View Full Version : 'Mijn Ziggo'

Ed
5 oktober 2009, 12:23
Meer mensen die hier sinds gisteren last van hebben?

http://i39.photobucket.com/albums/e186/Kabrio/5-10-200912-21-36.png

Isis
5 oktober 2009, 12:24
Intern is men bezig met het bouwen van een nieuwe portal voor MijnZiggo. Dit omdat de huidige portal het eigenlijk niet meer aankan.
Ik vermoed dat het daar mee te maken heeft.

Ed
5 oktober 2009, 12:29
Intern is men bezig met het bouwen van een nieuwe portal voor MijnZiggo. Dit omdat de huidige portal het eigenlijk niet meer aankan.
Ik vermoed dat het daar mee te maken heeft.Dat vermoeden had ik ook, juist vanwege het bericht dat er een nieuwe site komt, maar vroeg het me even af...

someone
5 oktober 2009, 14:47
De vernieuwde site is inmiddels online.

Isis
5 oktober 2009, 14:58
En spontaan doet-ie het bij mij niet meer...

someone
5 oktober 2009, 15:00
En spontaan doet-ie het bij mij niet meer...
Hij werkt hier nog wel, maar de site is erg traag.

Isis
5 oktober 2009, 15:04
Hij werkt hier nog wel, maar de site is erg traag.
Zou die nou al overbelast zijn, net zoals dat bel me niet :schater:

Ed
5 oktober 2009, 15:06
Zou die nou al overbelast zijn, net zoals dat bel me niet :schater:Zou kunnen hehe... inloggen duurt ook erg lang. Ach, komt vanzelf.

Isis
5 oktober 2009, 15:09
Mja ik heb geen login op de site. Maar... Tess doet het niet! :cry:

Site is wel mooier geworden imo.

Barbarian
5 oktober 2009, 15:10
Werkt inderdaad zeer traag en lol, voor elke ding moet je je apart weer inloggen, (factuur, producten, enz....) de widgets. Smartcards staan nu geregistreerd maar de keuzepakketten kloppen van geen kant. Nou ja, houden het in de gaten....

Isis
5 oktober 2009, 15:13
Nu doet Tess het wel weer, maar ze hebben het poppetje weggehaald :cry:

dieco
5 oktober 2009, 15:16
Nu doet Tess het wel weer, maar ze hebben het poppetje weggehaald :cry:

Zou ze ontslagen zijn?
Schande, ik ga meteen een email naar Kassa, Radar en de Consumentenbond sturen!! :schater:

BenJ
5 oktober 2009, 15:17
Probleem van het bij mij niet altijd goed "onthouden" van "Mijn kleur" is ook ondervangen zie ik. Je kan niet meer kiezen.

De boel draait deels nog onder beta en er wordt nog van alles aan gesleuteld zo te zien.

Isis
5 oktober 2009, 15:30
Probleem van het bij mij niet altijd goed "onthouden" van "Mijn kleur" is ook ondervangen zie ik. Je kan niet meer kiezen.

De boel draait deels nog onder beta en er wordt nog van alles aan gesleuteld zo te zien.
Goddank... werd gék van elke keer een andere kleur.

Zou ze ontslagen zijn?
Schande, ik ga meteen een email naar Kassa, Radar en de Consumentenbond sturen!! :schater:
:schater:

Ed
5 oktober 2009, 15:37
Goddank... werd gék van elke keer een andere kleur.
Dan blijf je gek... kleuren veranderen nog steeds, alleen is de kleurkeuze weg nu ;)

Isis
5 oktober 2009, 15:39
Dan blijf je gek... kleuren veranderen nog steeds, alleen is de kleurkeuze weg nu ;)
*grom*

om1
5 oktober 2009, 15:47

Tis net als het briefpapier van Ziggo, ieder keer een ander kleurtje. Ik denk dat een marketingteam daar weken over gebrainstormd heeft en erg trots op de uitkomst is. Maar ik vraag me af of er 1 klant is die denkt dat dat goed besteed geld is.

De nieuwe site is nu trouwens onbereikbaar. Laten we hopen dat het aanloopproblemen zijn.

Bartje01
5 oktober 2009, 16:25
Nu nog zorgen dat de informatie op mijn ziggo klopt. Heb liever een plain-text pagina met de juiste gegevens dan een glossy iets met foute info..

Ed
5 oktober 2009, 16:28
Nu nog zorgen dat de informatie op mijn ziggo klopt. Heb liever een plain-text pagina met de juiste gegevens dan een glossy iets met foute info..Yep, plain text... we terug naar de jaren '90 :)

Geef ze de tijd en uh, de meeste info is erg accuraat, op 1 of 2 handleidingen na, maar daar is Google weer je vriend.

Isis
5 oktober 2009, 16:32
Compleet met blink-tag? :p

Ed
5 oktober 2009, 16:49
Compleet met blink-tag? :p/me denkt ineens in een melancholische bui aan de plain-text site met daarop: All your FTP are belong to us...

mennomulder
5 oktober 2009, 16:55
http://www.ziggo.nl/ ligt nu plat :

HTTP Status 503 -

type Status report
descriptionThe requested service () is not currently available.
Sun GlassFish Enterprise Server v2.1

Ed
5 oktober 2009, 16:57
http://www.ziggo.nl/ ligt nu plat :

HTTP Status 503 -

type Status report
descriptionThe requested service () is not currently available.
Sun GlassFish Enterprise Server v2.1Al ruim een uurtje...

Harold
5 oktober 2009, 17:07
Nu:
Your GlassFish Enterprise Server is now running

Nu nog even index.html overschrijven, 'k ben benieuwd :)

Hengelerweend
5 oktober 2009, 17:13
Dat laden van de nieuwe Ziggo site gaat zo traag als dikke stront :sleep:
Het lijken wel ambtenaren :mrgreen:

mennomulder
5 oktober 2009, 17:17
Het lijkt meer op uitgehard beton.
Bij Log in (https://login.ziggo.nl/amserver/UI/Login?realm=users&baseURLOverride=https://login.ziggo.nl/amserver/UI/Login%3Frealm=users&goto=https://www.ziggo.nl/secure.jsp) om gebruik te kunnen maken van deze widget gaat het ook fout, want de vraag wordt steeds herhaald en Tess lijkt ook ongesteld te zijn :) !

Maar snel de oude site er weer op !

tuupje32
5 oktober 2009, 17:37
Ik start net mijn i netbrowser op en wat zie ik tot mijn schrik?
Juist,de nieuwe ziggo site.
Ik vind het er dus totaal niet uitzien,sorry hoor,erg rommelig en erg onoverzichtelijk,ik vind het dus nu al helemaal niks.
Vond de oude lay out veel beter in mijn optiek,het lijkt nu een bij elkaar gegooid zooitje.
Nee,ik vind dit geen vooruitgang:!::sad:

Ed
5 oktober 2009, 17:39
Ik start net mijn i netbrowser op en wat zie ik tot mijn schrik?
Juist,de nieuwe ziggo site.
Ik vind het er dus totaal niet uitzien,sorry hoor,erg rommelig en erg onoverzichtelijk,ik vind het dus nu al helemaal niks.
Vond de oude lay out veel beter in mijn optiek,het lijkt nu een bij elkaar gegooid zooitje.
Nee,ik vind dit geen vooruitgang:!::sad:Hij staat nog maar net online en ze zijn nog bezig... echt grappig weer.

Edit 17.56 uur: site loopt nu wel lekker, nu valt er ook meer te zien ;)

Hengelerweend
5 oktober 2009, 17:45
Hij staat nog maar net online en ze zijn nog bezig... echt grappig weer.

Jan en Alleman gaat nu de nieuwe site en Mijn Ziggo zitten uittesten, dan kan je er donder op zeggen dat die hele zooi plat gaat.:rolleyes:

om1
5 oktober 2009, 18:25
Ik kon net een glimps van de site zien. Het zag er erg buzzword compliant uit (Web 2.0, ajax, etc). Maar ondanks (dankzij?) dat alles werkt het (nog) niet lekker. En nu is m'n response helemaal weg.

En een site van een bedrijf met een paar miljoen klanten moet wel wat kunnen hebben, denk ik. Maar het is nog te vroeg om te gaan klagen, geef ze de tijd om de boel te fixen.

BertK
5 oktober 2009, 18:25
Mij bevalt de nieuwe site ook niet...:censored:

Inloggen gaat niet... wacht al een half uur en nog niet binnen..

Vraag mij af waarom de Homepage al met https opent.. :sad:

Nog iets... probeer eens in Firefox iets naar "Snel Naar" te slepen..

Volgens mij is de nieuwe Homepage alweer iets wat niet goed getest is.

Isis
5 oktober 2009, 18:27
/me denkt ineens in een melancholische bui aan de plain-text site met daarop: All your FTP are belong to us...

Ooit bestond www.watbenjedan.nl (nu helaas gekaapt door een domain shark), met daarop in plain text de van dale definitie van 'prutser' :p

Ed
5 oktober 2009, 18:35
Ooit bestond www.watbenjedan.nl (http://www.watbenjedan.nl) (nu helaas gekaapt door een domain shark), met daarop in plain text de van dale definitie van 'prutser' :pDie ken ik nog... ja, ik ben een 'prutser'

:oyeah:

1arie1
5 oktober 2009, 19:10
ziggo site ligt nu helemaal plat:-P

Ed
5 oktober 2009, 19:17
ziggo site ligt nu helemaal plat:-PBegrijpelijk als iedereen wil kijken... :-P

Renatus
5 oktober 2009, 19:30
Begrijpelijk als iedereen wil kijken... :-P

Wat ik er tot nu toe van heb mogen zien ziet het er zeker fraai uit. Zal later op de avond wel een poging doen om in te loggen.

om1
5 oktober 2009, 20:06
Krijg nu een nette melding dat www.ziggo.nl uit de lucht is. Met allitererende excuses zelfs!

Nog steeds van mening dat een paar Ziggo-Gebruikers stamgasten niet zomaar www.ziggo.nl plat moeten kunnen krijgen. Ik hoop maar dat ze realistisch getest hebben, want anders zou het wel eens een aardig tijdje kunnen duren voordat dingen weer een beetje werkbaar worden.

TVAS
5 oktober 2009, 20:30
Ziggo zegt sorry, netjes toch:!:

Isis
5 oktober 2009, 20:39
Krijg nu een nette melding dat www.ziggo.nl (http://www.ziggo.nl) uit de lucht is. Met allitererende excuses zelfs!

Nog steeds van mening dat een paar Ziggo-Gebruikers stamgasten niet zomaar www.ziggo.nl (http://www.ziggo.nl) plat moeten kunnen krijgen. Ik hoop maar dat ze realistisch getest hebben, want anders zou het wel eens een aardig tijdje kunnen duren voordat dingen weer een beetje werkbaar worden.
Het zal vast niet door ons komen dat de site plat is... En hey! de webmail doet het nog én ze zeggen sorry, vind het heel netjes :)

Ed
5 oktober 2009, 20:41
Het zal vast niet door ons komen dat de site plat is... En hey! de webmail doet het nog én ze zeggen sorry, vind het heel netjes :)Zeg zo vaak sorry... for goodwill :P

Hengelerweend
5 oktober 2009, 21:15
Je zou bijna het woord Amateu:censored:sche Pru:censored:ers in de mond willen nemen. :rolleyes:

Hengelerweend
5 oktober 2009, 21:55
Die Webdesigner(s) van Ziggo hebben het verkeerde beroep gekozen........

http://www.typemuseum.at/TM_5299/TM_1172/TM_8196/TM_9847/TM_2890_FietsenmakerAmsterdam04.jpg

:mrgreen:

rindhart
6 oktober 2009, 00:43
Ik vind ziggo klantenservice (dat houdt ook de website in) verschrikkelijk. Typisch hoe links op de website opgebouwd worden zodat je niet gemakkelijk bij hun telefoonnummer komt. Je klikt 100 keer door totdat het je oren uitkomt voordat je eindelijk weet waar je naartoe bellen moet. Ik zoek het al eerder op met Google dan hun eigen website, dat slaat toch alles (ziggo is trouwens niet de enige die dat doet).
Ik maakte nooit gebruik van mijn ziggo mail totdat ik een van de facturen wou printen. Ik kon er niet inkomen omdat mijn wachtwoord niet meer klopte. Op de website had je de mogelijkheid om deze opnieuw op te vragen maar daarvoor had je je klantnummer nodig samen met de postcode en het huisnummer. Het systeem kon mijn gegevens helaas niet vinden, na het moeten bellen en 30 minuten (ja hoor) op de lijn moeten wachten kwam ik dus achter dat er bij hun wel het goede klantnummer vermeld was, maar de postcode en het huisnummer zijn ze na bijna 1 jaar de tijd vergeten aan te passen nadat ik mijn verhuizing doorgegeven had.
Nou wil ik van het ziggo internet af, ik stap over op telfort, mia ook hiervoor heb ik eerst mijn contractnummer (klantnummer?) en het ziggo internet product-id (wtf?) nummer nodig. Deze zijn normaal gesprokken op te vragen via 'mijn-ziggo' (waar ik nooit op kom, behalve nu wanneer het nodig is), maar nu zie ik dat de website al 2 dagen plat ligt!? Dan maar weer bellen, maar dit keer kom je zelfs met 30 minuten er niet doorheen (hoe zou dat nou komen, lekker voor hun portemonnee). Je moet er wel voor betalen natuurlijk (0900), blijkbaar moet je voor support betalen van iets waar je toch al voor betaald, prachtig!
Al met al, zodra er of website in de lucht komt of ik krijg een of andere tempo-team gast aan de lijn ben ik daar gelijk weg!
En die ziggo reclame over 50MB internet, waar je bij 20MB geen beweging in het plaatje ziet (leuke grap). Waar je echt geen beweging in ziet is hun waardeloze ziggo soms abonnement waar je 20 euro voor moet lappen (3Mb?) terwijl de concurrentie allang ADSL 20 Mb voor ditzelfde bedrag biedt, samen met de fatsoenlijke service. Het is trouwens ook niet waar dat de nieuwe website ontstaan is omdat de oude het niet meer kon trekken. Dit heeft niks te maken met de website maar met de server(s) waar deze op draait. Ben er helemaal klaar mee!

rindhart
6 oktober 2009, 09:32
Vanmorgen even weer geprobeerd en het is gelukt om iemand aan de lijn te krijgen. Ik heb ook 1 van de nummers die ik nodig had gekregen. Het tweede nummer (contractnummer) mocht ik gaan opvragen via MijnZiggo, omdat het niet telefonisch doorgegeven mag worden (?). Het is deze medewerker blijkbaar niet opgevallen dat hun website al enige tijd uit de lucht is. Ik heb hem dus verteld dat als het mogelijk was dan had ik niet eens hoeven te bellen, maar de website is dood en ik ontvang al mijn facturen online (daar zou het betreffende nummer op staan). Zijn reactie hierop was: „ik zou dan anders maar wachten op een herinnering of een aanmaning of zo, want daar staat het ook wel op”. WTF is dit nou voor antwoord? Dit is een persoon die klanten te woord moet staan. Echt ik kom hier woorden voor tekort. Nu moet ik het overstappen weer een dag uitstellen totdat ik thuis kom en dit nummer opgraaf.

om1
6 oktober 2009, 10:20
Je hebt als het goed is ooit en contractbevestiging gekregen, daar staan ook de gegevens die je nodig hebt op.

Verder is het voor de gemoedsrust beter de problemen 1 voor 1 aan te pakken, ipv alles maar op z'n beloop te laten totdat de spreekwoordelijke druppel in de emmer valt. Je zal zien dat dan net de site eruitligt of je de domste helpdeskmedewerker van de hele club aan de lijn krijgt. Maar ja, dat is achteraf praten.

En, btw, of een site goed draait of niet ligt voornamelijk aan de software. Als de software niet OK is, kan je er nog zo veel servers tegen aan gooien als je wilt, het wordt toch niks.

julius
6 oktober 2009, 10:25
Ooit bestond www.watbenjedan.nl (http://www.watbenjedan.nl) (nu helaas gekaapt door een domain shark), met daarop in plain text de van dale definitie van 'prutser' :p

Klopt ik ging laatst in discussie met iemand hierover, die beweerde dat het altijd al www.watbenjedan.com is geweest, terwijl ik zeker wist dat het ook via www.watbenjedan.nl kon. Het bewijs is nu geleverd.

Hengelerweend
6 oktober 2009, 10:41
Helaas nog steeds het zelfde beeld op de Ziggo site :rolleyes:

http://img32.imageshack.us/img32/2441/prutsen.jpg

Isis
6 oktober 2009, 11:47
Het is trouwens ook niet waar dat de nieuwe website ontstaan is omdat de oude het niet meer kon trekken. Dit heeft niks te maken met de website maar met de server(s) waar deze op draait. Ben er helemaal klaar mee!
Als ik (iemand) zeg(t) dat de website het niet meer trekt, dan worden daarmee de servers + software bedoeld. Een website op zich kan alles trekken, als het maar op de juiste servers draait met de juiste hardware. Een beetje tussen de regels doorlezen ;)

En de reden dat het nu zo druk is zal wel zijn omdat de website het niet doet waardoor iedereen gaat bellen. Is heel vervelend, maar daar kan Ziggo ook weinig aan doen.

Isis
6 oktober 2009, 11:48
Vanmorgen even weer geprobeerd en het is gelukt om iemand aan de lijn te krijgen. Ik heb ook 1 van de nummers die ik nodig had gekregen. Het tweede nummer (contractnummer) mocht ik gaan opvragen via MijnZiggo, omdat het niet telefonisch doorgegeven mag worden (?). Het is deze medewerker blijkbaar niet opgevallen dat hun website al enige tijd uit de lucht is. Ik heb hem dus verteld dat als het mogelijk was dan had ik niet eens hoeven te bellen, maar de website is dood en ik ontvang al mijn facturen online (daar zou het betreffende nummer op staan). Zijn reactie hierop was: „ik zou dan anders maar wachten op een herinnering of een aanmaning of zo, want daar staat het ook wel op”. WTF is dit nou voor antwoord? Dit is een persoon die klanten te woord moet staan. Echt ik kom hier woorden voor tekort. Nu moet ik het overstappen weer een dag uitstellen totdat ik thuis kom en dit nummer opgraaf.
Tip: vraag om een papieren factuur. Die kunnen ze sturen en daar staat het ook op. Dat ze het niet mogen doorgeven is in verband met privacy-wetgeving. Zeer begrijpelijk, maar in dit soort situaties frustrerend.

emmelotj
6 oktober 2009, 12:51
Hallo,

de Ziggo site is er uit wegens werkzaamheden vandaag.
Waarom deze werkzaamheden niet in de nacht uitvoeren,dat is wel zo klant vriendelijk, moet alles via de site regelen,dan is het niet slim:no: om het overdag te doen. Nu maar hopen dat het 1 dag is.

Groetjes John:rolleyes:

Clevegt
6 oktober 2009, 12:54
Waarschijnlijk heeft dit met de nieuwe site te maken...

Ed
6 oktober 2009, 12:59
/me reageert maar niet eens... of eigenlijk... toch wel even!

Mensen lezen ook zo slecht, stel je voor dat men eens in andere gedeeltes komt te klagen ;)

Clevegt
6 oktober 2009, 13:02
Zoveel kon je op de "oude" site van Ziggo niet regelen, hoop dat dit met de nieuwe site beter is ingeregeld.

Barbarian
6 oktober 2009, 13:14
/me reageert maar niet eens... of eigenlijk... toch wel even!

Mensen lezen ook zo slecht, stel je voor dat men eens in andere gedeeltes komt te klagen ;)

Daarvoor is de zoek functie uitgevonden.

Ps: de 'site' is inmiddels weer online( wel de 'oude' versie). Mijn Ziggo is niet bereikbaar.

Clevegt
6 oktober 2009, 13:25
Site is nog steeds niet beschikbaar....

Sasja
6 oktober 2009, 13:27
hier doet de site het wel weer

Clevegt
6 oktober 2009, 13:28
Waarschijnlijk is de site bij jullie in de catch blijven hangen, effe F5 drukken dan zal je zien.

emmelotj
6 oktober 2009, 13:48
Hoi,

Klopt de oude site doet het weer.
maar als je een nieuwe site wil op starten zorg dan dat het goed loopt,
Nu is de nieuwe site heel even online geweest,en nu kijk je weer naar de oude site erg slordig.

:?

Clevegt
6 oktober 2009, 13:50
Denk dat de oude erop gezet wordt omdat de nieuwe niet echt goed werkt.

emmelotj
6 oktober 2009, 14:07
lekker slim van ze, het blijft aanmoderen met Ziggo,en ze willen zo graag de beste en de snelste zijn.

Ed
6 oktober 2009, 14:16
Oude site weer online ;)

om1
6 oktober 2009, 14:18
Oude site weer online ;)

helaas zonder "mijn Ziggo", het enige stuk wat ik echt gebruik, af en toe.

Ed
6 oktober 2009, 14:20
helaas zonder "mijn Ziggo", het enige stuk wat ik echt gebruik, af en toe.Tja, daar gaat dit topic over ;)
Ik moet even wat adressen verwijderen... iemand heeft geluk.

rindhart
6 oktober 2009, 15:27
Tip: vraag om een papieren factuur. Die kunnen ze sturen en daar staat het ook op. Dat ze het niet mogen doorgeven is in verband met privacy-wetgeving. Zeer begrijpelijk, maar in dit soort situaties frustrerend.

Ten eerste wil ik dat niet omdat dit weer tijd gaat kosten, het is voor mij van zeer groot belang dat ik hier zo snel mogelijk van af kom, ik heb nu nog maar een paar dagen om het nummer door te geven aan Telfort.

Ten tweede begrijp ik niks van deze zogenaamde pivacy-wetgeving waar jij het hier over hebt. Ik ben telefonisch in staat om mijn abonnement aan te vragen, op te zeggen en voorwerpen thuis laten bezorgen waarbij ik op basis van alleen mijn achternaam, postcode en plaats geïdentificeerd word, maar ik kan niet meekrijgen wat mijn klantnummer is.. nou, mij ben je kwijt.

Website is inmiddels weer online zodat mensen weer zooi kunnen bestellen maar het meest belangrijke voor de klant hiervan "Mijn Ziggo" draait natuurlijk niet. Het is niet zo belangrijk meer, ik moet gewoon wat papieren vanavond gaan opgraven, ik wou gewoon mezelf moeite en frustratie besparen maar kreeg hier 5x van terug.

Wat de website betreft trouwens, natuurlijk ligt het ook aan de website zelf, hoe deze technisch in elkaar zit maar let wel dat de 'oude' versie behoorlijk lang in de lucht was. Had het toen niet goed gewerkt hadden ze het meteen aangepast. De reden van crash was gewoon het opzetten van de nieuwe omgeving zonder het eerst goed te testen, meer chocola kan hier niemand van maken. Bovendien, who cares.
Ik kap hier nou ook wel mee, wou alleen ergens mijn frustratie in kwijt. Het beste allemaal, veel sterkte met deze jongens en het ga je goed.

TVAS
6 oktober 2009, 17:05
Voor mij had die oude site niet meer terug gehoeven! Ik vond Ziggo zegt sorry eigenlijk wel prima:rolleyes:

Hengelerweend
6 oktober 2009, 17:24
Voor mij had die oude site niet meer terug gehoeven! Ik vond Ziggo zegt sorry eigenlijk wel prima:rolleyes:

Bedoelde je deze ?:mrgreen:

MrDroopy
6 oktober 2009, 17:46

:schater::schater::schater:

TVAS
6 oktober 2009, 18:46

Uhh, JA die bedoelde ik:lol:

CeesT
6 oktober 2009, 19:25
Denk dat de oude erop gezet wordt omdat de nieuwe niet echt goed werkt.

Hoi,

Er is inderdaad een roll-back geweest om dat er wat problemen waren die niet voorzien waren (inside info). En dan kun je inderdaad beter even terug gaan naar de oude situatie zodat je i.i.g. bereikbaar bent, fouten aanpassen en weer opnieuw implementeren.

Isis
6 oktober 2009, 20:31
Nja... het is inderdaad wel wat vreemd dat je dingen kan opzeggen/bestellen etc op basis van postcode + huisnummer + achternaam, maar dat je je klantnummer niet kan krijgen. Ben ik ook eigenlijk wel met je eens.
Maar wat ik zei over de privacy-wetgeving is de officiële reden die Ziggo daarvoor geeft.
Succes met graven!

julius
6 oktober 2009, 20:46
Hier doet mijn ziggo het weer!

Barbarian
6 oktober 2009, 21:03
Hier doet mijn ziggo het weer!

Hier nog steeds niet....

julius
6 oktober 2009, 23:45
Hij doet het nou nog maar bouwt zeer traag op... Volgens mij gaan ze vannacht alsnog om naar het nieuwe uiterlijk.

Barbarian
6 oktober 2009, 23:47
Hij doet het nou nog maar bouwt zeer traag op... Volgens mij gaan ze vannacht alsnog om naar het nieuwe uiterlijk.
Hier nog steeds de 'oude' site, mijn ziggo en webmail zijn helemaal niet te benaderen( keert steeds terug naar home page).

julius
6 oktober 2009, 23:50
Hier nog steeds de 'oude' site, mijn ziggo en webmail zijn helemaal niet te benaderen( keert steeds terug naar home page).
vaag hoor dat daar verschil in zit...

Ed
7 oktober 2009, 00:11
Hier nog steeds de 'oude' site, mijn ziggo en webmail zijn helemaal niet te benaderen( keert steeds terug naar home page).Hier ook...

tja
7 oktober 2009, 00:12
Zal vast te maken hebben met de mislukte overstap naar de nieuwe site.

Ed
7 oktober 2009, 00:16
Zal vast te maken hebben met de mislukte overstap naar de nieuwe site.Ze hebben de site vroeg 'live' gezet... geen kwaad woord hoor, maar ze hadden iets meer moeten testen.

Barbarian
7 oktober 2009, 00:41
Ze hebben de site vroeg 'live' gezet... geen kwaad woord hoor, maar ze hadden iets meer moeten testen.
Inderdaad, ze hadden verwacht van ohhhh en ahhhh, maar het werd huh:shock:.

Zal vast wel goed komen....

Clevegt
7 oktober 2009, 08:13
Er zijn toch genoeg mogelijkheden om dit te testen zonder dat klanten er last van hebben?

Wellicht op domein http://www.ziggokrijgteennieuwewebsite.nl/

Frank-NL
7 oktober 2009, 10:11
Er zijn toch genoeg mogelijkheden om dit te testen zonder dat klanten er last van hebben?

Wellicht op domein http://www.ziggokrijgteennieuwewebsite.nl/

Ja, met 5 man testen en het zal wellicht prima draaien, de foutmelding die ik te zien kreeg hadden meer te maken met het feit dat 10.000 man tegelijk probeert in te loggen.

Maar een goede loadtest had geen kwaad gekund, nee.

Clevegt
7 oktober 2009, 14:06
Weer iets wat ze uitstellen dus.... Want je lees nu helemaal niets meer over een nieuwe website op www.ziggo.nl (http://www.ziggo.nl)

Zelfs tussen het kopje "nieuws" is deze melding weg.

Mirrrr
7 oktober 2009, 14:49
Ik vind ziggo klantenservice (dat houdt ook de website in) verschrikkelijk. Typisch hoe links op de website opgebouwd worden zodat je niet gemakkelijk bij hun telefoonnummer komt. Je klikt 100 keer door totdat het je oren uitkomt voordat je eindelijk weet waar je naartoe bellen moet. Ik zoek het al eerder op met Google dan hun eigen website, dat slaat toch alles (ziggo is trouwens niet de enige die dat doet).
Ik maakte nooit gebruik van mijn ziggo mail totdat ik een van de facturen wou printen. Ik kon er niet inkomen omdat mijn wachtwoord niet meer klopte. Op de website had je de mogelijkheid om deze opnieuw op te vragen maar daarvoor had je je klantnummer nodig samen met de postcode en het huisnummer. Het systeem kon mijn gegevens helaas niet vinden, na het moeten bellen en 30 minuten (ja hoor) op de lijn moeten wachten kwam ik dus achter dat er bij hun wel het goede klantnummer vermeld was, maar de postcode en het huisnummer zijn ze na bijna 1 jaar de tijd vergeten aan te passen nadat ik mijn verhuizing doorgegeven had.
Nou wil ik van het ziggo internet af, ik stap over op telfort, mia ook hiervoor heb ik eerst mijn contractnummer (klantnummer?) en het ziggo internet product-id (wtf?) nummer nodig. Deze zijn normaal gesprokken op te vragen via 'mijn-ziggo' (waar ik nooit op kom, behalve nu wanneer het nodig is), maar nu zie ik dat de website al 2 dagen plat ligt!? Dan maar weer bellen, maar dit keer kom je zelfs met 30 minuten er niet doorheen (hoe zou dat nou komen, lekker voor hun portemonnee). Je moet er wel voor betalen natuurlijk (0900), blijkbaar moet je voor support betalen van iets waar je toch al voor betaald, prachtig!
Al met al, zodra er of website in de lucht komt of ik krijg een of andere tempo-team gast aan de lijn ben ik daar gelijk weg!
En die ziggo reclame over 50MB internet, waar je bij 20MB geen beweging in het plaatje ziet (leuke grap). Waar je echt geen beweging in ziet is hun waardeloze ziggo soms abonnement waar je 20 euro voor moet lappen (3Mb?) terwijl de concurrentie allang ADSL 20 Mb voor ditzelfde bedrag biedt, samen met de fatsoenlijke service. Het is trouwens ook niet waar dat de nieuwe website ontstaan is omdat de oude het niet meer kon trekken. Dit heeft niks te maken met de website maar met de server(s) waar deze op draait. Ben er helemaal klaar mee!

Mijn moeder heeft telfort adsl en zij heeft echt alleen maar problemen met haar adsl. Regelmatig uitval. Ze komt gemiddeld 100 keer per dag online op msn. (goede reden om haar af en toe te blokken :oops: )
En zij is echt niet de enige die dat probleem heeft met Telfort. Als je dus overstapt zou ik aanraden toch te kijken of er geen andere adsl provider bij jou in de regio is.

Excalibur
7 oktober 2009, 21:35
Dan maar weer bellen, maar dit keer kom je zelfs met 30 minuten er niet doorheen (hoe zou dat nou komen, lekker voor hun portemonnee). Je moet er wel voor betalen natuurlijk (0900), blijkbaar moet je voor support betalen van iets waar je toch al voor betaald, prachtig!

Zonder verder afbreuk aan je verhaal te willen doen. Het is niet goed voor hun portemonnee :wink: Word echt geen cent aan verdiend.

Ten eerste wil ik dat niet omdat dit weer tijd gaat kosten, het is voor mij van zeer groot belang dat ik hier zo snel mogelijk van af kom, ik heb nu nog maar een paar dagen om het nummer door te geven aan Telfort.
Hier ben je mij toch even kwijt. Last minute werk? Juist dan zal je zien dat iets zich voordoet waardoor je het niet of nog maar net gaat halen. Kan je voorkomen met een goede voorbereiding.

Ten tweede begrijp ik niks van deze zogenaamde pivacy-wetgeving waar jij het hier over hebt. Ik ben telefonisch in staat om mijn abonnement aan te vragen, op te zeggen en voorwerpen thuis laten bezorgen waarbij ik op basis van alleen mijn achternaam, postcode en plaats geïdentificeerd word, maar ik kan niet meekrijgen wat mijn klantnummer is.. nou, mij ben je kwijt.
Ik kan haar wel begrijpen. Je achternaam, postcode en plaats kan door ieder die jou weet te wonen, en weet hoe je heet opgenoemd worden. Geeft nog geen garantie dat je ook daadwerkelijk de juiste persoon aan de lijn hebt.

Draai het verhaal eens om. Iemand belt de helpdesk, doet zich voor als jou op basis van de criteria die jij noemt, achterhaald het klantnummer ed, en voert vervolgens een wijziging door onder jou abonnement. Sta je raar op je neus te kijken vermoed ik zo.

Dus ja, ik kan mij wel een beetje voorstellen dat ze niet zomaar alle gegevens aan een beller verstrekken. Voordat ze het weten worden ze op de vingers getikt omdat ze te makkelijk met de persoons/privacy gegevens omgaan.

rindhart
8 oktober 2009, 01:40
1.Als dit niet goed voor hun portemonnee is, dan weet ik niet wie hier aan dit verhaal verdient. Het is toch hun 0900 waar ze geld voor vragen? Belastingdienst verdient niks aan hun helpdesk.

2.Heb ik niet echt kunnen voorkomen met een goede voorbereiding. Het was mij namelijk voor de tijd niet bekend gemaakt (ook niet toen ik een van Ziggo medewerkers sprak) dat Telfort extra gegevens nodig zou hebben om het overstappen te kunnen regelen. Dag daarvoor heb ik nog met Ziggo gebeld en hier specifiek naar gevraagd, ik wou namelijk weten of ik extra kosten zou oplopen door bij hun met het Internet weg te gaan (die op dit moment deel maakt uit het pakket, waar ik waarschijnlijk toch apart voor betaal, kan me anders niet voorstellen dat dit geen invloed heeft op de maandelijkse kosten, typisch). Ik heb wel telefonisch mijn abonnement kunnen opzeggen (vroeg ze ook gelijk naar), maar ik vond het niet nodig omdat ik het via Telfort wou laten doen. Dat om te voorkomen dat hier extra verwarring bij Telfort over zou kunnen ontstaan. En je raadt het al, ook hier had ik mijn klantnummer niet voor nodig.

3.Gezien punt twee kan ik me hier dus helemaal niets bij voorstellen. Als ik in staat ben om toch alles te doen zonder mijn klantnummer bij de hand te hebben, inclusief het afsluiten en het opzeggen van het abonnement, waarom mag ik niet weten wat het is? Dat betekent dus dat het eigenlijk nergens voor nodig is, dat zie je ook als je Ziggo klantenservice belt, ze vragen of je klantnummer of je postcode, dat geloof ik alleen om (verder) achter te kunnen halen waar je zit en eventueel wie je bent. Je kunt niks met alleen het klantnummer van een ander, net zoals je geen geld van iemands rekening af kunt boeken door alleen zijn rekeningnummer te weten. In geval van Ziggo heb je nog steeds wel de gebruikersnaam en het wachtwoord nodig om je in te loggen.

Verder geloof ik wel dat Telfort ook geen geweldige provider is, maar als ik kiezen moet tussen veel geld lappen voor een trage verbinding bij een (sorry dat ik dat zeg maar naar mijn mening minder dan) matige provider 1, dan ga ik liever voor net zoveel geld lappen voor een vele malen snellere verbinding bij een potentieel matige provider 2. Bovendien kan ik tot op heden geen slechte woord over Telfort zeggen (wellicht komt dat nog?).
Ziggo (vroeger @Home) is volgens mij net als KPN nooit goed aan de concurrentie gewend geweest en het dringt daar maar niet door dat mensen zich niet eeuwig voor een gek zullen laten zetten (KPN weigerde ook wel een keer telefonische aansluiting bij mij te regelen alleen omdat er in hun computer mijn huistoevoeging niet bekend was).

Ed
8 oktober 2009, 01:55
1.Als dit niet goed voor hun portemonnee is, dan weet ik niet wie hier aan dit verhaal verdient. Het is toch hun 0900 waar ze geld voor vragen? Belastingdienst verdient niks aan hun helpdesk.10 cent per minuut... kosten personeel, kosten apparatuur, tja, je hebt gelijk hoor ;)

En wat je verder in je betoog vermeld: suc6 met Telfort...

rindhart
8 oktober 2009, 09:21
10 cent per minuut... kosten personeel, kosten apparatuur, tja, je hebt gelijk hoor ;)

En wat je verder in je betoog vermeld: suc6 met Telfort...

Natuurlijk heb ik gelijk. Wat je verdient wil niet gelijk zeggen dat het winst is, maar het maakt mij ook niet uit waar dit geld aan uitgaat, het is alleen belangrijk dat ik het kwijt ben (sterker nog zonder te worden geholpen), punt.

om1
8 oktober 2009, 09:52
Natuurlijk heb ik gelijk. Wat je verdient wil niet gelijk zeggen dat het winst is, maar het maakt mij ook niet uit waar dit geld aan uitgaat, het is alleen belangrijk dat ik het kwijt ben (sterker nog zonder te worden geholpen), punt.

Bereid je dan maar voor dat Telfort 3x zoveel (0,30 p/m) vraagt.

rindhart
8 oktober 2009, 13:03
Bereid je dan maar voor dat Telfort 3x zoveel (0,30 p/m) vraagt.

Dat is inderdaad wat er op hun website staat, als je echter klantenservice lijn 0900 - 9596 belt zul je zien dat het 0,1 p/m is, dus 10x minder.

Ed
8 oktober 2009, 15:48
Natuurlijk heb ik gelijk.Het begint hier gelijk te stinken. Ga lekker weg dan en vervuil het forum hier niet, met dat vieze spijkers op laag water zoeken...

Je wist van te voren wat alles ging kosten (men vraagt jou een handtekening voor akkoord), lekker makkelijk, mosterd na de maaltijd.

Zo zielig, die mensen die ineens wel alles kunnen opnoemen wat niet goed is, als er iets fout gaat. Op zich niet erg, maar ze halen alles er bij...

Frustie heet zoiets...

Hengelerweend
8 oktober 2009, 16:49
Dat is inderdaad wat er op hun website staat, als je echter klantenservice lijn 0900 - 9596 belt zul je zien dat het 0,1 p/m is, dus 10x minder.

Eerst even :shock:Hans Anders:shock: bezoeken :rolleyes:
http://www.telfort.nl/over/organisatie/contact/adres/internet/

Bezoekadres

Voor vragen kunt u altijd een van de Telfort winkels (http://www.telfort.nl/over/organisatie/winkels/) bezoeken. De Telfort winkels zijn niet telefonisch bereikbaar. Voor eventuele vragen en/of opmerkingen kunt u ook contact opnemen met de klantenservice van Telfort op nummer 0900-9596. De kosten voor een gesprek met onze klantenservice zijn 30 cent per minuut met een maximum van € 15, - per gesprek. Daarnaast worden eventueel kosten gerekend voor het gebruik van uw mobiele telefoon. Deze kosten kunt u vinden op de website van uw mobiele aanbieder.

en.............succes met Telfort

schoft
8 oktober 2009, 17:50

En idd gebeld.
De kosten voor dit gesprek zijn 1, één eurocent per minuut zegt dan het
robot mevrouwtje....

Doet, Anders aan gehoorapparaten dan ?

Hengelerweend
8 oktober 2009, 18:00
En idd gebeld.
De kosten voor dit gesprek zijn 1, één eurocent per minuut zegt dan het
robot mevrouwtje....

Doet, Anders aan gehoorapparaten dan ?

Dit tarief is dan ook TIJDELIJK.
http://webwereld.nl/nieuws/63918/telfort-storing-nog-steeds-niet-opgelost.html#source=sub3

Nu maar weer snel ON-topic, want het is tenslotte géén TELFORT forum :rolleyes:

rindhart
9 oktober 2009, 01:13
Het begint hier gelijk te stinken. Ga lekker weg dan en vervuil het forum hier niet, met dat vieze spijkers op laag water zoeken...

Je wist van te voren wat alles ging kosten (men vraagt jou een handtekening voor akkoord), lekker makkelijk, mosterd na de maaltijd.

Zo zielig, die mensen die ineens wel alles kunnen opnoemen wat niet goed is, als er iets fout gaat. Op zich niet erg, maar ze halen alles er bij...

Frustie heet zoiets...

Ik zei ook dat ik gefrustreerd ben, of heb je het niet voorbij zien gaan? Je bent eigenlijk de eerste hier in deze topic die met zijn flipgedrag iets onnuttigs zegt. Je moet niet geïrriteerd raken omdat je geen verschil tussen omzet en winst ziet, mijn schuld niet, maak eerst je school af.
Bovendien nee, ik had niet verwacht dat ze niet bereid waren om medewerking te verlenen in de buitengewone situatie waarin hun klant niet bij zijn abonnement gegevens kan, ik heb daar uiteraard ook niet voor getekend dus houd a.u.b. op met je zielige kinderachtige opmerkingen.

Jullie drukken mij allemaal zinloos inhoud van hetzelfde linkje voor de neus, ik zeg alleen dat ik met Telfort laatst meerdere malen contact heb gehad en de kosten voor het gesprek zijn 0,1 p/m, bel maar kom je er zelf achter.
Het ging mij bovendien vooral niet om het feit dat je daar überhaupt voor betalen moet, maar dat je dus in DIT geval gedwongen was om te bellen en dus GEDWONGEN was om te betalen, waarbij je TOCH niet geholpen werd. Nog duidelijker kan ik het niet maken, lees het verhaal anders maar nog eens. BTW wat het bovenstaande linkje betreft:
"Omdat Telfort zelf de situatie "onacceptabel" vindt, is het tarief van de telefonische klantenservice tijdelijk verlaagd naar 1 cent per minuut."
Het blijkt toch niet zo moeilijk te zijn om je klanten soms tegemoet te komen of wel soms?

Al met al is het nu wel eindelijk allemaal goed gegaan. Ik ben na al dat ellende aan beide nummers net op tijd gekomen en the deal is eindelijk per 1 november off, nu nog op de tweede draak wachten à KPN. Ik zie trouwens dat ‘Mijn Ziggo’ inmiddels weer in de lucht is, als dat nu voor mij niet meer nodig is natuurlijk, typisch. De groeten.

Ed
9 oktober 2009, 01:16
Ik zei ook dat ik gefrustreerd ben, of heb je het niet voorbij zien gaan? Je bent eigenlijk de eerste hier in deze topic die met zijn flipgedrag iets onnuttigs zegt. Je moet niet geïrriteerd raken omdat je geen verschil tussen omzet en winst ziet, mijn schuld niet, maak eerst je school af.
Bovendien nee, ik had niet verwacht dat ze niet bereid waren om medewerking te verlenen in de buitengewone situatie waarin hun klant niet bij zijn abonnement gegevens kan, ik heb daar uiteraard ook niet voor getekend dus houd a.u.b. op met je zielige kinderachtige opmerkingen.

Jullie drukken mij allemaal zinloos inhoud van hetzelfde linkje voor de neus, ik zeg alleen dat ik met Telfort laatst meerdere malen contact heb gehad en de kosten voor het gesprek zijn 0,1 p/m, bel maar kom je er zelf achter.
Het ging mij bovendien vooral niet om het feit dat je daar überhaupt voor betalen moet, maar dat je dus in DIT geval gedwongen was om te bellen en dus GEDWONGEN was om te betalen, waarbij je TOCH niet geholpen werd. Nog duidelijker kan ik het niet maken, lees het verhaal anders maar nog eens.

Al met al is het nu wel eindelijk allemaal goed gegaan. Ik ben na al dat ellende aan beide nummers net op tijd gekomen en the deal is eindelijk per 1 november off, nu nog op de tweede draak wachten à KPN. Ik zie trouwens dat ‘Mijn Ziggo’ inmiddels weer in de lucht is, als dat nu voor mij niet meer nodig is natuurlijk, typisch. De groeten.Grappig dat ze mij altijd weer quoten... toch de kunst van de gevoelige snaartje raken en dan nog zeggen ze nog iets. Jij mag van mij het laatste woord hebben :schater:

Suc6 man, het is je gegund.

rindhart
9 oktober 2009, 01:42
toch de kunst van de gevoelige snaartje raken en dan nog zeggen ze nog iets

LOL en hier heb je dus prima een voorbeeld van. Dude jouw probleem is dat je niets nuttigs te vertellen hebt maar al te graag deel wilt nemen aan een discussie waardoor je alleen mensen irriteert. Denk je een gevoelige snaar geraakt te hebben door het over jantje, pietje, k*tje en mosterd te hebben? Wellicht moet je ook van dit spreekwoord eerst definitie opvragen. Echt respect! :lol:

Ed
9 oktober 2009, 01:50
LOL en hier heb je dus prima een voorbeeld van. Dude jouw probleem is dat je niets nuttigs te vertellen hebt maar al te graag deel wilt nemen aan een discussie waardoor je alleen mensen irriteert. Denk je een gevoelige snaar geraakt te hebben door het over jantje, pietje, k*tje en mosterd te hebben? Wellicht moet je ook van dit spreekwoord eerst definitie opvragen. Echt respect! :lol:Lees het topic eens door... wie irriteert wie. Punt.

Isis
9 oktober 2009, 11:46
Wat ik enigszins dom vind van jou rindhart (of nouja dom... onhandig) is dat je niet al eerder achter die inloggegevens aan bent gegaan. Je wist al een jaar dat je niet in kon loggen en daarmee je facturen niet kon zien (wat mij toch wel zéér prettig lijkt omdat je toch graag wil weten waar je voor betaalt). Waarom ben je er dan nooit eerder achteraan gegaan?

rindhart
10 oktober 2009, 01:11
Ah ja wellicht het lesje voor in de toekomst om deze dingen altijd bij te houden. Ik heb gewoon niet verwacht dat het zo zeer tegen zou vallen juist op het moment waarop ik iets van hun nodig had, en ik wou daar eigenlijk alleen maar weg. Ik dacht namelijk dat de facturen gewoon in mijn email box te vinden waren, vandaar dat ik toen erin wou komen, maar daar zit alleen een linkje in naar MijnZiggo en als je daar weer niet bij kunt is het al gauw einde oefening. Ik had uiteraard ook op mijn rekening kunnen kijken en zelf achter proberen te komen welke nummers ik allemaal nodig had, misschien dat het daar ergens bij staat vermeld, maar eerlijk gezegd vond ik het gemakkelijker om gewoon te bellen.:?

Barbarian
10 oktober 2009, 01:19
Maar als je een email krijgt van Ziggo omtrent de factuur, staat daar dan niet de klantnummer?? Zoals dit:
Geachte heer/mevrouw XXXXX,

Uw nieuwe factuur is beschikbaar. Log in via
Voor vragen over uw factuur kunt u terecht op mijn Ziggo

Inloggen op MijnZiggo:

Wilt u uw factuur bekijken? Log dan in op MijnZiggo.
Hiervoor heeft u een gebruikersnaam en een wachtwoord nodig.
Heeft u nog geen inloggegevens voor MijnZiggo, dan kunt u deze eenvoudig aanmaken op onze website.
Daarbij heeft u uw klantnummer (XXXXXXXX) nodig.( hier staat mijn klantnr.)

Heeft u al een MijnZiggo account, maar bent u vergeten wat uw gebruikersnaam is of bent u uw wachtwoord vergeten ?
Dan kunt u deze gegevens eenvoudig achterhalen via http://www.ziggo.nl (http://www.ziggo.nl/mijnziggo)
Ook hierbij heeft u uw klantnummer (XXXXXX) nodig. ( staat mijn klant nr.)

rindhart
12 oktober 2009, 00:59
Uhm nee, wat er bij staat is letterlijk dit:

Geachte heer/mevrouw XXX,

Uw nieuwe factuur is beschikbaar. Log in via http://www.ziggo.nl/mijnziggo om deze te bekijken.
Voor vragen over uw factuur kunt u terecht op http://www.ziggo.nl/factuuruitleg

Inloggen op MijnZiggo

Om uw factuur te kunnen bekijken moet u inloggen op MijnZiggo. Hiervoor heeft u een gebruikersnaam en een wachtwoord nodig. Heeft u nog geen inloggegevens voor MijnZiggo, dan kunt u deze eenvoudig aanmaken op onze website. Daarbij heeft u uw klantnummer nodig, die u onder andere op brieven van Ziggo of op uw bankafschrift terug kunt vinden.
Heeft u al een MijnZiggo account, maar bent u vergeten wat uw gebruikersnaam is of bent u uw wachtwoord vergeten, dan kunt u deze gegevens eenvoudig achterhalen via de website. Ook hierbij heeft u uw klantnummer nodig.

Met vriendelijke groet,

Martine Ferment
Directeur Klantenservice

Ed
12 oktober 2009, 01:12
Uhm nee, wat er bij staat is letterlijk dit:

Geachte heer/mevrouw XXX,

Uw nieuwe factuur is beschikbaar. Log in via http://www.ziggo.nl/mijnziggo om deze te bekijken.
Voor vragen over uw factuur kunt u terecht op http://www.ziggo.nl/factuuruitleg

Inloggen op MijnZiggo

Om uw factuur te kunnen bekijken moet u inloggen op MijnZiggo. Hiervoor heeft u een gebruikersnaam en een wachtwoord nodig. Heeft u nog geen inloggegevens voor MijnZiggo, dan kunt u deze eenvoudig aanmaken op onze website. Daarbij heeft u uw klantnummer nodig, die u onder andere op brieven van Ziggo of op uw bankafschrift terug kunt vinden.
Heeft u al een MijnZiggo account, maar bent u vergeten wat uw gebruikersnaam is of bent u uw wachtwoord vergeten, dan kunt u deze gegevens eenvoudig achterhalen via de website. Ook hierbij heeft u uw klantnummer nodig.

Met vriendelijke groet,

Martine Ferment
Directeur KlantenserviceIk heb de rest van je betoog even niet gelezen... maar je kan binnen en paar minuten een 'Mijn Ziggo' account aanmaken. Koppelen zij wel... als het maar van een Ziggo IP aangemaakt wordt. En ja, begrijp je wel, als alles lekker loopt, kijk je er niet zo gauw naar om...

rindhart
14 oktober 2009, 01:35
Ik heb de rest van je betoog even niet gelezen... maar je kan binnen en paar minuten een 'Mijn Ziggo' account aanmaken. Koppelen zij wel... als het maar van een Ziggo IP aangemaakt wordt. En ja, begrijp je wel, als alles lekker loopt, kijk je er niet zo gauw naar om...

Ik geloof wel dat het kleine moeite is om een account aan te maken, maar in mijn geval zou je hier een klantnummer voor nodig hebben waar ik dus in eerste instantie op zoek naar was en ten tweede lag de hele website (en twee dagen later alleen dit stukje maar) plat, dus ik kon hoe dan ook sowieso niks. Verder stonden er in mijn mailbox en op mijn afschriften verschillende nummers vermeld, terwijl Telfort specifiek om een 'contractnummer' vroeg, ik heb dus alle mogelijke varianten bij elkaar verzameld en aan een medewerker gevraagd of het een van deze dingen is, maar had daar geen antwoord op kunnen krijgen. Moraal van het verhaal om hier einde aan te maken, ik kan het deze medewerker niet kwalijk nemen omdat hij/zij alleen deed wat hem/haar opgedragen was, maar ik vond het wel erg dat er verder behalve 'ziggo zegt sorry' geen maatregelen werden getroffen om mensen te helpen die niet bij hun account kunnen.

Excalibur
14 oktober 2009, 06:53
Verder stonden er in mijn mailbox en op mijn afschriften verschillende nummers vermeld, terwijl Telfort specifiek om een 'contractnummer' vroeg
Sorry, maar dat is niet meer als er even rustig voor gaan zitten, lezen wat er nu precies staat en gewoon de juiste gegevens vinden.

rindhart
15 oktober 2009, 01:24
Sorry, maar dat is niet meer als er even rustig voor gaan zitten, lezen wat er nu precies staat en gewoon de juiste gegevens vinden.

Natuurlijk. Van groente wordt je ook sterk dus wordt maar gelijk vegetarisch, komt de monteur niet, installeer het dan zelf maar :) Handige instelling maar sorry, ik zie dit niet als een sterk argument. Afgezien van wat ik al gezegd heb, het ging mij om het gemak van de service waar ik voor betaal. Als iedereen altijd alles zelf had kunnen/moeten doen bestond er zoiets als helpdesk niet.

bulldog
16 november 2009, 16:50
Kan me niet registreren op mijnziggo.nl
Al ik het klantennummer gebruikt wat op mijn afschrijft staat voor het internetabonnement krijg ik dat er al een account is aangemaakt en gebruik ik het klantennummer voor mijn tv abonnement krijg ik dat de ggevens niet kloppen.

Contactformulier verstuurd (gister) dus afwachten maar weer.

MonkeyBrainsNL
17 november 2009, 10:45
Hoe lang duurt het ongeveer om een activatiemail te krijegen??? Ik heb me afgelopen zondag aangemeld bij mijn ziggo, werkte goed. Alleen ik zou een activatiemail terug krijgen om het proces af te ronden maar tot op heden niks ontvangen.. Is dat gebruikelijk of is er een storing?? Ik heb de HD nog niet gebeld... Eerst maar even hier vragen..

bulldog
20 november 2009, 09:40
Kan me niet registreren op mijnziggo.nl
Al ik het klantennummer gebruikt wat op mijn afschrijft staat voor het internetabonnement krijg ik dat er al een account is aangemaakt en gebruik ik het klantennummer voor mijn tv abonnement krijg ik dat de ggevens niet kloppen.

Contactformulier verstuurd (gister) dus afwachten maar weer.

Opgelost, kan gewoon inloggen met klantennummer voor het internet.

Enwee
20 november 2009, 12:38
Kan sinds 6 dagen niet meer op Mijn Ziggo komen. Deze storing staat niet
vermeld op de Ziggo site, maar de klantenservice geeft de storing wel toe.
Zijn er meer mensen in postcodegebied 1781 die hier last van hebben?

*Marco*
21 november 2009, 16:45
Ik heb sinds een paar weken Ziggo All-in-One Extra. Her ectiveren van het modem is via de telefoon gegaan, dus ook het aanmaken van een hoofdemailaccount is niet gebeurd. Net een half uur met de helpdesk aan de lijn gehangen om een hoofdemailaccount (xxx@ziggo.nl) aan te laten maken. Dit lukt niet en ik werd naar mijnziggo.nl (email activeren) verwezen (kreeg ondertussen een nieuw wachtwoord toegemaild). Deze gegevens ingevuld maar toen kreeg ik de melding dat het account niet bestaat :?
Ook de webspacegegevens heb ik nog niet, maar via http://homedrive.ziggo.nl/accountnaam zou dit (tijdelijk) te benaderen zijn. Ook hier een foutmelding, terwijl de activatieopties van mail en webspace op mijnziggo.nl niet te zien zijn. :no: Volgens de helpdesk medewerker zijn ze er nog met mijnziggo.nl aan het werk en moet ik volgende week nog maar een keer proberen...

mennomulder
22 november 2009, 11:18
Niet http://homedrive.ziggo.nl/accountnaam maar
http://homedrive.ziggo.nl/e-mailadres (http://homedrive.ziggo.nl/accountnaam) dus gebruiken !

hitv
23 november 2009, 10:39
Sinds Ziggo een nieuwe homepage heeft kan ik niet meer op Webspace cq homedrive komen. Als ik de aanwijzingen volg via webspace kom ik echter steeds bij webmail uit. hoe kan ik in vredesnaam nu mijn homepage bewerken?
Ton:oops:

Isis
23 november 2009, 12:46
https://homedrive.ziggo.nl/eigenmailadres

hitv
23 november 2009, 16:11
Bedankt voor de snelle reactie.
Grt. Ton:thumb up::applause:

Herman9
1 december 2009, 21:57
ik probeer vandaag mijn webspace te activeren, dat lukt niet, de instructies zijn vaag of werken niet, ik draai in een kringetje rond
kan iemand mij de juiste stappen noemen?
dank!

hitv
2 december 2009, 15:03
https://homedrive.ziggo.nl/eigenmailadres
Dank zij dit bovenstaande adres lukt het mij om weer bij mijn website te komen. als je daar bent moet je je tot tweemaal toe inloggen. Dan komt er de map waarin je websitegegevens staan of nog in geplaatst moeten worden.Ik zelf doe dat door de gegevens van mijn computer te slepen naar de map van Ziggo.
Grt. Ton

MrIV
4 december 2009, 13:54
Weet iemand hoe je mijn ziggo kan verwijderen? Ik wil namelijk al mijn gegevens daar weg hebben!!! Er klopt namelijk niks van en er staan allerlei gegevens door elkaar (van mij en mijn broer).

Hoe krijg ik alles weg?

(ben btw geen klant meer godzijdank)

Chris001
12 december 2009, 20:07
ik probeer vandaag mijn webspace te activeren, dat lukt niet, de instructies zijn vaag of werken niet, ik draai in een kringetje rond
kan iemand mij de juiste stappen noemen?
dank!

Heb je de webspace al kunnen activeren? Ik zit met hetzelfde probleem. Als ik op de "Activeer mijn webspace" knop klik, dan lijkt het te werken en komt er een "Deactiveer mijn webspace" knop te staan. Maar zodra ik de pagina opnieuw laad, dan staat de "Activeer mijn webspace" knop er weer. De Ziggo website slaat de instelling niet op.

Zo te zien is dit probleem er al minimaal een paar weken. Raar dat er niemand van de Ziggo site is die dit gemerkt heeft... er zullen ongetwijfeld genoeg mensen zijn die dagelijks hun webspace willlen activeren.

Poupou
12 december 2009, 22:16
Volgens mij heb je je Webspace al geactiveerd (voor dat betreffende e-mailadres).

Prober maar eens een ander e-mailadres. Als je daarbij de webspace wilt aciveren krijg je alleen de optie: Activeer je Webspace.

Chris001
12 december 2009, 22:50
Als ik de optie "Activeer mijn webspace" kies, dan wordt er aangegeven dat het geactiveerd is.

http://i47.tinypic.com/2f0gdj9.png

Maar als ik dan op de "je webspace" link klik en daar het complete email adres invul om in te loggen, dan komt er te staan:

Loginnaam gebruiker onjuist

De gevraagde gebruikersnaam is niet bekend. Als je dat niet eerder gedaan had: activeer WebSpace via Mijn Ziggo (http://www.ziggo.nl/mijnziggo/producten/).
Vergeet niet dat je moet inloggen met je complete mail-adres (gebruikersnaam@domeinnaam).

Ook als ik rechtstreeks naar https://homedrive.ziggo.nl/<mijn_volledige_email_adres> toe ga, dan krijg ik bovenstaande melding.

Als ik weer naar de pagina toe ga waar je de webspace kunt activeren, dan staat er weer "Activeer mijn webspace", terwijl ik dit zojuist al gedaan heb. Ziggo wil de webspace maar niet activeren. Ik heb het met Internet Explorer, Firefox en Chrome geprobeerd.

http://i49.tinypic.com/2dbw6mc.png

Zo blijf ik net als Herman9 hierboven maar rondgaan. Ik heb het inmiddels al een stuk of 30 keer geprobeerd. Zo lang Ziggo de activatie niet accepteert, kan ik geen gebruik maken van de webspace voor dit desbetreffende email adres.

rednas77
15 december 2009, 09:22
Kan hier in Roermond nog steeds niet inloggen op mijn Ziggo. Als ik bij de storingen kijk zie "mijn Ziggo" er echter niet bij staan.

Dacht dat Ziggo de storing opgelost had? :rolleyes:

someone
15 december 2009, 10:17
Kan hier in Roermond nog steeds niet inloggen op mijn Ziggo. Als ik bij de storingen kijk zie "mijn Ziggo" er echter niet bij staan.

Dacht dat Ziggo de storing opgelost had? :rolleyes:
Met Internet Explorer lukt het me ook niet om in te loggen.
Met Firefox en Google Chrome kan ik echter wel zonder problemen inloggen op Mijn Ziggo.

rednas77
15 december 2009, 10:19
Met Internet Explorer lukt het me ook niet om in te loggen.
Met Firefox en Google Chrome kan ik echter wel zonder problemen inloggen op Mijn Ziggo.

Ik heb het geprobeerd met, ook, Internet Explorer en Avantbrowser, beiden zonder resultaat.

Chris001
15 december 2009, 16:03
Met Firefox en Chrome inloggen gaat inderdaad prima, met Internet Explorer bijna niet. Soms lukt het na veel keer proberen.

Is er iemand die bij 'Mijn Ziggo' -> 'Mijn Producten' voor een van zijn/haar email adressen eens de webspace wil activeren en inloggen op de webspace en mij wil vertellen of het werkt. Ik krijg het maar niet aan de praat. Activeren/Deactiveren van de webspaces werkt bij mij totaal niet. Ik zou graag willen weten of het alleen aan mij ligt.

BertK
15 december 2009, 18:12
Nee.. werkt hier ook niet.
Heb net probeert voor het 2de E-mailadres webspace te activeren
maar gebruiker is onbekend..

Chris001
15 december 2009, 18:27
Bedankt, BertK.

Dit schijnt al minimaal een paar weken zo te zijn. Het wordt tijd dat ze de website eens in orde maken.

rnuijts
18 december 2009, 09:29
Zijn er mensen die alweer kunnen inloggen op mijn Ziggo?

Ik kom nog steeds niet verder dan het inlogscherm. Gegevens invullen, op inloggen drukken en dan krijg je de melding: "om deze widget te kunnen gebruiken moet je inloggen" en kom je weer op het inlogscherm uit.

Dit is nu al dagen zoniet weken zo sinds invoering van de nieuwe site. Handig :giveup:

Hebbes
18 december 2009, 09:44
Ik kan gewoon inloggen, geen problemen. Druk anders op wachtwoord vergeten en vraag een nieuwe aan.

gr,

VideJo
18 december 2009, 10:24
Ik las eerder, dat het ook uitmaakt, met welke browser je werkt. Met Google Chrome zou het bv wel lukken.

rnuijts
18 december 2009, 11:11
Nieuw wachtwoord aangevraagd. Maar blijf in een cirkel zitten. Zodra ik op inloggen druk krijg ik de melding dat ik moet inloggen en springt die weer terug naar het inlogscherm.

Ik heb IE als browser. Wat volgens mij nog steeds de meest gebruikte browser is, zou toch raar zijn als ze het daarop niet getest hebben.

VideJo
18 december 2009, 12:54
Je zou het toch even kunnen proberen? Google Chrome kost niets.

rnuijts
18 december 2009, 12:58
Ga het van het weekend zeker proberen. Heb ook een Wii staan die Opera gebruikt kijken wat die doet en een PS3 maar weet niet wat voor browser daarop zit.

To be continued.

Hebbes
18 december 2009, 15:08
Nieuw wachtwoord aangevraagd. Maar blijf in een cirkel zitten. Zodra ik op inloggen druk krijg ik de melding dat ik moet inloggen en springt die weer terug naar het inlogscherm.

Ik heb IE als browser. Wat volgens mij nog steeds de meest gebruikte browser is, zou toch raar zijn als ze het daarop niet getest hebben.
Ik snap er niets van, werk zelf met IE 8 en net nog ingelogd.
Ik zou het niet weten.

gr,

rnuijts
19 december 2009, 01:01
Ondertussen geprobeerd:

Google Chrome en die doet het :grin: Thanks VideJo.

Waarom IE 8 niet mensen van Ziggo?

Heb ook even een mail naar Ziggo en Microsoft gestuurd waarom google chrome het wel doet en IE 8 niet ben benieuwd naar de reacties.

P.S
Wii doet het niet laadt inlogscherm niet.
PS3 geeft als melding unsupported browser

dick40
19 december 2009, 03:13
Meer mensen die hier sinds gisteren last van hebben?

http://i39.photobucket.com/albums/e186/Kabrio/5-10-200912-21-36.png
Ik vind dat er de laatste tijd veel werkzaamheden zijn bij Ziggo. En gisteren, vrijdag dus, kon ik weer eens geen email ontvangen of verzenden. Hebben meer mensen dat gehad ? en altijd storingen in het postcode gebied: 4907, tv nooit geen problemen, maar altijd met mijn mail. Waar kan ik nu eens een officiële klacht indienen ? Prettig weekend iedereen.

ArChie
19 december 2009, 12:53
We zijn ondertussen twee maanden verder na de aanpassing van de website en nog altijd staan er geen klantgegevens in de PDF van de faktuur die via "Mijn Ziggo" te downloaden is. Ook wordt ik nog steeds begroet met alleen de voorletter van mijn naam als ik inlog. Ik dacht dat Ziggo bij monde van medewerkers had aangegeven "druk" bezig te zijn met het aanpassen van alle "onvolkomenheden" die kennelijk tijdens het "testen" van Ziggo over het hoofd gezien waren. Is dit nu ook al weer de zoveelste poging om klanten aan het lijntje te houden en gebeurt er in werkelijkheid helemaal niets omdat het Ziggo management het zo wel best vindt? Hoe moeilijk kan het zijn om even de juiste gegevens in een PDF op te laten nemen? Voor Ziggo kennelijk niet belangrijk genoeg aangezien ze hun geld toch wel binnen krijgen via de automatische incasso's? Dan gaan ze in de tussentijd maar weer papieren op naam gestelde facturen uitdraaien en versturen aan alle klanten tot hun fouten zijn opgelost.

Is er een manager die hier aan wil geven in welk jaar Ziggo denkt actie te gaan ondernemen? Is dat 2010 of wordt dat op de lange baan geschoven tot 2011, 2012, ...?

VideJo
19 december 2009, 15:47
Vrij naief gedacht.
Het omzetten van de systemen van 3 kabelaars naar 1 nieuwe is een heidens karwei. Niet alleen maar effe jouw initialen goed zetten.

ArChie
19 december 2009, 16:11
Vrij naief gedacht.
Het omzetten van de systemen van 3 kabelaars naar 1 nieuwe is een heidens karwei. Niet alleen maar effe jouw initialen goed zetten.
We hebben het hier over een webinterface om de informatie heen. Met het oude webinterface was er niets mis met de fakturen, dat is verprutst met de introductie van deze nieuwe webinterface. Al het gegrut in de backend informatie systemen is een proces dat al sinds Zesko gaande is bij Ziggo. Alle informatie die benodigd is voor de zaken waar ik over spreek zijn ook gewoon aanwezig voor de web pagina ontwikkelaars, maar wordt niet overal getoond aan de klanten waar dat ook aanwezig hoort te zijn zoals in de PDF van de faktuur.

Het lijkt mij niet de bedoeling dat bij de introductie van een nieuwe webinterface de kwaliteit van de informatie achteruit gaat t.o.v. de oude webinterface. Als ze dat als Ziggo management laten gebeuren dan hebben ze behoorlijk zitten pitten. Dan had deze nieuwe webinterface gewoon nog niet ingezet mogen worden. Nog slechter wordt het als dan na meer dan twee maanden blijkt dat men issue's met een zeer hoge prioriteit als een correcte faktuur voor de klanten gewoon nog steeds niet heeft opgelost.

Chris001
19 december 2009, 17:52
Ik vind dat er de laatste tijd veel werkzaamheden zijn bij Ziggo. En gisteren, vrijdag dus, kon ik weer eens geen email ontvangen of verzenden. Hebben meer mensen dat gehad ? en altijd storingen in het postcode gebied: 4907, tv nooit geen problemen, maar altijd met mijn mail. Waar kan ik nu eens een officiële klacht indienen ? Prettig weekend iedereen.

Een klacht indienen heeft op zich niet zoveel zin, want ze weten dat de website niet goed werkt. Via het contact formulier heb ik de afgelopen dagen al een klacht ingediend, omdat de webspace niet ge(de)activeerd kan worden op de Ziggo website. Toen kreeg ik de volgende reactie.

Geachte heer *******,

Via de website heeft u onlangs een vraag gesteld over Mijn Ziggo.

Momenteel is er een storing gaande in Mijn Ziggo waardoor er problemen zijn met inloggen en webspaces. Onze excuses voor dit tijdelijke ongemak.

Poupou
19 december 2009, 22:01
Ook wordt ik nog steeds begroet met alleen de voorletter van mijn naam als ik inlog.

Ik ben het met je eens dat het een zooitje is, die nieuwe portal van Ziggo. Maar ze kunnen gelukkig niet ruiken hoe je op je eigen 'Mijn Ziggo' wilt worden genoemd. Dit pas je zelf aan onder 'Mijn gegevens' -> 'Over mij' -> klikken op 'Aanpassen'. Dan kun je de voornaam aanpassen waarmee je wilt worden aangesproken. Misschien begroet Ziggo je dan de volgende keer dat je inlogt wel met: Hallo ArChie:wink:

ArChie
19 december 2009, 22:24
Ik ben het met je eens dat het een zooitje is, die nieuwe portal van Ziggo. Maar ze kunnen gelukkig niet ruiken hoe je op je eigen 'Mijn Ziggo' wilt worden genoemd. Dit pas je zelf aan onder 'Mijn gegevens' -> 'Over mij' -> klikken op 'Aanpassen'. Dan kun je de voornaam aanpassen waarmee je wilt worden aangesproken. Misschien begroet Ziggo je dan de volgende keer dat je inlogt wel met: Hallo ArChie:wink:
Dan maken ze er toch "voorletter(s) achternaam" van zoals dat notabene ook op de "Over mij" pagina getoond wordt? En nu ik op die pagina kijk wordt ik eigenlijk alleen maar kwader over de default instellingen die kennelijk door Ziggo voor mij even zijn ingesteld. Wie verzint er dat ik standaard mijn gegegevens zichtbaar wil laten zijn aan iedereen zonder dat mij daar ooit om toestemming voor is gevraagd. Volgens mij hebben we hier een behoorlijke inbreuk op de privacy door Ziggo te pakken. Ook heb ik totaal geen zin om mij door Ziggo te gaan laten verplichten om mijn voornaam op te geven om van die stommiteit met de begroeting af te zijn. Straks verandert daarmee ook nog mijn te naam stelling in de administratie systemen zodat ik voortaan alles op "voornaam achternaam" toegestuurd krijg. Die familaire onzin halen ze maar uit met hun eigen personeel.

Ziggo is tegenwoordig vooral met zichzelf bezig in plaats van gewoon je klanten en hun privacy te respecteren. Welke Ziggo manager is verantwoordelijk voor deze website? Zodra ik daar achter ben kan die persoon kan een klacht tegemoet zien.

VideJo
19 december 2009, 22:36
Kom joh, dat is toch de geest van de tijd?!
Ik ben ook niet meer van de jongste en ik heb dus meegemaakt, dat iedereen Meneer of Mevrouw was. Nu is het "je" en "jouw" aan alle kanten en een Mevrouw van 80 wordt gewoon met haar voornaam aangesproken: Mathilde (want vroeger heetten die zo, de meisjes). Niks meer aan te doen. Net zo goed als het verplicht gebruik maken van Internet voor van alles. Als je dat niet meepikt, wordt je straks niet eens meer begraven. Voor straf. Had je maar digitaal moeten gaan!

antoinetteb41
20 december 2009, 12:50
google chrome dat is ook de enige die het pakt.

rnuijts
21 december 2009, 11:17
Hierbij de reactie van Ziggo,

Via de website heeft u onlangs een vraag gesteld over het inloggen.
U geeft aan niet te kunnen inloggen op de website. Dit komt doordat er een storing is opgetreden op de website. Onze technische ondersteuning probeert dit probleem zo spoedig mogelijk op te lossen.
Onze excuses voor het ongemak.

In mijn vraag had ik staan waarom IE 8 niet en Chrome wel, ik kan dus wel inloggen maar goed (kan de exacte tekst niet bijvoegen had die niet gesaved en Ziggo stopt die niet meer erbij). Jammer dat ze niet ingaan op die vraag.

Hebbes
21 december 2009, 11:28
Hierbij de reactie van Ziggo,

Via de website heeft u onlangs een vraag gesteld over het inloggen.
U geeft aan niet te kunnen inloggen op de website. Dit komt doordat er een storing is opgetreden op de website. Onze technische ondersteuning probeert dit probleem zo spoedig mogelijk op te lossen.
Onze excuses voor het ongemak.

In mijn vraag had ik staan waarom IE 8 niet en Chrome wel, ik kan dus wel inloggen maar goed (kan de exacte tekst niet bijvoegen had die niet gesaved en Ziggo stopt die niet meer erbij). Jammer dat ze niet ingaan op die vraag.

Sorry hoor, ik kan gewoon inloggen en werk met IE 8. Volgens mij is er wat anders loos. Hoe kan de een wel met IE 8 werken en de ander niet. Ra,ra.

gr,

rnuijts
21 december 2009, 11:35
Lijkt me een leuke vraag voor Ziggo,

Denk alleen dat je als antwoord terug krijgt dat ze een storing hebben en er aan werken.

Ter info,
Ik heb thuis vista met IE 8 werkt niet en XP met IE 7 werkt niet. Ook bij iemand anders geprobeerd met IE 7 werkt ook niet. Blijf terugkomen bij het inlogscherm. Chrome gaat prima.

Hebbes
21 december 2009, 12:25
Lijkt me een leuke vraag voor Ziggo,

Denk alleen dat je als antwoord terug krijgt dat ze een storing hebben en er aan werken.

Ter info,
Ik heb thuis vista met IE 8 werkt niet en XP met IE 7 werkt niet. Ook bij iemand anders geprobeerd met IE 7 werkt ook niet. Blijf terugkomen bij het inlogscherm. Chrome gaat prima.

Is toch om krankzinnig van te worden. Ik werk hier met een latop met XP en IE 8 en een desktop Windows 7 en ook IE 8 en kan op beide systemen gewoon inloggen.

rnuijts
23 december 2009, 08:26
Geachte heer mevrouw Nuijts,

Bedankt voor het gebruik maken van Microsoft Product Support Services!

Het probleem is reeds bekend bij Ziggo. Al een aantal weken.
Tevens kunt u hierbij niet veel meer doen als IE8 een reset geven:

1. Sluit alle openstaande vensters en programma's.
2. Klik op start, configuratiescherm, internet opties. Tabblad geavanceerd.
3. In dit scherm klikt u op "opnieuw instellen" LETOP! " persoonlijke instellingen verwijderen" moet u aanvinken. Klik vervolgens nogmaals op "opnieuw instellen.
Wanneer deze actie voltooid is klikt u OK. en controleerd u of het probleem is verholpen.

Echter ben ik van dat de reset niet helpt. De Ziggo website is niet compatible voor IE8 momenteel, wat inhoud dat het probleem niet op uw computer is.

Ik hoop u bij dezen voldoende te hebben geïnformeerd, maar mocht u nog vragen c.q. opmerkingen hebben betreffende deze email kunt u natuurlijk weer gewoon contact met ons opnemen. Wanneer u op deze mail reageert, laat u dan alstublieft het onderwerp intact, opdat het automatisch in de juiste case terechtkomt.

Met vriendelijke groeten,

Het resetten heeft gewerkt, ik kan weer inloggen met IE :frons:

Helaas toch niet. Was een eenmalige actie. :sad: Ik kan niemand dan ook aanraden die reset uit te voeren want je bent, logisch ook, al je settings kwijt.

Hebbes
23 december 2009, 11:47
Ik zou dan compatibility van IE 8 inschakelen en kijk wat hij dan doet.

Renatus
23 december 2009, 12:30
Er zit al vooruitgang in, bij mijn tv pakketten staan er nu al twee van de vijf. Was er eerst maar één. Gelukkig staan ze op de factuur wel allemaal. :mrgreen:

lollita
23 december 2009, 16:06
Dat inlogen is nog steeds tobben hier.
Krijg je een mail dat de factuur er is kan je hem nog niet lezen.

Hebbes
23 december 2009, 17:05
Dat inlogen is nog steeds tobben hier.
Krijg je een mail dat de factuur er is kan je hem nog niet lezen.
Zet compatibility eens aan in IE8 of zit je met iets anders..

lollita
23 december 2009, 20:48
heb je raad op gevolgt en kon idd op de inlog site komen bedankt.
Nu maar hopen dat het zo blijft.

Hebbes
23 december 2009, 21:12
heb je raad op gevolgt en kon idd op de inlog site komen bedankt.
Nu maar hopen dat het zo blijft.
Dat blijft ook zo. :wink:

dick40
24 december 2009, 03:28
Kan sinds 6 dagen niet meer op Mijn Ziggo komen. Deze storing staat niet
vermeld op de Ziggo site, maar de klantenservice geeft de storing wel toe.
Zijn er meer mensen in postcodegebied 1781 die hier last van hebben?
Ik had hetzelfde probleem, en ik kon ook geen email meer ontvangen of verzenden en ik kon ook niet op Mijn Ziggo komen. Maar geloof het of niet, het kwam omdat mijn
postvak-IN te vol was. Ik kwam daarachter door bij Webmail te kijken en daar stond gelijk de melding dat mijn postvak-IN voor 100 procent gevuld was. Daarna gelijk de nodige overbodige berichten verwijderd en zie daar, ik kon weer emails versturen en ontvangen EN ik kon ook weer op Mijn Ziggo komen. Ik hoop dat het bij jou ook helpt en de klantenservice gaf ook aan dat het aan een storing lag, maar bij navraag bij mensen in mijn postcode-gebied was er bij hen niks aan de hand en dat vond ik toch wel een beetje vreemd. Veel succes.

lollita
24 december 2009, 12:58
Dat blijft ook zo. :wink:

Nou ik heb het weer geprobeert en kom gewoon weer terug op de login pagina na mijn gebruikers naam en wachtwoord te hebben ingevuld.

Saywhat
24 december 2009, 12:59
ik kon weer emails versturen en ontvangen EN ik kon ook weer op Mijn Ziggo komen.

Lijkt een typisch gevalletje van toeval ;)
Maar inderdaad als de webmail vol staat zal je geen email meer kunnen versturen en of ontvangen.

dick40
25 december 2009, 04:10
Lijkt een typisch gevalletje van toeval ;)
Maar inderdaad als de webmail vol staat zal je geen email meer kunnen versturen en of ontvangen.
Ja dat heb ik dus meegemaakt, maar geldt dit ook voor de berichten die ik wil bewaren ? is daar toevallig ook een limiet voor. Eigenlijk zou men automatisch vooraf een waarschuwing moeten krijgen dat de postvak-IN bijna vol is. Kwam ook door langdurige afwezigheid die niet te voorzien was. Prettige dagen,

VideJo
25 december 2009, 09:21
Als je je berichten van je provider haalt, door Outlook te starten, dan haal je daarmee al je e-mail berichten uit je in-box bij de provider.
Als je dan besluit om bepaalde berichten (op je computer) te bewaren, dan vergroot dat dus niet de inhoud van je in-box bij je provider.

dick40
25 december 2009, 14:18
Als je je berichten van je provider haalt, door Outlook te starten, dan haal je daarmee al je e-mail berichten uit je in-box bij de provider.
Als je dan besluit om bepaalde berichten (op je computer) te bewaren, dan vergroot dat dus niet de inhoud van je in-box bij je provider.
Hartelijk dank voor je antwoord, dan ben ik weer gerust gesteld. Nog hele prettige kerstdagen en alvast alle goeds voor 2010 !

Esy ®
25 december 2009, 15:28
Nou ik heb het weer geprobeert en kom gewoon weer terug op de login pagina na mijn gebruikers naam en wachtwoord te hebben ingevuld.

Hier idem dito. Kan absoluut niet inloggen in Mijn Ziggo. :cry:
Na het invullen van gebr.naam en ww kom ik weer in hetzelfde scherm terug.
Dan maar eens in een andere browser proberen, met Opera kom ik niet een op Mijn Ziggo.

Pffff, rustig blijven Eric, het is Kerstmis... :giveup:

gerheuts
25 december 2009, 16:29
Ik probeer mij aan te melden op Minziggo, maar bij de bevestiging van stap 2 naar drie springt het scherm altijd terug naar de invulgegevens en is het password leeg gemaakt. Waar kan dat aan liggen?

Esy ®
25 december 2009, 18:48
Aan de brakke Ziggo site. :sad:

Hebbes
25 december 2009, 21:04
Ik probeer mij aan te melden op Minziggo, maar bij de bevestiging van stap 2 naar drie springt het scherm altijd terug naar de invulgegevens en is het password leeg gemaakt. Waar kan dat aan liggen?
Zet compatibility eens aan in IE8 .

lollita
25 december 2009, 23:03
Zet compatibility eens aan in IE8 .

Leuk voor 1 keer maar daarna ook niet meer.
Ze hebben toch een probleem met de ziggo site geloof ik.
Ik heb vandaag een online brief naar ziggo gestuurt dat er iets niet helemaal oke aan de site is.
Heb nog geen antwoord gehad maar das logisch op eerste kerst dag en ook op 2de kerstdag maar verwacht binne kort wel een antwoord en ben benieuwd wat ze te zeggen hebben.

Clevegt
26 december 2009, 00:13
Inloggen op mijn ziggo werkt meer niet dan wel, vanavond ook weer niet.

5 keer een wachtwoord wijziging aangevraagd, maar allemaal worden ze niet geaccepteerd.

Orca45
26 december 2009, 08:39
Inloggen op mijn ziggo werkt meer niet dan wel, vanavond ook weer niet.

5 keer een wachtwoord wijziging aangevraagd, maar allemaal worden ze niet geaccepteerd.

Hier idem dito.

Na 10 keer dezelfde gebruikersnaam/ww aacepteerde ie eindelijk.
Uitgelogd.
Direct weer ingelogd en weer:
Na 10 keer dezelfde gebruikersnaam/ww aacepteerde ie eindelijk.

Suresh
26 december 2009, 11:09

Gelukkig, ik ben de enige niet.
Had gebeld met Ziggo mbt een ander probleem en tussendoor ook aangekaart dat ik problemen had met het aanmaken van een Mijn Ziggo account.
Kreeg ik te horen dat dat kwam omdat ik geen internet van hun afneem.
Dat leek me onzin, als afnemer van digitale televisie zou ik toch via mijn account toch moeten kunnen aangeven dat ik mijn pakket wil uitbreiden of anderszins wijzigen, daar hoef ik toch geen internet klant bij ziggo voor te zijn.

bnijmeij
26 december 2009, 14:12
Inloggen via IE7 gaat niet, via Mozilla Firefox wel :-P

w.v.riel
26 december 2009, 20:25
Inloggen mijn Ziggo verloopt weer zeer slecht.

Login en wachtwoord zijn wel goed.

1 op de 10 keer lukt het om in te loggen op mijn Ziggo.

Gizmo©
26 december 2009, 20:59
Met IE8 lukt het me thuis niet. Op de zaak met een verouderde IE versie lukt het wel. Inloggen wel te verstaan.

lollita
26 december 2009, 21:11
Inloggen via IE7 gaat niet, via Mozilla Firefox wel :-P

Dat gaat toch nergens over?
Zijn ze bij ziggo soms anti IE ofzo

VideJo
26 december 2009, 21:35
Nee dit gaat inderdaad nergens over.
Als iemand in IE8 kan inloggen, dan zou dat bij ieder ander met IE8 ook moeten gaan.
Je moet het dus in specifieke afwijkingen op de verschillende computers zoeken. Bijvoorbeeld hardware.
Of instellingen in het Operating System.
Of verschillen in vaardigheid van gebruikers.
En nogmaals, het is een kleine moeite om het eens te proberen met een (gratis) andere Browser.

gerheuts
26 december 2009, 23:22
Nee dit gaat inderdaad nergens over.
Als iemand in IE8 kan inloggen, dan zou dat bij ieder ander met IE8 ook moeten gaan.
Je moet het dus in specifieke afwijkingen op de verschillende computers zoeken. Bijvoorbeeld hardware.
Of instellingen in het Operating System.
Of verschillen in vaardigheid van gebruikers.
En nogmaals, het is een kleine moeite om het eens te proberen met een (gratis) andere Browser.

Eigenlijk gaat het mij te ver om een andere browser te installeren alleen om me aan te melden bij Mijnziggo. Ik zal maandag eens bellen... In ieder geval bedankt voor de reacties.

Esy ®
27 december 2009, 00:17
Eigenlijk gaat het mij te ver om een andere browser te installeren alleen om me aan te melden bij Mijnziggo. Ik zal maandag eens bellen... In ieder geval bedankt voor de reacties.

Ik denk dat je daar weinig mee opschiet. Het is ze heus wel bekend dat hun site verre van optimaal functioneert.
Het zal tijd nodig hebben. Helaas iets teveel tijd naar mijn zin. Het is natuurlijk niet meer van deze tijd dat je een nieuwe website lanceert welke niet compatibel met de verschillende browsers.

Dan kunnen mensen hier de schuld geven aan IE8 omdat die zich nog steeds niet aan de webstandaards houdt (zie Acid3-tests) maar dan zou deze website wel goed moeten functioneren als je hem bijv. in Opera opent.

Ook dat is niet het geval.

lollita
27 december 2009, 11:25

Ik wacht jou Reactie af ik heb ze al een online brief gestuurt maar een beller is sneller haha.

Opteron-pv
27 december 2009, 12:09
Ik vraag mij al een hele tijd af wanneer ze "mijn ziggo" uit hun verlijden gaan lossen.

Het is te triest voor woorden dat je zo'n project in deze eeuw zo zwaar faalt. Niet alleen kwa browser compatibiliteit maar ook kwa vormgeving.

Ik bedoel 10 jaar geleden zou dit nog een "zwaar" project zijn maar toen waren er al websites die hetzelfde deden als mijn ziggo.

Het is makkelijk om dingen over ziggo te zeggen. Maar dit is een project waar ik gewoon niet bij kan.

En elke maand die factuur email. maar goed dat je niet kan antwoorden er op van ; rot toch op man ga zelf ff lekker inloggen op je mijn ziggo.

Hierbij een ode aan "mijn ziggo"

http://en.wikipedia.org/wiki/There's_a_Hole_in_My_Bucket#Lyrics

mesa57
27 december 2009, 12:44
Tja, momenteel een http 403 error via IE8 en Google chrome blijft op de login hangen. Gaat weer lekker dus.

pvd
27 december 2009, 12:57
Ook ik kom niet in "mijn ziggo". HTTP 403 error... Zowel via IE8 als Firefox. Soms loopt IE8 zelfs hopeloos vast...

En elke maand die factuur email. maar goed dat je niet kan antwoorden er op van ; rot toch op man ga zelf ff lekker inloggen op je mijn ziggo.

Ik vind dit nu juist wel handig. Ik ga over de financien en wil dus graag inzicht in de factuur. Het is dus wel handig om een mailtje te krijgen als de factuur klaar staat.

Maar de site moet het dan wel doen....

pvd

mennomulder
27 december 2009, 14:42
Inmiddels:
Groepsstoring van zondag 27 december 12:51 uur

Op dit moment is er een storing met Mijn Ziggo. Er wordt gewerkt aan de oplossing. Onze excuses voor het ongemak.

lollita
27 december 2009, 17:57
Zou ik ook doen na zoveel klachten.
Ze lezen heus stiekem wel mee hoor.:shock:

mesa57
27 december 2009, 18:09
Hij doet het weer, althans met Google Chrome.

BertK
27 december 2009, 18:15
Met Firefox en IE8 kan ik ook inloggen.

lollita
27 december 2009, 19:49
zijn jullie geluksvogels denk ik want ik dus nog niet.
Maar ach ben het gewent haha.

korsteed
27 december 2009, 19:50
Ik kon de hele tijd niet inloggen met IE8 onder Vista. Zonder melding kwam ik gewoon terug op oude pagina.
Na het lezen van dit forum FireFox 3 geprobeerd, en inloggen ging gelijk goed! (ziet er dan wel raar uit, met vreemde welkomsboodschap, maar je kunt in ieder geval inloggen).

P.S. Dat web contact-formulier is ook slecht geworden. Je mag maximaal 500 karakters gebruiken. Met een beetje uitleg ga je daar zo overheen.

catastrofus
27 december 2009, 20:24
Met Firefox en IE8 kan ik ook inloggen.

Zelfs met Firefox onder kubuntu gaat het hier, vooralsnog, probleemloos. Kan al mijn fakturen inzien.

Gert.

lollita
27 december 2009, 20:31
Ja jongens leuk dat het onder andere browsers wel lukt maar net als een stukje terug te lezen valt.
Gaat ik voor Ziggo geen andere browser om mijn pc zetten geloof dat wij als nederlanders al genoeg geleeft worden.
Dus ja als wij als nlr's hier ook mee instemmen dan is het eind zoek en weten we niet meer wat we voor browser we moeten nemen.

LOL zal wel een fout op de browser zijn en zouden ze best wel oplossen neem ik aan anders moet ik toch op zoek naar iets beters (Neem aan dat ze mee kijken)

BertK
27 december 2009, 20:37
Java en Flashplayer installeert?

Ik moet ff erbij vermelden dat als ik gewoon IE8 start het ook niet lukt
ik heb hier op Windows 7 de mogelijkheid om IE8 in Private Mode
te starten en dan lukt het altijd...

Hebbes
27 december 2009, 21:29
Java en Flashplayer installeert?

Ik moet ff erbij vermelden dat als ik gewoon IE8 start het ook niet lukt
ik heb hier op Windows 7 de mogelijkheid om IE8 in Private Mode
te starten en dan lukt het altijd...

Gelukkig ben ik niet de enige die wel kan inloggen :wink:

Zapp Brannigan
27 december 2009, 21:32
ik heb hier op Windows 7 de mogelijkheid om IE8 in Private Mode te starten en dan lukt het altijd...

Hmm, mogelijk een probleem met cookies. Ruim alle cookies voor ziggo.nl eens op voordat je inlogt.

BertK
27 december 2009, 21:35
Heeft ook te maken met invoegtoepassingen die uitgeschakeld
worden als je in private mode start maar zoals gezegd...
Alleen Cookies verwijderen helpt niet

Ik heb nergens problemen met Firefox en IE8 in private mode.

Ik heb ff gekeken wat er aan invoegtoepassingen anders is in de gewone
mode en de private mode...

In de Private mode zijn onderstaande invoegtoepassingen niet te vinden
dus hierin zou wel de oorzaak kunnen liggen.

Naam XML DOM Document
Uitgever Microsoft Corporation
Status Ingeschakeld
Bestandsdatum dinsdag 14 juli 2009, 2:15
Versie 8.110.7600.16385

Naam XSL Template
Status Ingeschakeld
Versie 8.110.7600.16385

Naam Microsoft Silverlight
Status Ingeschakeld
Bestandsdatum maandag 17 augustus 2009, 21:34
Versie 3.0.40818.0

Naam Free Threaded XML DOM Document
Status Ingeschakeld
Versie 8.110.7600.16385

gerheuts
28 december 2009, 12:21
Ik vraag mij al een hele tijd af wanneer ze "mijn ziggo" uit hun verlijden gaan lossen.

Uit hun lijden gaan verlossen, bedoel je zeker.:cool:

Ik heb net gebeld met de vraag of bekend is wanneer ik mij eindelijk kan aanmelden bij Mijnziggo. Het antwoord was dat er op 1 januari 2010 een grote software-update komt en dat daarmee veel problemen opgelost zouden worden, ook het niet kunnen aanmelden of inloggen op Mijnziggo. Dat betekent dus nog 5 (!!!) dagen geduld en intussen heen en weer met de UTP-kabel tussen het Tele2-modem en de router van Ziggo....
Ik hoop dat de telefonie van Ziggo minder problematisch gaat verlopen, maar omdat ik gratis bel naar vaste nummers met Tele2, laat ik de telefoonaansluiting nog maar even in het kastje van Tele2.

Zigmund
29 december 2009, 11:03
IE8 en inderdaad kan ik NIET inloggen!!!

Hannekje
29 december 2009, 18:50
De hele site ligt eruit. :shock:
Inloggen mijn "mijn ziggo" lukt al 2 dagen niet meer.

ArChie
29 december 2009, 18:58
Er is een fout opgetreden.

De pagina kon niet worden weergegeven

Zal het ooit nog wat worden?

catastrofus
29 december 2009, 20:08
Zal het ooit nog wat worden?

Denk het niet. Dit verwacht je niet (of eigenlijk wel gedacht) van deze kabelboer met zoveel klanten. Zit ook even te proberen vanaf 19:10 maar het gaat niet wat worden... Dat gepruts met die 'mijn ziggo', het lijkt nergens op. Zelfs de storingspagina (sorry pagina) wordt niet apart gehost zodat die wel bereikbaar is

Gert.

BertK
29 december 2009, 20:11
Volgens mij doet die het weer.. ook inloggen gaat goed.

catastrofus
29 december 2009, 20:16
Volgens mij doet die het weer.. ook inloggen gaat goed.

Ziet er wat anders uit dan ik, in ieder geval, gewend ben...

Gert.

Gizmo©
29 december 2009, 21:39
De website is wel bereikbaar, maar inloggen is niet mogelijk. Ik gebruik IE8.

BenJ
29 december 2009, 21:52
Ook niet als je het password opnieuw intikt ipv auto-invullen door IE gebruikt? Ik moet ff in de wacht omdat ik mijn pogingen heb opgebruikt, dus kan het ff niet proberen.

catastrofus
29 december 2009, 21:52
De website is wel bereikbaar, maar inloggen is niet mogelijk. Ik gebruik IE8.

Jawel hoor, gaat prima hier. Kan in ieder geval mijn fakturen in zien enz.

kUbuntu met FF 3.5.6.

Gert.

BertK
29 december 2009, 21:56
Voor mensen met inlog problemen met IE8

Start IE8 eens in "Private Mode"

Esy ®
29 december 2009, 22:09

Yep, dan doet ie het. :?

Gizmo©
29 december 2009, 22:21

Hoe doe je dat?

Ik heb het al gevonden, maar die truuk werkt ook niet.

BertK
29 december 2009, 22:25
Boven in de Werkbalk van IE 8 "Extra" en dan kiezen voor "In Private Navigatie"

Chris001
29 december 2009, 23:13
Ze hebben inderdaad wat dingen gerepareerd vandaag. De webspace activeren/deactiveren werkt ook eindelijk weer :grin:

korsteed
30 december 2009, 05:57
En nu doet de hele site het niet meer :roll:

ArChie
30 december 2009, 10:04
Hier is de website benaderbaar, maar dan valt mij het volgende op met betrekking tot de Verkeersinformatie:

http://img268.imageshack.us/img268/5489/ziggowebsite.png

Wat zal er "in het no" aan de hand zijn? Is dit misschien raadseltje dat de klanten zelf mogen oplossen in het kader van de nieuwe handige dingen die er elke week bijkomen?

Lijkt het Ziggo niet handig om eerst de basis goed en stabiel te hebben en pas daarna te beginnen aan nieuwe handige dingen? Misschien ook een goede tip voor de ontwikkeling van ITV ontvangers?

ArChie
30 december 2009, 10:22
Waar is eigenlijk de storingsmelding voor het "4:3" probleem dat de Humax IR-FOX C heeft met de Belgische publieke kanalen?

someone
30 december 2009, 13:23
Ik kan nu met ie8 weer normaal inloggen op Mijn Ziggo.
Alle produkten waar ik een abonnement op heb worden nu ook netjes vermeld, alleen bij de startdatum van digitale tv staat steeds een andere datum als ik opniew inlog.

Hengelerweend
31 december 2009, 07:28
Of "Mijn Ziggo" het nu wel of nu niet doet
De Ziggo site komt hiervoor in elk geval NIET in aanmerking
http://tweakimg.net/g/if/v2/breadcrumb/award_2009_transparent.png

abruzzese
31 december 2009, 23:27
Ik kan al meer dan een maand niet meer inloggen op de site van Ziggo.nl .
Heb ook al bovenstaande reactie,s geprobeerd maar helaas zonder resultaat .
Heb een e-mail gestuurt naar Ziggo.nl en kreeg als antwoord dat er inderdaad een storing is die nog opgelost moet worden ( 2 weken geleden ) .
Waarom kunnen sommige Ziggo klanten wel inloggen zoals eerdere reactie,s hierboven ???????
Ik snap er nu helemaal niets meer van

korsteed
1 januari 2010, 10:49
@abruzzese: Dat sommigen wel konden aanloggen, lag aan de browser die ze gebruikten. Zelf kon ik NIET met Internet Explorer en WEL met Firefox bij mijn Ziggo.
Zo te zien hebben ze een update gedaan:
Nu kan ik met zowel IE als met Firefox NIET meer op mijn Ziggo.

Als je heel erg goed gaat zoeken staat ergens op de website:
Groepsstoring van zondag 27 december 12:51 uur tot woensdag 30 december 10:02 uur: Op dit moment zijn er problemen met Mijn Ziggo. Hierdoor is het mogelijk dat u niet kunt inloggen op Mijn Ziggo, of dat de 'Inloggegevens Vergeten?' optie niet werkt.

Je zou dan denken dat de storing na 30 december 10:02 is opgelost.

Maar een paar uur later (30 december 16:00 uur) krijg ik een e-mail van Ziggo:
Er is momenteel een storing op Mijn Ziggo. Om deze reden werken niet alle onderdelen optimaal.

En inderdaad: op 1 januari is het nog steeds niet opgelost. Het is alleen maar erger geworden.

Orca45
1 januari 2010, 11:25
Vanaf hedenochtend kan ik op zowel IE8 als op firefox niet meer inloggen, krijg sinds vanochtend :

403

Geen toegang

Je heb geen toestemming deze pagina te bezoeken.

Ga naar de homepage van ziggo.nl (http://ziggo.nl)
Ga naar Webmail (http://email.ziggo.nl)
Ga naar Producten (http://www.ziggo.nl/producten)

varel
1 januari 2010, 11:31
Hier hetzelfde.

Enwee
1 januari 2010, 11:38
Kan hier -1781EL- ook niet inloggen...

± 11u46: De Ziggo site is uit de lucht...
"Er is een fout opgetreden. De pagina kon niet worden weergegeven".
± 12.30: De Ziggo site is er weer...

Verder lijkt de website van Ziggo vandaag wel een knipperlicht, aan uit aan uit, en een mededeling over werkzaamheden of een storing vind je zoals gewoonlijk niet...

VideJo
1 januari 2010, 13:48
Er zou met ingang van vandaag, 1 januari, toch een grote software update worden uitgevoerd?!
En dus ligt de zaak even plat.

BertK
1 januari 2010, 13:49
En alweer plat.. langzaam is het vervelend.

rnuijts
1 januari 2010, 14:15
Ik kan nu inloggen met IE8 :grin:. Duurde even maar goed. Kan Chrome weer de deur uit.

ArChie
3 januari 2010, 12:41
Ik kon weer op de website van Ziggo komen. Zou Ziggo soms een evaluatie versie van de webserver hebben draaien zodat er maar een paar klanten tegelijk de website kunnen benaderen. Is natuurlijk wel lekker goedkoop.

Helaas nog steeds geen verbeteringen. De getoonde verkeersinformatie slaat ook nog steeds nergens op:
http://img69.imageshack.us/img69/2901/ziggowebsite2.png

Wanneer trekt de voor dit debacle verantwoordelijke manager uit de directie van Ziggo zijn of haar conclusie en geeft zijn of haar functie op? Misschien een goed voornemen voor dit nieuwe jaar van iedere manager uit de directie van Ziggo die aan klanten toegezegde zaken niet heeft waar kunnen maken.

Hebbes
3 januari 2010, 12:54
Af en toe vraag ik me af met wat voor bril mensen zitten te internetten. Er zijn zat sites die niet optimaal zijn en als Ziggo iets heeft, dan schreeuwt men moord en brand. Nou, dan zoek je op een andere site de verkeersinformatie. Waarom moeten mensen van Ziggo hun eigen functie opgeven dan?? Men is ook afhankelijk van derden.
Ik vind het 'n gezemel van niks, men doet alsof de gebruikers alles goed doen in het dagelijks leven.
Sorry, ik kon het niet laten :rolleyes:

Enwee
3 januari 2010, 14:04
Ziggo is zelf verantwoordelijk voor de fouten die ze maken, en de klachten die deze fouten oproepen. Als Ziggo wat minder arrogant was, en bv niet met veel opschepperij slecht werkende sites zou lanceren, en duidelijk storingen en problemen op hun site zou vermelden, dan zouden er veel minder mensen zijn die zich geroepen voelen te klagen...

Hebbes
3 januari 2010, 14:48
Ziggo is zelf verantwoordelijk voor de fouten die ze maken, en de klachten die deze fouten oproepen. Als Ziggo wat minder arrogant was, en bv niet met veel opschepperij slecht werkende sites zou lanceren, en duidelijk storingen en problemen op hun site zou vermelden, dan zouden er veel minder mensen zijn die zich geroepen voelen te klagen...
Ik wil eerst even zeggen dat Ziggo niet arrogant is en dat is mijn mening. Fouten worden overal gemaakt en ze worden heus wel opgelost. Maar het is volgens mij alleen zoeken naar fouten die gemaakt worden en zo kun je op elke slak zout leggen. Je denkt toch niet dat de mensen van Ziggo niet weten waar dingen niet helemaal goed gaan en dat ze er niets aan doen.?!?!? Komop zeg, geef de mensen de ruimte om hun werk te doen. Ik vind het allemaal gezeur.

ArChie
3 januari 2010, 15:19
Fouten worden overal gemaakt en ze worden heus wel opgelost. Maar het is volgens mij alleen zoeken naar fouten die gemaakt worden en zo kun je op elke slak zout leggen. Je denkt toch niet dat de mensen van Ziggo niet weten waar dingen niet helemaal goed gaan en dat ze er niets aan doen.?!?!? Komop zeg, geef de mensen de ruimte om hun werk te doen.
Ik benader de Ziggo website en die fouten in de presentatie van de verkeersinformatie is het eerste dat in het oog springt. Ik kan dat toch moeilijk "zoeken naar fouten" noemen. Als ik de website uberhaupt al benaderen kan want meestal, zoals ook nu weer dat ik deze reactie schrijf, laat Firefox de volgende melding zien i.p.v. de Ziggo website:

Ook daarvoor hoef ik niet te zoeken. En waarom benader ik die website? Om te zien wat er weer mis is met het signaal op mijn adres zodat ik tenminste een indicatie heb dat de problemen met het signaal ook bij Ziggo bekend zijn. Wat krijg ik voorgeschoteld? Informatie die bestemd is voor Ziggo/Casema klanten terwijl ik toch duidelijk heb aangegeven dat ik in Ziggo/Multikabel gebied woon gezien de ingevoerde postcode. Wat veroorzaakt die foutieve informatie op de website van Ziggo? Nog meer problemen omdat klanten dan de verkeerde gegevens invoeren als ze de instructies bij de melding uitvoeren om het door Ziggo veroorzaakte probleem op te lossen. Wederom hoef ik daar echt niet voor te zoeken, het staat daar gewoon verkeerd. En dan hebben we het nog niet gehad over de incomplete informatie bij Mijn Ziggo en op de factuur. Ziggo/Multikabel heeft in het verleden besloten dat ik geen factuur meer krijg en dat ik die maar op moet halen via hun website. Of dat gaat niet en ook is die factuur nog steeds niet ten naam gesteld zoals dat hoort. Zijn dit nu recente problemen? Nee, aan dit topic kan je zien dat dit gedoe nu al voortsleept sinds begin oktober 2009. En als klant heb ik drie maanden later niet de indruk dat er ook maar iets met onze opmerkingen gebeurd. Dezelfde dingen werken immers nog steeds niet terwijl er bijvoorbeeld in ieder geval even snel iets gefixd zou kunnen worden aan de template voor de factuur zodat die ergernis tenminste is weggenomen. Mijn overzicht voor de smartcards is ook niet up-to-date en zo kan ik wel voor de klanten belangrijke zaken blijven opsommen die niet werken aan deze website.

De verpakking is voor Ziggo tegenwoordig kennelijk belangrijker dan de content. Mij interesseert het persoonlijk niets of ik nu via de nieuwe website of de oude website bij de voor mij als klant belangrijke informatie moet komen als die informatie maar klopt. Deze nieuwe website werkt duidelijk niet of in ieder geval niet goed, neem dan als Ziggo manager een beslissing om de nieuwe website offline te halen en de oude wel functionerende website terug te zetten en begin maar opnieuw i.p.v. maar een beetje door te blijven rommelen zonder vorderingen te maken. Nu hebben de klanten er last van en dat lijkt mij niet de bedoeling.

GGHM
3 januari 2010, 17:42
Ook ik ondervindt veel problemen met de ziggo site en met mijnziggo.
Gebruik IE 8.
Mailtje gestuurd naar ziggo en kreeg het volgende antwoord:

Geachte heer xxxx,

Via de website heeft u onlangs een vraag gesteld.

U geeft aan dat onze website niet goed werkt in Internet Explorer 8. Echter, onze hele website is juist ontwikkeld met Internet Explorer 8 als uitgangspunt. De website werkt op andere computers dan ook prima.
Treft uw probleem de website algemeen of alleen de functie MijnZiggo? Met MijnZiggo zijn er wel een reeks problemen geweest. Als u kunt specificeren wat het probleem precies is kunnen wij u wellicht verder helpen.

Ik heb met geen enkele andere site problemen.
Alleen met de ziggo zooi.

Groeten,
G.

rednas77
3 januari 2010, 20:29
Ook ik ondervindt veel problemen met de ziggo site en met mijnziggo.
Gebruik IE 8.
Mailtje gestuurd naar ziggo en kreeg het volgende antwoord:

Geachte heer xxxx,

Via de website heeft u onlangs een vraag gesteld.

U geeft aan dat onze website niet goed werkt in Internet Explorer 8. Echter, onze hele website is juist ontwikkeld met Internet Explorer 8 als uitgangspunt. De website werkt op andere computers dan ook prima.
Treft uw probleem de website algemeen of alleen de functie MijnZiggo? Met MijnZiggo zijn er wel een reeks problemen geweest. Als u kunt specificeren wat het probleem precies is kunnen wij u wellicht verder helpen.

Ik heb met geen enkele andere site problemen.
Alleen met de ziggo zooi.

Groeten,
G.

Hier hetzelfde probleem met IE8. Mijn Ziggo is gewoon niet te openen. Met Avantbrowser kan ik mijn ziggo wel openen.

deromijntjes
4 januari 2010, 21:39
Alle forumberichten gelezen hebbende zie ik dezelfde klachten voor bij komen. Mijnziggo werkt bij mij te pas en te onpas. Meerdere keren nieuw wachtwoord aangevraagd. Sinds de nieuwe website-aanpassing werkt het niet meer zoals voorheen. Ik heb meerdere klachten over Ziggo en dit is alweer de volgende......

Sinds +/- Juni 2009 is mijn mening over Ziggo zeer negatief. Ze hebben veel problemen en dat de website nu ook weer niet werkt is geen goede reclame voor Ziggo. Voorheen met de eerdere website nooit klachten gehad. ik gebruik IE8 (zie ook advies Ziggo). Vandaag veel problemen, morgen zal het wel weer lukken.

Wat ik nog niet als klacht heb gezien (of ik heb eroverheen gelezen) over mijnziggo betreft de facturen in PDF. Voorheen stonden alle details zoals klantnummer vermeld, maar tegenwoordig is dit ook niet meer het geval. Als je een factuur hebt gelijk aan vorige maand zie je niet de datum en factuurnummer etc. Ook met kiezen voor een uitgebreide specificatie geen resultaat.

Mijn mening Ziggo :no: Helaas heb ik geen andere mogelijkheid dan Ziggo, KPN digitenne reeds geprobeerd, maar dan heb ik een slechte ontvangst. Ziggo is wat betreft beeld prima. ITV is niets, dat kan ik weten want dat heb ik van de zomer gehad, maar zelfs de monteur van Ziggo kwam er niet uit. Inmiddels teruggestuurd en de afhandeling is 1 groot drama!!

gerheuts
4 januari 2010, 22:22
Na ongeveer twee weken na het aansluiten is het eindelijk gelukt een account aan te maken bij Mijnziggo. Dat had ik nodig om emailadressen aan te kunnen maken. Na eerst een foutmelding (too many attemps for authorisation) kwam ik wel op de site, maar bij mijn producten staat nog steeds alleen televisie.... Iemand een idee hoe ik emailaccounts aan kan maken bij Ziggo? Via hun site lukt het niet. Ook vraag ik mij af waarom er nog steeds een smartcard ontbreekt bij de opsomming daarvan bij mijn producten. Ik heb veel geduld hoor, maar het wordt wel op de proef gesteld.

Zapp Brannigan
5 januari 2010, 02:42
maar bij mijn producten staat nog steeds alleen televisie.... Iemand een idee hoe ik emailaccounts aan kan maken bij Ziggo?

Je moet niet bij "Mijn producten" maar bij "Mijn gegevens" zijn om een e-mailaccount aan te maken.

john2905
5 januari 2010, 20:37
Ik wil eerst even zeggen dat Ziggo niet arrogant is en dat is mijn mening. Fouten worden overal gemaakt en ze worden heus wel opgelost. Maar het is volgens mij alleen zoeken naar fouten die gemaakt worden en zo kun je op elke slak zout leggen. Je denkt toch niet dat de mensen van Ziggo niet weten waar dingen niet helemaal goed gaan en dat ze er niets aan doen.?!?!? Komop zeg, geef de mensen de ruimte om hun werk te doen. Ik vind het allemaal gezeur.

Ik ben sinds 3 december Ziggo abonnee geworden, maar kan inmiddels wel zeggen dat Ziggo bijzonder arrogant is. Maar vooral dat er mensen werken die echt van niets weten. Ik ben nu 3 weken bezig om een 2e emailadres aan te maken. Dat moet volgens hun perse via Mijn ziggo. Maar daar krijg ik steeds een foutmelding. Steeds als ik hiervoor bel krijg ik een andere reden. Vandaag sloeg echter alles. Volgens de helpdeskmevrouw hoefde ik helemaal niet perse via Mijn Ziggo aan te maken. Ze stuurde mij per email een handleiding hoe dan wel te doen. Stuurt die Miep mij een handleiding hoe ik de account moet instellen in outlook. Toen ik haar zei dat dat niet ging werken zei ze nog. Dat heb ik voor mezelf ook gedaan. Ik kreeg haar niet aan het verstand dat dat nieuwe emailadres op hun systeem ook bekend moet zijn, en dat dit nooit gaat werken zo. Ik heb het toen maar opgegeven, want verder kon ze me niet helpen, en deed ik volgens haar waarschijnlijk iets verkeerd. Dat was het toppunt voor mij.
Weet iemand anders wellicht nog een oudere URL of zo waar ik een 2e emailadres aan kan maken ?
Ik heb deze echt zeer dringend nodig. Arrogant vind ik dus ook dat ze niet bereid zijn om vanaf hun kant voor mij het 2e emailadres toe te voegen. Dit moet iemand daar toch kunnen. Zeker als het falen 100% hun fout is.
Ik wacht deze wek nog af, en ga dan maar weer opzeggen. Op nar de volgende provider. Online werkte altijd prima, maar die heb ik opgezegd vanwege de problemen met de telefoon.

janos
5 januari 2010, 21:43
Ik kan nu helemaal niet meer op "mijn ziggo " komen.
Nieuw paswoord aangevraagd en gekregen.
Na op nieuw inloggen mededeling dat ik tevaak verkeerd heb ingelogd.
wat nu ?

GolfTouch
5 januari 2010, 21:45
wat nu ?

Andere browser gebruiken. Ik krijg in IE8 dezelfde melding. Via FF kom ik er wel in.

janos
5 januari 2010, 21:50
Ik kan nu helemaal niet meer op "mijn ziggo " komen.
Nieuw paswoord aangevraagd en gekregen.
wat nu ?

IE 8 doet trouwens helmaal nogal raar sinds vandaag.
programma slaat soma helemaal vast als ik een pagina open,
Lukt inderdaad wel met firefox.
Ik vind dit niet normaal dat dit soort ergernissen er nog zijn.
Je mag toch verwachten dat ZIGGO hier mee aan de slag gaat.
Nou ja dan maar twee brousers geinsalleerd, ik vind IE8 prettiger om mee te werken dan firefox.
Zal wel een kwestie van gewoonte zijn.

john2905
6 januari 2010, 19:23
Ik was al van plan op te zeggen, omdat ik al 3 weken bezig ben om een voor mij noodzakelijk 2e emailadres aan te maken. Omdat dit via Mijn Ziggo niet kon, ging dat dus niet. Toen ik de helpdesk vroeg om het dan voor mij aan te maken, konden ze dat ook niet, waar ik zeer boos over was. Nu kreeg ik zojuist een persoon van de nazorg, die belde of ik tevreden was met mijn alles in 1 pakket. Toen ik hem zei dat ik er al genoeg van had, omdat men voor mij geen 2e emailadres wil of kan aanmaken, was het binnen een kwartier geregeld, en heb ik nu mijn 2e emailadres. Al ging het allemaal met heel veel horten en stoten en bellen, nu heb ik eindelijk alles wat ik wil. Als het allemaal stabiel blijft blijf ik dus maar zitten bij Ziggo.
Hiermee is voor mij dus wel bevestigd dat als je een probleem hebt je overal geholpen wordt bij Ziggo, behalve bij die onkundige/onwillige helpdeskmedewerkers, die 0% klantgericht zijn, en er geen boodschap aan hebben dat klanten opzeggen. Het zal ze echt een zorg zijn. ik denk dat het gewoon een extern call-center is, dat naast ziggo waarschijnlijk ook verzekeringspolissen etc. verkoopt. Want als ze verkopen hebben ze alle tijd voor je, maar daarna is het afgelopen, en hebben ze hun aanbrengpremie binnen.

gerheuts
7 januari 2010, 20:38
Ik heb ook mijn probelemen gehad, maar ik ben toch van mening dat de medewerker helpdesk in ieder geval probeert een oplossing te bieden. Wanneer ze geen oplossing hebben, dan wordt het al snel "dan moet het aan uw instellingen op de pc liggen", maar men probeert in ieder geval te helpen. Misschien zijn ze onvoldoende getraind om met "lastige" klanten om te gaan, dat weet ik niet. Ik ben er nu achter dat het vooral een kwestie van geduld is... Ik kon een tijd lang niet op Mijnziggo om een emailaccount aan te maken en toen dit eindelijk via de helpdesk geregeld was, kreeg ik hem niet in Outlook geïnstalleerd. Alleen webmail werkte, maar in outlook niet. Alle instellingen met de helpdesk doorgenomen (het moet echt pop.ziggo.nl en smtp.ziggo.nl zijn en de gebruikersnaam moet het volledige emailadres van de hoofdaccount zijn, dus inclusief @ziggo.nl). Dat werkte eerst niet, maar na een paar uur kwam de mail opeens wel door en werd die vanuit outlook ook verstuurd. Ik geloof dat nu alles werkt..... Internet inclusief mail en nieuwsgroepen, tv en de telefonie zelfs in één keer!!!

.Antaeus.
7 januari 2010, 21:18
Als mensen zich gewoon eens normaal verwoorden zonder gelijk hoog van de toren te blazen, bereikt men zoveel meer. Misschien vreemd, maar bepaalde blaaskaken zou ik ook niet helpen en verdomd? Alle problemen die ik heb gehad, zijn zonder mokken opgelost. Rare tweedeling in de wereld die Ziggo heet.

Jaja, nu komen Parel en die andere ??? weer...

Lachen.
Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 3_1_2 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/528.18 (KHTML, like Gecko) Version/4.0 Mobile/7D11 Safari/528.16

rnuijts
10 januari 2010, 11:45
Ik kan nu inloggen met IE8 :grin:. Duurde even maar goed. Kan Chrome weer de deur uit.

En het lukt weer niet met IE. Dus Chrome maar weer geinstalleerd. Ongeloofelijk dat zo'n groot bedrijf niet eens een website in de lucht kan krijgen na zoveel maanden. :giveup:

Meelezers van Ziggo misschien eens een reactie? Of een uitleg hoe dit kan gebeuren.

Weet iemand wie die site gebouwd heeft? Dat bedrijf kan zijn deuren ook wel sluiten. Lekkere reclame dit.

Hebbes
10 januari 2010, 11:56
En het lukt weer niet met IE. Dus Chrome maar weer geinstalleerd. Ongeloofelijk dat zo'n groot bedrijf niet eens een website in de lucht kan krijgen na zoveel maanden. :giveup:

Meelezers van Ziggo misschien eens een reactie? Of een uitleg hoe dit kan gebeuren.

Weet iemand wie die site gebouwd heeft? Dat bedrijf kan zijn deuren ook wel sluiten. Lekkere reclame dit.
Leg jij me maar eens uit waarom het hier wel lukt. Win7 en IE8
Op de laptop XP en IE8

someone
10 januari 2010, 12:15
En het lukt weer niet met IE.
Hier ook weer problemen om in te loggen met IE8 op meerdere computers.
Na heel vaak proberen lukt het soms, terwijl ik met Chrome wel in één keer kan inloggen.

The Cableguy
10 januari 2010, 12:28
Ik heb net ingelogd met internet explorer 8, zonder problemen.
Ik heb de beveiligde modus uitgeschakeld en phishing filter ook.
Misschien helpt het iets.

The Cableguy

rnuijts
10 januari 2010, 15:42
Beveiligde modus en phishing filter uit en dan even je bank zaken gaan doen of per ongeluk een verkeerde mail openen.

Als dat de manier is om de Ziggo site te bezoeken dan maar niet met IE. Hou ik het wel bij Chrome.

Gevonden op de Ziggo site:

Groepsstoring van zaterdag 09 januari 19:51 uur

Op dit moment is er een storing bij Mijn Ziggo. Hierdoor is het helaas mogelijk dat u problemen heeft met inloggen op Mijn Ziggo. U kunt de melding krijgen dat uw gebruikersnaam en/of wachtwoord incorrect is, terwijl dat niet het geval is. Wij zijn bekend met het probleem en werken aan een oplossing. Wij raden u aan om niet een nieuw wachtwoord aan te vragen via de "Inloggegevens Vergeten" optie. Onze excuses voor het ongemak.

Het blijft maar doorgaan met die prut site hiet moet Ziggo toch ook moedeloos van worden. Wie of wat maakt deze site toch.

VideJo
10 januari 2010, 16:32
Het blijft maar doorgaan met die prut site hiet moet Ziggo toch ook moedeloos van worden. Wie of wat maakt deze site toch.
Dit soort problemen zijn van alle tijden en het is altijd de schuld van beide partijen.
Ziggo heeft goedkoop willen inkopen en de sitebouwer heeft aangeboden wat gevraagd werd. Maar aangezien de IT afdelingen van de meeste bedrijven niet bemand zijn door mensen, die de brede ervaring hebben als sitebouwers, hebben ze bij Ziggo te weinig aangevraagd.
En dus vraagt de sitebouwer meer geld voor het leveren van dingen, die in eerste instantie niet gevraagd waren. En dan zegt Ziggo weer, dat dit onzin is, want ervaren webbouwers weten dat toch van te voren?!

The Cableguy
10 januari 2010, 22:54
Beveiligde modus en phishing filter uit en dan even je bank zaken gaan doen of per ongeluk een verkeerde mail openen.

Als dat de manier is om de Ziggo site te bezoeken dan maar niet met IE. Hou ik het wel bij Chrome.

Phishing filter en beveiligde modus hebben helemaal niets met je email te maken. Dus een verkeerde mail openen staat hier compleet los van. En als je je bankzaken doet, gaat dat via een beveiligde verbinding.

Maar als je wel kunt inloggen via chrome wat is dan het probleem Je bent toch niet getrouwd met IE?

rnuijts
11 januari 2010, 08:32
Phishing filter en beveiligde modus hebben helemaal niets met je email te maken. Dus een verkeerde mail openen staat hier compleet los van. En als je je bankzaken doet, gaat dat via een beveiligde verbinding.

Maar als je wel kunt inloggen via chrome wat is dan het probleem Je bent toch niet getrouwd met IE?

Off Topic

Even een quote die je toch wel moet herkennen: :grin:

Steven (http://www.imdb.com/name/nm0000111/): You're right. That's incredibly insightful.
Chip Douglas (http://www.imdb.com/name/nm0000120/): I know. It was Jerry Springer's final thought on Friday's show.

rnuijts
12 januari 2010, 19:03
Ik kan weer met IE inloggen

Skloep
22 januari 2010, 21:17
En ik kan de hele avond al niet inloggen,
Mijn macje met Firefox meld me:
The connection was reset
The connection to the server was reset while the page was loading.
* The site could be temporarily unavailable or too busy. Try again in a few moments.
* If you are unable to load any pages, check your computer's network
connection.
* If your computer or network is protected by a firewall or proxy, make sure
that Firefox is permitted to access the Web.
of blijft tot in het oneindige staan laden.

Safari op de macintosh blijft ook maar doorgaan met laden en doet uiteindelijk niets,

XP met IE6 geeft de melding dat deze te oud is en niet wordt ondersteund, dan maar upgraden en hopen dat IE8 dan wel iets doet,

Ok, IE8 doet ietrs, ik krijg een enquete, daar krijgen ze spijt van, ik heb het nl naar waarheid ingevuld.
Maar inloggen op mijnziggo doet het hier dus ook niet.

Word vervolgd (liefst Ziggo maar daar zal het wel niet van komen :) )

Leuk, Safari geeft nu

En wat denk je, na de 15 poging, tjakkaaaaa, het werkt?
ik snap er niks van, zijn ze op dit moment nog aan het werk of zo of kunnen er maar twee gebruikers tegelijk inloggen?

rmb24
25 januari 2010, 20:08
Ach ja...steeds maar weer dezelfde problemen, en de melding op de website dat het "tijdelijk" even niet goed werkt, schuift ook steeds maar op. Nu staat er weer een datum van 20 Januari boven, maar dat is natuurlijk zo weer aangepast. Eneehhh Firefox doet het welliswaar ietsepietsie beter. Ik kan wel bij mijn facturen, maar als ik een specificatie wil openen, dan krijg ik dat inlog scherm weer....terwijl ik dus al ingelogd ben. Als ik dan weer inlog, krijg ik de melding "too many attempts"... Ja, logisch natuurlijk, want ik ben al ingelogd, alleen begrijpt die site dat weer niet. Volgende maand maar weer een nieuwe poging wagen.