View Full Version : internet op tv

waailap
17 november 2009, 20:27
ik heb een samsung led tv die je kunt aansluiten op internet. maar als ik bij netwerk op de tv alles invul. krijgt hij geen toegang tot de gateway.
heeft iemand dit probleem ook gehad,, of weet iemand de oplossing zodat ik eindelijk van deze functie gebruik kan maken op de tv....

waailap
18 november 2009, 18:08
ik heb een samsung led tv die je kunt aansluiten op internet. maar als ik bij netwerk op de tv alles invul. krijgt hij geen toegang tot de gateway.
Ik heb hem aangesloten op een premium n router
heeft iemand dit probleem ook gehad,, of weet iemand de oplossing zodat ik eindelijk van deze functie gebruik kan maken op de tv....:frons:

Frank-NL
18 november 2009, 18:20
Wat vul je precies in? Zonder meer info kan ik er ook weinig mee. Hoe heb je de TV aangesloten op het netwerk? Achter een router? Oh, dat staat er al...

Ik neem aan dat andere apparaten wel op internet komen?

Aslan
18 november 2009, 18:42
:frons:

Als je normaal internet kabel aansluit dan hoef je niks handmatig te invoeren gaat atomatisch. Heb zelf ook samsung Seri 6 en gaat prima met kabel. Je kan ook een dongel aanschaffen (USB wirles) die gaat ook waarschijnlijk goed zonder handmatig ip toevoeging. En je moet niet veel verwachten van de internet tv, je kunt YouTube, koers , weer en bepaalde sociale web groep bekijken. Succes

waailap
18 november 2009, 20:03
hij zit achter een router met een kabel
maar geeft steeds de melding dat hij niet kan pingen met de gateway

waailap
22 november 2009, 08:59
heb inmiddels een dongel aangeschaft en heb wireles wel verbinding
moet ik nu verder ook nog de rest invullen
ip adres
subnet adres
enz

waailap