View Full Version : Ziggo verhoogt tarieven per 1.1.2010

Pagina's : 1 [2]

Gerardus
24 november 2009, 20:33
En nou maar hopen dat Ziggo het starttarief niet hoger maakt.... :no:

Geen slapende honden wakker maken hé :schater:

consono
24 november 2009, 20:41
Geen slapende honden wakker maken hé :schater:

Daar hebben ze dit forum niet voor nodig denk ik...
Ik heb het eerder meegemaakt bij Telfort, van 0 naar 5 cent. Zonder pardon :evil:

Bullet NL
24 november 2009, 21:15
het valt me op nu berichten gepost zijn waarin duidelijk wordt dat ook UPC duurder wordt de personen die een dergelijke actie van Ziggo bijna schandelijk vonden zich nu stil houden. Nu weet ik ook wel dat men geen UPC abonnee is, maar het gaat om het principe... zoals de Ziggo veroordelers het ook over principes hebben.

Ed
25 november 2009, 20:12
Ik hoop niet, dat de discussie nu verder gaat over €0,55.:giveup:Het gaat dus schijnbaar (bij UPC) om €0,45 (in vergelijking met Ziggo). Bij UPC tarieven zitten de kosten voor standaard TV niet bij de pakketten (welke ook €1,- omhoog gaan) inberekend en die gaat ook €0,10 omhoog. Dus een verhoging bij afname van een compleet pakket van €1,10... Wat een toestand!!! Laat de klagers maar komen :schater:

clafleur
25 november 2009, 22:43
Eigenlijk vreemd dat niemand reageert op het "verplichte" Z1 kabelabonnement van straks € 16.45, deze moet je er bij nemen wanneer je gebruik wilt maken van één van de diensten van Ziggo!.

Zover ik weet is deze bij UPC bij de prijs inbegrepen, een flink verschil met prijs en prestatie, UPC heeft een, op papier, sneller internet dan Ziggo, en daarbij goedkoper ook en dan ook inclusief de analoge tv zenders, al met al scheelt het op jaarbasis een flink bedrag op abonnementsgeld dat UPC goedkoper is!,

Corrigeer me wanneer ik fout zit,

Vriendelijke groeten,

C. la Fleur.

Excalibur
25 november 2009, 22:47
Bij Ziggo Alles-in-een zit het analoge/digitale radio/tv abonnement bij de prijs inbegrepen, dus die discussie gaat bij Ziggo enkel nog op voor de losse abonnementen, en per saldo is een Alles-in-een abonnement voordeliger.

Als ik mij niet vergis is dit bij UPC hetzelfde, het verschil tussen losse abonnementen, of de pakketten, maar zeker weten doe ik het niet over de UPC prijzen.

tja
25 november 2009, 22:48
Onderaan alle produktpagina's van UPC (ook die van de totaalpakketten):

* Een totaalpakket is alleen beschikbaar i.c.m. het UPC Standaardpakket Radio/TV (max. € 16,70 per mnd).

Renatus
25 november 2009, 23:26
Denk dat we het in Nederland zo slecht nog niet hebben qua prijsstelling en de aangeboden product specificaties.

Onze zuiderburen zullen jaloers zijn, zie hun prijzen en beperkingen:
Belgische Alles In Een pakketten (http://www.aanbieders.be/particulieren/packs/producten?ress=1&a=14&sg=consumer&ps[]=30&ps[]=41&ps[]=87)

Ouderwetse download limieten van 30GB en beperking van het aantal PC's.... :shock:

Doe er je voordeel mee.

Barbarian
25 november 2009, 23:29
Misschien heel flauw dit, maar weet men al dat men de verhoging al in december betaald? :mrgreen: (je betaald een maand in voren).

Mirrrr
26 november 2009, 00:14
Denk dat we het in Nederland zo slecht nog niet hebben qua prijsstelling en de aangeboden product specificaties.

Onze zuiderburen zullen jaloers zijn, zie hun prijzen en beperkingen:
Belgische Alles In Een pakketten (http://www.aanbieders.be/particulieren/packs/producten?ress=1&a=14&sg=consumer&ps[]=30&ps[]=41&ps[]=87)

Ouderwetse download limieten van 30GB en beperking van het aantal PC's.... :shock:

Doe er je voordeel mee.

Ja echt belachelijk. Ik heb een Belgische vriend (trouwens ook een paar Engelse want die hebben het ook) en hun worden helemaal gek als ze horen wat voor internet en voor welke prijs wij dat hebben

Jimmy54
27 november 2009, 11:37
En dan te bedenken dat Antwerpen één van de eerste was waar de kabel werd geëxploiteerd. Voor TV.
Daarna was dat voor Nederland Breda - zo'n kleine 34 jaar geleden.

Ed
27 november 2009, 12:12
Eigenlijk vreemd dat niemand reageert op het "verplichte" Z1 kabelabonnement van straks € 16.45, deze moet je er bij nemen wanneer je gebruik wilt maken van één van de diensten van Ziggo!.

Zover ik weet is deze bij UPC bij de prijs inbegrepen, een flink verschil met prijs en prestatie, UPC heeft een, op papier, sneller internet dan Ziggo, en daarbij goedkoper ook en dan ook inclusief de analoge tv zenders, al met al scheelt het op jaarbasis een flink bedrag op abonnementsgeld dat UPC goedkoper is!,

Corrigeer me wanneer ik fout zit,Dat heb je dus fout en Tja heeft het ook nog eens duidelijk gemaakt, maar ik had al vermeld in een eerder bericht dat bij UPC het standaard TV abonnement NIET bij de kosten van de pakketten inbegrepen is.

LuieDonder
29 november 2009, 20:19
Een vraagje,

Ik wou laatst een nieuwe decoder kopen, tot mijn schrik zag ik dat ze niet meer 40euro waren, maar 100euro.

Nu zie ik op Ziggo.nl dat wanneer je een "nieuw" Alles in 1 Extra abbo afsluit je een HD-PVR decoder krijg, alleen heb ik al een Alles in 1 Extra abbo, is het dan niet mogelijk om je abbo op te zeggen, en dan weer te nemen, zodat je toch nog een decoder krijgt.

Gr,

Eduard08
29 november 2009, 20:28
Een vraagje,

Ik wou laatst een nieuwe decoder kopen, tot mijn schrik zag ik dat ze niet meer 40euro waren, maar 100euro.

Nu zie ik op Ziggo.nl dat wanneer je een "nieuw" Alles in 1 Extra abbo afsluit je een HD-PVR decoder krijg, alleen heb ik al een Alles in 1 Extra abbo, is het dan niet mogelijk om je abbo op te zeggen, en dan weer te nemen, zodat je toch nog een decoder krijgt.

Gr,
Je kunt vast wel op dezelfde dag opzeggen en aanmelden. Dat vinden ze vast niet gek bij Ziggo.:roll: Misschien geven je zelfs ook een welkomskorting. :oops:

Jdd
29 november 2009, 21:45
Hmmm prijswijzigen moet men minimaal 30dagen van te voren aangeven.

Heb officieel nog niets gehoord.....

BertK
29 november 2009, 21:49
Staat wel officieel op de website...

Jdd
29 november 2009, 21:55
Staat wel officieel op de website...

Niet iedereen heeft internet, en je behoord persoonlijk geinformeer te worden bij wijziging in de overeenkomst.

BertK
29 november 2009, 21:59
Niet iedereen heeft internet, en je behoord persoonlijk geinformeer te worden bij wijziging in de overeenkomst.

Heb je ook weer gelijk... maar jij wel..:mrgreen:

Het kan natuurlijk ook zijn dat je mail op een adres krijgt waar je de mail
niet van ophaalt zoals een kennis van mij is overkomen....

Kennis had @home en van Home hebben ze een mailadres aangemaakt
maar hij vond die naam niet leuk... dus hij een nieuw mailadres aangemaakt
en nooit maar naar dat oude gekeken.... Laats was die aan het schelden
op Ziggo dat die nooit iets hoorde van veranderingen en zo.. ik ging kijken
en zag dat bij zijn gegevens onder Mijn Ziggo een mailadres stond wat hij helemaal niet meer wist.. toen we via webmail gingen kijken zat die vol met allemaal mededelingen... toen maar dit mailadres geforward naar zijn mailadres
wat die in gebruik heeft....
Zo zie je maar weer....

Jdd
29 november 2009, 22:01
Heb je ook weer gelijk... maar jij wel..:mrgreen:

Maar ook ik ben niet persoonlijk geinformeerd zoals dit wettelijk moet.

Ze hebben nog twee dagen :mrgreen:

Renatus
29 november 2009, 23:04
Maar ook ik ben niet persoonlijk geinformeerd zoals dit wettelijk moet.

Ze hebben nog twee dagen :mrgreen:

En wat dan na die twee dagen? Hoef je dan die 1,55 niet te betalen? Per direct opzeggen mag je al, dus dat is geen bonus.

Ik heb op 12-11 de email ontvangen. Die is gestuurd naar het email adres dat als 'hoofd' email aan mijn abonnement is gekoppeld. Email heeft de zelfde status als een papieren brief. Als jij je 'hoofd' email adres niet gebruikt (aanname van mijn kant) dan wordt het lastig om je te laten informeren.

Jdd
30 november 2009, 10:26
En wat dan na die twee dagen? Hoef je dan die 1,55 niet te betalen? Per direct opzeggen mag je al, dus dat is geen bonus.

Bewijst ziggo voor de zoveelste maal de wet aan hun laars te lappen.

Ik heb op 12-11 de email ontvangen. Die is gestuurd naar het email adres dat als 'hoofd' email aan mijn abonnement is gekoppeld. Email heeft de zelfde status als een papieren brief. Als jij je 'hoofd' email adres niet gebruikt (aanname van mijn kant) dan wordt het lastig om je te laten informeren.

Wie zegt dat ik internet van ziggo heb?? En hoe bedoel het wordt lastig om me te informeren?. Ooit van TNT post gehoord ?

Renatus
30 november 2009, 10:31
Wie zegt dat ik internet van ziggo heb?? En hoe bedoel het wordt lastig om me te informeren?. Ooit van TNT post gehoord ?

Mijn fout, had even niet naar je profiel gekeken. Ga er al bijna standaard van uit dat iedereen hier AIE heeft.

Dan krijgt de postbode het druk vandaag. :wink:

om1
30 november 2009, 13:52
Ik heb zowel een email als een brief gekregen. Email al wat langer geleden, brief afgelopen week.

kio
2 december 2009, 09:39
Heeft iemand de nieuwe voorwaarden van 2010 al gezien?
Ik niet want op de Ziggo site staan alleen de aanvullende voorwaarden die geldig zijn t/m 31 dec2009.

Ik ben zo benieuwd wat naast de prijsverhoging nog meer veranderd? Misschien een nieuwe internet afknijp clausule waar we dan ook mee akkoord gaan?

Hoe kan ik anders bepalen of ik overstap, op glasvezel bijvoorbeeld!

Jdd
2 december 2009, 12:30
Ik niet want op de Ziggo site staan alleen de aanvullende voorwaarden die geldig zijn t/m 31 dec2009.

Ik ben zo benieuwd wat naast de prijsverhoging nog meer veranderd? Misschien een nieuwe internet afknijp clausule waar we dan ook mee akkoord gaan?

Nope het is helemaal stil van Ziggo.

Saywhat
2 december 2009, 13:21

Volgens mij ook nog niks over bekend

Heb je zoveel problemen met je snelheid dan dat je dit gelijk roept?

Daar heb je geen algemene voorwaarden voor nodig. Je hebt immers geen opzegtermijn, dus kan je op iedere gewenste maand overstappen.

Gerardus
2 december 2009, 18:06

Om te bepalen of je wilt overstappen heb je toch die voorwaarden niet nodig. Wie leest die nu of anders gezegd: wie heeft die ergens voor nodig? Prijzen, snelheid, aanbiedingen en mogelijkheden zijn bekend. Aan jou de keus. Je kunt per 31 december opzeggen. Dat is iets meer dan 3 weken: daarna kun je er vanaf zijn.

Bullet NL
2 december 2009, 18:27

Wanneer algemene voorwaarden niet worden gewijzigd kunnen die van de voorafgaande jaren gewoon als bindend worden beschouwd.

Daar het al december is, Ziggo mensen een periode moet geven om op te zeggen, wanneer men het niet eens is met een wijziging in de diensten, zul je van zelf tot de conclusie komen dat er behalve de ruim van te voren aangegeven prijsverhoging niets zal veranderen.
jou vraag m.b.t. een afknijp clausule is niet anders dan speculatie wat nergens op is gebaseerd.

Jij kan elk moment van de dag, week, maand, jaar opzeggen. Daar ziggo geen contract periode hanteert heb je hier dus ook geen last van.

Jou reactie komt bij mij over als stemmingmakerij, beetje jammer…..

KLaGoMaL
3 december 2009, 08:36

Volgens mij zit je op het verkeerde forum

'Locatie: Hilversum
Ziggo Internet: geen
DTV: geen'

Hilversum
UPC Nederland (http://clk.tradedoubler.com/click?p=67427&a=160058&g=17296566)</B>
Postbus 80900
1005 DA AMSTERDAM
0900-1580