.
Een kennis van mij is al maanden op een nieuwe HD ontvanger aan het wachten, de vorige deed het niet.( vanaf september al )
En steeds maar weer een nieuwe smoes.
Je wordt er gewoon ziek van.
En dan hebben we het ook nog niet over de helpdesk gehad, die kunnen alleen maar maar zeggen er wordt aan gewerkt, en de stroom eraf en er weer op zetten.
Ziggo neemt werkelijk niks en niemand serieus.
De kabel vrij geven is de enige oplossing, dan kunnen we massaal opzeggen.
:no::giveup:

internetter
26 januari 2010, 19:22
Volgens de Ziggo meldingenpagina zijn de problemen met het inloggen bij "Mijn Ziggo" sinds vandaag opgelost, maar verder dan foutmeldingen kom ik niet...........

Vr. gr.
Internetter.

c0sm0s
26 januari 2010, 19:52
Hier ook niet mogelijk om in te loggen.. en dat duurt nu al aantal weken.
Heb daarvoor altijd wel probleemloos kunnen inloggen.

Nu ververst alleen de site zichzelf als je op login drukt.

lollita
26 januari 2010, 20:00
Kan ook niks doen.
Als ik op LOG IN druk gebeurt er niks haha.
Wil niet zeggen dat ik een website kan maken maar de gene die deze gemaakt heeft kan het ook niet.

Na dit neer gezet te hebben gebeurde er iets haha.
Tis alleen rete traag.

korsteed
26 januari 2010, 21:49
Echt bizar.

Aanloggen met Internet Explorer 8 (Vista) werkt nog steeds niet, maar met firefox wel.

henryb
27 januari 2010, 11:35
vandaag werkt het weer, jeeeeeeh!!

rijnart
27 januari 2010, 19:27
Nou, bij mij niet meer :x

ach ja andere keer maar weer proberen :roll:

bowler
1 februari 2010, 16:39
Kan ook niet inloggen.

Ik ook niet al drie maanden niet vanaf begin oktober 2009. Kan niets. Wat een rommel. Helpdesk al vele malen een nieuw wachtwoord aangevraagd, ook dat werk niet.
Zelfs mijn klantnummer accepteerd ziggo niet meer. terwijl het nummer op mijn afschriften staat. Hoe the **** is dit nu mogelijk.
Kijk nou toch eens om te janken. Hieronder een voorbeeld. 20 maal een klacht ingediend en niemand weet hoe het komt en niemand die mij kan helpen. Shame!!!!!!!!!!!
http://members.home.nl/eefvanmerkestein/klantnummer.JPG

bowler
1 februari 2010, 17:14
dit probleem heb ik ook ... ****ing irritant!!!
Nee deze dan:

Ik ook niet al drie maanden niet vanaf begin oktober 2009. Kan niets. Wat een rommel. Helpdesk al vele malen een nieuw wachtwoord aangevraagd, ook dat werk niet. Zelfs mijn klantnummer accepteerd ziggo niet meer. terwijl het nummer op mijn afschriften staat. Hoe the **** is dit nu mogelijk. Kijk nou toch eens om te janken. Hieronder een voorbeeld.
20 maal een klacht ingediend en niemand weet hoe het komt en niemand die mij kan helpen en niemand weet hoe het moet. Wow.
http://members.home.nl/eefvanmerkestein/klantnummer.JPG

abruzzese
2 februari 2010, 20:23
Ik heb ook sinds begin Oktober 2009 problemen met het inloggen bij mijn Ziggo.nl .
Het lukt mij gewoon niet meer om mij in te loggen en krijg inderdaad dezelfde probleem als hierboven beschreven .
Wat ik helemaal niet begrijp is dat elk groot bedrijf in Nederland ICT medewerkers in dienst heeft die normaal gesproken deze soort problemen kunnen oplossen .
Waarom Ziggo hieraan niets kan doen is voor mij een groot raadsel en kunnen zij beter de Internetsite Ziggo.nl eraf halen omdat het toch niet werkt .
Echt ongelooflijk dat dit nog in het jaar 2010 kan voorkomen terwijl het technische computer gebeuren alleen maar veiligger en beter gaat en ICT medewerkers hiervoor betaald krijgen om dit soort problemen op te lossen .

catastrofus
2 februari 2010, 20:48
Werkt prima hier. Dus als jij een probleem hebt moet ziggo.nl er maar af?

Gert.

Waarom Ziggo hieraan niets kan doen is voor mij een groot raadsel en kunnen zij beter de Internetsite Ziggo.nl eraf halen omdat het toch niet werkt .

w.v.riel
2 februari 2010, 20:56
Hallo,

Om op mijn Ziggo te komen moet er Firefox opzetten en IE8 verwijderen dan zijn de problemen met inloggen op mijn Ziggo opgelost.
Want Ziggo kan niet overweg met internet Explorer 8 foutje van Ziggo.

Groetjes.

Die_Fälscher
2 februari 2010, 21:05
Hallo,

Om op mijn Ziggo te komen moet er Firefox opzetten en IE8 verwijderen dan zijn de problemen met inloggen op mijn Ziggo opgelost.
Want Ziggo kan niet overweg met internet Explorer 8 foutje van Ziggo.Je kan IE8, Firefox, Chrome etc. gewoon naast elkaar installeren en gebruiken hoor. Hoef je geen enkele browser voor te verwijderen. Ik heb naast IE8 ook gewoon Chrome geïnstalleerd en geen problemen met inloggen.

paulvw
2 februari 2010, 22:55
Hallo,

Want Ziggo kan niet overweg met internet Explorer 8 foutje van Ziggo.

Groetjes.

Ik heb anders helemaal geen problemen met ziggo en IE8 hoor,ik kan gewoon inloggen. :wink:

bowler
3 februari 2010, 01:08
Ik heb ook sinds begin Oktober 2009 problemen met het inloggen bij mijn Ziggo.nl .
Het lukt mij gewoon niet meer om mij in te loggen en krijg inderdaad dezelfde probleem als hierboven beschreven .
Wat ik helemaal niet begrijp is dat elk groot bedrijf in Nederland ICT medewerkers in dienst heeft die normaal gesproken deze soort problemen kunnen oplossen .
Echt ongelooflijk dat dit nog in het jaar 2010 kan voorkomen terwijl het technische computer gebeuren alleen maar veiligger en beter gaat en ICT medewerkers hiervoor betaald krijgen om dit soort problemen op te lossen .
Hallo hier bowler. Ja het is echt ongelooflijk. Geen Webspace, geen rekening kunnen inzien. Geen inlogmoment, geen mailadres kunnen toevoegen, geen nieuwe account kunnen aanmaken en het ergste is. Ik heb een persoonlijk nummer van Ziggo en daar kan ik zelfs niet op inloggen op mijn eigen nummer hahahahahaha wat een drama.

Nicap
8 februari 2010, 20:31
Ik heb Firefox en kan ook niet inloggen.:cry:

Maar na het uitschakelen van ABP(Ad Block Plus) werkt het wel :pompom:

tureluurs
10 februari 2010, 14:15
Dus ligt de fout niet bij ziggo maar bij de gebruikers!

BenJ
10 februari 2010, 16:01
Dus ligt de fout niet bij ziggo maar bij de gebruikers!Voor deze situatie, ja.

Barbaar
10 februari 2010, 20:43
Het is misschien ook wel belangrijk om te weten dat na de update van de ziggo site het ook noodzakelijk is even je cookies, internet bestanden en geschiedenis te wissen. Hij houdt namelijk soms nog data vast van de oude website waardoor je misschien niet in staat bent de nieuwere gegevens te zien.

Hope this helped.

Grt, Barbaar.

rbleeker
18 februari 2010, 22:00
Hier ook problemen met mijn ziggo (niet zelf, aansluiting van mijn tante), inloggen lukt al ruim 2 weken niet, helpdesk zegt elke keer het op te lossen maar per saldo geen oplossing. Ook net lullig als je je password van de mail kwijt bent door een storing, dan moet je in mijn ziggo dit aanpassen maar dat lukt dus niet.

Ik zelf kan wel inloggen met mijn account, dus het ligt niet aan de pc (en al 3 pc's geprobeerd).

Schiet niet op, Ziggo laat het hier goed afweten. :no:

piotje
18 februari 2010, 22:30
je kan ook een password laten sturen naar een ander mail adres
wel klantnummer bij de hand houden
en een hotmail account aanmaken

Hier ook problemen met mijn ziggo (niet zelf, aansluiting van mijn tante), inloggen lukt al ruim 2 weken niet, helpdesk zegt elke keer het op te lossen maar per saldo geen oplossing. Ook net lullig als je je password van de mail kwijt bent door een storing, dan moet je in mijn ziggo dit aanpassen maar dat lukt dus niet.

Ik zelf kan wel inloggen met mijn account, dus het ligt niet aan de pc (en al 3 pc's geprobeerd).

piotje
18 februari 2010, 23:24
niet gelijk de schuld bij ziggo neer leggen
je krijgt pm

Klaasje_Hoekie
18 februari 2010, 23:53
je krijgt pmGrappig, 2 replies op dezelfde reactie.

Maar, uh, ik kan ook niet inloggen op 'Mijn Ziggo'.

Windows 7 x64
IE8 (x86 versie)

Geen bijzonderheden qua firewall en antivirus, dat wil zeggen: standaard w7 firewall en Avast Antivirus.

Met Google Chrome kan ik wel inloggen, maar het is toch van de zotte dat ik speciaal mijn browsergebruik moet aanpassen om in te kunnen loggen?

rbleeker
19 februari 2010, 10:50
je kan ook een password laten sturen naar een ander mail adres
wel klantnummer bij de hand houden
en een hotmail account aanmaken

Dat heb ik (en de helpdesk) al een aantal malen geprobeerd. Maar inloggen lukt dan nog steeds niet (is ook door helpdesk bevestigd). Er lijkt dus iets anders aan de hand met de mijn ziggo account van mijn tante.

rbleeker
19 februari 2010, 10:56
je krijgt pm

Doe ik niet snel, maar ik dit geval (zie ook andere reactie) kan ik geen andere conclusie trekken.

Bedankt voor je pm, hopelijk kun je ons uit de brand helpen. :?

rbleeker
19 februari 2010, 10:58
Met Google Chrome kan ik wel inloggen, maar het is toch van de zotte dat ik speciaal mijn browsergebruik moet aanpassen om in te kunnen loggen?

In mijn geval maakt de browser niet uit, alles vanaf IE6 t/m Safari geprobeerd.

BenJ
19 februari 2010, 11:38
Hoewel ik niet weet of het bij jullie wat uitmaakt. Met IE heb ik ook steeds een probleem om op mijn Ziggo te komen. Echter maak ik gebruik van dat mijn login gegevens door IE laat invullen. Als ik echter het password met het handje invul gaat het altijd wel in 1 keer goed.

rbleeker
19 februari 2010, 11:48
Hoewel ik niet weet of het bij jullie wat uitmaakt. Met IE heb ik ook steeds een probleem om op mijn Ziggo te komen. Echter maak ik gebruik van dat mijn login gegevens door IE laat invullen. Als ik echter het password met het handje invul gaat het altijd wel in 1 keer goed.

Nee, het is in het geval van mijn tante geen browser issue, er zit echt iets mis. Er wordt naar gekeken, hopelijk kunnen we snel weer in de mail

Bedankt voor je reactie.

iRuud
21 februari 2010, 16:01
Ik heb hier ook problemen met inloggen in Mijn Ziggo

Al 11x een mail naar de klantenservice gestuurd, helaas komen die niet verder dan
a) Je moet een account aanmaken
b) Wachtwoord klopt niet, nieuwe aanvragen (al 6x gedaan)

rinus1249
21 februari 2010, 19:21
Nadat ik deze discussie had gelezen dacht ik, ik zal eens even inloggen maar ook bij mij werkt het niet meer! Ik krijg een foutmelding dat de inlog gegevens niet kloppen. Nieuw password aangevraagd maar daarmee blijf ik hangen in de inlogserver er komt geen foutmelding meer. Opnieuw ingelogd met mijn echte password, dan komt de foutmelding weer. Ik weet het niet meer.
Ik werk sinds kort met windows 7 en IE 8.

rinus1249
21 februari 2010, 20:25
Nog een paar keer geprobeerd maar ik kom er niet in vanavond. Wel kreeg ik nu weer andere meldingen zoals 403 geen toegang. Verder kom ik niet. Morgen weer proberen.

TheGrouch
21 februari 2010, 21:09
Kreeg ik 15 minuten geleden ook. Nu, 21:00, kwam ik er wel in.

rinus1249
21 februari 2010, 22:27
Kreeg ik 15 minuten geleden ook. Nu, 21:00, kwam ik er wel in.

Na jouw bericht heb ik het direct geprobeerd en inderdaad alles is weer normaal.
Misschien doet men onderhoud aan deze server in het weekend.
Maar getuige de klachten in dit forum is dat onderhoud dan wel erg frequent.

TheGrouch
21 februari 2010, 23:14
Misschien doet men onderhoud aan deze server in het weekend.
Misschien is de toeloop vanavond groter (lees te groot) door het mailtje dat er een nieuwe factuur klaarstaat.

streamer
24 februari 2010, 12:28
kan nog steeds niet op mijn ziggo
wachtwoord vergeten doet ie ook niet

kingpin
24 februari 2010, 15:35
Indien u werkt met Internet Explorer 6, dan updaten naar een nieuwere versie.
Anders HD bellen.

Misschien is de toeloop vanavond groter (lees te groot) door het mailtje dat er een nieuwe factuur klaarstaat.

jhonno
24 februari 2010, 16:10
ik kan er ook weer eens niet in (laatste keer was 4 maanden) en kan nu weer niet de rekening inzien dus
wat er nu gebeurd is morgen aangetekende brief naar ziggo en de bank afschrijven laten blokkeren
ik wil eerst mijn rekening zelf zien en heb ze dat 2 dagen geleden tel meegedeeld waarop ze een gratis rekening zouden toesturen is niet gebeurd dus

ben het nu gewoon zat als ze niet hun eigen website genoeg capaciteit kunnen geven zodat iedereen gewoon in kan loggen is dat niet langer mijn probleem

ik mijn rekening niet inzien dat ziggo geen geld zo simpel is het heeft nu lang genoeg geduurt

kingpin
24 februari 2010, 16:28
Mijn advies gelezen aan The Grouch?
wat er nu gebeurd is morgen aangetekende brief naar ziggo en de bank afschrijven laten blokkeren

jhonno
24 februari 2010, 16:44

ja hoor

Parel
24 februari 2010, 16:57

Ik heb het ook gelezen, maar HD bellen is voor mij geen advies meer, en ik denk dat iedereen dat zo langzamerhand wel weet.
Z.S.M. weet je nog is twee dagen, zijn er inmiddels al een stuk of 17.
Nieuwe melding is dan Binnenkort, alleen dat weet niemand bij u HD hoe lang dat duurd, doe eens een gok.

klaas
24 februari 2010, 19:12
Ik kom er dus ook niet in. Ik kom niet verder dan de melding:
Service Temporarily Unavailable

The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

streamer
24 februari 2010, 19:48
nou ziggo bellen is ook niks
dat menu is veel te groot en te snel
kwam vandaag heel ergens anders
waardeloos

catastrofus
24 februari 2010, 20:11
Hier, om 20:10, gaat het prima met inloggen op die "mijn ziggo", daarvoor trouwens ook al mbv kUbuntu/Firefox. Kan keurig m'n faktuur inkijken.

Gert.

klaas
24 februari 2010, 21:39
Ik kom er inmiddels ook weer in. Kennelijk waren er een aantal piek momenten die de servers van Ziggo niet aan konden. Misschien hebben ze meer klanten dan waar ze rekening mee hadden gehouden (grapje).:pompom:

streamer
16 maart 2010, 15:42
kan nog steeds mijn wachtwoord niet opvragen

ja en ik wel hoe dat moet,maar op site doet ie niks.

krijg dus ook geen mail

de rest van de mail werkt prima

maar op de site je wachtwoord opvragen dat werkt dus niet.

007jamesbond
22 april 2010, 22:10
help ik kan niet meer inloggen bij mijn ziggo. ik heb vorige week mijn inloggegevens opgevraagd, maar als ik ze in het inlogscherm plak grijg ik een melding dat ik mijn gegevens moet controleren. kan dit eits te maken hebben met cookies? zo ja, hoe los ik dat dan op

ik werk met google chrome

Zapp Brannigan
22 april 2010, 22:20
Als je die pop-up bedoelt: vink aan "Mijn gegevens kloppen" en druk vervolgens op de knop eronder.

(Ik ga er maar vanuit dat je gegevens kloppen, anders moet je wijzigen hebben.)

007jamesbond
22 april 2010, 23:29
ik krijg geen popup te zien. maar het Log in op Mijn Ziggo-scherm