View Full Version : Vraag: Samsung 9401

hlubberman
30 oktober 2009, 22:30
Bij mijn Samsung 9401 werkt de EPG niet goed.
Ik heb van de meeste zenders slechts twee a drie programma's. Daarna staat er niets meer.
Ik heb de meest recente software .
vr.gr.Harry

prodix
31 oktober 2009, 00:17
ik stel die van mij wel eens opnieuw in dan werkt hij bij mij wel weer

hlubberman
31 oktober 2009, 09:46
Ik heb hem al opnieuw ingesteld, geen enkel resultaat.
De epg geeft nog steeds enkele programma's aan. Het is nu 9.46 en geeft alleen 's morgens aan. Bij enkele zenders ook de rest van de dag.

GolfTouch
31 oktober 2009, 09:57
Welke zenders geven bij jou alleen de ochtend aan?
Hier n.l. ook maar delen van programma's in de EPG.
O.a. SBS6, RTL7, Net5, NED 2 en 3.

Update:

Zojuist de fabrieksinstellingen en dus ook de zenders opnieuw in geladen maar helaas geen resultaat.
Op enkele zenders o.a. NED 3 druppelt heel langzaam meerdere programma's binnen.
Op de andere zenders o.a. NED 2, RTL7, NET5 blijft na ong. 13.00 uur de EPG achterwege.
Op de andere ontvangers, Humax 9200, 5050 en IR-fox doet de volledige EPG het wel.

Simplemind
5 november 2009, 19:42
Hi,

Het is een soort glijdend tijdvenster. Oude programma's vallen af en nieuwe komen er bij. Ik kan ongeveer 2 3 uur in tijd vooruit kijken in de EPG. Alhoewel in sommige gevallen alleen het eerstvolgend programma zichtbaar is. Ik constateer verder dat wanneer ik de gids bekijk hij al snel wordt bijgewerkt.

Groet, simplemind

dstapper
22 november 2009, 09:31
Na een software upgrade van de Samsung DCB 9401R werkt de afstandsbediening niet meer correct. Alleen knop mute werkt nog maar dan om alleen om het geluid harder te zetten. Hij zendt wel IR signalen uit
Ik kna nu ook niet meer bij het menu komen om de instellingen te controleren. Wie kan mij helpen

Simplemind
22 november 2009, 12:08
Al bij Samsung zelf wezen kijken?