View Full Version : Nieuwe website "Ziggo"

Pagina's : [1] 2

Clevegt
12 oktober 2009, 15:28
Wanneer komt nou de nieuwe site van Ziggo online, vorige week waren ze daar al mee bezig, maar lees je er nergens niets meer van, zelfs niet op de site van Ziggo zelf.

Zag er namelijk veelbelovend uit.

Isis
12 oktober 2009, 15:40
Dat is voor zover ik weet onbekend... "IT werkt eraan"

Infje
12 oktober 2009, 16:45
Persoonlijk vond ik de oude website fijner.
Maar misschien is 't een geval van gewenning...

pboes
14 oktober 2009, 22:10
Waarom komt er een nieuwe website?
Deze is toch prima?

Clevegt
15 oktober 2009, 09:55
Ja dat is ook zo, maar KPN veranderd ook de site om de 2 maanden. Vind ik Ziggo nog weinig de site veranderen.

Barbarian
15 oktober 2009, 15:52
Ja dat is ook zo, maar KPN veranderd ook de site om de 2 maanden. Vind ik Ziggo nog weinig de site veranderen.

Eerst de 'nieuwe' website goed testen en dan pas 'online' zetten, anders krijg je hetzelfde 'gedoe' als laatst....

vinnie-terranova
15 oktober 2009, 16:46
Persoonlijk vond ik de oude website fijner.
Maar misschien is 't een geval van gewenning...

Ik ook! ik heb em vorige week even gezien, het werkte nog niet helemaal lekker. Ookal zag het er goed uit. Overzichtelijk leek het me echter niet!

BenJ
15 oktober 2009, 17:57
Eerst de 'nieuwe' website goed testen en dan pas 'online' zetten, anders krijg je hetzelfde 'gedoe' als laatst....
Naar verluiden is tie ook uitgebreid getest, echter in een test omgeving en die werkte ook uiteraard.

Alleen is het een kwestie van hoe realistisch is die omgeving. Als je bv. de hele handel dan oppakt en installeert op de operationele server en je moet dan van alles nog omzetten, gaat het daar juist vaak in mis. Denk bv maar eens aan een database die erachter hangt. Tijdens het testen wil je bv. niet in je operationele database gaan zitten rommelen. En zo hangen er diverse systemen aan de operationele server. Het wordt helemaal lekker als ook daarin voor de nieuwe versie wijzigingen mee moeten.

Vaak kan je met de inrichting van je servers hier al vooraf een heel eind rekening mee houden door bv de configuratie informatie los te houden van het frontend en evt. te nemen acties vooraf in een draaiboek vast te leggen en ook dat te reviewen. Maar dan nog blijft omschakelen "tricky".

Barbarian
15 oktober 2009, 19:26
Naar verluiden is tie ook uitgebreid getest, echter in een test omgeving en die werkte ook uiteraard.

Alleen is het een kwestie van hoe realistisch is die omgeving. Als je bv. de hele handel dan oppakt en installeert op de operationele server en je moet dan van alles nog omzetten, gaat het daar juist vaak in mis. Denk bv maar eens aan een database die erachter hangt. Tijdens het testen wil je bv. niet in je operationele database gaan zitten rommelen. En zo hangen er diverse systemen aan de operationele server. Het wordt helemaal lekker als ook daarin voor de nieuwe versie wijzigingen mee moeten.

Vaak kan je met de inrichting van je servers hier al vooraf een heel eind rekening mee houden door bv de configuratie informatie los te houden van het frontend en evt. te nemen acties vooraf in een draaiboek vast te leggen en ook dat te reviewen. Maar dan nog blijft omschakelen "tricky".

Dank voor de uitgebreide uitleg BenJ, dat bedoelde ik ook, heb het alleen in een zeer beknopte omschrijving omschreven.

Isis
15 oktober 2009, 20:11
Alleen is de site niet goed genoeg getest... Met tien bezoekers deed-ie het nog (goh) maar met 10.000 niet meer...

Barbarian
15 oktober 2009, 20:14
Alleen is de site niet goed genoeg getest... Met tien bezoekers deed-ie het nog (goh) maar met 10.000 niet meer...
De 'nieuwe site' was ook niet 'up to date' wat betreft gegevens...

Kurt
15 oktober 2009, 22:34
Ik heb veel last met het laden van de pagina van ziggo,
Met al die toestanden erop geeft mijn cpu 100% ik gebruik firefox

Isis
17 oktober 2009, 18:05
Dat kan ook een memory lek zijn; ik heb met Firefox geen enkel probleem met laden van Ziggo.nl. Zeker geen 100% cpu usage. Heb laatst wel een memory lek gehad met FF.
Mijn oplossing was FF opnieuw installeren.

Overigens is de planning nu dat in de loop van november de nieuwe site online komt.

Zigmund
17 oktober 2009, 19:35
Het ligt niet aan browser of memory lecks... De startpagina van Ziggo is ook bij mij 10x trager qua opstarten in verhouding tot tal van andere pagina's.

Kurt
17 oktober 2009, 21:59
Het ligt niet aan browser of memory lecks... De startpagina van Ziggo is ook bij mij 10x trager qua opstarten in verhouding tot tal van andere pagina's.

kijk dat bedoel ik! bij geenstijl.nl heb ik er ook last van.

someone
10 november 2009, 23:13
De nieuwe website van Ziggo is weer online gezet.

Barbarian
10 november 2009, 23:16
De nieuwe website van Ziggo is weer online gezet.

Ik zie het, maar qua gegevens nog steeds niet 'up to date'....

Gizmo©
10 november 2009, 23:33
Zie dat mijn extra TV-pakketten en het volop bellen er niet bijstaat.
Het zal allemaal nog wel bijgewerkt moeten worden.
Als mijn factuur maar klopt.:wink:

Helder
11 november 2009, 01:50
Als je op de OK> knop klikt van een volledig ingevulde contactformulier, dan wordt het bovenste veld 'Betreft' waar 'Vraag' of 'Klacht' is geselecteerd rood omlijnt, en verder gebeurt er niets, dus het formulier kan niet verzonden worden.
Hebben er meer mensen dit probleem?

Isis
11 november 2009, 09:10
Bij mij werkt het wel gewoon... misschien kan je het nog eens proberen?

om1
11 november 2009, 09:30
Ik zie een paar foutjes:

- Ik heb twee telefoonlijnen, maar beide staan met hetzelfde nummers.

- De einddatums noemen een 13e maand: 1-13-2009

- Mijn DTV abonnementen staan er verkeerd in:
KeuzepakketDTV Bundel PakketKeuzepakketDTV Bundel PakketTerwijl ik het HDTV pakket heb.

Isis
11 november 2009, 09:30
Ik gok erop dat dat 'opstartfoutjes' zijn van de nieuwe site, ga er niet vanuit dat ze ineens in het systeem je abo hebben gewijzigd.

om1
11 november 2009, 09:35
Bah!

Zit ik te kijken onder "mijn gegevens/over mij", blijkt mijn email adres voor iedereen zichtbaar. Erg slordig! Kan het wel aanpassen, maar de default staat dus echt verkeerd.

om1
11 november 2009, 09:42
En nog een bug: probeer mijn 2e telefoonnummer te veranderen, maar dan krijg ik vervolgens een eeuwig draaiend circeltje en verder niks.

Ik vind dit vrij ongeloofelijk. Ik besteed 5min aan rondklikken op de nieuwe site en ik kom al flink wat bugs tegen.

Je kan wel zeggen aanloopproblemen, maar ik heb echt een hekel eraan als een bedrijf zijn klanten als goedkope testers ziet. Want dat gebeurt hier gewoon. Men zet een brakke nieuwe site live, terijl iedereen die betrokken is had kunnen weten dat er nog storende fouten in zitten.

reinvrugt
11 november 2009, 09:56
Mooie website, maar het contactformulier werkt mooi niet. :evil:

Isis
11 november 2009, 10:12
Ik heb zojuist (half uurtje terug) via het contactformulier een vraag gesteld en heb daar nu al antwoord op. Moet wel zeggen dat ik geen bevestigingsmail kreeg, maar dus wel nu al antwoord. Dus contactformulier doet het hier in elk geval goed :)

Dokie
11 november 2009, 10:25

Welke browser gebruik je? Ik heb in het verleden problemen gehad dat het onder firevox niet werkte maar met IE wel. Jouw klacht klint hetzelfde als waar ik toen tegenaan liep.

om1
11 november 2009, 10:40
Inloggen werkt op dit moment voor mij niet.

Ik heb wel net een klacht kunnen indienen (zonder eerst in te loggen) met firefox. Ben benieuwd.

Het tekstboxje waar je je klacht moet omschrijven is trouwens erg klein, en scrollt alleen als je met de cursor heen en weer gaat, erg irritant in gebruik. Waarom niet groter en/of scrollbars? Je vraagt je af wat voor talent dit formulier heeft ontworpen.

Isis
11 november 2009, 10:41
Welke browser gebruik je? Ik heb in het verleden problemen gehad dat het onder firevox niet werkte maar met IE wel. Jouw klacht klint hetzelfde als waar ik toen tegenaan liep.
Ik heb het zelf met Firefox geprobeert en dat loopt vlekkeloos ^^

Sandrie
11 november 2009, 10:50
Ook hier problemen, ik kom maar niet op webspace, laat staan dat ik er kan inloggen.... iemand een idee????
Bovendien kom ik telkens op de laatst geopende pagina van Ziggo uit als ik op het huisje klik om terug te gaan naar de startpagina van Ziggo...

rsi
11 november 2009, 11:32
Inloggen werkt bij mij ook niet....
IE6 en Firefox 3.5.5 werken beide niet....
Het lijkt alsof hij mijn gebruiker/password niet meer kent. Foutje bij het importeren van gebruikersdata ?? Kan nog leuk worden als er slechts een gedeelte van de 'oude' gebruikers op de nieuwe site herkend worden.

Wou net twee nieuwe smartcards op mijn abbo bijboeken.. wacht maar even af, zit voorlopig toch nog in de preview periode.

Grauw
11 november 2009, 12:36
De site is primair met Firefox ontwikkeld (zoals de meeste sites tegenwoordig hoop ik toch :)) dus het zou niet zo moeten zijn dat het in Internet Explorer beter werkt dan in Firefox.

CeeS
11 november 2009, 12:45
De site is primair met Firefox ontwikkeld (zoals de meeste sites tegenwoordig hoop ik toch :)) dus het zou niet zo moeten zijn dat het in Internet Explorer beter werkt dan in Firefox.
In elk geval 'scrollt' het contactformulier niet in firefox (3.0 en 3.5) als je meer dan de 3 regels invoert die er standaard staan. In IE8 werkt dat wel goed.

Dokie
11 november 2009, 12:46
Ik had problemen met het oude webformulier. Met het nieuwe heb ik geen ervaring. Bij het oude webformulier kon ik in Firevox een voorkeuze niet maken (ik meen product oid) waardoor verzenden niet wilde werken. Dat was toen in IE geen probleem. Zoals voorgaande berichten aangeven is er blijkbaar geen Firevox gerelateerd probleem maar is er iets anders aan de hand. Mogelijk zijn bepaalde inloggegevens nog niet geactiveerd?????
Verder vind ik de site wel verbeterd. De layout spreekt mij meer aan dan de oude.

Groeten,

Dokie

Ed
11 november 2009, 12:50
Hier geen problemen in ieder geval... althans niet met datgene waar ik veel moet zijn.

CeeS
11 november 2009, 12:53
Inloggen werkt bij mij ook niet....
IE6 en Firefox 3.5.5 werken beide niet....
Het lijkt alsof hij mijn gebruiker/password niet meer kent.

Welke inlog gebruik je ?
Vroeger moest je voor sommige zaken inloggen met het emailadres en wachtwoord van je hoofd-emailaccount. Ik hoef nu alleen in te loggen met de usernaam en password waarmee je de algemene zaken deed vroeger. Daarmee kan ik ook de email en zo wijzigen. Dus kan het zijn dat je de verkeerde (emailadres) inlog gebruikt ?

FJRobert
11 november 2009, 13:04
Ik mis de kanaal nummers bij het zenderoverzicht, lijkt mij wel zo makkelijk als dat dit voor klanten (gebruikers van DTV) ernaast staat.

https://www.ziggo.nl/#producten/televisie/zenderoverzicht/

Ed
11 november 2009, 13:28
Ik mis de kanaal nummers bij het zenderoverzicht, lijkt mij wel zo makkelijk als dat dit voor klanten (gebruikers van DTV) ernaast staat.

https://www.ziggo.nl/#producten/televisie/zenderoverzicht/Daar heb je een punt... ik zie enkelt de namen inderdaad.

FJRobert
11 november 2009, 14:02

https://www.ziggo.nl/#producten/televisie/zenderoverzicht/

Overigens wel kanaal nummers bij de digitale radiozenders.

https://www.ziggo.nl/#producten/televisie/zenderoverzicht/radio/

Ed
11 november 2009, 14:13
Overigens wel kanaal nummers bij de digitale radiozenders.

https://www.ziggo.nl/#producten/televisie/zenderoverzicht/radio/Ik zie het... misschien nog aanpassingen aan de site momenteel?

Even wachten dus... anders even mailen :)

Barbarian
11 november 2009, 14:22
De 'kinderziektes' moeten er eerst nog uit, momenteel kan ik niet meer inloggen :-P.

Ed
11 november 2009, 14:27
De 'kinderziektes' moeten er eerst nog uit, momenteel kan ik niet meer inloggen :-P.Ik ook niet meer...

janos
11 november 2009, 15:37
Kan ook niet inloggen op mijn account.
Ziet er verder wel leuk uit

Hengelerweend
11 november 2009, 17:45
Inloggen werkt hier goed (tot nu toe) !!
Gebruik Firefox 3.5

Joep-100
11 november 2009, 17:59
Die widgets die ze hebben zijn leuk, maar dan moet het wel zo zijn dat ze de instellingen bewaren en juist gebruiken. Geef bijvoorbeeld bij de verkeersinformatie op alleen A9 maar krijg ook de A1 en A2 te zien.En als ik zelf widgets toevoeg aan de pagina via de onderbalk en ik log uit dan heb ik, na het opnieuw inloggen weer het standaard scherm :cry:

Hopelijk dat dit verholpen wordt, anders ga ik maar weer terug naar mijn oude startpagina

mennomulder
11 november 2009, 19:43
Inloggen werkt hier goed (tot nu toe) !!
Gebruik Firefox 3.5

Gebruik je FF met of zonder IE-TAB ? Bij mij lukt het niet !

Barbarian
11 november 2009, 19:45
Gebruik je FF met of zonder IE-TAB ? Bij mij lukt het niet !

Ik kan wel weer inloggen, ik gebruik FF 3.5 zonder de IE-TAB..

mennomulder
11 november 2009, 20:04
Na inloggen krijg ik
Log in (https://login.ziggo.nl/amserver/UI/Login?realm=users&baseURLOverride=https://login.ziggo.nl/amserver/UI/Login%3Frealm=users&goto=https://www.ziggo.nl/secure.jsp) om gebruik te kunnen maken van deze widget.
Het lijkt er op of er sprake is van een lus :oops:

nlrb
11 november 2009, 20:06
Ik kan ook niet inloggen... Zowel geprobeerd met Firefox 3.5.4 als met IE8.

catastrofus
11 november 2009, 20:38
Ik kan wel inloggen maar....
Behalve mijn naam die afgekort wordt naar G. werkt de rest ook niet soepel, eigenlijk.
Firefox 3.5 onder kUbuntu 9.10

Gert.

http://members.home.nl/gdw/new.ziggo.1.png

Zapp Brannigan
11 november 2009, 20:39
En nu doet 'ie het weer :roll:

Even paar opmerking tussendoor:

1. Ik kan meer vinden hoe je secundaire emailadressen aanmaakt.

2. Bij de TV kan ik mijn extra pakketten niet terugvinden, helaas wel op de rekening.:?

3. Volgens de widget heb ik mijn limiet bereikt in de nieuwsgroepen, maar volgens de newsserver zelf heb ik nog wel wat over:

281 Authentication Accepted, 1097410441 Bytes remaining

(Voor wie het iets interesseert: FF3.6B2)

Barbarian
11 november 2009, 20:40
Inderdaad, kort geleden nog gewoon inloggen, nu ook niet meer en zoals eerder vermeld, de gegevens kloppen ook nog niet....

nlrb
11 november 2009, 20:45
Nu werkt het inloggen weer wel...

Wel vreemd om met je voorletters te worden aangesproken ('Welkom').
Nog vreemder is de einddatum voor digitale TV:
Einddatum 1-13-2009

Zigmund
11 november 2009, 21:00
1) De site is baggertraag met opstarten
2) Einddata van je producten klopt voor geen meter (bestaat niet)
3) Je naam kun je zelf wijzigen via Mijn Ziggo!
4) Nog steeds geen RTL4, 5 en 7 bij de liveplayer

Saywhat
11 november 2009, 21:08
1) De site is baggertraag met opstarten
2) Einddata van je producten klopt voor geen meter (bestaat niet)
3) Je naam kun je zelf wijzigen via Mijn Ziggo!
4) Nog steeds geen RTL4, 5 en 7 bij de liveplayer

relax, er word nog aan gewerkt... :!:

catastrofus
11 november 2009, 21:29
relax, er word nog aan gewerkt... :!:

Ik neem aan dat deze site nu wel getest is, omdat hij voor de 2de maal live gezet is, en natuurlijk ook getest is onder belasting, vanwege drama #1 toen ie voor de 1ste keer live ging, en dat er waarschijnlijk alleen nog minor problems te verwachten zijn?
Ik weet het ook niet hoor, maar ik zou dit zo maar kunnen verwachten van een organisatie als onze kabelboer... :cool:

Gert.

Zapp Brannigan
12 november 2009, 01:12
Ik kan meer vinden hoe je secundaire emailadressen aanmaakt.

Dat zit dus bij "Mijn gegevens", dat is logisch want alle andere e-mail instellingen zitten bij "Mijn Producten".

Clevegt
12 november 2009, 07:54
Wist niet dat we een 13 de maand hadden in een jaar, bij Ziggo is dit mogelijk...

Er staan veel fouten op de site, wel erg jammer.

- Einddatum abonnement staat op 1-13-2009
- Veel dingen werken niet, mijn Ziggo werkt wel en dan ook weer niet.
- Nieuws over Ziggo zelf is weg.
- Aanpassen product moet je opnieuw de postcode en huisnummer invullen?
- Wachttijden Ziggo langer dan 10 minuten terwijl ze voor 8:00 uur dicht zijn.
- Verouderde verkeerdinfo (gisterenavond)

Update - 10:06 uur:

- Wie is "Hallo C"? Nu weet ik dat mijn voorletter C is.
- Wachttijden Ziggo nu ineens niet zichtbaar
- Waarom de melding:

---------
Verouderde versie van Internet Explorer

Op dit moment gebruik je de verouderde browser Internet Explorer 6. Ziggo.nl werkt beter en sneller met de nieuwe versie van Internet Explorer. Deze kun je via de link hieronder gratis en eenvoudig installeren. Overstappen naar een andere browser is natuurlijk ook mogelijk.
Installeer gratis een nieuwe browser:

-----

Volgens mij bepaal ik op mijn eigen pc, wat ik draai qua explorer.

Kortom een beetje bij elkaar geraapt zooitje, kom maar weer terug met de oude site wat mij betreft.

Nieuw probleem op de website van ziggo gevonden? www xdesignsytes nl/ziggo

om1
12 november 2009, 08:03
Ik kan wel inloggen maar....
Behalve mijn naam die afgekort wordt naar G. werkt de rest ook niet soepel, eigenlijk.
Firefox 3.5 onder kUbuntu 9.10

Gert.

http://members.home.nl/gdw/new.ziggo.1.png

Je kan je gegevns aanpassen onder "Mijn Gegevens/Over Mij". Kan je meteen je emailaddes op privé zetten, want die staat standaard op publiek. Ik weet (nog) niet waar het dan zichtbaar zou zijn , maar normaalgesproken wil je niet zomaar email adressen publiek toegankelijk laten zijn. Een echte misser van Ziggo.

ArChie
12 november 2009, 10:00
Kan een Ziggo medewerker eens aangeven wat nu precies de bedoeling is van de "nieuwe" website? Ik zie namelijk alleen maar een ander (irritant) schilletje over dezelfde content waarbij in Firefox sommige widgets half zichtbaar zijn en ik nog meer moet zoeken om op de beoogde pagina terecht te komen dan voorheen omdat dit nu niet meer direct via een menu-achtige balk kan. Ik had gehoopt dat er wat verbeteringen in de content zouden komen zoals een overzichtelijkere en meer up-to-date storingen pagina.

Isis
12 november 2009, 12:49
De belangrijkste reden was volgens mij dat de portal verouderd was en het niet meer aankon.
SonyEricssonW995/R1EA Browser/NetFront/3.4 Profile/MIDP-2.1 Configuration/CLDC-1.1 JavaPlatform/JP-8.4.2

pboes
12 november 2009, 17:23
Het eerste dat mij opvalt aan de Ziggo site is dat er allerlei onzinnige informatie op staat dat totaal niets met de diensten van het bedrijf te maken heeft.

In het midden, op een prominente plaats dus, zit verkeersinformatie. Het kan aan mij liggen hoor, maar als ik thuis achter de pc zit, heb ik totaal geen behoefte aan verkeersinformatie. En als ik dat wel heb, dan zoek ik het wel apart op en hoef het echt niet op de startpagina van een KABEL-bedrijf.
Ook voor nieuwslinks ga ik wel naar een andere site.

Dus Ziggo: zet op de site waar U voor bent, en geen overbodige zaken.

En spreek de lezer met meer respect aan, om te beginnen met "U" en niet met "jij".

Zigmund
12 november 2009, 17:38
Het eerste dat mij opvalt aan de Ziggo site is dat er allerlei onzinnige informatie op staat dat totaal niets met de diensten van het bedrijf te maken heeft.

In het midden, op een prominente plaats dus, zit verkeersinformatie. Het kan aan mij liggen hoor, maar als ik thuis achter de pc zit, heb ik totaal geen behoefte aan verkeersinformatie. En als ik dat wel heb, dan zoek ik het wel apart op en hoef het echt niet op de startpagina van een KABEL-bedrijf.

En spreek de lezer met meer respect aan, om te beginnen met "U" en niet met "jij".

Dat U en Jij kan ik me niet aan storen. Het handige van deze site is dat je deze persoonlijk kan maken. De dingen die je niet wil zien kun je met een kruisje weghalen en je kan ook de items verplaatsen. Zo creeer je de hompage die jij wilt zien. Je kan bijvoorbeeld alleen het nieuws laten staan en de rest wegklikken

Gerardus
12 november 2009, 21:05

Met u en jij kan ik met je eens zijn. Met de startpagina niet en zeker het nieuwsgedeelte niet. Ik heb zelfs het nieuwgedeelte als mijn startpagina staan. Op de oude site een half jaar terug stond dat zelfs op de homepage van Ziggo. Helaas een tijdje een klikje verder. Zodoende mijn startpagina maar aangepast

Renatus
12 november 2009, 21:20
Ziet er fraai uit en werkt ook nog. Die widgets die half verzonken onder in je beeld staan zijn even wennen en Tess is ineens een volwassen dame geworden.

Alleen de 'Log uit' link van mijn.ziggo.nl zou wel even iets duidelijker mogen worden weergegeven. Het staat er zo klein dat bij het woord 'uit' de 'i' en de 't' zo goed als over elkaar heen staan.

Zo, heb ik mijn muggenzift momentje ook weer gehad. :wink:

dieco
13 november 2009, 10:37
Onder Firefox 3.6 Beta 2 doet de nieuwe website het niet goed ... althans, bij mij niet.
Kan bijna niet normaal inloggen en als dat wel lukt vallen delen van de widgets weg.
Ik neem aan dat dat een van de nadelen van een Beta-versie is ... :?

Onder IE is het wel goed ... dus als ik op de website moet zijn switch ik voorlopig wel even naar IE. :oyeah:
Ik vind de website eigenlijk wel heel mooi ... 't is even wennen maar dat is vaak zo. :pompom:

Isis
13 november 2009, 11:52
Er zijn bekende problemen met de site en daar wordt aan gewerkt. Wat betreft de einddatum bij contracten: dit staat in MM-DD-YYYY.

ArChie
13 november 2009, 11:55
Er zijn bekende problemen met de site en daar wordt aan gewerkt. Wat betreft de einddatum bij contracten: dit staat in MM-DD-YYYY.
Mijn god, is er wel getest dan als er van die basis fouten gemaakt worden met de datum opmaak? Een klant gaat toch uit van de standaard Nederlandse opmaak in DD-MM-YYYY formaat.

om1
13 november 2009, 11:57

Lijkt me sterk. Dan zou m'n contract 13 januari 2009 afgelopen zijn. Ik denk eerder dat het zoiets betekend als: niet bestaande datum, dus geen einddatum

nlrb
13 november 2009, 11:58
Ahhh. Dus mijn contract loopt af op 13 januari 2009 (geweest)?! [1-13-2009]

Isis
13 november 2009, 11:58
Hm. Goed punt... dat weet ik ook niet.

Barbarian
13 november 2009, 12:09
Waarom de homepage van Ziggo een beveiligde verbinding nodig heeft, begrijp ik ook niet... https://www.ziggo.nl/#home, of zie ik dit verkeerd?
Als je inlogt op mijn ziggo dan begrijp ik dat, maar de Home page... :rolleyes:

CeeS
13 november 2009, 12:12
Lijkt me sterk. Dan zou m'n contract 13 januari 2009 afgelopen zijn. Ik denk eerder dat het zoiets betekend als: niet bestaande datum, dus geen einddatum

Dat lijkt mij ook, het is volgens mij ook geen fout maar een notatie voor "er is geen einddatum van het contract bekend/ingevoerd". Omdat deze datum nooit bereikt zal worden. Netjes was geweest als dit in een voetnoot erbij gestaan had.

om1
13 november 2009, 12:14
Het inlogproces blijft een beetje een roulette. Soms werkt het, maar vaak niet. Vrij treurig dat men zoiets live durft te zetten.

Is het neefje van de directeur van Ziggo die "ook zo handig met computers is" bezig geweest?

Putifar
13 november 2009, 14:06
Ik wilde vanochtend twee eerder aangemaakte secundaire emailadressen wissen om vervolgens twee nieuwe te kunnen aanmaken (ik zat al aan mijn tax van 5). Wissen was geen probleem, maar nieuwe aanmaken kan niet! Knap waardeloos. Wees dus gewaarschuwd. En ik heb wat uit te leggen aan mijn kinderen...:? En als iemand een oplossing weet, graag!

Isis
13 november 2009, 14:31
Ik wilde vanochtend twee eerder aangemaakte secundaire emailadressen wissen om vervolgens twee nieuwe te kunnen aanmaken (ik zat al aan mijn tax van 5). Wissen was geen probleem, maar nieuwe aanmaken kan niet! Knap waardeloos. Wees dus gewaarschuwd. En ik heb wat uit te leggen aan mijn kinderen...:? En als iemand een oplossing weet, graag!
Ook dit is inmiddels bekend bij de afdeling IT; er wordt gewerkt aan een oplossing.

rick70
13 november 2009, 15:44

Bij mij werkte deze in eerste instantie ook niet. Ondanks dat ik bij "mijn vraag of opmerking" een heel verhaal had ingetoetst, werd deze rood omlijnd met de mededeling dat ik minimaal 8 karakters moest intoetsen. :rolleyes:

Pas nadat ik had ingelogd kon ik het contactformulier verzenden. :frons:

Putifar
13 november 2009, 16:59
Ook dit is inmiddels bekend bij de afdeling IT; er wordt gewerkt aan een oplossing.
Oké. Dank voor je reactie!

ronvm
13 november 2009, 18:35
Nou ik wil niet veel zeggen, maar als professionele website bouwer vind ik deze site dus heel erg mooi van opzet en erg duidelijk.
Op een schaal van 1 tot 10 krijgt deze een dikke 10!!

om1
13 november 2009, 18:48
Nou ik wil niet veel zeggen, maar als professionele website bouwer vind ik deze site dus heel erg mooi van opzet en erg duidelijk.

Het ziet er misschien wel mooi uit, maar veel van de functionaliteit werkt niet goed. Dus die 10 lijkt me niet terecht.

ronvm
13 november 2009, 18:52
Het ziet er misschien wel mooi uit, maar veel van de functionaliteit werkt niet goed. Dus die 10 lijkt me niet terecht.
Tot nu toe, alles wat ik wilde werkt. Wellicht iets over het hoofd gezien door mij?

om1
13 november 2009, 18:56
Tot nu toe, alles wat ik wilde werkt. Wellicht iets over het hoofd gezien door mij?

Lees eens dit topic door. Een greep van dingen die ik tegen ben gekomen: login werkt vaak niet, gegevens 2e telefoonlijn kloppen niet, rare einddatums, foute keuzepaketten digitale TV, email adressen die standaard op "publiek" staan, niet reagerend mutatieformulier.

ronvm
13 november 2009, 19:00
Lees eens dit topic door. Een greep van dingen die ik tegen ben gekomen: login werkt vaak niet, gegevens 2e telefoonlijn kloppen niet, rare einddatums, foute keuzepaketten digitale TV, email adressen die standaard op "publiek" staan, niet reagerend mutatieformulier.

Nou dan zal ik wel niet zo professioneel zijn, maar bij mij werkt alles en ik zie geen gekke dingen (zoals hierboven omschreven staat).

om1
13 november 2009, 19:09
Nou dan zal ik wel niet zo professioneel zijn, maar bij mij werkt alles en ik zie geen gekke dingen (zoals hierboven omschreven staat).

Het zou kunnen dat jouw gegevens correct worden weergegeven (al denk ik dat de rare einddatums in de 13e maand bij meer mensen vreemd overkwam), maar de zaken die ik noem zijn echt niet OK: volgens "Mijn Ziggo" heb ik een 2e lijn met hetzelfde nummer als de eerste lijn, en mijn HDTV pakket staat niet vermeld, er staat twee maal "DTV Bundel Pakket". De ander zaken zijn ook niet uit mijn duim gezogen ;-)

ronvm
13 november 2009, 19:12
Het zou kunnen dat jouw gegevens correct worden weergegeven (al denk ik dat de rare einddatums in de 13e maand bij meer mensen vreemd overkwam), maar de zaken die ik noem zijn echt niet OK: volgens "Mijn Ziggo" heb ik een 2e lijn met hetzelfde nummer als de eerste lijn, en mijn HDTV pakket staat niet vermeld, er staat twee maal "DTV Bundel Pakket". De ander zaken zijn ook niet uit mijn duim gezogen ;-)

Nee,nee...ik zeg ook niet dat je het verzint (ik zou niet durven :grin:) , maar bij mij staat écht alles goed weergegeven. Ik kan er niks anders van bakken.

om1
13 november 2009, 19:31
Het idd makkelijk om te redeneren: bij mij is iets fout, dus dat zal wel bij iedereen zo zijn (of andersom). De waarheid ligt ergens in het midden. Ik wacht nog even wat af om te kijken of er dingen de komende dagen gerepareerd worden voordat ik ga klagen.

Isis
13 november 2009, 20:10
Er kloppen nog een heel aantal dingen niet. Dit is niet bij iedereen het geval. Alle problemen zijn bekend en er wordt aan gewerkt.
SonyEricssonW995/R1EA Browser/NetFront/3.4 Profile/MIDP-2.1 Configuration/CLDC-1.1 JavaPlatform/JP-8.4.2

Hengelerweend
13 november 2009, 22:26
Het ziet er misschien wel mooi uit, maar veel van de functionaliteit werkt niet goed. Dus die 10 lijkt me niet terecht.[/QUOTE]Ziet er wel goed uit en beter als de vorige site, maar om dan gelijk met "tienen" te gaan zitten gooien :rolleyes:
Ik houd het op een 7 en als alles goed functioneert zou ik er nog een 8 voor over hebben.

BertK
13 november 2009, 22:57
Momenteel werkt die helemaal niet..

ArChie
13 november 2009, 23:06
Inderdaad, het enige dat www.ziggo.nl nu oplevert in Firefox is de volgende foutmelding:

Er is een fout opgetreden.

De pagina kon niet worden weergegeven

Vijver
13 november 2009, 23:16
Inderdaad, het enige dat www.ziggo.nl (http://www.ziggo.nl) nu oplevert in Firefox is de volgende foutmelding:

Yep...

Hengelerweend
13 november 2009, 23:21
Ziet er wel goed uit en beter als de vorige site, maar om dan gelijk met "tienen" te gaan zitten gooien :rolleyes:
Ik houd het op een 7 en als alles goed functioneert zou ik er nog een 8 voor over hebben.

Oeps :oops: dat wordt dus nu even een vijfje
De site staat nu even weer in de "prutsers"stand :mrgreen:

Isis
14 november 2009, 11:31
Prutserstand? En welke foutmelding krijgen jullie in Firefox?
Ik gebruik Firefox 3.5.5 en de site werkt bij mij uitstekend ^^

Renatus
14 november 2009, 11:39
Prutserstand? En welke foutmelding krijgen jullie in Firefox?
Ik gebruik Firefox 3.5.5 en de site werkt bij mij uitstekend ^^

Gisteravond was de website uit de lucht, nu doet ie het weer.

Isis
14 november 2009, 11:55
Ah op zo'n manier :) Gisteravond was ik pre-occupied door vallende domino-steentjes ;)

weskos1976
14 november 2009, 20:27
Heb ik het juist als ik denk dat Ziggo ergens, om en nabij vandaag met haar nieuwe site online gekomen is...?? Mijn normale ziggo startpagina startte vandaag niet op namelijk. Ik kreeg een melding met verlopen certificaten e.d. Na doorklikken kwam ik alsnog op Ziggo site, maar lay-out was anders dan ik gewend ben. Toevallig dat ik nou net een klacht wilde versturen via online contactformulier, dus ik inloggen ( wat overigens prima verliep ) en vervolgens naar de desbetreffende pagina. alle gegevens ingevuld en ik schat ongeveer ter groote van een A4 kantje aan tekst ingevuld met mijn klachten ( ik ben klaar met telefonisch benaderen van helpdesk, want ik ben nu inmiddels 3 maanden verder en niets opgeschoten.... ). Vervolgens wil ik het versturen door op OK te klikken, stuurt de pagina mij terug naar het tekstvak, waarboven in rood, met uitroepteken, staat vermeld dat het veld verplichte ingave van minimaal 8 karakters vereist... Ik heb er zeker minimaal 800 ingevuld, maar denk je dat hij verstuurd....nooit een keer..!!! Ben uit ervaring gewend dat wanneer je teveel invult, het veld dit vanzelf wel aangeeft of stopt. bij Ziggo niet het geval, dus ik denk; lekker doortypen.. Heb nog zoveel te vermelden >> Uiteindelijk begint de pagina te zieken met opmerking dat ik minimaal 8 karakters moet invullen.. Nergens een vermelding dat mijn minimale 800 karakters er teveel kunnen zijn, dus ga ik niet vanuit, maar krijg het verrekte bericht echt niet verzonden... en dat terwijl ik hiervoor al maximaal flauw was van Ziggo. Waar kan ik m'n gal nu kwijt dan...!?? RADAR misschien..?? Of ben ik dan een stereotype flauw abonnee...?? Ben al sinds Rendo de Kooi ( ca. 12 jr. geleden ) aangesloten, maar sinds het Ziggo is gaan heten heb ik nog nooit zulke flaters meegemaakt... Echt waar... Huilen en lachen tegelijk..!! Wat een aanfluiting en waar halen ze het personeel vandaan... Ze kunnen beter de helpdesk opdoeken.. Doen ze meer goed dan kwaad mee... al moet ik zeggen dat ik via dit forum wel goed geholpen ben, waar het via telefoon nog nooit tot goed einde is gebracht...!!!! Dat dan weeer wel, dus medewerkers van Ziggo op dit forum, niets dan lof....!!!! Kan ik bij jullie alsnog m'n klachten kwijt via hier misschien..?? Heb er via andere weg absoluut geen vertrouwen meer in.... Sorry te moeten zeggen, maar lucht enigszins toch op......

HELP....!!!!

Spartagek
14 november 2009, 21:17
Heb ik het juist als ik denk dat Ziggo ergens, om en nabij vandaag met haar nieuwe site online gekomen is...?? Mijn normale ziggo startpagina startte vandaag niet op namelijk. Ik kreeg een melding met verlopen certificaten e.d. Na doorklikken kwam ik alsnog op Ziggo site, maar lay-out was anders dan ik gewend ben. Toevallig dat ik nou net een klacht wilde versturen via online contactformulier, dus ik inloggen ( wat overigens prima verliep ) en vervolgens naar de desbetreffende pagina. alle gegevens ingevuld en ik schat ongeveer ter groote van een A4 kantje aan tekst ingevuld met mijn klachten ( ik ben klaar met telefonisch benaderen van helpdesk, want ik ben nu inmiddels 3 maanden verder en niets opgeschoten.... ). Vervolgens wil ik het versturen door op OK te klikken, stuurt de pagina mij terug naar het tekstvak, waarboven in rood, met uitroepteken, staat vermeld dat het veld verplichte ingave van minimaal 8 karakters vereist... Ik heb er zeker minimaal 800 ingevuld, maar denk je dat hij verstuurd....nooit een keer..!!! Ben uit ervaring gewend dat wanneer je teveel invult, het veld dit vanzelf wel aangeeft of stopt. bij Ziggo niet het geval, dus ik denk; lekker doortypen.. Heb nog zoveel te vermelden >> Uiteindelijk begint de pagina te zieken met opmerking dat ik minimaal 8 karakters moet invullen.. Nergens een vermelding dat mijn minimale 800 karakters er teveel kunnen zijn, dus ga ik niet vanuit, maar krijg het verrekte bericht echt niet verzonden... en dat terwijl ik hiervoor al maximaal flauw was van Ziggo. Waar kan ik m'n gal nu kwijt dan...!?? RADAR misschien..?? Of ben ik dan een stereotype flauw abonnee...?? Ben al sinds Rendo de Kooi ( ca. 12 jr. geleden ) aangesloten, maar sinds het Ziggo is gaan heten heb ik nog nooit zulke flaters meegemaakt... Echt waar... Huilen en lachen tegelijk..!! Wat een aanfluiting en waar halen ze het personeel vandaan... Ze kunnen beter de helpdesk opdoeken.. Doen ze meer goed dan kwaad mee... al moet ik zeggen dat ik via dit forum wel goed geholpen ben, waar het via telefoon nog nooit tot goed einde is gebracht...!!!! Dat dan weeer wel, dus medewerkers van Ziggo op dit forum, niets dan lof....!!!! Kan ik bij jullie alsnog m'n klachten kwijt via hier misschien..?? Heb er via andere weg absoluut geen vertrouwen meer in.... Sorry te moeten zeggen, maar lucht enigszins toch op......

HELP....!!!!

Ik geef het op ....

als je dit zo hebt ingevoerd op de site, kan ik best begrijpen dat er niets aan gedaan word !
punten, komma's en andere leestekens / zinafsluitingen als entertoets ?

Maar ga naar het juiste topic, of start er een in het juiste deel....

weskos1976
14 november 2009, 21:31
...dat er niets aan gedaan wordt...

En wat is uw functie bij Ziggo...?? Heb je misschien meegewerkt aan het tot stand komen van de nieuwe site..?? Proef enige ondertoon.. Begrijpbaar lezen heb je sinds de basisschool nog steeds moeite mee schijnbaar...... Maar toch bedankt dat je de moeite hebt genomen om een reactie te geven door de juiste knopjes op je toetsenbord in te hebben gedrukt.. Oefening baart kunst..!!! Keep On Trying..!!!

Isis
14 november 2009, 21:35
Doe eens niet zo flauw... uit je eerdere reactie viel alleen op te maken dát je een klacht hebt, niet welke deze is. En ja, Ziggo heeft een nieuwe site en nee, deze werkt nog niet goed waardoor oa het contactformulier niet altijd werkt zoals zou moeten.
Maar zoals ik al zei, uit jouw reactie valt verder absoluut niet op te maken wat je probleem verder is (waarvoor je dus dat formulier in wilde vullen), dus vandaar dat er werd gesuggereerd om in het juiste deel een topic aan te maken waarin je het probleem uiteenzet zodat men je kan helpen.

Vijver
14 november 2009, 21:44

En wat is uw functie bij Ziggo...?? Heb je misschien meegewerkt aan het tot stand komen van de nieuwe site..?? Proef enige ondertoon.. Begrijpbaar lezen heb je sinds de basisschool nog steeds moeite mee schijnbaar...... Maar toch bedankt dat je de moeite hebt genomen om een reactie te geven door de juiste knopjes op je toetsenbord in te hebben gedrukt.. Oefening baart kunst..!!! Keep On Trying..!!!

Tsssssssss. En nu naar bed, jij.

Spartagek
14 november 2009, 21:49

lol...proest .... maakt mijn dag goed

hij moest zeker 20x lezen om die ene letter te vinden !!!!

weer iemand voor mijn kicklist.....

trouwens :
al moet ik zeggen dat ik via dit forum wel goed geholpen ben, waar het via telefoon nog nooit tot goed einde is gebracht...!!!! Dat dan weeer wel, dus medewerkers van Ziggo op dit forum

Jouw e ruilen voor mijn t ??

BenJ
14 november 2009, 23:25

En wat is uw functie bij Ziggo...?? Heb je misschien meegewerkt aan het tot stand komen van de nieuwe site..?? Proef enige ondertoon.. Begrijpbaar lezen heb je sinds de basisschool nog steeds moeite mee schijnbaar...... Maar toch bedankt dat je de moeite hebt genomen om een reactie te geven door de juiste knopjes op je toetsenbord in te hebben gedrukt.. Oefening baart kunst..!!! Keep On Trying..!!!Ik heb een probleem, ik krijg wat commentaar en dus werkt ie voor Ziggo en mep ik maar terug. Welkom op het forum. Wenst u toevallig hulp? Prima start.

Vijver
14 november 2009, 23:33
Ik heb een probleem, ik krijg wat commentaar en dus werkt ie voor Ziggo en mep ik maar terug. Welkom op het forum. Wenst u toevallig hulp? Prima start.

En daar is Ben. Een kleine correctie, 'ie' is een verbastering van 'hij' en het gaat om 'zij'. Verder mooi samengevat.

Spartagek
14 november 2009, 23:45
Nope, hij reageerde op mijn persoontje
en als ik mijn buikje inhou, moet ik werkelijk constateren ......

Vijver
15 november 2009, 00:01
Nope, hij reageerde op mijn persoontje
en als ik mijn buikje inhou, moet ik werkelijk constateren ......

en als ik mijn buikje inhou, moet ik werkelijk constateren ...... Dat ik nog steeds niets zie? Het kan verkeren, mensen.

Enwee
15 november 2009, 09:52
De nieuwe website werkt niet goed.
Afgelopen dagen heb ik één keer in "mijn gegevens" kunnen kijken.
Daarna niet meer.
Als ik inlog krijg ik na het inloggen weer hetzelfde inlogvenster...
Ik kan wel normaal bij m'n webmail komen.

Het kan niet aan mijn browser of mijn account liggen want, zoals ik boven geschreven heb, heeft het wel een keer gewerkt...

Met de invoering van de Ziggo-website ging het ongeveer net zo.
Het niet goed werken lag niet aan mijn computer-browser maar aan Ziggo.
Misschien zijn ook deze keer de kinderziekten nog niet uit de website.
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ __ _ _ _ _ _ _ _
Reactie Ziggo. Dinsdag 17 nov. 11.30
Geachte heer,
Naar aanleiding van uw klacht informeren wij u als volgt.
Helaas zijn er enkele fouten ontstaan bij de overgang naar onze nieuwe website. Hierdoor werkt Mijn Ziggo voor een gedeelte niet juist.
Wij adviseren u op een later tijdstip nogmaals te proberen in te loggen. Onze excuses voor het ongemak. 
Afdeling Klantenservice
Ziggo.

CeeS
15 november 2009, 13:10
De nieuwe website werkt niet.
Afgelopen dagen heb ik één keer in "mijn gegevens" kunnen kijken.
Daarna niet meer. Er is niets te beginnen met de nieuwe website.
Als ik inlog krijg ik na het inloggen weer hetzelfde inlogvenster...
Ik kan wel normaal bij m'n webmail komen.

Misschien moet je wat meer info geven, zoals welke browser je gebruikt. Dat is handig om te zien of het aan de combinatie website/browser ligt of aan bijvoorbeeld jouw account. Bij de meeste mensen werkt het inloggen inmiddels goed begrijp ik.

ber000000-6
15 november 2009, 13:26
hier geen problemen, verschillende browsers geprobeerd, verschillende accounts ingelogd (kennissen etc.)
IE6.0 IE7.0 IE8.0 chrome, firefox...

tip: leeg je cache eens, ccleaner al je cookies weggegooid?
daarna weer eens inloggen.

wie weet,

berrie.

dieco
15 november 2009, 13:43
Ik gebruik Firefox 3.6 Beta 2
Kan wel redelijk normaal inloggen, maar de schermpjes van de widgets vallen een groot deel van de tijd ruim over elkaar heen. Nou kun je die dingen verschuiven dus echt druk maak ik me er niet om.
De site het in m'n IE wel prima (voor zover ik weet).

Het kan er natuurlijk ook aan liggen dat ik een beta-versie van FF gebruik ...

Zapp Brannigan
15 november 2009, 14:41
Het kan er natuurlijk ook aan liggen dat ik een beta-versie van FF gebruik ...

Hier werkt het gewoon normaal met de beta, behalve dat sommige gegevens niet kloppen of ontbreken. Ik betwijfel of dat laatste aan FF ligt.

Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; nl; rv:1.9.2b2) Gecko/20091109 SUSE/3.6b2-2.2 Firefox/3.6b2

Enwee
15 november 2009, 17:45
Het contactformulier op de nieuwe website werkt niet goed.
Het lukt mij niet een formulier te versturen omdat er slechts 32 tekens
in het emailadres vak ingevuld kunnen worden...
De ontbrekende letters nl worden geweigerd,
met als gevolg dat het formulier niet verstuurd kan worden...

dieco
15 november 2009, 17:49
Hier werkt het gewoon normaal met de beta, behalve dat sommige gegevens niet kloppen of ontbreken. Ik betwijfel of dat laatste aan FF ligt.

Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; nl; rv:1.9.2b2) Gecko/20091109 SUSE/3.6b2-2.2 Firefox/3.6b2

Nee, die gegevens kloppen bij mij ook niet ... dat probleem zit volgens mij bij Ziggo.
Als bij jou die beta het wel gewoon doet, dan moet ik maar eens even kijken waarom de mijne niet ... of in elk geval maar half.

edit: net even gekeken. Nog steeds over elkaar heen liggende widgets in 'Mijn Ziggo', maar als ik refresh is alles wel weer normaal ... :shock:
Ach, ik kan er wel mee leven zo ... maak me er niet druk om :thumb up:

Spartagek
15 november 2009, 17:57
Het contactformulier op de nieuwe website werkt niet goed.
De ontbrekende letters nl worden geweigerd,
met als gevolg dat het formulier niet verstuurd kan worden...

32 tekens, - max. 3 voor het TLD
dan vraag ik me af wat voor adres je gebruikt.

En welke vreemde tekens worden niet geaccepteerd dan ?

Enwee
15 november 2009, 18:16
32 tekens, - max. 3 voor het TLD
dan vraag ik me af wat voor adres je gebruikt. (zie a)
En welke vreemde tekens worden niet geaccepteerd dan ? (zie b)
a. gewoon een lange naam...
b. zoals ik al schreef: nl

Zapp Brannigan
15 november 2009, 18:50

Kun je geen alias aanmaken met wat minder tekens?

Enwee
15 november 2009, 18:59
Kun je geen alias aanmaken met wat minder tekens?
Kan niet inloggen op de nieuwe Ziggo site... (zie 9.52)

Spartagek
15 november 2009, 19:16

Dus even afwachten en morgen opnieuw proberen

( ik moet stellen dat ik bijna nooit op de ziggo thuispagina kom ... )
geen mailadressen, eigen domeinen
mijn ziggo / @home (ziggo/@home) adressen happen stof in de cyberkeldertje

Zapp Brannigan
15 november 2009, 19:17

Het geheugen is ook niet meer wat het was :oops:

GMail is altijd handig als je tijdelijk even een e-mail adres nodig hebt (tegenwoordig wel je mobieltje bij de hand houden voor de registratie).

Spartagek
15 november 2009, 19:24
Het geheugen is ook niet meer wat het was :oops:

GMail is altijd handig als je tijdelijk even een e-mail adres nodig hebt (tegenwoordig wel je mobieltje bij de hand houden voor de registratie).

Net nog een account aangemaakt, 3 minuten ( k:censored:captcha )
Maar geen telefoonnummer nodig ( of mobiel... )

Esy ®
16 november 2009, 00:20
Misschien moet je wat meer info geven, zoals welke browser je gebruikt. Dat is handig om te zien of het aan de combinatie website/browser ligt of aan bijvoorbeeld jouw account. Bij de meeste mensen werkt het inloggen inmiddels goed begrijp ik.

In IE8 werkt het vrij goed. Met Opera kan je absoluut niet inloggen in Mijn Ziggo.

Proxy Error

The proxy server received an invalid response from an upstream server.
The proxy server could not handle the request GET /amserver/UI/Login.

Reason: Error reading from remote server

aZzKiKr
17 november 2009, 12:16
Ik krijg ook de "Dit is een verplicht veld en vereist minimaal 8 karakters." berichtgeving. Zowel in IE8 als Firefox 3.5.5. Het lijkt erop dat er een maximaal aantal karakters is. Als ik minder dan 500 karakters ingeef dan lijkt het wel te werken. Zodra ik er meer ingeef krijg ik bovenstaande foutmelding. Deze geeft dus niet aan dat er een maximum aantal karakters is.

Helaas kan ik mijn kwestie niet in minder dan 500 karakters uitleggen dus heb ik er niets aan! Lijkt mij dan ook een beetje aan de lage kant die 500 karakters.

Isis
17 november 2009, 12:52
Ik krijg ook de "Dit is een verplicht veld en vereist minimaal 8 karakters." berichtgeving. Zowel in IE8 als Firefox 3.5.5. Het lijkt erop dat er een maximaal aantal karakters is. Als ik minder dan 500 karakters ingeef dan lijkt het wel te werken. Zodra ik er meer ingeef krijg ik bovenstaande foutmelding. Deze geeft dus niet aan dat er een maximum aantal karakters is.

Helaas kan ik mijn kwestie niet in minder dan 500 karakters uitleggen dus heb ik er niets aan! Lijkt mij dan ook een beetje aan de lage kant die 500 karakters.
Je kan natuurlijk ook een brief sturen naar:
Ziggo BV
Postbus 43048
3540 AA Utrecht
Het webformulier is voor zover ik weet bedoeld voor korte vragen die niet dringend zijn.

Saywhat
17 november 2009, 12:54
500 niet genoeg om een storing uit te leggen? Ik word dan wel erg benieuwd wat dat dan mag zijn. :shock:

aZzKiKr
17 november 2009, 13:56
500 niet genoeg om een storing uit te leggen? Ik word dan wel erg benieuwd wat dat dan mag zijn. :shock:

Het gaat bij mij om een aantal dingen die verkeerd zijn gegaan bij de overstap naar Ziggo, dus niet om een storing o.i.d. 500 karakters inclusief spaties is een zin of 5-6. Da's dus echt niet zo heel veel! Vooral niet als er nogal wat mis is gegaan en je daar graag een oplossing voor wilt aandragen.

Aangezien je met zowel vragen als klachten terecht kan via het contactformulier zijn die 6 zinnen wel heel erg kort!

Daar komt bij dat een medewerker van de klantenservice me naar dit contactformulier heeft doorverwezen om e.e.a. goed uit te leggen.

Ed
17 november 2009, 16:13
Het gaat bij mij om een aantal dingen die verkeerd zijn gegaan bij de overstap naar Ziggo, dus niet om een storing o.i.d. 500 karakters inclusief spaties is een zin of 5-6. Da's dus echt niet zo heel veel! Vooral niet als er nogal wat mis is gegaan en je daar graag een oplossing voor wilt aandragen.

Aangezien je met zowel vragen als klachten terecht kan via het contactformulier zijn die 6 zinnen wel heel erg kort!

Daar komt bij dat een medewerker van de klantenservice me naar dit contactformulier heeft doorverwezen om e.e.a. goed uit te leggen.Dus zeg je dat je met heel veel klachten zit en gebeld wenst te worden. Simpel toch? Leg je het aan de telefoon uit.

...
Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 3_1_2 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/528.18 (KHTML, like Gecko) Version/4.0 Mobile/7D11 Safari/528.16

aZzKiKr
17 november 2009, 17:14
Dus zeg je dat je met heel veel klachten zit en gebeld wenst te worden. Simpel toch? Leg je het aan de telefoon uit.

...
Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 3_1_2 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/528.18 (KHTML, like Gecko) Version/4.0 Mobile/7D11 Safari/528.16

Zoals ik al eerder vermeld heb, ben ik door een medewerker van Ziggo's klantenservice naar het contactformulier doorverwezen omdat ik e.e.a. schriftelijk moest voorleggen. 5-6 zinnen zijn dan gewoonweg te weinig om de situatie goed uit te leggen.
Ik doe dat dus nu maar per brief. Het zou gewoon handiger geweest zijn als dit ook gewoon per e-mail kon zoals bij de meeste bedrijven.
Misschien heeft dit gewoonweg te maken met de migratie naar de nieuwe webomgeving en is het over een tijdje wel gewoon mogelijk.

meermeer
18 november 2009, 08:43
Ha hier hetzelfde probleem!!!

Echt superslecht. Ik moest ook in detail uitleggen etc. Werkt dat hele formulier niet! Als iig de melding nou goed was van minder dan 500 chars. Maar nee, minimaal 8. Lekker duidelijk. Ze hadden het zeker te druk bij de Helpdesk met beantwoorden van mail.

Het is al geruime tijd fout. Echt SLECHT.

Manolito
18 november 2009, 23:25
De sectie 'games' op de site komt die nog terug of :?:

someone
18 november 2009, 23:53
De sectie 'games' op de site komt die nog terug of :?:
Bedoel je deze?
https://www.ziggo.nl/#spotlight/games

Enwee
19 november 2009, 14:23
De afgelopen 6 dagen heb ik slechts 1 keer in Mijn Ziggo kunnen kijken. Ik vraag me af wanneer Ziggo z'n zaakjes nu eindelijk eens op orde heeft.
Sinds het antwoord van Ziggo (zie bij Enwee 15 nov 19.52) werkt het nog steeds niet. Hoeveel weken moet ik het nog blijven proberen Ziggo?

Antwoord Ziggo 19 nov. 17.15
Geachte heer/mevrouw
Er is op dit moment helaas geen oplosdatum bekend.
Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Afdeling Klantenservice
Ziggo.

Spartagek
19 november 2009, 14:40
De afgelopen 6 dagen heb ik slechts 1 keer in Mijn Ziggo kunnen kijken. Ik vraag me af wanneer Ziggo z'n zaakjes nu eindelijk eens op orde heeft.
Sinds het antwoord van Ziggo (zie bij Enwee 15 nov 19.52) werkt het nog steeds niet. Hoeveel weken moet ik het nog blijven proberen Ziggo?

Ziggo zal hier niet antwoorden hoor.
dus je zal het toch via de HD moeten proberen

Manolito
19 november 2009, 23:21
Bedoel je deze?
https://www.ziggo.nl/#spotlight/games

Thanks, ik zal mettertijd toch eens gaan kijken hoe die pagina aan te passen is na de wensen hier thuis.

Ook mis ik al een tijdje de gameserver die destijds @Home had op die pagina, je kon er online game servers vinden en zelfs updates voor je games.
Misschien een tip voor Ziggo om zoiets op te gaan zetten, een game server :wink:

Leonardo
20 november 2009, 14:34
Ik zie dat meerdere vragen hebben over de nieuwe Ziggo-site.

Ik kan nergens meer de lijst vinden met vermelding van alle websites van Ziggo-leden.
Wellicht door alle toeters en bellen op de site kijk ik er overheen.
Bij voorbaat mijn hartelijke dank.

Manolito
20 november 2009, 20:30
Ik zie dat meerdere vragen hebben over de nieuwe Ziggo-site.

Ik kan nergens meer de lijst vinden met vermelding van alle websites van Ziggo-leden.
Wellicht door alle toeters en bellen op de site kijk ik er overheen.
Bij voorbaat mijn hartelijke dank.

http://members.home.nl/ waar die op de site staat weet ik niet, maar deze uit me blote bolletje :wink:

om1
21 november 2009, 10:44
We zijn inmiddels een tijdje verder, maar mijn gegevens kloppen nog steeds niet: mijn digitale TV pakketten worden verkeerd weergegeven, en ook mijn telefoonlijnen: beide lijnen hebben hetzelfde nummer volgens "Mijn Ziggo".

Inloggen gaat nu meestal wel goed.

CeeS
21 november 2009, 13:59
We zijn inmiddels een tijdje verder, maar mijn gegevens kloppen nog steeds niet: mijn digitale TV pakketten worden verkeerd weergegeven, en ook mijn telefoonlijnen: beide lijnen hebben hetzelfde nummer volgens "Mijn Ziggo".

Was die info op de 'oude ziggo site' wel allemaal goed ?

om1
21 november 2009, 14:01

Ja. Die informatie klopte.

marcedwin
21 november 2009, 19:43
Wat voor :censored:***) zitten er nu eigenlijk bij Ziggo? Probeer op hun site wat te vinden over die CAM of CI modules maar vind het niet. Kom eerst op een of andere (portal) nieuwspagina en zie helemaal Ziggo niet. Wil ik gaan zoeken kom ik op een Google pagina uit met ADVERTENTIES erboven. Hebben ze dat nodig, ik betaal toch al genoeg?

http://img301.imageshack.us/img301/4989/ziggohonden.jpg

Blijkt dat je bovenaan ZIGGO moet aanklikken ipv INTERNET. Doe dat nou eens andersom. Het blijft een waardeloze site. Als ze nu weer geld over de balk willen smijten, gooi het dan aub in mijn broekzak.

Wat een bagger.

***) modedit : Beledigend

EDIT MARCEDWIN:
Sorry, ben soms een beetje emotioneel. Kan namelijk moeilijk verkroppen hoe grote bedrijven over het algemeen omgaan met dit soort zaken. Echt tonnen, zo niet meer gooien ze over de balk. Dat is gewoon jammer.

Barbarian
21 november 2009, 20:49

Inloggen gaat nu meestal wel goed.
Mijn gegevens kloppen ook nog steeds niet, dan met name de digitale gedeelte ( televisie en keuzepakketten..)

Ja, op de 'oude' site was alles correct..

BertK
21 november 2009, 20:53
:idea:Mag ik (voor) jou eens fotograferen ?

Nope :no:

Renatus
21 november 2009, 22:06
Mijn gegevens kloppen ook nog steeds niet, dan met name de digitale gedeelte ( televisie en keuzepakketten..)

Ja, op de 'oude' site was alles correct..

Dito hier, heb op beide smartcards volgens de nieuwe 'mijn ziggo' pagina alleen de DTV bundel die bij alles-in-een hoort.

De factuur specificatie klopt wel, daar staan alle pakketten op en nog voor het juiste bedrag ook. :wink:

Barbarian
21 november 2009, 22:10
Dito hier, heb op beide smartcards volgens de nieuwe 'mijn ziggo' pagina alleen de DTV bundel die bij alles-in-een hoort.

De factuur specificatie klopt wel, daar staan alle pakketten op en nog voor het juiste bedrag ook. :wink:
Inderdaad, verder voor de rest klopt alles.. :wink:

Vijver
21 november 2009, 22:12
Ik zit het net even te testen. Ik kom er niet in.
Maar ik zit hier via een orange-account, dat zal het wel zijn.

Barbarian
21 november 2009, 22:15
De site 'loopt' nog niet vlekkeloos, ook het inloggen niet, de ene keer vlotjes, de andere keer met geen mogelijkheid....

Vijver
21 november 2009, 22:21
Kun je vanaf een ander account inloggen? Ik ben niet thuis.

Zapp Brannigan
21 november 2009, 22:22

Tuurlijk, hoe moet het anders als je geen ziggo internet hebt?

BertK
21 november 2009, 22:24

Momenteel lukt inloggen niet.... tenminste hier niet

Barbarian
21 november 2009, 22:24
Zou ik niet weten.. Ik kon paar minuten geleden ook niet inloggen..
Misschien kan je alleen maar inloggen als je op het Ziggo' netwerk zit..

Vijver
21 november 2009, 22:25
Tuurlijk, hoe moet het anders als je geen ziggo internet hebt?

Ik probeer het nog eens. Webmail geen probleem, het nieuwe 'mijn ziggo' wel.

Vijver
21 november 2009, 22:26
Momenteel lukt inloggen niet.... tenminste hier niet

Ik zie het al. Even een dood uurtje wat inloggen betreft.

G.bruiker
21 november 2009, 22:29
TV gids geeft een internal server error,werkt ook niet. (geeft niet want die vind ik geen tweede keer meer)
Widgets onder de page werken ook niet.

Leonardo
21 november 2009, 23:44
http://members.home.nl/ waar die op de site staat weet ik niet, maar deze uit me blote bolletje :wink:

Bedankt voor de reactie,
Inderdaat, ook http://members.ziggo.nl/ (http://members.ziggo.nl/) http://members.quicknet.nl/ (http://members.quicknet.nl/) http://members.multiweb.nl/ (http://members.multiweb.nl/) geven dezelfde resultaten.
Zomaar een lijstje met categorieën zonder enige zoekoptie.

Helaas kan ik een link hiernaar toe op de Ziggo-pagina nergens vinden. :sad:

Wel kreeg ik ook - wat ik hiervoor las - sex / porno voorgeschoteld wat doorgekoppeld wordt vanaf de Ziggo-site.
Hoe ver moet je zinken als onderneming om dit te willen. :?:

Manolito
22 november 2009, 00:30
Bedankt voor de reactie,......

Met name door die beide dingen is het internet zo groot geworden, 99% die mij eerlijk antwoorden, heeft er ooit op gesurfd/gezocht en gekeken :wink:

marcedwin
22 november 2009, 13:21
Met name door die beide dingen is het internet zo groot geworden, 99% die mij eerlijk antwoorden, heeft er ooit op gesurfd/gezocht en gekeken :wink:

Daar heb jij helemaal gelijk in. De ontwikkelingen, techniek en mogelijkheden hebben we te danken aan de porno (http://welingelichtekringen.nl/de-geneeskrrachtige-werking-van-porno.html) sites. Deze liepen/lopen met alle ontwikkelingen voorop. Door hen is internet echt groot geworden.

Ziggo probeerde (of nog?) aan ze te verdienen door door te linken naar porno maar hebben verder dus niks van ze geleerd. Qua techniek (website) blijft het bagger. Misschien is die 'nette' incompetente witteboorden ontslaan en zo'n porno jongen in dienst nemen. Dan komt het vast wel goed. :lol:

Leonardo
22 november 2009, 15:57
Inderdaad, anders hadden we nu nog lang niet van die goedekope pc's en de bijbehorende infrastructuur.

:schater: Nooit gekeken, nooit gesurft, nooit gezocht en ook nooit gezien.
Nou je struikelt er bijna over en hun sprookjes geloof ik niet. Zeker niet als ik hun machine software matig moet opruimen. :oops:

Leonardo
22 november 2009, 16:05
Qua techniek (website) blijft het bagger. Misschien is die 'nette' incompetente witteboorden ontslaan en zo'n porno jongen in dienst nemen. Dan komt het vast wel goed. :lol:

Die nieuwe site vind ik een regelrechte ramp; :censored:.
Informatie voor de gebruiker is bijna niet te vinden door een niet te doorgronden site-navigatie. Je komt steeds op pagina's om iets te bestellen of te lezen hoe goed Ziggo dan wel is.

Juffrouw Tess zal best aardig zijn maar je helpen doet ze voor geen meter... :giveup:

marcedwin
22 november 2009, 17:17
Precies!

Ze zijn in een verkooppraatje (http://www.backbase.com/products/rich-portal/) getrapt maar weten niet waar ze mee bezig zijn.
Misschien moeten ze maar 2 sites bouwen. Een voor de verkoop (zo'n soort bageger site als er nu staat - waar zelfs een gebruiksaanwijzing (https://www.ziggo.nl/#help/rondleiding/hoofdnavigatie/) bij nodig is) en één als SERVICE voor de klanten die HET GELD NU AL OPHOESTEN (bijv: http://klanten.ziggo.nl )! En daar is wat betere service geven.

Enwee
22 november 2009, 17:32
8 dagen geleden heb ik 1x kunnen inloggen op de nieuwe site, daarna niet meer...
De klantenservice geeft toe dat de site niet goed werkt, maar weet niet wanneer dat opgelost is,
en de Ziggo-site verzwijgt arrogant alle problemen, onthoudt z'n klanten en de buitenwereld elke informatie hierover.
Hoe benepen en klein kan een groot bedrijf zijn!
__________________________________________________ ______________
Ma 30 nov 2009: zie een beginnende verbetering...
Ziggo zet wat meer meldingen van storingen met uitleg op de website.

Leonardo
22 november 2009, 17:34
Precies!
Misschien moeten ze maar 2 sites bouwen. Een voor de verkoop en één als SERVICE voor de klanten die HET GELD NU AL OPHOESTEN (bijv: http://klanten.ziggo.nl )! En daar is wat betere service geven.
Kleine knipjes in de quote.

Inderdaad zou dat een heel goed idee zijn.
Nu moet je (= ik) bij elk akkefietje een vraag op het forum stellen. :evil:

marcedwin
22 november 2009, 17:44
Ik word steeds meer geagiteerd. Probeerde in te loggen, en raad wat. HET LUKT.

Daarna de factuur voor November gewonload voor de administartie is die zonder datum en andere gegevens.

Er stond altijd boven:NAAM
STRAAT
PC + ZEIST
Klantnummer 11162xxx
Factuurnummer 25060xxxx
Factuurdatum 27-10-2009
Vervaldatum 27-10-2009
En nu helemaak NIKS. :no::shock: Daar heb ik dus niks aan. Hoeveel had u ook alweer betaald voor deze site? Ik ben bang meer dan 300.000,= en het werkt NIET.

Bij mijn klantgegevens zie ik staan als huisnummer 3 (moet zijn 3-c). Lijkt me nogal een verschil. Dus er klopt geen reet van. Het is een grof schandaal. Word er nog weleens getest tegenwoordig?

En nu word ik nog bozer. Wat zien ik? Log eens in en ga naar je control panel en klik OVER MIJ. Daar staat je NAAM en EMAILADRES en die staan nu STANDAARD open. IEdereen kan jouw gegevens dus schijnbaar zien.

Kom ook nog ergens tegen, waarom deze nieuwe site?
../..
De oude website van Ziggo voldeed niet meer aan de eisen.
../..

Dus een site die nog niet eens een jaar oud is is al niet meer te gebruiken, hoeveel geld is daarmee weggegooid. M.a.w. wij betalen veel te veel aan abo's, die kunnen naar beneden, en plaats dan gewoon een simpel siteje die wel werkt.

CAP-Team
22 november 2009, 18:58
Hmm kon net ook niet inloggen, ik wou een extra smartcard activeren.

Inloggen mocht niet (forbidden)..
Kaart is wel geactiveerd. Ben benieuwd aan wie ze deze kaart gaan koppelen.. ;)

Leonardo
22 november 2009, 22:07
Bij mijn klantgegevens zie ik staan als huisnummer 3 (moet zijn 3-c). Lijkt me nogal een verschil.

Inderdaad, bij mijn gegevens;
Ik woon op 1 C en sta nu te boek als 1.
Erg slordig omdat de post nu bij iemand anders in de bus valt!

Op mijn factuur staan die gegevens wel bovenaan en daar staat weer wel 1 C als huisnummer. Verder is de factuur ook goed.

Kennelijk een site gebouwd door iemand die vroeger op de kermis heeft gestaan. Veel te veel toeters en bellen, dit is vragen om moeilijkheden.

marcedwin
22 november 2009, 22:11
Wil nu inloggen, krijg ik in firefox: (url=https://www.ziggo.nl/secure.jsp)

<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">

<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd">
<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml">

<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8"/>
<meta name="robots" content="noodp"/>

<title>
Ziggo - 403
</title>

<meta http-equiv="pragma" content="no-cache"/>
<meta http-equiv="cache-control" content="no-cache"/>
<meta http-equiv="expires" content="0"/>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8"/>

<style type="text/css">

html {
font: 11px/1.545 verdana, arial, sans-serif;
color: #333;
*font-size: small;
}

body {
*font-size: 85%;
background-image: url('../images/media/background.gif');
background-repeat: repeat-x;
background-color: #0088CE;
}

h1 {
font-family: "Helvetica neue light", arial, sans-serif;
font-size: 218.2%;
line-height: 1.25;
color: #0088CE;
}

h2 {
color:#0088CE;
font-size:163.7%;
line-height:1.389;
}

a {
text-decoration: none;
}

a:hover {
text-decoration: underline;
}

#page {
width: 960px;
margin: 0 auto;
}

.bar {
background-image: url('../images/media/bar.png');
background-repeat: no-repeat;
height: 26px;
margin-bottom: 14px;
margin-top: 15px;
}

.box-white-top {
height: 10px;
overflow: hidden;
background-image: url('../images/media/box-white.png');
}

.box-white-mid {
width: 880px;
background-repeat: repeat-y;
background-position: 100% 0;
padding: 0 40px;
}

.box-white-bottom {
height: 10px;
background-position: 0 -10px;
}

.grey-box-top {
width: 580px;
height: 5px;
background-image: url('../images/media/box-grey.png');
}

.grey-box-mid {
background-color: #ECECF1;
}

.grey-box-bottom {
height: 5px;
background-image: url('../images/media/box-grey.png');
background-position: 0 -5px;
}

.link-back {
color: #000;
text-decoration: none;
background-image: url('../images/media/arrow-left-small.gif'); <!-- button type="submit">Log in</button -->

background-position: 0 center;
padding-left: 8px;
}

.link-back:hover {
text-decoration: underline;
}

#block-inloggen {
width: 591px;
background-image: url('../images/media/separator-dotted-vertical.gif');
background-repeat: repeat-y;
background-position: 100% 0;
padding-bottom: 25px;
}

.columns {
zoom: 1;
}

.column-left {
float: left;
width: 50%;
}

.column-right {
float: right;
width: 50%;
}

.columns-end {
clear: both;
}

.content-block {
padding: 18px 9px 19px 12px;
}

.column-left p {
margin: 0;
}

#login-form {
margin: 0 0 5px;
}

input,
span {
vertical-align: middle;
}

label {
display: block;
margin-bottom: 3px;
}

.input-text {
margin: 2px 0 0;
width: 261px;
padding: 1px 2px;
}

.input-checkbox {
margin: 0;
}

.zp-button {
display: -moz-inline-box; /* for FF2 */
display: inline-block;
cursor: pointer;
}

.zp-button-left,
.zp-button-center,
.zp-button-right {
background-image: url('../images/media/button-blue.gif');
}

.zp-button-left {
padding-left: 8px;
}

.zp-button-center {
line-height: 20px; /* forces height of the button */
background-repeat: repeat-x;
background-position: 0 -24px;
white-space: nowrap;
}

.zp-button-right {
padding-right: 8px;
background-position: 100% -48px;
}

.zp-button button {
color: #FFF;
border-width: 0;
padding-left: 0;
padding-right: 13px;
background-color: transparent;
background-image: url('../images/media/button-arrow-right-sprite.gif');
background-position: right 4px;
}

.zp-logo {
width: 112px;
height: 40px;
top: 0px;
position: relative;
background-image: url('../images/media/logo.gif');
background-position: 0 0;
}

input.zp-Knop, button.zp-Knop {
background: url( "../images/media/buttonBlue.png" ) no-repeat;
width: 100px;
}

input.zp-KnopGroot, button.zp-KnopGroot {
background: url( "../images/media/buttonBlue_Big.png" ) no-repeat;
width: 150px;
}

input.zp-Knop, button.zp-KnopGrijs, input.zp-KnopGroot, button.zp-Knop, button.zp-KnopGroot {
background-position: 0px 0px;
color: #fff;
height: 20px;
font-weight: normal;
border: none;
}

button.zp-KnopGrijs {
background: url( "../images/media/buttonGrey.png" ) no-repeat;
width: 100px;
}

input.zp-Knop:hover, button.zp-KnopGrijs:hover, input.zp-KnopGroot:hover, button.zp-Knop:hover, button.zp-KnopGroot:hover {
background-position: 0px -20px;
}

/* DEZE AANPASSEN, STAAT REEDS IN SMARTCARDACTIVATION.CSS */

.zp-NavigationProces {
width: 100%;
float: left;
clear: both;
}

div.break {
width:100%;
height:1px;
clear:both;
overflow:hidden;
}

.zp-ErrorContainer {
margin: 10px 0px;
color: #D52D1E;
background: url( "../images/media/field-incorrect-value-icon.gif" ) no-repeat;
padding-left: 24px;
}

/* LIST */

.zp-ArrowList {
list-style-image: url( "../images/media/bullet_lightblue.gif" );
padding-left: 20px;
}

.zp-ArrowList li {
list-style-image: url( "../images/media/bullet_lightblue.gif" );

}
</style>

<!--[if IE]>
<style type="text/css">
.zp-button button {
background-position: right 6px;
}

.zp-button-center {
line-height: 18px;
}

.zp-button button {
font-size: 109%;
}
</style>
<![endif]-->

<!--[if IE 8]>
<style type="text/css">
.input-checkbox {
/* Couldn't fix the unwanted extra space on the left/right side in an other way. */
margin-left: -3px;
margin-right: -2px;
}
</style>
<![endif]-->

<!--[if lt IE 8]>
<style type="text/css">
.zp-button {
display: inline;
}

.input-checkbox {
/* Couldn't fix the unwanted extra space on the left/right side in an other way. */
margin-left: -4px;
margin-right: -3px;
}
</style>
<![endif]-->

<script language="JavaScript">
setTimeout(cancelLogin, 900000);
function cancelLogin() {
window.location.href="http://www.ziggo.nl/";
}

/**
* submit form with given button value
*
* @param value of button
*/
function loginSubmit(value) {

frm = document.forms['Login'];
if (this.submitted) {
alert("The request is currently being processed");
}
else {
this.submitted = true;
frm.submit();
}
}

</script>

<script type="text/javascript"><!--// Empty script so IE5.0 Windows will draw table and button borders
//-->
</script>

<!-- END HEAD -->
</head>

<body>
<div id="page">
<a href="http://www.ziggo.nl/" class="zp-logo">&nbsp;</a>
<div class="bar"></div>
<div class="box-white-top"></div>
<div class="box-white-mid">
<div id="block-inloggen">
<div>&nbsp;</div>
<h1>403</h1>
<div class="zp-clearFloat"></div>
<h2>Geen toegang</h2>

<div class="zp-ErrorContainer">
Je heb geen toestemming deze pagina te bezoeken.
</div>

<ul class="zp-ArrowList">
<li>Ga naar de homepage van <a href="http://ziggo.nl">ziggo.nl</a></li>
<li>Ga naar <a href="http://email.ziggo.nl">Webmail</a></li>
<li>Ga naar <a href="http://www.ziggo.nl/producten">Producten</a></li>
</ul>

</div>
</div>
<div class="box-white-bottom"></div>

</div>

</body>

</html>
:schater::schater::schater::schater::schater::scha ter::schater::schater::schater::schater:

In IE werkt het wel. Blijkt maar weer eens dat ze de verkeerde webbouwer aangenomen hebben. Lees ook dit eens (http://tweakers.net/nieuws/63888/firefox-in-centraal-europa-groter-dan-internet-explorer.html) mannen. IE doesn't rule anymore. In andere browsers werkt het ook maar niet in OPERA. Opera is de veiligste browser die zich het best aan de internationale standaarden houdt.

Als ik meneer ZIGGO was zou ik me diep schamen. :no:

Leonardo
22 november 2009, 22:18
En nu word ik nog bozer. Wat zien ik? Log eens in en ga naar je control panel en klik OVER MIJ. Daar staat je NAAM en EMAILADRES en die staan nu STANDAARD open. IEdereen kan jouw gegevens dus schijnbaar zien.

Daar stond ik ook verbaasd van te meer dat het mijn primaire e-mailadres is wat ik spam vrij houdt.
Nu kan men via Ziggo dus aan dat adres komen om mij aldaar ook te spammen.
Snel de instellingen veranderd.
Maar waar dat adres dan online te bekennen is blijft weer in nevelen gehuld, net als alle hulpfiles!

Kom ook nog ergens tegen, waarom deze nieuwe site?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ZIGGO
../..
De oude website van Ziggo voldeed niet meer aan de eisen.
../..

Dus een site die nog niet eens een jaar oud is is al niet meer te gebruiken, hoeveel geld is daarmee weggegooid. M.a.w. wij betalen veel te veel aan abo's, die kunnen naar beneden, en plaats dan gewoon een simpel siteje die wel werkt.
Daar gaan we toch € 18,60 extra per jaar voor betalen. :rolleyes:

Zapp Brannigan
22 november 2009, 22:20
Op mijn factuur staan die gegevens wel bovenaan

Op het scherm wel, ja, maar als je de PDF download ontbreekt er het een en ander.

marcedwin
22 november 2009, 22:31
Deze meneer heeft al grote plannen:

Domeinnaam ziggoservice.nl
Status actief
Houder RON006015-FIRST
Rondxxxxxxxxxx
Bruggexxxxxxx
61xxxxx STExxxxx
Netherlands Administratieve contactpersoon
BOR007202-FIRST
Valenxxxx Borxxxxxx
+31 (0)384xxxxxxx
admin@yourhosting.nl
Deelnemer Realtime Register
Schrevenweg 5
8024HB ZWOLLE
Netherlands Technische contactpersonen
BOR007203-FIRST
Valenxxxxxxxxx
+31 (0)384530xxxx
tech@yourhosting.nl
Domeinnaamservers ns3.firstfind.nl
ns4.firstfind.nl
Datum registratie 12-10-2009 Datum laatste wijziging 05-11-2009 Administratie door NL Domain Registry (http://www.sidn.nl/ace.php/c,727,43,,,,Is_de_naam_nog_vrij_.html?ACE_Id=63a11 bb2edbc813e30306ab3e7e0087d&lang=NL&uitgebreid=CHECKED&domein=ziggoservice.nl&zoek.x=14&zoek.y=9)

:schater:

Barbarian
22 november 2009, 22:39
Op het scherm wel, ja, maar als je de PDF download ontbreekt er het een en ander.

Net effe gecheckt, inderdaad, je hebt gelijk..

Leonardo
22 november 2009, 22:39
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leonardo http://static.ziggo-gebruikers.nl/forum/images/buttons/viewpost.gif (http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?p=233355#post233355)
Op mijn factuur staan die gegevens wel bovenaan

Verhip, inderdaad.
Wat een kermisklanten. :shock:

Leonardo
22 november 2009, 22:54
Deze meneer heeft al grote plannen:

Domeinnaam ziggoservice.nl

admin@yourhosting.nl
tech@yourhosting.nl

:schater:

Meta Description:Ziggo is een innovatieve en betrouwbare leverancier van (digitale) televisie en radio, internet en telefonie via de kabel.

YourHosting

Alles in huis om uw eigen website te maken!

Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn met het onderhouden van uw eigen website, bieden wij u een groot aantal gratis mogelijkheden. Deze zijn allemaal eenvoudig te beheren via uw Hosting Manager.

Uw website ontwerpen in 5 stappen? Dat is mogelijk met Sitebuilder! Deze wordt GRATIS meegeleverd bij elk Linux hosting pakket.
Met Sitebuilder kunt u in een handomdraai een mooie eigen website maken. Sitebuilder is geschikt gebleken voor zowel de beginnende als de geavanceerde gebruiker.

Conclusie; Zoals altijd; de stagaire heeft het gedaan! :schater:

marcedwin
23 november 2009, 14:10
Krijg net een mailtje van Ziggo over mijn vragen (Huisnummer klopt niet en factuur gegevens ontbreken op pdf bijvoorbeeld). Dit is hun antwoord (wel snel trouwens :applause:)

Geachte heer Marcedwin,

Via de website heeft u onlangs een vraag gesteld.

In antwoord op uw e-mailbericht kan ik u onderstaande mededelen:

We zijn momenteel bezig met het vernieuwen van onze site www.ziggo.nl (http://www.ziggo.nl/).
Om deze reden werken nog niet alle onderdelen optimaal. Onze excuses voor het ongemak.

Vertrouwende u hiermede voldoende geďnformeerd te hebben.

Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat voor u klaar op 0900-1884 (€ 0,10 per minuut). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Natuurlijk kunt u altijd terecht op www.ziggo.nl (http://www.ziggo.nl/) voor het laatste nieuws, het weer, entertainment en meer. Bent u al bekend met Thuishelp? Hiermee kunt u via de computer onder andere gemakkelijk en gratis chatten met onze Klantenservice. Klik hier voor meer informatie.

Met vriendelijke groet,

Afdeling Klantenservice
Ziggo

Let op de zin: Om deze reden werken nog niet alle onderdelen optimaal.

Ik ben echt met stomheid geslagen. Iets lanceren wat niet werkt. En dan met name de essentiele dingen als toevoegingen op een huisnummer en een factuurtemplate. Als een internetcompany dat al bij de eerste oplevering niet in orde heeft dan hou ik mijn hart vast.

Micha1
27 november 2009, 12:49
Mijn nieuwsserver verbruik is binnen een week al op (50 GB, maar niks gedownload) verder loopt mijn abbonnement per 01-01-10 af....:)
Foutje site neem ik aan...:wink:

marcedwin
27 november 2009, 12:55
Mijn nieuwsserver verbruik is binnen een week al op (50 GB, maar niks gedownload) verder loopt mijn abbonnement per 01-01-10 af....:)

Begindatum10-1-2006Einddatum01-01-2010
Bij mij staat ook ALLES op Einddatum 1/1/2010.

Dit kan wel eens erg ellendig gaan worden.

Ed
27 november 2009, 14:34
Begindatum10-1-2006Einddatum01-01-2010
Bij mij staat ook ALLES op Einddatum 1/1/2010.

Dit kan wel eens erg ellendig gaan worden.En hoe vaak is al niet gemeld op dit forum dat 'Mijn Ziggo' wel vaker niet helemaal bijgewerkt is (meestal 2 weken achterstand, zeker nu met die nieuwe site), maar dat de factuur en de werkelijke datums en naw-gegevens wel kloppen op papier. Klagen oké, maar de facto loopt men nu oude klachten boven water te halen. Ach, wel een reden om te kunnen klagen natuurlijk en erg veilig zo vanachter de PC'tjes.

Dit vind ik echt spijkers op laag water zoeken en ja, dat wiel is al uitgevonden.

Oja, voor de duidelijkheid: geen salaris van Ziggo, wel relativatie, voordat de linkmiechels dat weer naar boven rakelen :schater:

marcedwin
27 november 2009, 14:37
En hoe vaak is al niet gemeld op dit forum dat 'Mijn Ziggo' wel vaker niet helemaal bijgewerkt is, maar dat de factuur en de werkelijke datums wel kloppen op papier. klagen oké, maar de facto loopt men nu oude klachten boven water te halen.

Dit vind ik echt spijkers op laag water zoeken en ja, dat wiel is al uitgevonden.

Oja, voor de duidelijkheid: geen salaris van Ziggo, wel relativatie, voordat de linkmiechels dat weer naar boven rakelen :schater:

Beste Ed,

Mag ik even in je herinnering geven dat Ziggo zojuist een nieuwe website heeft gelanceerd. M.a.w. wat er gaat gebeuren weet niemand. Het is geen spijkers op laag water zoeken, ik krijg nu bijv. van Ziggo facturen (pdf) waar ik niks mee kan. Dat is enorm vervelend. En dat is dan alleen nog maar dat punt.

En dat er bij alle producten staat dat die OPGEZEGD worden per 1/1 is echt zorgelijk en onacceptabel. Wie garandeert jouw dat alles gewoon goed gaat? Neem aan dat deze site geheel gekoppeld is aan de administratie.

Ed
27 november 2009, 14:42
En dat er bij alle producten staat dat die OPGEZEGD worden per 1/1 is echt zorgelijk en onacceptabel. Wie garandeert jouw dat alles gewoon goed gaat? Neem aan dat deze site geheel gekoppeld is aan de administratie.Je aanname is niet correct, maar goed, ik ga verder niet op deze discussie in. Zolang er geen gegronde argumenten naar voren gebracht worden en alleen maar aannames, nee dank je. En trouwens, als je nu al zo in de rats zit over dit, bel je toch even, ben je ook weer gerustgesteld... Als ik mij zoveel zorgen zou maken, dan spendeerde ik daar wel een paar centjes aan, maar goed, verschil in persoon denk ik.

marcedwin
27 november 2009, 14:48
Beste Ed,

Het verschil tussen jouw en mij:

Ik irriteer me aan een organisatie waar ik per jaar heel veel geld aan geef dat ze een aantal dingen erg fout doen. Vooral zo'n site (is mijn werk) dat is gewoon onacceptabel dat die fouten er inzitten terwijl die live gaat (is). Vooral dat ik geen goede facturen kan uitdraaien (pdf).
En ik ga niet 10 minuten in de wacht zitten om mijn ergernis af te reageren, ik zet het gewoon hier neer. En zoals je ziet heb ik ze al een reactie gestuurd en een onbegrijpelijke teruggehad.
Jij irriteert je aan dat mensen Ziggo bekritiseren en daar hier wat over neerzetten.

Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde, zou erg saai worden.

En hoe kom jij erbij dat het niet gekoppeld is? Werk je daar?
En volgens mij heb jij meer te "klagen (http://ziggo-gebruikers.nl/forum/search.php?do=finduser&u=14656&starteronly=1)" dan wij!

Ed
27 november 2009, 15:00
Beste Ed,

Het verschil tussen jouw en mij:

Ik irriteer me aan een organisatie waar ik per jaar heel veel geld aan geef dat ze een aantal dingen erg fout doen. Vooral zo'n site (is mijn werk) dat is gewoon onacceptabel dat die fouten er inzitten terwijl die live gaat (is). Vooral dat ik geen goede facturen kan uitdraaien (pdf).
En ik ga niet 10 minuten in de wacht zitten om mijn ergernis af te reageren, ik zet het gewoon hier neer. En zoals je ziet heb ik ze al een reactie gestuurd en een onbegrijpelijke teruggehad.
Jij irriteert je aan dat mensen Ziggo bekritiseren en daar hier wat over neerzetten.
Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde, zou erg saai worden.

En hoe kom jij erbij dat het niet gekoppeld is? Werk je daar?
En volgens mij heb jij meer te "klagen (http://ziggo-gebruikers.nl/forum/search.php?searchid=383851)" dan wij!Echt, weer dat armoedige zielige... uh, ik zet het toch ook hier neer? Dus in feite zijn we gewoon hetzelfde... ohwnee, je mag mensen die kritiek hebben natuurlijk niet tegenspreken.

En uh , ik reden tot klagen? Gaan we er nu andere dingen bij halen? Ik zou niet weten waar je het over hebt, want je link werkt niet goed.

En uh, ja sorry, alles werkt hier nu toch echt (Ubee + usenet probleem?, denk dat je dat bedoeld, maar wat heeft dat hier mee te maken???????). Omdat er nog steeds mensen zijn die er ook werkelijk iets aan doen als er klachten zijn en niet klakkeloos overal gaan zitten mekkeren en maar afwachten.

Kom nu eens met gefundeerde argumenten in plaats van deze aannames. Als het jou echt zo dwars zit, bel dan!!!

'Uh nee, want dat kost geld...'

Daar irriteer ik me aan.. wel klagen maar geen vinger uitsteken... [punt]

PS. En als ik positieve of negatieve punten geef, zet ik mijn naam er bij...

marcedwin
27 november 2009, 15:03

Ik geef ze o.a. ook regelmatig advies (http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=14794) :roll:

Ed
27 november 2009, 15:14
Ik geef ze o.a. ook regelmatig advies (http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=14794) :roll:Een topic van 28 november 2008... ze als zijnde Ziggo. Ja, zo kunnen we wel even doorgaan. Advies is geen probleemoplossing.

Maar goed, nutteloos dit.

Zoals ik al zei: voor mij [punt]

Esy ®
27 november 2009, 17:56
Echt, weer dat armoedige zielige... uh, ik zet het toch ook hier neer? Dus in feite zijn we gewoon hetzelfde... ohwnee, je mag mensen die kritiek hebben natuurlijk niet tegenspreken.

En uh , ik reden tot klagen? Gaan we er nu andere dingen bij halen? Ik zou niet weten waar je het over hebt, want je link werkt niet goed.

En uh, ja sorry, alles werkt hier nu toch echt (Ubee + usenet probleem?, denk dat je dat bedoeld, maar wat heeft dat hier mee te maken???????). Omdat er nog steeds mensen zijn die er ook werkelijk iets aan doen als er klachten zijn en niet klakkeloos overal gaan zitten mekkeren en maar afwachten.

Kom nu eens met gefundeerde argumenten in plaats van deze aannames. Als het jou echt zo dwars zit, bel dan!!!

'Uh nee, want dat kost geld...'

PS. En als ik positieve of negatieve punten geef, zet ik mijn naam er bij...

Ed wat kan je af en toe toch raaskallen.

Marcel heeft helemaal gelijk en jij wil blijkbaar zijn punt niet begrijpen.
Een grote organisatie als Ziggo dient zijn zaakjes gewoon keurig op orde te hebben.
Zeker als het je core business is, dien je niet dit soort gigantische blunders te maken met een portal.
Denk je dat bijvoorbeeld een Rabobank zijn website online zet voordat ie 100% functioneel is?

Enwee
27 november 2009, 18:37
Mijn nieuwsserver verbruik is binnen een week al op (50 GB, maar niks gedownload) verder loopt mijn abonnement per 01-01-10 af....:)

Op dit verschijnsel heb ik de volgende reactie van Ziggo gehad:
Naar aanleiding van uw bericht informeren wij u als volgt. Helaas zijn er enkele fouten ontstaan bij de overgang naar onze nieuwe website. Hierdoor wordt de status van de nieuwsgroepen niet juist weergegeven. Wij werken aan een oplossing voor de probleem. Zodra dit probleem is opgelost zal de limiet bij u niet worden weergegeven indien u geen gebruik maakt van nieuwsgroepen.

Leonardo
27 november 2009, 19:42
maar goed, ik ga verder niet op deze discussie in.
En toch kom je daaronder weer terug Ed. :rolleyes:
Het wordt ondertussen meer een welles / nietes spel tussen jou en Marcedwin.

Marcedwin heeft wel zeker een punt. Ziggo heeft een nieuwe site in de lucht gezet met een allerbelabberdste navigatie.
Helpfiles zijn nauwelijks of niet te vinden.
Mensen worden steeds geconfronteerd met hoe goed Ziggo is en of je producten wilt aanschaffen. Daar is niets mis mee zolang voor de abonnees de helpfiles duidelijk te vinden zijn.

Een bijkomend punt van vergaande integratie is "mijn Ziggo". Een bron waarop je moet vertrouwen.
De gegevens in "mijn Ziggo" zijn of onvolledig aanwezig of foutief. (ok, sommige gegevens zijn wel in orde.)
Dat is, hoe je het wendt of keert fout!

Een beetje bedrijf zet geen website online die barstens vol kinderziektes zit.
Dat is niet goed voor de gebruiker maar ook niet goed voor het image van Ziggo. Van dat laatste trekt men zich kennelijk weinig of niets van aan.
Als straks de kabel open gaat voor andere providers (tele2 staat te springen) zal Ziggo zich wel moeten aanpassen. Of ze willen of niet.

Ik ben een tevreden klant van Ziggo en heb heel wat mutaties meegemaakt vanaf een gemeentelijk kabelnet via het Soneratijdperk [ :evil: ] tot nu Ziggo.
Maar als er iets niet goed is moet je dit ook onder ogen zien en niet goed praten.

Ed, prettig weekend en blij te lezen dat jij kennelijk wel je vingers uitsteekt.
Wij blijven steken op het forum te vervuilen, ik noem het meer ervaringen uitwisselen. ;)

Manolito
27 november 2009, 21:32
Ik denk dat Ziggo de homepagina op wil zetten zoals igoogle (http://www.google.nl/ig?hl=nl&source=iglk), (ik hoop dat de link werkt) als dat echt zo makkelijk gaat werken dan petje af :thankyou:

Het probleem waar ik daarstraks tegenaan liep was een certificaat dat niet werkt of iets ż op de website van Ziggo.

Ik had namelijk het plan een .html te maken en die in te stellen als buroblad, met daarop mijn eigen favorite links, toen ik wilde kijken onder de rechtermuisknop wat de url is van bijvoorbeeld de verkeersinformatie van Ziggo liep mijn IE vast.

Wat ik ook miste op de nieuwe site is die cookie waarmee je eigenlijk aangaf wel of niet de pornolink te willen, zou en oplossing zijn voor vele :wink: of die widget moet aan te passen zijn.

Afijn ik begrijp dat er nog steeds gewerkt word aan de site en wacht rustig af.

marcedwin
27 november 2009, 22:15
Ga toch weg. Laat die developers hun tijd gebruiken. De vorige site was niet goed, nu is deze site weer niet goed

3 Dingen Ed,

Je kan er niet vanuit gaan dat de waarheid zwart/wit is. Jij hebt gelijk. Maar misschien wij ook een beetje. En misschien moet je ons daarin ook een beetje de ruimte geven.
We willen graag weg !!!
Maar er is geen alternatief (en ik heb het al vaker gezegd het product an sich -TV, INTERNET & TELEFOON- werken bijna feilloos). Daar ben ik dan ook heel erg blij mee. Maar straks als de kabel vrijgegeven gaat worden krijgt o.a. Ziggo het heel erg moeilijk. O.a. door de keuzes die ze nu maken.
Ik hou me zelf met websitebouw e.d. bezig. Het is gewoon absoluut onacceptabel dat er een website wordt gelanceerd die op essentiele punten (administratie bijv) nog niet werkt. Wacht dan met lanceren!!
Tevens is de site aanmatigend enzo. Ziggo beloofde ons (die oude man weet je nog wel) naar ons te luisteren. Nou dat doen ze niet ze luisteren alleen naar verkeerde adviseurs die daarmee hun zakken waanzinnig vullen. Ze hebben schijnbaar een waanidee in hun hoofd dat ze een portal moeten starten, maar dat gaat ze nooit lukken. Mensen gaan Ziggo niet als startinfo pagina gebruiken. WEG GEGOOID GELD!! Laat ze nou een goede service site neerzetten en daarnaast wellicht wat andere service/diensten. Maar verder ga ik hier niet adviseren, dan komen ze mijn zakken eerst maar eens vullen.

Ik heb trouwens medelijden met de servicelijnen. Ik neem aan dat die weer redelijk belast zijn nu.

En weet je Ed, hier hou ik het maar bij. Het lijkt me nu wel duidelijk.

Ed
28 november 2009, 19:36
3 Dingen Ed,

Je kan er niet vanuit gaan dat de waarheid zwart/wit is. Jij hebt gelijk. Maar misschien wij ook een beetje. En misschien moet je ons daarin ook een beetje de ruimte geven.
We willen graag weg !!!
Maar er is geen alternatief (en ik heb het al vaker gezegd het product an sich -TV, INTERNET & TELEFOON- werken bijna feilloos). Daar ben ik dan ook heel erg blij mee. Maar straks als de kabel vrijgegeven gaat worden krijgt o.a. Ziggo het heel erg moeilijk. O.a. door de keuzes die ze nu maken.
Ik hou me zelf met websitebouw e.d. bezig. Het is gewoon absoluut onacceptabel dat er een website wordt gelanceerd die op essentiele punten (administratie bijv) nog niet werkt. Wacht dan met lanceren!!
Tevens is de site aanmatigend enzo. Ziggo beloofde ons (die oude man weet je nog wel) naar ons te luisteren. Nou dat doen ze niet ze luisteren alleen naar verkeerde adviseurs die daarmee hun zakken waanzinnig vullen. Ze hebben schijnbaar een waanidee in hun hoofd dat ze een portal moeten starten, maar dat gaat ze nooit lukken. Mensen gaan Ziggo niet als startinfo pagina gebruiken. WEG GEGOOID GELD!! Laat ze nou een goede service site neerzetten en daarnaast wellicht wat andere service/diensten. Maar verder ga ik hier niet adviseren, dan komen ze mijn zakken eerst maar eens vullen.

Ik heb trouwens medelijden met de servicelijnen. Ik neem aan dat die weer redelijk belast zijn nu.

En weet je Ed, hier hou ik het maar bij. Het lijkt me nu wel duidelijk.Hier laat ik het ook bij. We zijn allebei niet echt ongenuanceerd bezig en mijn berichten worden verwijderd. Dat ben ik zat. Men mag lachen in de handjes, maar Edje helpt verder ook niet meer. Jammer dat dat selectieve zo moet gebeuren. Had dan de berichten verwijderd toen de discussie begon. Ligt niet aan jou Marcedwin, maar aan de forumleiding. Klaar.

marcedwin
30 november 2009, 14:05
O.k. De einddatum van al mijn producten staat op 01/01/2010. Mailtje gestuurd naar de servicedesk. Dit is hun antwoord:

../..
U heeft een vraag gesteld over uw diensten.

Uit onze gegevens is gebleken dat er geen sprake is van een opzegging van uw diensten. Er was sprake van een technische storing op onze website waarbij de contractdatum verkeer stond. Mogelijk was dit het geval. Dit is inmiddels ook al opgelost.
../..

Ik dus weer even ingelogd en wat denk je?

Precies.

Bagger website/systeem dus!

BertK
30 november 2009, 17:20
Leuk.. bij mij staat nu ook 01.01.210
Ben eens benieuwd wat er gaat gebeuren...

Of zou het de datum zijn tot wanneer je kunt opzeggen (1 Maand)
dan zou het in loop van de week veranderen naar 01.02.2010

Manolito
30 november 2009, 17:38
Als je uitgaat van de verhoging die op die datum ingaat, kan het kloppen :)

Esy ®
30 november 2009, 17:54
Leuk.. bij mij staat nu ook 01.01.210
Ben eens benieuwd wat er gaat gebeuren...

Of zou het de datum zijn tot wanneer je kunt opzeggen (1 Maand)
dan zou het in loop van de week veranderen naar 01.02.2009

Ik denk idd dat het de opzeg datum is. Vermoedelijk bedoel je 2010 ipv 2009 :wink:

BertK
30 november 2009, 18:13
Vermoedelijk bedoel je 2010 ipv 2009 :wink:

:mrgreen::mrgreen: Yep.. heb het gewijzigd.. bedankt

BertK
2 december 2009, 18:26
O.k. De einddatum van al mijn producten staat op 01/01/2010. Mailtje gestuurd naar de servicedesk. Dit is hun antwoord:

Ik dus weer even ingelogd en wat denk je?

Precies.

Bagger website/systeem dus!

Dus nu staat er 01.02.2010
Je probleem is dus opgelost. De website geeft de datum aan wanneer
je abo eindigt als je nu gaat opzeggen.

someone
2 december 2009, 18:55
Je probleem is dus opgelost. De website geeft de datum aan wanneerje abo eindigt als je nu gaat opzeggen.
Dan hebben ze weer wat om aan te passen in Mijn Ziggo, want volgens Zie Magazine is de opzegtermijn gewijzigd.

http://members.ziggo.nl/zooi/opzegtermijn.jpg

Gizmo©
2 december 2009, 18:58
Dan hebben ze weer wat om aan te passen in Mijn Ziggo, want volgens Zie Magazine is de opzegtermijn gewijzigd.

http://members.ziggo.nl/zooi/opzegtermijn.jpg

Mooi toch?

Gerardus
2 december 2009, 19:01
Mooi toch?

Er veranderd toch niet veel. Nu is het echt 1 maand terwijl het anders tussen de 1 a 2 maand was. Vind ik weinig echt verschil. De meeste mensen gaan toch graag op een ronde datum opzeggen. Maakte enkele jaren wel veel uit. Of je 2 dagen voor of na een datum was. Dat scheelde je zo weer een jaar abonnementskosten.

prodix
3 december 2009, 18:17
Iemand enig idee hoe je een @mail adres in het nieuwe systeem kan verwijderen, ik kan het niet vinden zo 1,2,3..
*edit : is gevonden onder mijn gegevens dan tabje mijn groep*

Verder zijn er nog mensen die de smardcard succesvol hebben kunnen registreren op de site (en ook nog eens het goede abbo erop).
Ik heb mijn twijffels of het werkt, dus wel erg lang die realtime van hun :roll:

Zelf weet ik zo net nog niet of ik het wel zo prettig vind deze site.
Ik doe ook veel voor "klanten" op de site, maar als ik niet alles goed kan doen schiet het nog niet op natuurlijk.

marcedwin
3 december 2009, 19:08
Je probleem is dus opgelost. De website geeft de datum aan wanneer
je abo eindigt als je nu gaat opzeggen.

Maar dat stond er vorige keer niet. Maar dat hebben ze nu aangepast. Er staat nu "Eerst mogelijke beëindigingdatum"

Maar er is nog veel mis aan deze site. Blijft dus BAGGER!

vinnie-terranova
7 december 2009, 00:48
Dit is de tweede keer dat ziggo haar nieuwe site probeert te lanceren, maar blijkbaar is haar testomgeving niet realistisch genoeg geweest, de eerste keer waren er volgens ziggo onvoorziene problemen bij het live gaan van de site (kon het aantal bezoekers niet aan)

de oude site is toen weer teruggezet, momenteel staat de nieuwe site alweer een tijdje online, maar deze is alles behalve stabiel. Veel opties werken niet of niet goed. Ik probeerde net in te loggen in ''mijn ziggo'' dit werkte weer eens niet, na 3 keer proberen in te loggen verscheen ineens een naam van een andere abbonee boven in de ''beste.........'' balk. Toen ik probeerde om bij de gegevens te kijken van deze abonee, kreeg ik de melding dat er een fout opgetreden was. Dit lijkt me alles behalve de bedoeling.......!! Ziggo....... implementeer pas een website als deze af en stabiel is, en belangrijker nog..... als deze veilig te gebruiken is!!!

Leonardo
7 december 2009, 21:46
Wat vinnie-terranova ondervond had ik ook.
Ik moest een stuk of 5(!) maal proberen in te loggen voordat ik binnen kwam.

Gelukkig waren mijn gegevens wel juist maar ik weet niet of een ander wel per ongeluk naar mijn gegevens wordt gedirigeerd zoals vinnie-terranova ondervond toen hij een geheel andere abonnee trof.

Toch een eng idee... :evil:

PS: Ik zie wel een geheel andere site dan een paar dagen geleden!

marcedwin
5 januari 2010, 12:07
Die NAW gegevens boven de PDF factuur staan er nog steeds niet na bijna 3 maanden. Ziggo helpdesk maar weer eens een mailtje gestuurd. Ben benieuwd naar het antwoord.

Een beetje webbouwer heeft dit in een halfuurtje gefixed.

marcedwin
7 januari 2010, 11:18
Ik ben bang dat Ziggo de verkeerde partij ingehuurd heeft voor de website techniek. Stuurde ze deze vraag (voor de 3e keer) via de website:

Commentaar:
Al diverse mailen aangegeven, nu bijna 3 maanden later !!!! staan mijn NAW gegevens nog steeds niet bovenaan de PDF factuur die ik vanaf de website haal. Ik kan 'm zo dan ook niet gebruiken voor mijn boekhouder. Wanneer wordt deze simpele korrektie nou eens aangebracht. Een beetje webbouwer heeft dit in een half uurtje gefixed. Dus maak eerst eens de site in orde voordat ik weer door alle reclames en acties moet. Ik ben een betalende klant.

Antwoord ZIGGO

Geachte heer Marcedwin,
Via de website heeft u onlangs een vraag gesteld.

Onze technische afdeling heeft helaas nog geen oplossing kunnen vinden voor het probleem. We hopen dat dit zo spoedig mogelijk wel het geval zal zijn. We willen u verzoeken nog even geduld te hebben.

Onze excuses voor het ongemak.

Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat voor u klaar; u bereikt ons telefonisch op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Belmet uw Ziggo-telefoonlijn het telefoonnummer 1200 (gratis) of 0900 - 1884 (€ 0,10 per minuut) met een andere telefoonaansluiting. Stel uw vraag ook eens aan Tess, onze virtuele medewerkster. Zij staat altijd voor u klaar op www.ziggo.nl/klantenservice (http://www.ziggo.nl/klantenservice). Bovendien stelt u al uw vragen eenvoudig via het online contactformulier op www.ziggo.nl/contactformulier (http://www.ziggo.nl/contactformulier). Uiteraard wanneer het u uitkomt.
Met vriendelijke groet,

R.... J......
Afdeling Klantenservice
Ziggo

Saywhat
7 januari 2010, 17:05
Een beetje webbouwer heeft dit in een halfuurtje gefixed.

Aangezien je volgens mij niet op de hoogte bent van de achterliggende architectuur en welke databases er worden geraadpleegd, ben ik heel benieuwd naar de onderbouwing hiervan.

VideJo
7 januari 2010, 17:29
Ik weet, dat een gerenomeerde webbuilder gevraagd is om aanbieding te maken voor het maken van een betere website voor Ziggo, maar die hebben daarvan af gezien, omdat de informatie van de drie voormalige delen moesten worden verenigd, dat die info weinig eenvormig was en omdat er sprake was van 3 koninkrijkjes en drie culturen.
En dan krijgt elke webbouwer het moeilijk.

ArChie
7 januari 2010, 17:52
Aangezien je volgens mij niet op de hoogte bent van de achterliggende architectuur en welke databases er worden geraadpleegd, ben ik heel benieuwd naar de onderbouwing hiervan.
Aangezien alle informatie aanwezig op de "Mijn factuur" sub-webpagina voor een specifieke factuur, blijkt in ieder geval dat de data beschikbaar is. Deze velden ontbreken echter in de template die gebruikt wordt voor het genereren van de PDF'jes. Het zal misschien iets langer duren dan een half uurtje, maar het hoeft ook geen maanden te duren totdat dit belangrijke probleem wordt opgelost. het is immers niet zo dat er nog ergens uit de administratieve systemen van Ziggo informatie te voorschijn moet worden getoverd die niet bestaat of niet toegankelijk zou zijn.

Maar uit de reacties van de helpdesk bij vragen over de problemen met de Ziggo website die hier her en der op het forum te vinden zijn mag kennelijk worden afgeleid dat Ziggo mogelijk niet eens de intentie heeft om de gemelde problemen op te lossen. Er wordt in die reacties immers ontkent dat er problemen zijn. Net doen alsof het aan de klant ligt.

marcedwin
7 januari 2010, 18:26

De data staat wel op de website als ik ingelogd ben. Kwestie van even de data inlezen in de PDF, net zoals de bedragen. Als ze het ene kunnen inlezen, dan het andere ook. Dus zo opgelost.

En zal het geen halfuur wezen, het kan morgen opgelost zijn als de intentie er is om ons SERVICE te geven. Maar die is er schijnbaar niet.

Saywhat
7 januari 2010, 18:48
Reden van die vraag is dat ik intern op de storingspagina ook een en ander daarover zag staan. Ik weet niet meer precies wat er stond, maar in elk geval bleek daaruit dat het nogal complex is, en niet zoals hier nu word voorgedaan het een makkie is...

marcedwin
8 januari 2010, 00:36
Reden van die vraag is dat ik intern op de storingspagina ook een en ander daarover zag staan. Ik weet niet meer precies wat er stond, maar in elk geval bleek daaruit dat het nogal complex is, en niet zoals hier nu word voorgedaan het een makkie is...

Wil vast iemand een gepeperde rekening gaan sturen. Belachelijk dat het niet werkt. Dat zat in de basis briefing mag ik aannemen. Er wordt iemand behoorlijk genaaid. Gewoon eisen van de bouwer dat het volgende week in orde is. En anders sancties erop zetten.

BenJ
8 januari 2010, 09:09
Ik verbaas me over het optimisme dat IT-ers soms uitstralen. Net zoals hier wordt gesteld dat het niet zo moeilijk moet zijn, stapt men met hetzelfde gemak ook in projecten.

Zonder te weten waar de problemen zitten of aannemen dat het niet moeilijk kan zijn is nogal gewaagd. Vaak zijn er verplichtingen van 2 kanten in dit soort contracten. De een die bepaalde data zal aanleveren en de andere die dat in een bepaalde vorm belooft te presenteren. Als er een kink in de kabel komt is er soms veel kunst en vliegwerk van beide kanten nodig om zaken alsnog te realiseren.

Wat ik vaak zie gebeuren is dat de opdrachtgever zoveel mogelijk waar voor zijn geld probeert te krijgen en de uitvoerder zoveel mogelijk geld voor zijn waar wil vangen. Als dat dan ergens knijp loopt onstaan er niet voorziene problemen.

Of er hier sprake is van een te groot optimisme kan ik niet beoordelen, dat het tegenvalt is gezien de perikelen met de site wel duidelijk. Spontaan aanbieden van hulp om het ff te regelen, zonder inhoudelijk en alleen met de buitenkant op de hoogte te zijn, zouden mij als opdrachtgever doen twijfelen over de lichtvaardigheid waarmee IT-ers soms in projecten stappen.

Het omgekeerde is natuurlijk ook een enorme valkuil, als je denkt voor een zacht prijsje je opdrachten te kunnen uitbesteden. Goedkoop zou dan wel eens duurkoop kunnen blijken en zit je ergens aan vast waar je bijna niet meer vanaf komt. Ook die voorbeelden zie je zeer regelmatig voorbij komen.

Neemt overigens niet weg dat het voor mij als IT-er ook uitermate intrigerend is waarom partijen een zo ogenschijnlijk simpele doelstelling niet weten te realiseren.

marcedwin
8 januari 2010, 09:53
Neemt overigens niet weg dat het voor mij als IT-er ook uitermate intrigerend is waarom partijen een zo ogenschijnlijk simpele doelstelling niet weten te realiseren.

Dat zullen we helaas waarschijnlijk wel nooit te weten komen.
Pssst, is er niemand die uit de school kan klappen. Luistert niemand mee. :wink:

Ik vind het trouwens niet intrigerend, ik vind het echt verbijsterend dat deze functie niet werkt.

Jdd
8 januari 2010, 10:07
Dat zullen we helaas waarschijnlijk wel nooit te weten komen.
Pssst, is er niemand die uit de school kan klappen. Luistert niemand mee. :wink:

Ik vind het trouwens niet intrigerend, ik vind het echt verbijsterend dat deze functie niet werkt.

onder opera doet op de ziggo site zo ongeveer niets het, terwijl dit de browser is die zich het meest aan de standaarden houdt.

ArChie
8 januari 2010, 10:58
Ik verbaas me over het optimisme dat IT-ers soms uitstralen. Net zoals hier wordt gesteld dat het niet zo moeilijk moet zijn, stapt men met hetzelfde gemak ook in projecten.

Zonder te weten waar de problemen zitten of aannemen dat het niet moeilijk kan zijn is nogal gewaagd. Vaak zijn er verplichtingen van 2 kanten in dit soort contracten. De een die bepaalde data zal aanleveren en de andere die dat in een bepaalde vorm belooft te presenteren. Als er een kink in de kabel komt is er soms veel kunst en vliegwerk van beide kanten nodig om zaken alsnog te realiseren.
Als de betreffende ontbrekende informatie ook niet zou worden getoond op de Mijn factuur website, dan zou dat voor mij nog een indicatie kunnen zijn dat dergelijke data misschien niet toegankelijk is voor dit Mijn Ziggo project en dat het daarom moeilijk te realiseren is. Ik moet dan wel erg mijn best doen om na het verstrijken van drie maanden na de introductie van de website Ziggo nog steeds het voordeel van de twijfel te geven aangezien ik eigenlijk van mening ben dat het niet kunnen leveren van correcte en volledige facturen een showstopper had moeten zijn. Ziggo levert immers ook niet op een andere manier volledige en correcte facturen aan haar klanten.

Maar die informatie is er wel en ook toegankelijk wat blijkt uit de informatie die getoond wordt op de "Mijn factuur" web pagina:

http://img189.imageshack.us/img189/7760/mijnfactuurweb.png

De informatie in het rode kader 1 is correct en volledig, maar ontbreekt op de gegeneerde PDF:

http://img189.imageshack.us/img189/5006/mijnfactuurpdf.png

Wat ik vaak zie gebeuren is dat de opdrachtgever zoveel mogelijk waar voor zijn geld probeert te krijgen en de uitvoerder zoveel mogelijk geld voor zijn waar wil vangen. Als dat dan ergens knijp loopt onstaan er niet voorziene problemen.

Of er hier sprake is van een te groot optimisme kan ik niet beoordelen, dat het tegenvalt is gezien de perikelen met de site wel duidelijk. Spontaan aanbieden van hulp om het ff te regelen, zonder inhoudelijk en alleen met de buitenkant op de hoogte te zijn, zouden mij als opdrachtgever doen twijfelen over de lichtvaardigheid waarmee IT-ers soms in projecten stappen.

Het omgekeerde is natuurlijk ook een enorme valkuil, als je denkt voor een zacht prijsje je opdrachten te kunnen uitbesteden. Goedkoop zou dan wel eens duurkoop kunnen blijken en zit je ergens aan vast waar je bijna niet meer vanaf komt. Ook die voorbeelden zie je zeer regelmatig voorbij komen.
Dan moet er meer aandacht besteed worden aan het specificeren wat je als opdrachtgever verwacht als je de boel uitbesteed en ook zal je goed moeten controleren of bij oplevering alles wordt waargemaakt.

Ik vind het als klant onbegrijpelijk dat dit probleem na drie maanden nog steeds niet is opgelost. Gezien de beschikbaarheid van data en een inschatting van de benodigde inspanning om de ontbrekende informatie toe te voegen aan de PDF templates bekruipt mij als IT-er het gevoel dat Ziggo het wel best vind zo. De automatische incasso's gaan immers gewoon door, dus ondervindt Ziggo er zelf geen nadelen van.

Dat jij dit als IT-er intrigerend vind is leuk, maar als MGV/ZGV bestuurslid zou je t.a.v. dit punt natuurlijk ook een standpunt in kunnen nemen en proberen dit aan te kaarten bij Ziggo om dit opgelost te krijgen. Daarbij dan direct de reacties van en voortgang bij Ziggo terugmeldend zodat de geďnteresseerde Ziggo klanten tenminste weten wat er gaande is. De enige informatie die wij als klanten nu over dit probleem en alle andere perikelen met de Ziggo website kunnen krijgen verloopt via de helpdesk en daar heeft het er alle schijn van dat Ziggo zelfs niet wenst te erkennen dat er problemen zijn gezien de antwoorden van de helpdesk die hier op het forum verschijnen.

ArChie
11 januari 2010, 22:16
De storingsmeldingen op de "hulp" webpagina van de Ziggo website werkt niet meer:
http://img191.imageshack.us/img191/5015/ziggogeenmeldingen.png

Leonardo
11 januari 2010, 23:20
De lieftallige Tess mag van mij wel met vervroegd pensioen.
Op de meeste vragen geeft ze een antwoord om iets aan te kopen en als het te moeilijk wordt weet zij het niet meer.
Beetje kleuterachtige optie in mijn ogen.

gasoline
11 januari 2010, 23:49
De lieftallige Tess mag van mij wel met vervroegd pensioen.
Op de meeste vragen geeft ze een antwoord om iets aan te kopen en als het te moeilijk wordt weet zij het niet meer.
Beetje kleuterachtige optie in mijn ogen.

De hele site is dan ook alleen gericht op verkoop en niet op de bestaande klanten. Rare lui die Ziggo jongens.

messed-up
12 januari 2010, 06:19
De storingsmeldingen doen het weer.
Gisteren ook ettelijke pogingen gewaagd omdat ik benieuwd was naar de onderhoudswerkzaamheden status.

De wachttijden indicatie op de website is nog steeds niet erg betrouwbaar denk ik zo.
Om 7 uur `s ochtends:
Wachttijden

Facturen:tussen de 5 en 10 minuten
Technisch:tussen de 5 en 10 minuten
Administratie:tussen de 5 en 10 minuten
Zoals je ziet is het best druk. Als je ons nu belt, kan het dus even duren voordat je antwoord hebt.

:oyeah:

Leonardo
12 januari 2010, 11:36
De hele site is dan ook alleen gericht op verkoop en niet op de bestaande klanten. Rare lui die Ziggo jongens.
Uiteraard is de site er ook om vliegen te vangen hetgeen niet uitsluit dat de navigatie naar hulponderwerpen veel beter mag dan het nu is!
Nu komt het regelmatig voor dat hier op het forum vragen gesteld worden die je op de Ziggo-site zou moeten kunnen vinden.
Soms staat het er ook wel maar het vinden blijkt dan vrijwel onmogelijk.
Het mooiste zou zijn een verkoopsite en een aparte helpsite, eventueel met inlog.

ArChie
1 februari 2010, 10:10
Eén en al file leed in Nederland, maar op het eerste gezicht lijkt er met de default instellingen van de "Verkeersinformatie" zoals getoond op de Ziggo website eigenlijk niet veel aan de hand. Alleen wat filemeldingen voor de A1 op de Ziggo website terwijl allerlei andere verkeersinformatie websites toch ellenlange lijsten met files hebben. Uit nader onderzoek blijkt dat je als gebruiker moet aangeven of je de compacte (standaard), middel of grote lijst wil hebben waarbij iedere mogelijkheid staat voor een bepaald aantal berichten uit het volledige file aanbod:

http://img692.imageshack.us/img692/107/ziggoverkeersinformatie.png

Welke nitwit heeft dit verzonnen? Nu komt het er in de praktijk dus op neer dat het ingestelde aantal eerste berichten uit volledige file lijst worden getoond en het restant gewoon wordt weggelaten. Wegen met hoger nummer dan de A6 krijg je dus niet te zien in de lijst van Ziggo of je moet zelf het wegnummer maar invullen in de selectie box. Volgens Ziggo mag je alleen kiezen voor A-wegen terwijl er ook filemeldingen beschikbaar zijn voor N-wegen. Echt weer zo'n goed doordachte service van Ziggo die "Verkeersinformatie" op de website van Ziggo. Daar heb je wat aan.

G.bruiker
1 februari 2010, 12:06
Ziggo moet zich houden aan haar kerntaken,als ik file info wil ga ik wel naar de anwb.
Idem met nieuws en weer, daar zijn andere sites voor.
Het enige nieuws dat ik wil zien is een zender uitbreiding.

tureluurs
10 februari 2010, 14:18
Ja maar waar veel mensen niet bij nadenken is dat veel (oudere) mensen denken dat ziggo.nl de enige site is die er bestaat:oyeah:

En ook voor veel mensen een startpagina is. Dus als je dat niet wilt kun je het gewoon sluiten en of niet naar kijken, Net alsof je de hele ziggo site wilt doorzoeken op foutjes, Meld het dan aan hun zodat ze het op kunnen losen

Leonardo
11 februari 2010, 13:55
Meld het dan aan hun zodat ze het op kunnen losen
Je hebt in wezen wel gelijk maar vergeet niet dat vele zoeken naar specifieke (help)onderwerpen en die nauwelijks of niet kunnen vinden.
Melden heeft geen enkele zin want ik vrees dat ze het niet eens lezen.

madmaus
11 februari 2010, 17:05
Ik kan niet inloggen op mijn Ziggo.
Meer mensen met dit probleem?

Ik heb al 2 keer een nieuw wachtwoord opgevraagd via de mail, maar er gebeurd niets. Ik krijg elke keer weer het inlog scherm.
Het wachtwoord en inlognaam copy/paste ik daar gaat dus niets fout.

tureluurs
11 februari 2010, 17:34
Wacht een dag met de nieuwe gebruikersnaam/wachtwoord dan is het misschien pas gesynchroniseerd met hun server :oyeah:

madmaus
11 februari 2010, 17:43
Hij doet het inmiddels weer.
Blijkbaar had ie even wat tijd nodig :)

fellware
11 februari 2010, 17:57
Het is ook altijd wel aan te raden om je browser up to date te houden!:thumb up:

tureluurs
11 februari 2010, 18:00
En je cookies en bestanden een keertje op te schonen :mrgreen:

fellware
11 februari 2010, 18:05
Probeer anders is een andere browser kan ook nog een oplossing zijn.

Zoggo
17 februari 2010, 11:31
Nou, kan al enkele dagen de Ziggo website niet bereiken .. Ben ik de enige of heb ik iets gemist ?.

hary13
17 februari 2010, 11:36
Dit heb ik ook sinds 11-02. Alle andere internet pagina's zijn te bereiken, alleen ziggo.nl doet het gewoon niet.

paulvw
17 februari 2010, 13:30
Ik heb het ff geprobeert,maar hier geen problemen.
Misschien even je tijdelijke internetbestanden opruimen als je dat nog niet geprobeert had?

Clevegt
17 februari 2010, 15:01
www.ziggo.nl (http://www.ziggo.nl) is enorm traaaaaaaaggggggggggg nu

Zoggo
17 februari 2010, 15:47
Dat is vreemd .. Dit krijg ik met Explorer :

De webpagina kan niet worden weergegeven

Mogelijke acties:
Verbindingsproblemen vaststellen

Dit probleem kan verschillende oorzaken hebben, waaronder:
•De internetverbinding is verbroken.
•De website is tijdelijk niet beschikbaar.
•De DNS-server is niet bereikbaar.
•De DNS-server heeft het domein van de website niet in een lijst.
•U hebt het adres mogelijk verkeerd getypt.
•Als dit een (beveiligd) HTTPS-adres is, klikt u op Extra en vervolgens op Internetopties en Geavanceerd. Zorg ervoor dat de SSL- en TLS-protocollen zijn ingeschakeld onder de beveiligingssectie.

En dit met Opera :

Error!

Could not connect to remote server

You tried to access the address http://www.ziggo.nl/, which is currently unavailable. Please make sure that the Web address (URL) is correctly spelled and punctuated, then try reloading the page.

Make sure your Internet connection is active and check whether other applications that rely on the same connection are working.

Check that the setup of any Internet security software is correct and does not interfere with ordinary Web browsing.

If you are behind a firewall on a Local Area Network and think this may be causing problems, talk to your systems administrator.
Try pressing the F12 key on your keyboard and disabling proxy servers, unless you know that you are required to use a proxy to connect to the Internet. Reload the page.
Need help?
Open the Opera Help.
Go to Opera's online support desk.

En het maakt niet uit of dat ik dat met W7 of Vista doe.Heb geen router of zo, gewoon een Modem van Ziggo ..

Vreemd ..

paulvw
17 februari 2010, 15:50
www.ziggo.nl (http://www.ziggo.nl) is enorm traaaaaaaaggggggggggg nu

Bij mij ook dat ( op dit moment dan ) niet, alles verloopt soepel,ook inloggen geen probleem hier.

hary13
17 februari 2010, 16:29
Nog even wat verder gezocht en op de PC en Laptop van mijn dochters werkt ziggo.nl ook niet. Het is dus waarschijnlijk geen probleem in je PC.
Router ook al helemaal naar fabrieksinstellingen gezet. Nog steeds niets.

paulvw
17 februari 2010, 16:42
Ziggo werkt wel met een beveiligde website trouwens,dus https://www.ziggo.nl/#home ,je kan misschien controleren of je ook met andere beveiligde websites een probleem hebt ( inloggen internetbankieren bijvoorbeeld ).
Voor DNS problemen,probeer dit ip adres eens in te vullen in je browser : 212.54.32.18 of klik: https://212.54.32.18/#home ( geeft met IE8 wel een certificaatfout aan )

Paul

Zoggo
17 februari 2010, 17:16
Nou, de links werken niet.Verder kan ik gewoon internet bankieren dus.Afijn, we wachten maar even af ..... vreemd is wel dat een paar deuren verder er blijkbaar niks aan het handje is .. Vreemd ..

paulvw
17 februari 2010, 17:46
Kan je een trace doen naar ziggo en die hier posten ?

Start -> Uitvoeren -> Cmd -> OK -> tracert www.ziggo.nl (http://www.ziggo.nl) -> Enter

Microsoft Windows XP [versie 5.1.2600]
(C) Copyright 1985-2001 Microsoft Corp.
C:\Documents and Settings\xxxx>tracert www.ziggo.nl (http://www.ziggo.nl/)
Bezig met het traceren van de route naar www.ziggo.nl (http://www.ziggo.nl/) [212.54.32.18]
via maximaal 30 hops:
1 <1 ms <1 ms <1 ms 192.168.1.1
2 9 ms 7 ms 8 ms 53546401.cable.casema.nl [83.84.100.1]
3 9 ms 7 ms 7 ms gv-rc0011-cr102-irb-202.core.as9143.net [213.51.
161.129]
4 12 ms 11 ms 12 ms asd-tr0409-cr101-ae8-0.core.as9143.net [213.51.1
58.26]
5 12 ms 11 ms 11 ms gn-rc0002-cr102-ae0-0.core.as9143.net [213.51.15
8.17]
6 13 ms 11 ms 13 ms gn-rc0002-cr101-ae2-0.core.as9143.net [213.51.15
8.86]
7 16 ms 14 ms 11 ms gn-rc0001-ds113-te1-1.groni1.gr.home.nl [213.51.
158.127]
8 14 ms 15 ms 14 ms www.ziggo.nl (http://www.ziggo.nl/) [212.54.32.18]
De trace is voltooid.

Zoggo
17 februari 2010, 18:51
Microsoft Windows [versie 6.1.7600]
Copyright (c) 2009 Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden.
C:\Users\xxxxx>tracert www.ziggo.nl (http://www.ziggo.nl)
Traceren van de route naar www.ziggo.nl (http://www.ziggo.nl) [212.54.32.18]
via maximaal 30 hops:
1 5 ms 5 ms 5 ms 10.240.32.1
2 6 ms 5 ms 5 ms csw1-vlan201.dbsch1.nb.home.nl [213.51.152.193]
3 9 ms 8 ms 7 ms asd-lc0006-cr101-ae4-0.core.as9143.net [213.51.1
58.150]
4 * * * Time-out bij opdracht.
5 * * * Time-out bij opdracht.
6 * * * Time-out bij opdracht.
7 * * * Time-out bij opdracht.
8 * * * Time-out bij opdracht.
9 * * * Time-out bij opdracht.
10 * * * Time-out bij opdracht.
11 * * * Time-out bij opdracht.
12 * * * Time-out bij opdracht.
13 * * * Time-out bij opdracht.
14 * * * Time-out bij opdracht.
15 * * * Time-out bij opdracht.
16 * * * Time-out bij opdracht.
17 * * * Time-out bij opdracht.
18 * enz. enz.

paulvw
18 februari 2010, 00:18
Het gaat inderdaad ergens bij Ziggo de mist in:
http://www.robtex.com/dns/core.as9143.net.html#records
misschien dat je de resultaten van je trace naar ziggo kan mailen zodat ze zelf kunnen zien wat er mis gaat.

Paul

Zoggo
18 februari 2010, 12:24
Het gaat inderdaad ergens bij Ziggo de mist in:
http://www.robtex.com/dns/core.as9143.net.html#records
misschien dat je de resultaten van je trace naar ziggo kan mailen zodat ze zelf kunnen zien wat er mis gaat.

Paul

Misschien dat je zo vriendelijk wil zijn om het contacht email adres te plaatsen van de Ziggo helpdesk ( kom niet op de site, vandaar ) ...

paulvw
18 februari 2010, 13:28
Misschien dat je zo vriendelijk wil zijn om het contacht email adres te plaatsen van de Ziggo helpdesk ( kom niet op de site, vandaar ) ...

Hmm,inderdaad geen al te slimme opmerking van mezelf. :oops:
Ziggo heeft alleen een contactformulier op de site en daar kan je nu net niet komen :mrgreen:
Misschien is een PM naar een van de Ziggomedewerkers (http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=22592) hier op het forum een idee of een belletje naar de helpdesk.

Paul

Zoggo
19 februari 2010, 12:53
Hmm,inderdaad geen al te slimme opmerking van mezelf. :oops:
Ziggo heeft alleen een contactformulier op de site en daar kan je nu net niet komen :mrgreen:
Misschien is een PM naar een van de Ziggomedewerkers (http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=22592) hier op het forum een idee of een belletje naar de helpdesk.

Paul

Okee, maar het wordt steeds vreemder .. Als ik het adres in type via de SILVERSURF UNBLOCK proxy site lukt het me wel om de www.ziggo (http://www.ziggo) site te benaderen, in Opera en in Explorer ?????.Heb geen proxy aanstaan in geen van beide ...

paulvw
19 februari 2010, 19:01
Okee, maar het wordt steeds vreemder .. Als ik het adres in type via de SILVERSURF UNBLOCK proxy site lukt het me wel om de www.ziggo (http://www.ziggo) site te benaderen, in Opera en in Explorer ?????.Heb geen proxy aanstaan in geen van beide ...

Als je een traceroute zou doen als je via die site gaat zal je merken dat je via een andere route naar ziggo.nl gaat,je mist dan de hop waar het bij jou vandaan misgaat zoals ik die vanuit Den Haag mis en ziggo.nl wel kan bereiken. :wink:
Wat waarschijnlijk ook zou werken is andere DNS servers gebruiken zoals die van open DNS:
Preferred DNS server address for Open DNS is:
* 208.67.222.222
Alternate DNS server address for Open DNS is:
* 208.67.220.220

Zoggo
19 februari 2010, 20:40
Als je een traceroute zou doen als je via die site gaat zal je merken dat je via een andere route naar ziggo.nl gaat,je mist dan de hop waar het bij jou vandaan misgaat zoals ik die vanuit Den Haag mis en ziggo.nl wel kan bereiken. :wink:
Wat waarschijnlijk ook zou werken is andere DNS servers gebruiken zoals die van open DNS:
Preferred DNS server address for Open DNS is:
* 208.67.222.222
Alternate DNS server address for Open DNS is:
* 208.67.220.220

Okee, ga eens kijken of dat een Ziggo medewerker er wat aan kan doen, bedankt ..

CeeS
19 februari 2010, 21:58
Wat waarschijnlijk ook zou werken is andere DNS servers gebruiken zoals die van open DNS

Waarom zou een andere DNS server ervoor zorgen dat je een andere route gebruikt ?? Een DNS server zorgt alleen voor de omzetting van hostnaam naar ip-adres en dat was dus juist niet het probleem.

paulvw
19 februari 2010, 23:32
Waarom zou een andere DNS server ervoor zorgen dat je een andere route gebruikt ?? Een DNS server zorgt alleen voor de omzetting van hostnaam naar ip-adres en dat was dus juist niet het probleem.

Je hebt gelijk Mijn gedachtekronkel was dat doordat de DNS server zich op een nadere plaats bevond ook de route zou veranderen.:oops::oops:

marcedwin
22 februari 2010, 12:26
En nieuwe factuur online.

Enne WEER NIET NAW gegevens op de PDF versie.
Nu al ruim 4 Maanden. Hoe moet ik dit nu oplossen met mijn boekhouder?
Zal toch echt mijn jaar 2009 moeten afsluiten.

Ik zou die internetjongens een rot schop geven als het einde van de week niet in orde is. Stelletje incompetente #$%^&*().

ArChie
22 februari 2010, 12:43
Dit zijn ook van die lekkere informatieve meldingen in het "Storingen & Meldingen" frame:

Groepsstoring van vrijdag 19 februari 22:20 uur tot zaterdag 20 februari 09:01 uur

Joost mag weten wat voor een storing dat dan wel weer was.

jhonno
22 februari 2010, 15:28
Kan weer eens niet op mijnziggo komen website ligt eruit mensen van ziggo het ONACCEPTABEL dat klanten hun rekening niet kunnen nakijken

Ziggo is een internet bedrijf als hun server niet voldoende capaciteit heeft dan is het aan hun om die te verbeteren

Ik ga Ziggo nu tel benaderen en wil van hun voortaan de rekening gewoon via de post hebben dit is al maanden aan de gang genoeg geweest zo !!

jhonno
22 februari 2010, 15:48
Kan weer eens niet op mijnziggo komen website ligt eruit mensen van ziggo het ONACCEPTABEL dat klanten hun rekening niet kunnen nakijken

Ziggo is een internet bedrijf als hun server niet voldoende capaciteit heeft dan is het aan hun om die te verbeteren

Ik ga Ziggo nu tel benaderen en wil van hun voortaan de rekening gewoon via de post hebben dit is al maanden aan de gang genoeg geweest zo !!

ps heb ze net aan de tel gehad en ze sturen me gratis via de post de rekening

marcedwin
22 februari 2010, 17:22
ps heb ze net aan de tel gehad en ze sturen me gratis via de post de rekening

GRATIS?

Wat denk je dat dat telefoontje heeft gekost :shock:

BertK
22 februari 2010, 17:28
GRATIS?

Wat denk je dat dat telefoontje heeft gekost :shock:

Hij heeft alles in 1 extra, dus ook telefonie van Ziggo
en kan dus gratis bellen met 1200.