View Full Version : Mededeling: Waardering voor....

strand
21 oktober 2009, 00:37
Ik wil van dit topic even gebruik maken om mijn waardering uit te spreken voor de moderators en admin.

En ook voor al die mensen die achter de schermen die zich inzetten voor ons op dit forum.

Ik vind dat dit ook weleens gezegt mag worden.
:applause::applause:

Zij zitten er tenslotte voor ons :thumb up: :thankyou:

Hartelijk dank:thankyou:

Renatus
21 oktober 2009, 18:57
Ik wil van dit topic even gebruik maken om mijn waardering uit te spreken voor de moderators en admin.

En ook voor al die mensen die achter de schermen die zich inzetten voor ons op dit forum.

Bij deze onderschrijf ik bovenstaande! :thumb up:

Gerardus
24 oktober 2009, 09:53
De moderators/admins ed. stoppen er veel tijd in. Ook onzichtbaar helpen ze mensen via PM. Ook van mijn kant veel dank.:thumb up:

edit: ook als er wat misgaat grijpen ze snel in. Dat betekent dat ze veel tijd online zijn.

tja
25 oktober 2009, 00:00
Als ik al zie hoeveel tijd het kost om alleen maar te lezen, moeten de admins en mods welhaast een volledige dagtaak aan het forum te hebben.

:thankyou::thankyou:

ElfjeTwaalfje
25 oktober 2009, 12:21
:thumb up:

Saywhat
25 oktober 2009, 13:26
Goede actie dit! :thumb up:

Gezien hoe ook hun soms (lees regelmatig) niet leuk worden behandelt door meerdere leden, ook vanaf mijn kant mijn bewondering/dank voor deze mensen! :thankyou:

Hengelerweend
25 oktober 2009, 15:22
Gezien de sterke groei van de geregistreerde gebruikers en de enorme aantal discussies hebben we in feite allemaal in meerdere of mindere mate ons steentje bijgedragen aan het succes van dit uitstekende forum.
Dus naast hulde aan de Moderators, Administrators en Ziggo medewerkers ook hulde aan alle gebruikers. :thumb up:

ber000000-6
25 oktober 2009, 16:40
worden ze dik voor betaald. :schater:

Ed
25 oktober 2009, 20:28
worden ze dik voor betaald. :schater::schater: ohw? :schater:

Door jou?

Vijver
27 oktober 2009, 01:06
Ik zie geen vermelding van ber-0000006 in de quote-500. Het is geen charity-thing, dit forum. Het kan 2 dingen betekenen. Of de mannen zijn volslagen gek, of ze hebben hart voor de zaak. Ik denk een combi van beide, met nadruk op het laatste. En dat uit mijn mond?

Vijver
28 oktober 2009, 20:57

Ik vind dat dit ook weleens gezegt mag worden.
:applause::applause:

Zij zitten er tenslotte voor ons :thumb up: :thankyou:

Hartelijk dank:thankyou:

Even de TS quoten. Hoe laat je in de huidige economie je waardering blijken? Juist door geld. Ik zie hier iets van 28.000 geregistreerde gebruikers, stel dat die allemaal een euro inleggen, dan kom je ergens. Maak er een tientje van, en je hebt een serieus bedrag. Wat is een tientje nou, daar veeg je hooguit je gat mee af of je koopt er 2 pakjes sigaretten voor. Zo gek is dit helemaal niet, ik bezoek regelmatig fora waar je donateur kan worden en dan bedoel ik niet de vage fora. Kan gaan over fotografie, noem maar wat. Dit is van mijn kant niet bedoeld als aflaat, ik sta wel voor mijn acties. Ervoor, niet erachter. Met een bereidwilligheid van pak hem beet 5% heb je het nog steeds over geld. Wel de belastingdienst zien te tackelen, anders is het niet leuk. Hoe zet je zoiets op? Ik lap dat tientje wel. Er moet iig een bedrag bij elkaar gesprokkeld kunnen worden waarvan de heren leuk van uit eten kunnen. Het is maar een idee, in dit stadium niet meer dan dat. Je mag me voor gek verklaren, daar zit ik niet mee.

Ed
28 oktober 2009, 21:33
Even de TS quoten. Hoe laat je in de huidige economie je waardering blijken? Juist door geld. Ik zie hier iets van 28.000 geregistreerde gebruikers, stel dat die allemaal een euro inleggen, dan kom je ergens. Maak er een tientje van, en je hebt een serieus bedrag. Wat is een tientje nou, daar veeg je hooguit je gat mee af of je koopt er 2 pakjes sigaretten voor. Zo gek is dit helemaal niet, ik bezoek regelmatig fora waar je donateur kan worden en dan bedoel ik niet de vage fora. Kan gaan over fotografie, noem maar wat. Dit is van mijn kant niet bedoeld als aflaat, ik sta wel voor mijn acties. Ervoor, niet erachter. Met een bereidwilligheid van pak hem beet 5% heb je het nog steeds over geld. Wel de belastingdienst zien te tackelen, anders is het niet leuk. Hoe zet je zoiets op? Ik lap dat tientje wel. Er moet iig een bedrag bij elkaar gesprokkeld kunnen worden waarvan de heren leuk van uit eten kunnen. Het is maar een idee, in dit stadium niet meer dan dat. Je mag me voor gek verklaren, daar zit ik niet mee.Chapeau... mits Ben en Cees het aankunnen ;) Maar zat gegadigden die willen helpen...

Vijver
28 oktober 2009, 21:42
Er moet toch iets mogelijk zijn? 28000 laat staan 280000 euro is een utopie. Maar een paar honderd of zelfs een paar duizend euro opharken moet geen probleem zijn. Of komt dan de bekrompenheid van het Nederlandse volk weer naar boven? Even kijken hoe dit moet , je moet een beetje betrouwbaar persoon hebben om dit banktechnisch op te vangen. Jij, Ed? Remember, de kerst komt eraan, dan doet zo'n gebaar het goed. Vergeleken met het geld dat aan ziggo wordt afgedragen, hebben we het over een kleine fooi.

Manolito
28 oktober 2009, 21:50
Even de TS quoten. Hoe laat je in de huidige economie je waardering blijken? .

Door lid te worden van dit forum, ik ben het sinds begin dit jaar.
Ben helaas vergeten hoe dit in het werk gaat. Afijn voor een luttel bedrag draag je dan bij aan het data gebruik etc.
dit forum draait niet gratis:wink: wil ik maar zeggen.

Vijver
28 oktober 2009, 21:59
Door lid te worden van dit forum, ik ben het sinds begin dit jaar.
Ben helaas vergeten hoe dit in het werk gaat. Afijn voor een luttel bedrag draag je dan bij aan het data gebruik etc.
dit forum draait niet gratis:wink: wil ik maar zeggen.

Nee, ik kan er geen touw aan vastknopen. Ja, je betaalt al aan ziggo. Leuk. Het datagebruik boeit me niet, dat is zeer schraal, fora aangaande.
Het punt is een extraatje, een geste naar de mannen achter dit forum. Je tackled me gelijk al.

Frank-NL
28 oktober 2009, 22:38
Als er een paypal button komt wil ik die best gebruiken.

Verder: 20 kudo's voor elke moderator ;)

Vijver
28 oktober 2009, 22:44
Nee, geen kudo's. Het gaat hier om harde cash. Kudo's en reputatiepunten doen het niet. Morgen eens uitdokteren, zo moeilijk moet het toch niet zijn? Het eindresultaat geeft gelijk een beeld van de warmte op dit forum, een dergelijke oproep op tweakers werkt niet. Koud, terzake, cool , professioneel. Hier spelen andere factoren.

Manolito
28 oktober 2009, 23:35
Je tackled me gelijk al.
:wink: Ik zat voetbal te kijken.

Maar er is een mogelijkheid een geldelijke bijdrage te leveren, en wel door lid te worden van ......
(misschien kan Benj het even aanvullen hij bracht mij op de juiste weg) als ik me goed herinner

Frank-NL
28 oktober 2009, 23:36
Tweakers pre VNU heb ik ook voor betaald. Daarna vond ik het niet meer zo nodig, dus je hebt wel gelijk in dat opzicht :)

Vijver
28 oktober 2009, 23:38
:wink: Ik zat voetbal te kijken.

Maar er is een mogelijkheid een geldelijke bijdrage te leveren, en wel door lid te worden van ......
(misschien kan Benj het even aanvullen hij bracht mij op de juiste weg) als ik me goed herinner

Voetbal vind ik geen klap aan. Het gaat hier puur om een cadeautje. Niets meer, niets minder. Geen vage constructies, svp.

opaben
29 oktober 2009, 20:20
Helemaal mee eens, die mensen hebben gelukkig veel kennis van zaken en zijn altijd bereid om te helpen. :thankyou::thumb up:

Bullet NL
4 november 2009, 11:40
Ook ik ben het helemaal eens met de TS, hulde voor de site admins en mod's. Een zet de goede richting in, of melding voor offtopic door een mod kan ook helemaal geen kwaad.

Hulde en ga vooral zo door..

veltm00
27 november 2009, 21:17
Als ik een warme douche zou mogen uitdelen zou ik hem uitdelen aan Anoniem.

Ondanks dat ik meerdere malen contact had opgenomen met de helpdesk, werd mijn probleem ( het niet hebben van telefonie) niet opgelost.

Ik heb vervolgens een noodkreet aan anoniem gezonden. Waarbij ik heb uitgelegd dat er bij mij een noodsituatie was ontstaan, doordat ik een hulpbehoefende vader thuis heb van 89 die niet zonder de telefoon kan.

Gisteren heb ik contact met hem of haar opgenomen en let wel vanmorgen om 9.30 was het probleem opgelost.

Ik moet zeggen een klasse service , ik ben heel dankbaar met dit forum en mensen zoals anoniem die als een stofzuiger de kruimels opruimen die de helpdesk niet kan oplossen.

Hulde aan zulke mensen:thumb up:

Jam
28 november 2009, 10:06
De mensen die dit forum runnen verdienen een GROOT compliment !
Hierbij wil ik ook graag mijn waardering uitspreken voor het gehele Team, men blijft toch altijd maar beleefd en respectvol, het is vaak niet makkelijk om zo'n olifantenhuid te hebben.

En geloof me, ik weet absoluut waar ik het over heb !
Dat ik hier nog steeds mag zijn zegt meer dan genoeg.

2 tumbs up !! :thumb up::thumb up:

robster
29 november 2009, 09:26
Eens:)

GizmoŠ
29 november 2009, 09:58
Zo zie je maar dat je aan medewerkers die hier in hun vrije tijd zitten meer hebt, dan aan de gene die op kantoor zitten.
:thumb up: