View Full Version : Nieuwe firmware voor alle modellen beschikbaar (.66)

JoostBoZ
20 november 2009, 08:56
Zojuist op de website van Philips gezien dat voor alle modellen (5000 / 7000 / 8000) nieuwe software beschikbaar is.

Release for TV543:
Q5481-0.26.66.0

Generation date:
30/10/2009 12:56:17

Tom-
20 november 2009, 08:59
Ik zag het ook! :pompom:

Mooi!

Edit: Mooi trouwens, de datum van het ingepakte bestand: 03-11-2009. Meer dan twee weken geleden lag dat ding dus al op de plank. Fijn.

TomF
20 november 2009, 09:10
Bedankt voor het signaleren! :applause:
Ik ga de firmware ff binnenhengelen.

TomF
20 november 2009, 09:11
@Tom-

Waarschijnlijk heeft Philips de reacties op de .66 firmware van de 9000-serie af willen wachten.

MarcOSX
20 november 2009, 09:21
Zijn ze weer de 40PFL8664 vergeten? Bij mij staat daar nog steeds:
Versie: 000.026.058.005, Zip-bestand, 42.76 MB, 2009-10-28

De vorige keer liep die ook al enkele weken achter... Nu weet ik dat de 8404 versie ook gewoon geïnstalleerd kan worden maar ik vind het toch vreemd dat ze deze niet meteen meenemen.

RogerSch
20 november 2009, 10:58
Zijn ze weer de 40PFL8664 vergeten? Bij mij staat daar nog steeds:
Versie: 000.026.058.005, Zip-bestand, 42.76 MB, 2009-10-28

De vorige keer liep die ook al enkele weken achter... Nu weet ik dat de 8404 versie ook gewoon geïnstalleerd kan worden maar ik vind het toch vreemd dat ze deze niet meteen meenemen.

Gelukkig dat de 0.66 voor mijn 7674 wel beschikbaar is. :)
Morgen krijg ik de Neotion CI+ module (zonder smartcard!) en kan mijn Alphacrypt weer terug in mijn FloppyDTV kaart van de computer. :pompom:

jwijnands
20 november 2009, 16:23
Jammer dat er geen changelog bij zit. Aan de andere kant wel heel blij dat er nu al een nieuwe is. Ben heel, heel benieuwd of teletekst nu wel werkt.

coppe218
20 november 2009, 16:37
Ik heb hem op een 7404 gewerkt en dan werkt de teletekst perfect.

madheis
20 november 2009, 16:42
Jammer dat er geen changelog bij zit. Aan de andere kant wel heel blij dat er nu al een nieuwe is. Ben heel, heel benieuwd of teletekst nu wel werkt.

Voor de changelog moet je bij de Engelse installatie instructies zijn..
http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/dcbint/cpcontent.pl?scy=NL&slg=NLD&mid=Link_Software&sct=LCD_TV_SU&cat=TV_CA&session=20091120104032_145.120.9.19&grp=SOUND_AND_VISION_GR&ctn=37PFL8404H/12&dct=FUS&did=ENG&file=/files/3/37pfl8404h_12/37pfl8404h_12_fur_eng.pdf

Q5481_0. 26.66.0
- When „EasyLink‟ feature is switched off in the TV menu, the channel number or name
OSDs will not be displayed or display as „undefined format‟ when switching to external
inputs or TV channels.
- Channel preset/position are shifted by +1 after performing cable installation with UPC
network. (Only applicable to country, Netherland)
- Improvement of the network connectivity with some routers, e.g. Zyxel models. (Only
applicable for Net TV models)
- The IP-EPG is not displaying the scheduled broadcast programme (empty)

jwijnands
20 november 2009, 18:46
Raar.

Maar goed, update net gedaan, als ik nu op bbc1 of 2 op de teletekst knop springt 'ie meteen naar pagina 888. Ik ben dus blij!

:pompom::applause::pompom::applause:

SchenkOnline
20 november 2009, 22:23
Zojuist gedownload en geinstalleerd op mijn 42PFL8404 en ziet er op het eerste gezicht goed uit. Teletekst werkt idd op alle kanalen. Erg fijn voor een TT addict als ik :applause:

coppe218
21 november 2009, 08:48
In de nieuwe firmware is ook de mogelijk gecreeerd om de signaalsterkte en kwaliteit te bekijken. druk op info en dan op opties.

Guido

hendriksmj
21 november 2009, 11:13
Dinsdag krijg ik mijn 8404, wil dus meteen updaten. Ivm CI+ etc. etc.

Hoe gaat dit precies te werk? Firmware op USB-stickie zetten en dan? De tv in en dan de tv aanzetten? Dan gaat het vanzelf?

Tom-
21 november 2009, 11:54

Hoe gaat dit precies te werk? Firmware op USB-stickie zetten en dan? De tv in en dan de tv aanzetten? Dan gaat het vanzelf?
Kijk op de philips-site. Bij het firmware-stukje staat een PDF met instructies. Die opvolgen, en dan gaat het goed.

jwijnands
21 november 2009, 13:40
In de nieuwe firmware is ook de mogelijk gecreeerd om de signaalsterkte en kwaliteit te bekijken. druk op info en dan op opties.

Guido

Geinig!

louigi58
21 november 2009, 14:29
37pfl8404h_12_fus_nld Versie 2009-11-20
Alles werkt, teletext op alle zenders, sneller zappen. Tot nu geen vreemde dingen tegengekomen.:applause:

rowdy
21 november 2009, 19:55
Op mijn 5604 nu ook sinds gisteravond in gebruik. EPG is inderdaad naar alle zenders gegaan, teletekst werkt ook prima en de ondertiteling is er nu ook weer op alle kanalen.
Tot zover geen (andere) problemen gehad of reboots ed.
Ook lijken de blokstrepen minder te zijn geworden, maar dat kan ook toeval zijn, 1 avond is te kort om daar iets over te zeggen.

SchenkOnline
21 november 2009, 20:35

Naast firmware dien je de CI+ op de juiste manier 'aan de praat' te krijgen. Kijk <hier (http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=21339)> eens - een complete installatie handleiding voor CI+ speciaal van toepassing op Philips tv's.

SANEX^
21 november 2009, 22:15
De firmware draait hier ook prima (47PFL7404). Eindelijk TT op alle zenders en de vrouw is ook blij met de EPG :)

Tom-
22 november 2009, 19:51
Is een niet-9000 met .66 al een keer geploft bij iemand? :)

TomF
22 november 2009, 20:18
@Tom-

Ik heb 2 stuks Philips 32PFL7404. Ik heb nog geen rare dingen, zoals plofs/reboots, gehad. Draait prima hier :)

Martijn75
23 november 2009, 10:40
Ik heb sinds kort een 37PFL5604H. Ik heb nog geen digitale TV maar wil dit in de toekomst wel aanschaffen. Deze TV heeft ook een CI+ slot. Iemand hier ervaringen mee met in combinatie met deze TV?

rowdy
23 november 2009, 10:54
Ik heb sinds kort een 37PFL5604H. Ik heb nog geen digitale TV maar wil dit in de toekomst wel aanschaffen. Deze TV heeft ook een CI+ slot. Iemand hier ervaringen mee met in combinatie met deze TV?

Ik ben geen mod en heb op zich niks tegen op vragen dubbel beantwoorden, maar in dit geval zou ik je willen aanraden toch even de andere topics te bekijken.
Er zijn zelfs topics namelijk met dit typenummer als onderwerp, dus die zijn niet bepaald heel erg moeilijk te vinden :)

Maar: het werkt hoor !! Dus je kunt het zonder problemen allemaal kopen en gaan doen :)

Martijn75
23 november 2009, 11:03
Mag jij me de topics aanwijzen die het typenummer als onderwerp hebben :)
Maar goed, ik heb inderdaad een 3-tal losse berichten gevonden waarin gemeld werd dat het werkte.

Is er een samenvattend onderwerp waarin alle typenummers genoemd worden met een Pass/Fail? Zou het wel een stuk overzichtelijker maken.

Bij de BCC wisten ze overigens te vertellen dat ze heel veel CI+ modules weer terug kregen. Ze hadden er zelfs een aparte info-avond voor om de problemen te bespreken met iemand van Ziggo.

Overigens geeft dit dan weer weinig vertrouwen:

Gisteren de nieuwste philips sofware op de 37pfl5604/h12 gezet.
Nu heb ik geen geluid meer op Discovery HD op alle overige zenders wel.
Je kan in het menu ook de gewenste audio taal niet zien op discover Hd.
Bij History HD kan je bij de audio instellingen zien dat dat engels is maar bij discovery staat er niets bij audio instellingen.
Volgens mij is het dolby digital maar deze word niet ondersteund na deze laatste update op de 5604 serie.
Zijn er meer gebruikers met dit audio probleem?

fredrix16
23 november 2009, 11:15
Op mijn 5604 nu ook sinds gisteravond in gebruik. EPG is inderdaad naar alle zenders gegaan, teletekst werkt ook prima en de ondertiteling is er nu ook weer op alle kanalen.
Tot zover geen (andere) problemen gehad of reboots ed.
Ook lijken de blokstrepen minder te zijn geworden, maar dat kan ook toeval zijn, 1 avond is te kort om daar iets over te zeggen.

Ik heb gisteren de software geinstalleerd op mijn 8404 maar ik heb alleen maar EPG op de eerste 100 kanalen (schatting). Als ik Kanaal 123 Comedy Central Family kijk en op EPG duw, zie ik de EPG op kanaal 1, Nederland 1 staan. De now-/next balk geeft wel de zenderinfo gewoon weer. Meer gebruikers hier last van?

Rowwan
23 november 2009, 11:55
Fredrix,
Heb je na installatie van nieuwe firmware ook een nieuwe zender installatie gedaan (zenders zoeken, dus niet de zender update). Vraag me niet waarom, maar dat schijnt nodig te zijn en heeft voor mij het probleem opgelost :)

fredrix16
23 november 2009, 11:57
Fredrix,
Heb je na installatie van nieuwe firmware ook een nieuwe zender installatie gedaan (zenders zoeken, dus niet de zender update). Vraag me niet waarom, maar dat schijnt nodig te zijn en heeft voor mij het probleem opgelost :)

Hallo Rowwan,

Nee dat heb ik inderdaad niet gedaan. Vanavond eens proberen. Bedankt voor de tip.

MarcOSX
23 november 2009, 14:11
Bij mij (8664) kon ik 'gewoon' bij de opties van de programmagids voor resetten (dacht ik dat er stond, ben nu niet thuis) kiezen en daarna alle zenders weer toevoegen aan de lijst (met 1 knop). Daarna was de EPG compleet. Maar ik heb hier op het forum vaker gelezen dat je alle zenders opnieuw moet zoeken, dus misschien is dat per serie anders?

DaRosa
23 november 2009, 14:44
Ik heb de nieuwe firmware, echter af en toe toch de melding dat bepaalde zenders gecodeerd zijn, zoals BBC 1 + 2.
Hebben jullie dit ook?

JW-NHS
23 november 2009, 16:49
En op welke Philips TV draait die .66 FW?

Tot nu toe lees ik alleen bij de 9-serie dat er problemen zijn, (nog) niet bij de 5, 7 en 8.

Groet,
JW

fredrix16
23 november 2009, 18:44
Hallo Rowwan,

Nee dat heb ik inderdaad niet gedaan. Vanavond eens proberen. Bedankt voor de tip.

Het probleem dat ik ondervond met EPG is inderdaad opgelost door de zenders even opnieuw te installeren. Bedankt voor de oplossing :grin:

Henk2304
23 november 2009, 21:23
Is een niet-9000 met .66 al een keer geploft bij iemand? :)Dat benieuwt mij ook wel. Ik gebruik .66 sinds vrijdagavond, tot nu toe nog zonder problemen (sssttt)... Eind deze week (als .66 voor niet-9000 een week beschikbaar is) kunnen we aan de hand van reacties op het forum met wat meer zekerheid constateren of het inderdaad probleemloos is of niet en zo nee wat dan evt. de problemen zijn.

Tom-
23 november 2009, 22:16
Hier sinds vrijdagochtend, en ook geen probleem gehad. Maar goed afkloppen, maar het lijkt er behoorlijk op tot nu toe!

Het is jammer dat het apparaat nog wat traag is, maar met de .66 is het wel verbeterd tov de .58. Menu's voelen wat sneller aan bijvoorbeeld.

DaRosa
24 november 2009, 08:30
En op welke Philips TV draait die .66 FW?

Tot nu toe lees ik alleen bij de 9-serie dat er problemen zijn, (nog) niet bij de 5, 7 en 8.

Groet,
JW
Ik heb de 22PFL5614H. Als ik een nieuwe zender installatie doe, ziet ie gewoon 5 digitale zenders niet. BBC 1, 2 en nog 3 stuks.
Dit had ik ook wel eens met de vorige versie van de firmware.

rowdy
24 november 2009, 09:55
Mag jij me de topics aanwijzen die het typenummer als onderwerp hebben :)
Maar goed, ik heb inderdaad een 3-tal losse berichten gevonden waarin gemeld werd dat het werkte.

Is er een samenvattend onderwerp waarin alle typenummers genoemd worden met een Pass/Fail? Zou het wel een stuk overzichtelijker maken.

Bij de BCC wisten ze overigens te vertellen dat ze heel veel CI+ modules weer terug kregen. Ze hadden er zelfs een aparte info-avond voor om de problemen te bespreken met iemand van Ziggo.

Overigens geeft dit dan weer weinig vertrouwen:

Misschien niet exact dat nummer, maar wel met xxPFL5604. Het enige verschil is de schermgrootte...
Overigens werkt Ziggo's CI+ CAM op alle Philips tv's met CI+ slot en DVB-C tuner (dus alles xxxx04H/12), daar zijn geen uitzonderingen op.

Voor wat betreft het probleem met het geluid wat je aanhaalde, mogelijke oplossing staat hier:
http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/dcbint/faqview.pl?ctn=42PFL5604H%2F12&dct=QAC&new_tmpl=1&refdisplay=MTV_LCD_E_TV543_QAC_76805&refnr=0076805&scy=NL&slg=NLD

Maar je kunt dus zonder problemen de CI+ CAM gaan aanschaffen, dat gaat prima werken.

hendriksmj
24 november 2009, 16:01
Vanochtend mijn nieuwe 37PFL8404 geupdatet naar de .66 firmware versie. Met de CI+ Smit CAM.

Ik was helemaal nieuw op dit gebied, want de tv is gisteravond pas binnengekomen. Voor iedereen die twijfelt: gewoon doen, want het werkt perfect.

Het inschakelen van de tv kost ongeveer tien seconden, dan is er beeld en geluid. Werkt prima en zit er knetterstrak uit.

rocks
25 november 2009, 20:24
Besten,

Al enige tijd lees ik op de achtergrond mee betreffende de CI+ module,
ben zelf in het bezit van een 42pfl9664 met de vorige één na laatste update van Philips (58). De 66 software durfde ik niet aan gezien de problemen met oa het ploffen. Buiten het teletekst probleem heb ik nooit problemen gehad tot vandaag, tijdens het overschakelen van tv naar HDMI maakte ik mijn eerste plof mee, het beeld werd geheel zwart en na +/- 7 seconden kwam deze weer terug. Had stiekem gehoopt dat dit me bespaard zou blijven :sad: en hoop ook dat het hierbij blijft.
Mijn ouders hebben een 37pfl9604 en krijgen veelal foutmeldingen van de module en de authorisatie, deze hebben voorlopig de standaard decoder weer uit de kast gehaald.

Is het overigens bekend of het ploffen schadelijk is voor het toestel?

RogerSch
25 november 2009, 21:42
tijdens het overschakelen van tv naar HDMI maakte ik mijn eerste plof mee, het beeld werd geheel zwart en na +/- 7 seconden kwam deze weer terug.

Ik heb dit na 3 maanden ook één keer gehad op mijn 42pfl7674. Dit gebeurde tijdens het snel heen en weer schakelen tussen TV kanalen en een HDMI ingang. Dit was met een pre .58 software versie (de originele) met een Alphacrypt kaart. Nu heb ik ook de .66 software geïnstalleerd met een Neotion CI+ module. Nog geen problemen mee gehad. Ik vraag mij af of het "ploffen" wel een directe relatie heeft met de CI+ module..

Is het overigens bekend of het ploffen schadelijk is voor het toestel?
Volgens mij komt de "plof" van het snel uitschakelen van de luidsprekers. Dit kan gebeuren als de besturingssoftware van de TV door een bug zich zelf reset en opnieuw opstart. Ik betwijfel ten zeerste dat dit tot schade aan het toestel c.q. luidspreker zal leiden. Vervelend is het wel.

Donnetje
25 november 2009, 22:21
Ik heb de software .66 ook op mijn Philips 32pfl7404h/12 gezet en er zijn div.problemen opgelost.
Als eerste het geluid, op de antennestand, kon ik geen mono/stereo kiezen in het menu en op kabelstand, brande alleen mono en hoorde ook mono ook over mijn versterker.
Een slechte geluidskwaliteit, erg schel.
Alleen teletext op ned.1
Dit alles is nu opgelost en heb een perfect beeld.
Opstarten van de tv is traag maar dat heb ik wel voor een goed beeld over.

Ps; is het bij dit toestel normaal dat in het geluid menu op de kabelstand, geen indicatie van dual I-II en mono stereo aanduiding is?

Teto
26 november 2009, 19:26
Ook ik volg al langer de ontwikkelingen. Tot nu toe weinig problemen gehad buiten het vrij traag opstarten en wat bekende items. Gisteren echter veel problemen met sport1 zender. Blokjes, wegvallen van beeld afgewisseld met de melding gecodeerde zender. Dit alles in knipperlicht tempo. Andere zenders hadden voor zover bekend dit probleem niet.
Heb 47pfl9664 met CI+

EvdK
30 november 2009, 16:21
De firmware upgrade is nu ook beschikbaar voor de 40pfl8664h :pompom:

Teletekst is beschikbaar op alle kanalen, ook de EPG is niet meer beperkt.

joan.
5 december 2009, 20:10
Ik heb de laatste software update (de 66) gedaan op model 32PFL7404H/12 maar nu kan ik geen digitale zenders meer opzoeken(DVB-C).

Ik bedoel,in dit menu [Installatie]>[Installatie zenders] > [Digitaal: ontvangst testen] > [Zoeken].
De zenderfrequentie handmatig in te voeren lukt niet meer, ik kan het middelste vak(de frequentie)niet meer selecteren,en daardoor niet veranderen.
Is het mogelijk om de vorige firmware (de 58) er weer op te zetten?
Wil iemand die misschien uploaden voor mij

nlrb
6 december 2009, 19:27
Ik heb de laatste software update (de 66) gedaan op model 32PFL7404H/12 maar nu kan ik geen digitale zenders meer opzoeken(DVB-C).

Ik bedoel,in dit menu [Installatie]>[Installatie zenders] > [Digitaal: ontvangst testen] > [Zoeken].
De zenderfrequentie handmatig in te voeren lukt niet meer, ik kan het middelste vak(de frequentie)niet meer selecteren,en daardoor niet veranderen.
Is het mogelijk om de vorige firmware (de 58) er weer op te zetten?
Wil iemand die misschien uploaden voor mij
Klopt. Deze functie is vanwege 'compliance' verwijderd (zie ook de Philips/CI+ installatiehandleiding). Normaal is deze zoek-functie niet nodig en is de frequentie tijdens kanaalinstallatie in te vullen.

De gevraagde firmware (Q5481-26.58.5) is eventueel hier (http://www.4shared.com/file/166792339/8c8a4792/Q5481-26585.html) te vinden.

dommel
6 december 2009, 22:25
Klopt. Deze functie is vanwege 'compliance' verwijderd (zie ook de Philips/CI+ installatiehandleiding). Normaal is deze zoek-functie niet nodig en is de frequentie tijdens kanaalinstallatie in te vullen.

Het is wel logisch, echter kan bij installatie > installatie zenders > Digitaal: ontvangst testen de frequentie niet ingegeven worden.

joan.
6 december 2009, 23:23
Het is wel logisch, echter kan bij installatie > installatie zenders > Digitaal: ontvangst testen de frequentie niet ingegeven worden.
Ok bedankt voor de oude firmware :thankyou: die funtie werkt nu weer.

Het lijkt mij wel handig dat die frequentie in gegeven kan worden
b.v. om te zoeken naar nieuwe kanalen,dan hoef je toch niet elke keer een nieuwe zender installatie te doen.

Wanneer je Duitsland invoert bij het begin van de zenderinstallatie
dan blijft die functie trouwens wel werken bij de firmware 66

EvdK
7 december 2009, 08:45
Gisteren de eerste "plof" gehad op de 40pfl8664 :cry:. Erg vervelend maar de beschikbaarheid van teletekst en EPG is wel meer waard dan terug gaan naar de 058 firmware. Hopelijk wordt dit probleem snel opgepakt in een volgende versie.

nlrb
7 december 2009, 18:52
Wanneer je Duitsland invoert bij het begin van de zenderinstallatie dan blijft die functie trouwens wel werken bij de firmware 66
Duidelijk een Ziggo eis dus...

roxxi
7 januari 2010, 00:54
Klopt het dat op kanaal 13th street de ondertiteling bij de aangeboden films nog steeds ontbreekt? (Ik heb de .66 firmware).

Beerma
7 januari 2010, 10:20
Ik ben van plan om een philips led tv te kopen type 40pft9704.
Weet iemand of deze werkt met een CI+ module.
Ik heb nu een samung led en daar werkt het prima op

JW-NHS
7 januari 2010, 22:54
Klopt het dat op kanaal 13th street de ondertiteling bij de aangeboden films nog steeds ontbreekt? (Ik heb de .66 firmware).

Zojuist even geprobeerd: er staan ondertitels.
Mits je dat geactiveerd hebt met het "subtitle-knopje" op je Afstandsbediening, dat moet op AAN staan, te bevestigen met de OK knop :!:

Groet,
JW

Donthuis
14 januari 2010, 16:53
Uit de vele (meestal positieve) reacties op Firmware 66 blijkt al dat die een enorme verbetering gaf t.o.v. de voorgangers als de 58. Maar we zijn nu al weer een paar maanden verder en een nòg nieuwere/betere FW is er niet. Rara, van waar die stilte? Zo heeft mijn ook Philips Blue Ray 7500 in diezelfde periode wèl nieuwe FW updates gehad, twee stuks maar liefst.

Er valt immers nog wel wat te verbeteren aan de TV-FW, al was het maar op het vele stappen die in de 9000-serie moeten doorlopen bij het opstarten. De TV kiest namelijk dan standaard voor de ingang van het laatst geïnstalleerde apparaat, i.p.v. de laatst gekozen optie uit het "Home" menu. Die laatste optie is natuurlijk meestal TV kijken geweest. Kortom je staart naar een zwart scherm met bij mij "videorecorder geen signaal". Dus op naar Home maar weer, of naar de ingangenknop en die verplaatsen...

Verder valt het bij mijn eigen 37PFL9704 op dat de laatste weken er weer frequente foutmeldingen zijn over gecodeerde zenders, ook na een geslaagd authenticatiescherm. En dat na wekenlang bijna foutloze werking. Het treedt vooral op in momenten van grote kijkdichtheid op NED 2 HD, zoals rond 22.00 uur 's avonds, 's ochtends vroeg komt het niet voor.

Als de TV al die tijd technisch hetzefde is gebleven denk je toch het eerst aan de andere partij, te weten de aanbieder van het signaal, ZIGGO. Maar ZIGGO bestrijdt dat en houdt Philips ook buiten het hele goedkeuringscircuit dat sinds vorige week voor bijna alle andere TV-merken en -types geldt. Als ZIGGO en Philips elkaar in de haren zitten over de exacte CI+ specs en hun interpretatie door beide partijen kan het zo nog lang gaan duren .. :?

Ik zou wel eens willen weten of ik nu de enige ben met het terugkeren van al lang verdwenen problemen of niet. :roll:

Overigens: ze zijn allemaal oplosbaar door de noodrem-procedure met de aan/uit knop aan de zijkant. éénmaal drukken voor uitschakelen, tweemaal voor weer inschakelen en dan zijn alle codeerproblemen alweer weg. Zou de ingebouwde processor dan wat sneller in het authenticatieproces zijn vanuit de off stand dan vanuit de standby stand?

NOOIT de CAM in- en uittrekken, want dan zit je na tig-keer trekken en terugsteken geheid met defecte (piepkleine) contacten en moet je terug naar de setop box en weer die afstandsbediening extra voor je neus. :no:

Henk2304
14 januari 2010, 21:44
Uit de vele (meestal positieve) reacties op Firmware 66 blijkt al dat die een enorme verbetering gaf t.o.v. de voorgangers als de 58. Maar we zijn nu al weer een paar maanden verder en een nòg nieuwere/betere FW is er niet. Rara, van waar die stilte? Zo heeft mijn ook Philips Blue Ray 7500 in diezelfde periode wèl nieuwe FW updates gehad, twee stuks maar liefst.

Zie http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=23535 (http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=23535): versie .70 zit eraan te komen. :!: