View Full Version : Vraag: ziggo interactieve tv zeer vreemde zaak..

recol
3 november 2009, 11:29
mijn dochter heeft het alles in 1 pakket van ziggo genomen met interactieve tv. nu moet zij voor de ontvanger 99,- euro betalen en geen vast contract dus ze kan volgende maand gewoon opzeggen.
Nu wilde ik dat ook wel als vaste klant van ziggo. ik moet dan een contract afsluiten van 2 jaar bij hun en dan 130,- euro betalen voor de ontvanger en dan 2 jaar lang 5 euro per maand betalen voor bijdrage aan de ontvanger.
dit is toch belachelijk??

Aslan
3 november 2009, 17:38
mijn dochter heeft het alles in 1 pakket van ziggo genomen met interactieve tv. nu moet zij voor de ontvanger 99,- euro betalen en geen vast contract dus ze kan volgende maand gewoon opzeggen.
Nu wilde ik dat ook wel als vaste klant van ziggo. ik moet dan een contract afsluiten van 2 jaar bij hun en dan 130,- euro betalen voor de ontvanger en dan 2 jaar lang 5 euro per maand betalen voor bijdrage aan de ontvanger.
dit is toch belachelijk??

Ik ben het helemaal met u mee eens. Wat wel een optie is alles opzeggen en opnieuw aanmelden. Maar zit je in de wachtlijst. Dit betekend dat je 3 maanden moet wachten voor dat je een nieuwe abonement actieveerd.

Dit werd mij ooit een keer als allerlaatste alternatief aangeboden via ziggo telefoon.

Dus this wat je zelf wilt RECOL.

XeCuToR
3 november 2009, 18:59
Nu wilde ik dat ook wel als vaste klant van ziggo.

In uw profiel staat dat u internet Z1 heeft. Dus u kunt gewoon overstappen naar een Alles-in-1-pakket en van de aanbieding gebruikmaken.

recol
3 november 2009, 19:31
In uw profiel staat dat u internet Z1 heeft. Dus u kunt gewoon overstappen naar een Alles-in-1-pakket en van de aanbieding gebruikmaken.

dat was nog oud en heb al gebeld met ziggo en ik heb alles in 1 plus.

oplichters zijn het

Gizmo©
3 november 2009, 20:26
Tis toch algemeen bekend. Nieuwe klanten worden in de watten gelegd. Zijn ze eenmaal binnen, dan ben je opeens weer een nummer, wat tevreden moet zijn met weinig.

djmvt
20 november 2009, 00:29
Ik heb het wel voor elkaar gekregen om eenmalig een bedrag van 120 euro teruggestort te krijgen.
Dit is dus 2 jaar die 5 euro p/m die ik zou moeten betalen naar aanleiding van mijn afgesloten contract een maand of 4 geleden.

Bellen en klagen helpt in ieder geval...

Excalibur
26 november 2009, 13:10
dat was nog oud en heb al gebeld met ziggo en ik heb alles in 1 plus.

oplichters zijn het
Heeft u niet als nieuwe klant ooit mogen genieten van een aktie aanbieding? Een decoder voor minder (of gratis)? Waarschijnlijk wel. Vermoedelijk heeft u ook bij uw overstap naar Alles-in-een een volledig pakket inclusief gratis decoder gehad.

En nu vind u het vreemd dat andere nieuwe klanten ook gebruik kunnen maken van een aktie aanbieding maar u niet? Beetje krom geredeneerd vind ik persoonlijk. Klinkt meer als jaloezie naar mijn mening, en daarbij vergetend dat men zeer waarschijnlijk zelf ooit ook gebruik heeft gemaakt van een of andere aktie.

4Lph4Num3r1c
11 december 2009, 04:04
Toch ben ik het eens met Recol.

Als vaste klant, wellicht met vele aanvullende pakketten, lijk je toch een ongunstiger voorstel te krijgen.

Excalibur
13 december 2009, 18:11
Maar ik moet 300 euro betalen. En iemand die nu even 1 maandje het goedkoopste alles in 1 abbo neemt, vervolgens na 1 maand opzegt en de decoder op marktplaats zet krijgt een aanbieding van 99 euro.
Zoals ik aangaf, waarschijnlijk heeft iedere klant wel een bepaald voordeel ontvangen wanneer hij/zij klant werd, hetzij in de vorm van korting, hetzij in de vorm van een apparaat (al dan niet tegen gereduceerd tarief).

Ik zie het als een vorm van jaloezie naar een ander die nu tegen een voordeliger tarief een decoder kan krijgen, waarbij men het cadeautje wat men zelf in het verleden heeft gehad voor het gemak even vergeet.

En er is niets wat jou tegenhoud om voor 1 maand op te zeggen, en dan weer een nieuw abonnement aan te vragen waarbij je wel gebruik kan maken van de aanbieding. Tja er zitten ook nadelen aan deze methode, maar het scheelt je pegels op de aanschaf van deze decoder. Kwestie van prioriteiten stellen.

ArChie
13 december 2009, 18:53
Zoals ik aangaf, waarschijnlijk heeft iedere klant wel een bepaald voordeel ontvangen wanneer hij/zij klant werd, hetzij in de vorm van korting, hetzij in de vorm van een apparaat (al dan niet tegen gereduceerd tarief).
Toen ik klant werd bij het toenmalige Multikabel heb ik nooit een bepaald voordeel ontvangen. Wel mag ik al die jaren via een te hoog basis tarief voor de kabel mee financieren aan de cadeautjes voor andere klanten. Dat dan weer wel.

wdn
13 december 2009, 19:21
Toen ik van de week belde om mijn z3+digitale tv+extra zenders over te zetten naar alles-in-1-extra was het: 99 euro + 9,50 verzendkosten voor het modem. En ik ben sinds 2001 of 2002 bij @home(->ziggo).
Het kan dus wel ;)

Maaaaaaar toen je overging van je z1 naar alles-in-1-plus heb je toch ook gebruik gemaakt van een aanbieding of niet soms????? Waarom zou je dan nu nogmaals een aanbieding moeten krijgen?

catastrofus
13 december 2009, 19:30
Toen ik klant werd bij het toenmalige Multikabel heb ik nooit een bepaald voordeel ontvangen. Wel mag ik al die jaren via een te hoog basis tarief voor de kabel mee financieren aan de cadeautjes voor andere klanten. Dat dan weer wel.

Toen @Home dtv introduceerde kreeg ik een Panasonic (die ik nog steeds heb trouwens, waardeloos ding) en daarna, bij het bestellen van Alles-in-1-Plus kreeg ik zomaar een ir-fox kado die ik voor 50 euries verkocht heb aan een collega. Via m'n ex heb ik nog een 9401 verkocht (voor 15 euries) op marktplaats dus al met al, ArChie, ben je er aardig bij ingeschoten.... :cool:

Gert.

ArChie
13 december 2009, 19:36
ArChie, ben je er aardig bij ingeschoten.... :cool:
Ik heb een beetje gejokt zag ik zojuist. :oops: Ik heb namelijk ooit nog eens een pen met Multikabel logo gehad die volgens mij bij een één of andere enquete zat. Het klipje is ondertussen wel afgebroken, maar hij schrijft nog steeds.