View Full Version : Vraag: TV-Theek werkt niet


ababus
19 september 2009, 09:35
Heb sinds ongeveer 2 weken Interactief Totaal. Zelf geinstalleerd. 1e dag werkte het even.
De bijgeleverde smartcard geinstalleerd en via Internet geactiveerd. Dit werkte niet.
Na ongeveer 1 week werkte de ITV diensten nog steeds niet.
Heb HD gebeld en die hebben mij prima geholpen. ITV was nu juist geactiveerd.

De Net gemist dienst werkt nu prima, echter de TV Theek blijft mij een melding geven dat ik eerst een abo moet afsluiten. Terwijl ik dit wel heb!

Op "Mijn Ziggo" staat mijn nieuwe smartcard echter nog niet vermeld, wel mijn oude (welke ik in mijn decoder in een andere ruimte heb staan).

HD gebeld en zij constateerden hetzelfde. Zij gaven mij als advies de smartcard nogmaals te activeren via het daartoe bestemde telefoonnummer.

Heb dit gedaan en de vriendelijke computerstem melde mij dat mijn smartcard na ongeveer 5 minuten geactiveerd zou zijn en ik van mijn diensten gebruik zou kunnen maken.

Helaas!...niets van dit alles.

Dus wederom gebeld met de HD. Medewerker melde mij dat de smartcard idd nog niet als geactiveerd stond. Maar hij zou dit nu direct gaan doen. Heeft dit idd gedaan, en meldde dat de kaart na ongeveer 5 minuten geactiveerd zou zijn.

Vol verwachting na ongeveer half uur gaan kijken of dit idd het geval was.

Helaas, nee dus!

Wederom HD gebeld en kreeg wederom vriendelijke medewerker aan de lijn die mij meldde dat het onzin was dat de smartcard binnen 5 minuten geactiveerd zou zijn. Dit duurt 48 uur zei hij. Hij sprak hiermee dus zijn eigen collega's EN de activerings-telefoon lijn tegen.

Hoe dan ook nog steeds geen TV Theek. Ik ga ervan uit dat er meerdere mensen zijn die dit hebben mogen meemaken. En mocht er een HD medewerker dit bericht lezen. Wellicht kan hij/zij mij van dienst zijn. En anders gaan we maar weer aan de telefoon hangen.

jwr256
7 oktober 2009, 21:29
Nu sinds enkele dagen interactief tv pakket.

Registratie smartcard is goed aldus Ziggo en de schriftelijke bevestiging.

Installatie van I-tv verloopt niet goed. het gele balkje komt niet verder dan 14%. Wel krijg ik ip adres toegewezen. Ook staat vermeld dat I-TV is geactiveerd. Desondanks geen knopje 'afspelen' in beeld.

Hoewel de heren ons vriendelijk te woord staan, :thumb up:
vanavond vijf keer doorverbonden en steeds weer werd gezegd dat ik een specialist te spreken zou krijgen. Na vijf keer kwam ik uit bij de eerste. :sleep:

De helpdesk is na 17.30 gesloten indien je vragen hebt over I-TV, aldus de laatste man. Dat had ie ook wel een kwartier geleden kunnen melden. :no:

Ik heb de versterker aangesloten en op verschillende waardes aangesloten , niets lijkt te helpen.

Heeft iemand een goed idee?

ababus
20 oktober 2009, 12:32
Opgelost.....

Monteur over de vloer gehad, die mij meldde wat ik zelf ook reeds wist. Mijn Cisco was in orde tevens mijn ontvangst signaal. Aansluiting ook niks mis mee.
Het probleem zat 'm volgens de monteur bij Ziggo.
Goh, dit was mij nog niet duidelijk.....

De dag erna (of het was twee dagen) trok maar weer eens de stoute schoenen aan en heb de TV Theek eens weer opgestart. En jaaaaaaaahhhhh,
opeens zat ik te kijken naar Fawlty Towers......het werkt..

Sindsdien geen problemen meer gehad. Fijn hoor!!!

Kortom ben nu een tevreden Ziggo klant....maar dat is een dun lijntje dus (en zeker gezien de uitzending van Radar van gisteravond 19 okt) hou dit vol Ziggo..

proxyl
25 oktober 2009, 14:48
Ach joh, jij bent nog maar net bezig.
Ik zit al sind 6 Mei te proberen het hele ITV circus aan de praat te krijgen.
Ik zag nu dat al de diensten sinds 30 september werden gefactureerd dus dan moet er toch wel wat gaan lukken.
Ben helaas nog even niet thuis en m'n vrouw hoef ik het niet te vragen om het te installeren want die geeft meteen al op.
Ik hoop dat ik nu ook eens wat krijg waar ik voor betaal.

rooorooo
29 november 2009, 15:38
Tja helaas hier hetzelfde...

Heb sinds ongeveer 2 weken Interactief Totaal. Zelf geinstalleerd. 1e dag werkte het even.
De bijgeleverde smartcard geinstalleerd en via Internet geactiveerd. Dit werkte niet.
Na ongeveer 1 week werkte de ITV diensten nog steeds niet.
Heb HD gebeld en die hebben mij prima geholpen. ITV was nu juist geactiveerd.

De Net gemist dienst werkt nu prima, echter de TV Theek blijft mij een melding geven dat ik eerst een abo moet afsluiten. Terwijl ik dit wel heb!

Op "Mijn Ziggo" staat mijn nieuwe smartcard echter nog niet vermeld, wel mijn oude (welke ik in mijn decoder in een andere ruimte heb staan).

HD gebeld en zij constateerden hetzelfde. Zij gaven mij als advies de smartcard nogmaals te activeren via het daartoe bestemde telefoonnummer.

Heb dit gedaan en de vriendelijke computerstem melde mij dat mijn smartcard na ongeveer 5 minuten geactiveerd zou zijn en ik van mijn diensten gebruik zou kunnen maken.

Helaas!...niets van dit alles.

Dus wederom gebeld met de HD. Medewerker melde mij dat de smartcard idd nog niet als geactiveerd stond. Maar hij zou dit nu direct gaan doen. Heeft dit idd gedaan, en meldde dat de kaart na ongeveer 5 minuten geactiveerd zou zijn.

Vol verwachting na ongeveer half uur gaan kijken of dit idd het geval was.

Helaas, nee dus!

Wederom HD gebeld en kreeg wederom vriendelijke medewerker aan de lijn die mij meldde dat het onzin was dat de smartcard binnen 5 minuten geactiveerd zou zijn. Dit duurt 48 uur zei hij. Hij sprak hiermee dus zijn eigen collega's EN de activerings-telefoon lijn tegen.

Hoe dan ook nog steeds geen TV Theek. Ik ga ervan uit dat er meerdere mensen zijn die dit hebben mogen meemaken. En mocht er een HD medewerker dit bericht lezen. Wellicht kan hij/zij mij van dienst zijn. En anders gaan we maar weer aan de telefoon hangen.