View Full Version : Vraag: Geen kiestoon

dennis33
12 december 2008, 17:21
Hallo,

Ik ben overgestapt naar een alles in 1 pakket van Ziggo. Alles is aangesloten en het werkt prima, behalve de telefoon. Ik krijg geen kiestoon ik hoor alleen een ruis. Ook blijft er een oranje lampje branden op mijn modem. LINK. Heeft iemand enig idee ???

CeeS
12 december 2008, 17:32
Je kunt het beste even de helpdesk bellen, het lijkt erop of je telefonie-profiel nog niet geactiveerd is. Moet er soms ook nog een nummer geporteerd worden vanaf bijvoorbeeld KPN ?

Dat oranje link-lampje is normaal, die hoort te branden en gaat knipperen zodra je data ontvangt of verstuurt op internet.

Als je telefonie profiel geactiveerd is zou het TEL-1 lampje ook constant groen moeten branden en moet groen-knipperen als je de telefoon van de haak haalt.

PS:
Je email-adres als gebruikersnaam op het forum is niet handig omdat ook spam-robots het internet afzoeken. Als je je forumnaam wilt wijzigen, stuur mij dan even een PB met de nieuwe naam die je wilt, dan kan ik het aanpassen.

dennis33
12 december 2008, 17:51
Hallo,

Ik wil mijn inlognaam wel veranderen, hoe doe ik dat ?

dennis33
12 december 2008, 17:53
De kabel voor digitale tv zit in poort tel 1. Mijn telefoonkabel zit in poort 2, zou dat het probleem kunnen zijn ?
Ik had overigens geen telefoon van KPN.

CeeS
12 december 2008, 18:00
Hallo,

Ik wil mijn inlognaam wel veranderen, hoe doe ik dat ?

Is inmiddels na je PB aangepast, inloggen met je nieuwe naam en zelfde wachtwoord in de toekomst dus.

CeeS
12 december 2008, 18:02
De kabel voor digitale tv zit in poort tel 1. Mijn telefoonkabel zit in poort 2, zou dat het probleem kunnen zijn ?
Ik had overigens geen telefoon van KPN.

Eh... digitale TV in poort tel-1 snap ik niet helemaal, hoe kun je digitale TV daarop aansluiten (waar loopt dat naartoe bij jou)??

In elk geval moet je de telefoon in Tel-1 doen, tel-2 is voor een tweede telefoonlijn met een eigen nummer als je dat mocht nemen in de toekomst.

dennis33
12 december 2008, 18:57
Je merkt het al, ik ben zo verschrikkelijk technisch. Hij doet het inmiddels en ik ga niet zeggen wat ik verkeerd heb gedaan, dat is te genant voor woorden. In ider geval ontzettend bedankt voor het meedenken.

Groet.