View Full Version : Netwerkfout

veerlj
14 november 2009, 09:41
Ik heb het forum nog terug gekeken maar niets gevonden over mijn probleem . Zal er vast wel in staan maar bij die cisco zijn er zoveel problemen dat de lijst lang is , erg lang :schater::cry:.

Probleem ; als ik door de lijst met films zit te bladeren op movie on demand dan krijg ik als ik snel blader " netwerkfout " in een oranje kader .

Er is een monteur langs geweest en kon in mijn kabel systeem geen fouten vinden ,zat prima :pompom:.Kon bijna ook niet want alles gelezen in het forum over het wel en wee van de kabels . Het beste a merk kabels en stekers van hirsmann etc . Had eerst ook een monster kabel maar las ergens dat die bij bepaalde zenders en frequenties problemen gaf , kon dat later niet meer terug vinden op het forum . Weet iemand misschien waar ik dat gelezen heb ?. Had dit verteld bij bcc en die man die me die kabel probeerde te verkopen werd bijna een beetje boos :oyeah: .

Heeft iemand anders hier last van de netwerkfout melding ? . Ik heb nadat de monteur is langs geweest nu een dag later cisco 3 staan , maar die geeft , als is het minder dezelfde storing .De melding gaat nu wel gelijk weg en staat er maar een seconde of twee .:cry:

rmusquet
1 december 2009, 19:01
Heeft iemand anders hier last van de netwerkfout melding ? . Ik heb nadat de monteur is langs geweest nu een dag later cisco 3 staan , maar die geeft , als is het minder dezelfde storing .De melding gaat nu wel gelijk weg en staat er maar een seconde of twee .:cry:

Ik heb exact hetzelfde probleem hierzo in Limmen (NH)...

groet,
Rob.

berend62
6 december 2009, 08:02
hier in groningen ook last van ik denk dat ziggo helemaal niet klaar is met de cicco pvr

B.A.
11 december 2009, 19:10
Gebeurd hier ook regelmatig.